Saksalainen nainen häädettiin

42

1199

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makkara-

      Mitä minun pitäisi hävetä? Häpeäisin kyllä jos olisin 164cm mies.

    • Oisit sieki saanu sieltä pesää. :D

    • nusssia

      Tais olla liian herkkänahkainen ja epätasapainoinen nuori asumaan metsässä. Ja isäntäperhe vissiin vinkkasi HS:lle jutusta julkisuuden toivossa. Typerää kaikenkaikkiaan! Olis asunu ihan rauhassa ja jättäny puheet omiin oloihinsa. Loppukevennys: Varmaan karhu olis nussinu siellä pahimpaan puutteeseen hihihii!

    • norjalaisennäky

      Norjalaisen naisen näky vuodelta 1968


      90-vuotias norjalaisnainen sai näyn vuonna 1968 ja sen kirjasi ylös Emanuel Minos, mutta harkinnan jälkeen hän ei pitänyt soveliaana julkaista näkyä sen radikaalin sisällön vuoksi. Olosuhteet olivat aivan erilaiset siihen aikaan ja siksi asia unohtui 25 vuodeksi.

      Emanuel Minos löysi kellastuneen paperin, johon oli ottanut ylös näyn ja pelästyi lukiessaan mitä nainen oli nähnyt.

      Tässä 90-vuotiaan naisen näky vuodelta 1968:

      "Minä sain nähdä maailman karttana. Minä näin Euroopan - maasta maahan. Näin Skandinavian ja Norjan. Minä näin asioita, joita tulee tapahtumaan juuri ennen Jeesuksen paluuta, juuri ennen kuin suuri onnettomuus purkautuu ihmisten päälle. Onnettomuus, jonka vertaista emme koskaan ole kokeneet ja nähneet. Aivan ennen Jeesuksen paluuta ja koettelemusten alkua koemme liennytyksen ajan, jollaista ei koskaan ennen ole ollut. Tulee rauha ja tämä rauha kestää pitkään. Tänä rauhanaikana tapahtuu sotavarustusten supistamista monissa maissa, myös Norjassa. Kolmas maailmansota syttyy tavalla, jota kukaan ei ole odottanut ja odottamattomalta suunnalta, ja me olemme yhtä valmistautumattomia kuin olimme 9. huhtikuuta 1940.

      Minä näin kristittyjen keskuuteen tulevan vertaansa vailla olevan välinpitämättömyyden, lankeemuksen tosi ja elävästä kristillisyydestä. Aikana ennen Jeesuksen paluuta kristityt eivät tule olemaan avoimia tutkistelevalle julistukselle. He eivät tule kuuntelemaan synnistä ja armosta, laista ja evankeliumista, katumuksesta ja parannuksesta. Tilalle tulee toista laatua oleva julistus, jonkinlainen onnellisuutta tavoitteleva kristillisyys. Pitää menestyä ja päästä eteenpäin. Kyseessä ovat aineelliset asiat tavalla, mitä Jumala ei koskaan ole luvannut. Kirkot, vapaakirkot ja rukoushuoneet tyhjenevät yhä enemmän. Ristin ottamisen ja Jeesuksen seuraamisen julistuksen sijalle tulee viihde, taide ja kulttuuri sinne, missä pitäisi olla herätys, hätä ja parannuskokouksia. Tämä tulee tapahtumaan suuressa määrin juuri ennen Jeesuksen toista tulemista ja onnettomuus murtautuu päällemme.

      Norjaa kohtaa vertaansa vailla oleva moraalin hajoaminen. Ihmiset tulevat elämään niin kuin naimisissa olevat olematta naimisissa. Yhteen muuttaminen ennen avioliittoa lisääntyy suuressa määrin. Tämä tapa tulee hiipimään kristillisiin seurakuntiin ja tätä ei vastusteta aktiivisesti. Myös synti luontoa vastaan suvaitaan. Aivan ennen Jeesuksen paluuta näytetään TV-ohjelmia, joita emme ole koskaan ennen nähneet. TV tulee täyttymään niin hirvittävästä väkivallasta, että se opettaa kansaa murhaamaan ja tekemään lopun toisistaan. Kaduilla kävelemisestä tulee turvatonta. Kansa tulee omaksumaan sen, mitä he näkevät, eikä silloin tule olemaan vain yhtä vaihtoehtoa televisiossa, vaan tarjonta tulee olemaan laaja. Televisio tulee toimimaan juuri niin kuin radio. Voimme ruuvata ohjelmasta ohjelmaan, jotka tulevat olemaan täynnä väkivaltaa, ja kansa pitää tätä viihteenään. Pahimmat ajateltavat murha- ja väkivaltakäsikirjoitukset lavastetaan näytettäväksi ja tämä leviää yhteiskuntaan.

