Trion autopesu vs. ABC pesukatu Laune

Auditäti

http://www.trioautopesu.fi/

http://pesukatu.fi/

Onko kokemuksia? Peseekö naarmuuntumatonta jälkeä?

ABC:lä voisi ostaa kuukausikortin jolla saisi rajattomasti pesuja kuukauden ajan 69 eurolla. Ei vaan kannata ostaa jos pesujälki on huonoa tai naarmuttaa autoa.

Joku pitäisi valita kun ei enää voi itse pestä ja nuo olisivat ainakin edullisimmat. Kannattaako sitten kumpikaan?

7

1779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hhfrgjj

      Matu matu! Islam islam! Ugh ugh! Sossu, lenkkimakkara, Mannerheim

      • Hoitajasiosasto20

        Ota nyt ne lääkkeet niin menee päivät mukavammin. Muuten joudumme hakemaan sinut takaisin muumilaaksoon.


      • Hhfjlkj

        Rajakki psykoosi on tämä. Halal! Haram! Matu, matu, vokki! Burkha, saatanan burkha!! Pommi! Pommi! Kauhea pelkotila


      • Varmaa

        HÄMÄLÄINE!!!


    • ABCysiplus

      Ostin pesukortin pesukadulle launeelle ja on hintansa väärti. Ei niin hyvä kuin Kärkkäisellä oleva automaatti pesula jota pidän parhaana mutta eipä ole niin kalliskaan. Pesu on parempi ABC:lä kuin Kärkkäisellä varsinkin kun henkilökunta esipesee painepesurilla ennen pesuun menoa. Kärkkäisellä on parempi vahaus ja kuivaus. Varsinkin kuivaus saisi olla parempi ABC:lä kun jää ikäviä raitoja jos ei käsin hyvin kuivaa jälkikäteen. Se on yleensä vikana monessa muussakin paikassa että jos olisi parempi ilmakuivaus niin ei tarvitsisi käsin kuivata joka monta kertaa naarmuttaa. Pienikin hiekanjyvä naarmuttaa ikävästi kun rätillä kuivaa, ilmakuivaus olisi aina parempi.

      Kun saisi ABC:n pesun Kärkkäisen vahauksella sekä ilmakuivauksella joka todella kuivaa auton niin olisi paras. Tosin hintaansa nähden ABC olisi paras jos lisäisivät vain ilmakuivauksen tehoa.

      Iso kiitos kuuluu henkilökunnalle joka ABC:la loistavasti esipesee auton.

    • Uhgffj

      Ostin myös pesukortin. Myyjä oli matu, aloin hallusinoimaan, kirkumaan ja muutenkin käyttäytymään kuin riivattu.

    • Auditäti

      Minulla on Audi. Se ei saa naarmuuntua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      298
      3325
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1349
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1044
    Aihe