      Sukupuoliyhdyntäkohtauksia tullaan näyttämään. Kaikista intiimimmät asiat, jotka kuuluvat avioliittoon, näytetään ruudussa. Tämä tulee tapahtumaan ja sinä tulet näkemään sen toteutumisen. Ne lait, jotka meillä nyt on, tullaan rikkomaan ja kaikista epäsiveellisintä tullaan näyttämään silmiemme edessä.

      Kansaa köyhistä maista virtaa Eurooppaan. He tulevat myös Skandinaviaan ja Norjaan. Kansa ei pidä siitä, että he ovat täällä ja tulevat olemaan kovia heitä kohtaan. Heitä tullaan kohtelemaan yhä enemmän kuin juutalaisia ennen sotaa. Silloin meidän syntimme mitta on täyttynyt. Tämä tapahtuu aivan ennen Jeesuksen paluuta - ja ennen kuin kolmas maailmansota syttyy.

      Siitä tulee lyhyt sota. Kaikki, mitä olen sodasta kokenut, on vain lastenleikkiä verrattuna tähän. Se alkaa tavallisena sotana, mutta se tulee leviämään ja se päättyy atomipommeihin. Ilma tulee saastumaan niin, ettei sitä voi hengittää, ja tämä kohtaa monta maanosaa. Amerikka, Japani, Australia - rikkaat maat. Vesi tulee pilaantumaan. Emme voi viljellä maata siellä. He, jotka ovat jäljellä rikkaissa maissa yrittävät paeta köyhimpiin maihin, jotka eivät ole vahingoittuneet. Siellä heitä kohdellaan niin kuin me kohtelemme heitä täällä, eivätkä ole halukkaita ottamaan meitä vastaan.

      Minä olen iloinen siitä, etten tarvitse kokea tätä, mutta kun aika lähestyy, sinun on rohkaistava itsesi ja matkustettava ympäri ja varoitettava ja kerrottava kansalle mitä minä olen nähnyt.

      • ja.kaivattaa.oma.kuoppa

        Tämä mihinkään liittymättömän jeesuspaskan spämmääjä pitäisi viedä takakontissa metsäautotielle.


      • älä-ole-tyhmä
        ja.kaivattaa.oma.kuoppa kirjoitti:

        Tämä mihinkään liittymättömän jeesuspaskan spämmääjä pitäisi viedä takakontissa metsäautotielle.

        Kuulepa, hän ei ole mikään Jeesus-spämmääjä, EI ole varmasti AIKOIHIN ENÄÄ EDES uskonut tai tykännyt Jeesuksesta tai muistakaan, kuten Jumalista. Vaan hän varoittaa selvästi kansaa, enempiäkin. Ja par´aikaa varmasti rukoilee itkun partaalla siellä jossain taivaassa, ettei mitään noista täällä ollenkaan tapahtuisi.

        Ota itse selvää, useimmissakin ennustuksissa, sekä Uskon että muissakin ennustuksissa on sanottu ihan samanlaisia ja aivan eri aikakausina. Ne kaikki ovat huutava varoitus kansoille länsimaissa, että osaisimme ennen jo sitä oikein toimia ja välttyä vaaroilta. Noilla ennustuksilla ei ole mitään tekemistä ENÄÄ uskon tai uskonnon kanssa, vaan ne ovat huutava varoitushuuto vuosikymmenien ja vuosisatojen takaa, että välttyisimme noilta asioilta. Etkö jo ole oppinut tietämään, mitkä, ketkä ovat länsimaalaistenkin ainoa uhka ja vaara? Se tulee olemaan, kohta EI auta enää muu kuin ydinsota!


    • tiivistysuutisesta

      Vihapuhetta keskustelupalstalla

      Uutinen sai osan ihmisistä raivon partaalle. Internetin keskustelupalsta täyttyi nopeasti sadoista kommenteista, joissa Charlotten toimintaa paheksuttiin kovin sanoin ja hänet haluttiin pois maasta. Charlottea uhkailtiin keskustelussa niin fyysisellä kuin seksuaalisella väkivallalla.
      Laavua yritettiin jäljittää

      Keskustelupalstalla yritettiin aktiivisesti etsiä laavun olinpaikkaa. Ylen uutiskuvista pyrittiin keräämään johtolankoja, joiden perusteella olisi mahdollista selvittää laavun tarkka sijainti. Keskustelussa myös toivottiin, että paikkakuntalaiset paljastaisivat naisen olinpaikan.

      • raiskareitaolette

        Kotimaa 04.12.2015 15:22'

        http://www.ksml.fi/kotimaa/Asiantuntijat-kertovat-Tämän-takia-mies-raiskaa/385950

        Asiantuntijat kertovat: Tämän takia mies raiskaa



        Suomi kohisee parhaillaan sekä kantasuomalaisten että turvapaikanhakijoiden tekemistä raiskauksista, niiden yrityksistä ja muista seksuaalirikoksista.

        Moni pohtii, miksi mies raiskaa syyllistyen rangaistavaan tekoon, joka pahimmillaan voi traumatisoida naisen ja tuhota hänen loppuelämänsä.

        Sosiaalipsykologi Satu Hintikan mukaan mies voi raiskata joko alistaakseen naista tai saadakseen teostaan myös seksuaalista mielihyvää. Taustalla voi lisäksi olla kosto joko uhrille tai naissukupuolelle yleensä.

        – Olipa syy mikä hyvänsä, sitä ei pidä hyväksyä, koska kyseessä on vakava rikos, painottaa Hintikka, joka työskentelee projektipäällikkönä tamperelaisen Setlementtiyhdistys Naapuri ry:n hallinnoimassa Välitä!-hankkeessa.

        Hankkeessa on luotu palveluja, joilla autetaan seksuaalista väkivaltaa tai hyväksikäyttöä kokeneita, tekoihin syyllistyneitä ja näiden läheisiä.
        Ei aina fyysistä väkivaltaa

        Hintikan mukaan raiskauksiin ei aina liity fyysistä väkivaltaa. Mies voi painostaa, hyödyntää määrätietoisia otteita tai käyttää hyväkseen uhrin päihtymystä. Mies saattaa myös vähätellä raiskausta laittamalla sen oman humalatilan syyksi.

        – Tilanteen kehittyessä uhkaavaksi uhri usein lamaantuu niin, että ei pysty vastustelemaan. Tällöin väkivaltaa ei tarvitse käyttää. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että uhri hyväksyy tilanteen.

        Hintikan mukaan raiskaajilta puuttuu kyky asettua uhrin asemaan. Tekoihin syyllistyvien kasvuhistoriasta löytyy usein puutteellista hoivaa tai monenlaista kaltoin kohtelua.

        – Tämän vuoksi heillä voi olla heikompi kyky tunnistaa tai kunnioittaa toisen tarpeita, eikä heille ole kehittynyt yhtä vahvoja pidäkkeitä, jotka hillitsisivät väkivaltaista käyttäytymistä.
        Raiskaaja voi muuttua

        Millaisesta ihmisestä sitten tulee raiskaaja?

        – Aggressio ja vihantunne ovat perusominaisuuksiamme ja fysiologisesti lähellä seksuaalista kiihottumista. Kun aggressio ja seksuaalinen kiihottuminen sekoittuvat väärällä tavalla, voi lopputuloksena olla raiskaus.

        Hintikan mukaan raiskaaja voi muuttua vain, jos hän myöntää ja ymmärtää tehneensä väärin.

        – Teko pitää ehdottomasti tuomita, mutta ei ihmistä. Myös tekijät tarvitsevat ammattilaisten apua, sillä yksin vankila ei paranna ketään.
        Tuomion saaneet pääosin syyntakeisia

        Psykiatrisen vankisairaalan vastaava ylilääkäri Hannu Lauerma sanoo, että raiskaamisen riskiä lisäävät esimerkiksi estojen ja itsehillinnän puute, epäsosiaalisuus, tarkkaavaisuushäiriö, muiden oikeuksista piittaamattomuus sekä päihteiden käyttö.

        Ääritekona pidetään seksuaalimurhaa, jossa uhrin nöyryytys, kipu ja lopulta kuolema ovat tekijän päämotiiveja.

        – Mielisairauksiin eli psykoottisiin sairauksiin ei juuri liity erityistä riskiä. Raiskaustuomion saaneet ovat tekohetkellä olleet pääosin syyntakeisia, Lauerma sanoo.
        Kulttuurierot vaikuttavat naiskäsitykseen

        Hän kertoo tuoreesta katsauksesta, jossa todettiin, että seksirikosten uusimista voi vähentää vankiloissa annettavalla psykoterapialla ja psykososiaalisilla ohjelmilla.

        – Sadististen sarjaraiskaajien viettiä voidaan hillitä myös testosteronin vastavaikuttajilla, mutta harva rikollinen on siihen suostunut.

        Kulttuurierot vaikuttavat miesten naiskäsitykseen. Lauerma kertoo, että esimerkiksi tietyissä afrikkalaisissa kulttuureissa naisen raiskauksia ei välttämättä tuomita, koska katsotaan, ettei naisen kuulu haluta tai nauttia seksistä.

        – Kiistetään naisen vietti ja jopa itsemääräämisoikeus. Tästä syntyy ongelmia, kun asenteet viedään länsimaiseen kulttuuriin.

        Laeurma korostaa, että yhtä oikeaa vastausta ei ole siihen, miksi mies raiskaa.

        – Pohjimmiltaan tiedämme motiiveista vähän, koska raiskaajat usein kiistävät ja vähättelevät tekojaan sekä välttelevät puhumista tunteistaan ja ajatuksistaan. Moni ei edes koe tehneensä mitään väärää.


      • raiskareitaolette

        Muslimiturvapaikanhakija: “Minulla on oikeus raiskata lyhythameisia naisia”

        Monet pelkäsivät Isis-terroristien ja muiden rikollisten soluttautuvan Eurooppaan pakolaisvirran mukana. Tämä pelko on jo toteutunut monissa osissa Eurooppaa.

        25.11.2015 23:45, 196304 lukukertaa

        Ruotsissa rajat kuitenkin pidetään täysin auki. Minkäänlaisia rajatarkastuksia ei ole, kertoo Fria Tider.

        Lehden mukaan Västernorrlandissa sijaitsevassa turvapaikanhakijoiden majoituspaikassa on asustellut joukko Isiksen seuraajia, jotka ovat myöhemmin muuttaneet Malmöhön.

        Allehanda-julkaisun edustaja keskusteli majoituspaikassa työskentelevän henkilön kanssa. Tämä oli kuullut, että asukkaiden joukossa oli Isis-terroristeja.

        “Useat ihmiset ovat kertoneet minulle tästä, vaikka kukaan ei uskalla ilmiantaa heitä, koska he pelkäävät joutuvansa ongelmiin”, kertoi lähde Allehandalle.

        Lähteellä on omat ajatuksensa siitä, keitä henkilöt voisivat olla, ja hän kertoo, että nämä eivät olleet mitään sotaa paossa. He tulivat Ruotsiin maaliskuussa ja ovat sittemmin muuttaneet Malmöhön.

        “Kaikki Ruotsiin tulijat eivät ole sitä, mitä he esittävät”, sanoo lähde.

        “Yksi heistä, joka puhui eniten, sanoi kerran aivan vakavasti, että ‘minulla on oikeus raiskata naisia, jotka käyttävät lyhyitä hameita’. Ja jos Ruotsissa tapahtuu jotain tulevaisuudessa, en ole millään tavalla yllättynyt, jos tämä henkilö ja ne kaksi muuta ovat osallisia. Toisella kerralla hän sanoi, että ‘odota vaan, kunhan saamme oleskeluluvan’.”

        Lähteet: Fria Tider ja Allehanda

        http://mvlehti.net/2015/11/25/muslimiturvapaikanhakija-minulla-on-oikeus-raiskata-lyhythameisia-naisia/


      • sopivarangaistus

        Yleisön toivomuksesta: Kuinka muslimiraiskaajaa rangaistaan?

        Jotta koko muslimimaailmalle tulee selväksi, että sivistyneessä länsimaailmassa ei ole suvaittavaa raiskata naisia jotka käyttävät huivin sijaan minihametta, tulee harkita esim. Youtube -kanavan avaamista, jossa jokainen rangaistustoimenpide esitetään koko maailmalle.

        26.09.2016 22:06, 18226 lukukertaa

        James Gonzo kirjoittaa:

        http://mvlehti.net/2016/09/26/yleison-toivomuksesta-kuinka-muslimiraiskaajaa-rangaistaan/

        Ennen kun käyn itse teemaan käsiksi, pyydään kaikkia (niin henkisesti kuin fyysisestikin) alaikäisiä, liian helposti pahastuvia, islamofiilejä myötäkauhistelioita, hyviä ihmisiä™, poliittisesti ylikorrekteja pellejä, sekä folio- että kukkahattufasisteja ja heikkohermoisia huuhaaheeboja lopettamaan lukemisen tähän paikkaan ja siirtymään tälle sivulle.

        On hiljaisuuteen hyssytelty tosiasia, että islamin lisääntyminen on vaikuttanut räjähdymäisesti länsimaisiin raiskaustilastoihin.

        Toki länsimaisella karbaasilla riittä testosteronia raiskaamiseen siinä missä kellä tahansa allahuakbaria vääntävällä ympärileikatulla kulttuurinrikastuttajallakin, mutta raiskaustilastoissa kanta-asukkien suhteellinen määrä allahin omiin verrattuna on selkeässä ja kasvavassa paitsiossa.

        On myös kiistaton tosiasia, että oikeuslaitoksemme on tyystiin kykenemätön hallitsemaan ja rankaisemaan seksuaalirikollisia. Usein rikoksen urhi unohdetaan ja tekijälle riittää myötäpaapojia, säälin jakajia ja halia tyrkyttäviä ymmärtäjiä.

        Hyvänä esimerkkinä taannoinen Malminkartanon tapaus, jossa raiskauskulttuuriammekin rikastuttaneille Osman Mohamedille jaBurhan Abdidek Yusufille perustettiin jopa facebookin faniryhmiä ja heidän uhriltaan, 15 -vuotiaalta kantasuomalaiselta koulutytöltä, tilattiin kilvan “suuhoitoa”.
        Jotta seksuaalirikolliset saataisiin oikeasti ojennettua, tulisi heitä rankaista heidän tekonsa mittaisella rangaistuksella.

        Tästäpä aloin muistelemaan kun takavuosina istuin erittäin hyvän ystäväni el Gordo:n kanssa Kuubassa legendaarisessa la Floridita baarissa. Ihailimme karibialaista horisonttia ja siemailimme Hemmingwayn hengessä aivan ainutkertaisia Mojitoja…

        Rakkaan ystäväni rakas puoliso, puoliksi kuubalainen rouva, oli juuri poistunut traagisesti keskuudestamme ja ajatuksemme harhailivat. Koetimme kipeästi löytää keskusteluteemoja jotka veisivät ajatuksemme pois rakkaan ihmisen tuonopuoleiseen poistumiseen aiheuttamasta sielullisesta tuskasta.

        Neljännen Mojitomme jälkeen el Gordo tilasi meille uuden kierroksen ja sytytti sikarin samalla kun baarimestari Amos kantoi uudet Mojitot pöytäämme. “Tämä on Mojito-Royale“, el Gordo murahti miettellisesti ja kohotti sekä katseensa, että lasinsa kohti tummenevaa iltataivasta. “Mojito-Royale?” kysyin.

        “Tästä eteenpäin vain Mojito-Royalea ystävälleni ja rakkaan vaimoni muistolle”, hän totesi ja kohotti lasinsa tummenevaa iltataivasta. “Resepti on periaatteessa sama kuin normi-mojitossa, mutta soda-veden sijaan käytetään shampanjaa”. El Gordo silmäili minua tovin mietteliäästi ja lisäsi: “sisilialaisia juuriasi kunnioittaakseni pyysin Amosta käyttämään Proseccoa ranskalaisen kuplivan sijaan”.

        Tutkailtuaan hetken mietteelisen näköisenä Cohiba Loncerosinsa synnyttämää samettisen sinertävää Karibian tummaan iltahämärään katoavaa savupilveä el Gordo käänyti puoleeni ja sanoi: “James, ystäväni…

        Olen keksinyt ratkaisun muslimitaustaisen maahanmuuton aiheuttamaan raiskausepidemiaan”. Tilanne oli hyvin absurdi; el Gordo oli juuri menettänyt rakkaan puolisonsa joka oli hänelle kaikki kaikessa ja olimme tulleet la Floriditaan viettämään intiimiä muistotilaisuutta ja hän alkoi puhua euroopalaisen muslimimaahanmuuton aiheuttaman raiskausepidemian ratkaisusta (tässä välissä pitää selvittää lukijalle, että el Gordo on Universitat de Barcelona:ssa akateemisen uransa aloittanut kriminologiaan erikositunut sosiologi).


    • lapinpolttaja

      Viranomaiset löysivät laavun, ennekuin kyseinen henkilö ehti polttaa lapin uudelleen.

      • juustovaras

        Ja ennenkuin ehti juustot ja maidot varastaa maidontuottajilta tai luvatta asuttaa kesämökin.


    • sad-but-true

      Suomalaisista 90% on mielenterveys ongelmaisia psykopaatteja jotka haluaa pahaa muille.

      • täälläyksi

        Näkee tason tälläkin palstalla.


    • näintäääää

      Naisen lähdön syynä oli omat henkilökohtaiset asiat, ei mitkään netin vihapuheet. Netistä nyt löytyy vaikka kuinka äärimmäisiä mielipiteitä.
      Mutta ei tätä naista olisi voineet häiriköt lähteä ahdistelemaan tai häätämään, sillä hän oli luvalla yksityisen maanomistajan mailla ja tämän laavulla, ja siis vieraana.

    • ajattelen.siis.olen

      Sairas sairas Suomi. Ja vielä sairaammat suomalaiset. :-(
      Häpeän teitä. Häpeän olla suomalainen. En asu Suomessa enkä koskaan kerro kansalaisuuttani. Onneksi minua luullaan erään toisen maan kansalaiseksi enkä erehdystä korjaa.
      Suomen kansa on jäänyt luolaihmisen tasolle. Ei ihme että maa romahtaa, saa mennä.

    • niinpätietenkinn

      Ihmettelin vähän kun telkkarissa asia tuotiin esiin. Tuli heti mieleen että naisen rauha on mennyttä. Olisi vaan pitänyt pienempää profiilia ja jättänyt uutisoinnin olostaan pois.

      • mitä.vit

        Niinpä tietenkin, jos joku tekee itsestään numeron, niin perisuomalainen kateus tekee siitä lopun.


      • luulenma
        mitä.vit kirjoitti:

        Niinpä tietenkin, jos joku tekee itsestään numeron, niin perisuomalainen kateus tekee siitä lopun.

        Eipä luulisi kateudesta olevan kyse kun kuka tahansa voi mennä metsään telttailemaan. Perisuomalaisen tapa on vetää kateuskortti ensimmäisenä esiin.


      • mitä.vit
        luulenma kirjoitti:

        Eipä luulisi kateudesta olevan kyse kun kuka tahansa voi mennä metsään telttailemaan. Perisuomalaisen tapa on vetää kateuskortti ensimmäisenä esiin.

        Joku telttailee ja jutusta tulee julkinen, sen jälkeen kateelliset ryhtyy kusemaan telttailijan muroihin.


      • luulen
        mitä.vit kirjoitti:

        Joku telttailee ja jutusta tulee julkinen, sen jälkeen kateelliset ryhtyy kusemaan telttailijan muroihin.

        Ai julkisuuden kipeyskö sen kateuden tekee. Itse olen niin tyhmä etten tajua olla kateellinen joidenkin julkisuudesta. Olen kiitollinen että olen tavis ja tuntemattomat ei tunnista. En jaksaisi sellaista.
        No muroihin kusemallakin voi päästä julkisuuteen.


      • mitä.vit
        luulen kirjoitti:

        Ai julkisuuden kipeyskö sen kateuden tekee. Itse olen niin tyhmä etten tajua olla kateellinen joidenkin julkisuudesta. Olen kiitollinen että olen tavis ja tuntemattomat ei tunnista. En jaksaisi sellaista.
        No muroihin kusemallakin voi päästä julkisuuteen.

        Julkisuus ja huomio, aina on ihmisiä joille tulee "paha mieli" siitä kun joku mainitaan.


      • luulenma
        mitä.vit kirjoitti:

        Julkisuus ja huomio, aina on ihmisiä joille tulee "paha mieli" siitä kun joku mainitaan.

        No enpä usko.


      • mitä.vit
        luulenma kirjoitti:

        No enpä usko.

        Minä taas uskon.


    • kaisanoasaa

      Jos nyt ihan asiallisesti ja ilman paskapuheita asiaa miettii, niin onhan tuo joidenkin tyyppien toiminta ihan vajaaälyistä. Mitä helvetin väliä sillä on jos joku asuu metsässä ja polttaa risuja ja syö sammakonkutua? Keneltä se on pois?

      Liekö kyseessä ollut taas se "isänmaallisen" Venäjä ensin-ryhmän aktiiviporukka joka myös innokkaana MV-"lehden" lukijakuntana tunnetaan?

    • Taas yks uhriutuja lisää...

    • verisetkyyneleet
    • .. En tiedä tästä jutusta mitään, mutta aika paljon kyllä kummastuttaa joidenkin käytös ja ihmetyttää, että mistä syystä jotkut ovat "raivostuneet" ja alkaneet "jahtaamaan" kyseistä naista?.. ;P

      .. Ja toinen juttu mikä kummastuttaa hieman, mutta ei niin paljon on se, että miksi hänen leireilystään on tehty edes uutinen?.. Onko kyseessä ollut IsäntäPerheen ja/tai hänen oma HuomionKipeys vai onko UutisPorukka jotenkin ihan vahingossa löytänyt itselle "uutisaiheen"?.. ;P

      • Kel onni on, se onnen kätkeköön.

        Viittaatko ehkä siihen, että ongelma oli uutisoinnissa?


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Kel onni on, se onnen kätkeköön.

        Viittaatko ehkä siihen, että ongelma oli uutisoinnissa?

        .. Sulla taitaa olla Tylsää.. Eikä sulla taida olla nyt täällä LeikkiKavereita, kun olet mun joka kommentissa kiinni.. ;D

        .. En minä mitään vihjaa.. Kunhan KuNmastelen.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Sulla taitaa olla Tylsää.. Eikä sulla taida olla nyt täällä LeikkiKavereita, kun olet mun joka kommentissa kiinni.. ;D

        .. En minä mitään vihjaa.. Kunhan KuNmastelen.. ;P

        Rauhoitu Muikkune, en mä sua ole kiusaamassa.

        Joku ulkomaanmuikkeli päättää asua luonnossa ja täyttää vatsansa luonnonantimilla, tottakai aihe on kiinnostava. Mielestäni kiusaajat tekivät väärin, ei toimittaja.


    • isostakirjasta

      Jesajasta

      Luku 13:9 ja 11-16

      9. Herran päivä tulee armottomana.

      Hänen kiivautensa ja vihansa hehku tulevat tekemään maan autioksi ja HÄVITTÄMÄÄN siitä sen syntiset.

      11. Minä RANKAISEN maanpiiriä sen pahuudesta ja jumalattomia heidän pahoista teoistaan. lopetan julkeitten kopeuden ja painan maahan väkivaltaisten ylpeyden.

      12. Minä teen kuolevaiset harvinaisemmaksi kuin puhdas kulta, ihmiset harvinaisemmiksi kuin Oofirin kulta.

      13. Siksi minä JÄRISYTÄN taivaat ja maa JÄRKKYY paikaltaan Herran Sebaotin kiivaudesta hänen vihansa hehkun päivänä.

      14. Kuten säikytetyt gasellit ja kuin lampaat, joilla ei ole kokoajaa he kääntyvät kukin omalle maalleen.

      15. Jokainen tavattu lävistetään ja kiinni joutuva kaatuu miekkaan.

      16. Heidän pienet LAPSENSA murskataan heidän silmiensä edessä, heidän TALONSA ryöstetään ja heidän VAIMONSA raiskataan.

    • hävettää

      Kyllä ihmiset ja erityisesti suomalaiset käyvät yhä tyhmemmiksi. Hävettää tämä suomalaisten epäinhimillisyys, missään muualla ei ole näin hölmöjä ihmisiä.

      • .. Onko tämä vähän vastaava yleistys kuin se, kun muutama (pieni määrä Suomaisista) kantasuomalainen on mielenosoituksessa osoittamassa mieltänsä, niin he väittävät puhuvansa Suurimman Osan Äänellä?.. ;P


    • pönttöösakkia

      Mä oon harrastanu tota metsäilyä eikä mua kiinnosta hevon jouhea tehdä siitä numeroa lehteen. Tommonen huomionhaku on turvallisuusriski.
      Arvasin oikein et tuo nainen on jonkun yksityismailla luvallisesti. Eikä mikään laki kiellä tuota harrastamasta julkisilla laavuillakaan. Meillä on jokamiehenoikeudet.
      Vastahan yks suomalaismies teki vähän vastaavaa lapissa, eli 100päiväärinkka selässä. En muista samaa haloota..
      Ihme inisijöitä joiden omistakin tekemisistä saisi nettiraivon aikaan.. :D

      Toivottavasti poliisi etsii nämä uhkausviesteilijät. Oikeuteen ja naamat nettiin.

    • Oottekosamaamieltä

      Suomessa on niin vähän Miehiä. Kakkahousukännikaloja kyllä löytyy, ja syy omiin ongelmiin etsitään vaikka tällaisesta lehtiuutisesta satojen kilometrien päästä omasta kaljanhuuruisesta runkkuluukusta. Näin.

      • Noh, Suomessa ollaan sitten varmaan Aikast tasoissa tämän asian suhteen, jos/kun naisten mielestä ei ole "kunnon" miehiä ja miesten mielestä ei ole "kunnon" naisia.. ;D


    • normandia1944

      Kyllä se on niin että saksalainen nainen ei kuulu asumaan Suomen metsään eikä arabialainen mies ostarille naisia liehittelemään. Tässähän tämä maanomistaja tekee mitä maillaan lystää ja jos lupa on vierailijan asumiselle niin se on. Valtion mailla tästä saksalaisen asumisesta voisi tulla pahempi poru.

      Se on sääli että moni suomalainen nainen housut kuumana katselee ja jo valitsee muuttaja miehen eikä sellaisen kotimaisen joka vähän puhuu huonommin mutta kuolisi Suomen puolesta. Kuitenkin meiden suomalaisten miesten suvuissa on ollut/on miehiä jotka taistelivat ylivoimaista vihollistaan vastaan sodassa.

      • toisesssa_maailmansodass

        Toisesssa maailmansodassa oli mettät täynnä * SAKSALAISIA * että vaan silmämunat kiilui kirkkassa yössä

        .


    • uyguhgguugg

      Millaiset kusipäät tuollaisesta raivostuvat, todennäköisesti jotkut laiskat, läskit juopot jotka eivät metsää näe kuin sammuessaan ojaan. Eikä Suomessa ole mitään yksityismetsää, vaikkei toki kenenkään varastosta klapeja saisi käydä hakemassa muttei se ketään konkurssiin vie.

    • syyjaseuraus

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4934
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3237
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1385
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1216
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      64
      897
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      718
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe