Ihmisen ikävä toisen luo

surusiipi

Käsittämättömän vaikeaa kohdata netistä oikeanlainen ihminen. Jotenkin vaan on surullista, etteivät millään kohtaa juuri ne jotka etsisivät mahdollisesti toisiaan.

12

378

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikeaaon

      Ssman kokenut. Ilmeisesti teen kaiken väärin ihannekumppanin valintoja rastitessani tai sitten koko laskenta tyyli sille on ihan perseestä.

    • Toistojen_tuskaa

      Olen mies.

      Tuskallista nettideittailu tosiaan on, se on vähän niinkuin salitreeni jossa pitää tehdä hillittömästi toistoja kuukausien ajan että tulosta alkaa syntyä. Tuskallista ainakin jos ei tykkää ja nauti tästä treenaamisesta, joillekin se voi kuitenkin olla ihan muutamasta rykäisystä kiinni, että löytyy se oikea.

      Helpompaa tämä netistä ihmisten etsiminen onkin varmasti ns. "ihan tavallisille ihmisille", siis sellaisille jotka ei kauheasti stressaa asioista ja on täysin keskivertoja (eli ihan OK-näköisiä tässä tapauksessa) ulkonäöltään. Keskiverrosta poikkeavat persoonat jollain tavalla (erit. ulkonäöllisesti) vaan joutuvat tekemään enemmän töitä löytääkseen itselleen mätsäävän parin, ja silloinkaan menestys ei ole taattu jos deitti menee pieleen vaikka "tosielämässä" voisikin synkata hyvin jos vaikkapa työpaikalla nämä tapaisivat.

      • tottatuo

        Kyllä se aika lailla noin menee. Jos olet keskivertoa ulkonäön suhteen sinulla on ehkä parhaimmat valinnamahdollisuudet. Komeat ehkä suosituimpia mutta huteja saattaa tulla eniten. Alle keskiverron oleva joutuu tekemään huomattavasti enemmän töitä ja epäilen siltikin tuloksia positiiviseksi.
        Juuri katsoin naisten vaatimuslistoja ja toiveita ja en nähnyt niissä muuta kuin toivomisen varaa, jos näillä jutuilla avaa parisuhteen itselleen joka kestää yli vuoden, niin ymmälläni olen.
        Onko minun odotukset liian suuret, varmaan ne sitten on, mutta en ole tavannut yhtään kiinnostavaa naista nettideiteissä. Alkuun luulin hätäpäissään minussa olevan se vika, mutta myöhemmin ja paremmin tarkasteltuani olen huomannut ettei meillä ole ollut mitään yhteistä.
        Siis kortit olisi jaettava "tosielämässä", mutta kaippa nämäkin nettinaiset kuuluvat niihin "tosielämänaisiin" Joten epäilen vahvasti että jotain yhteistä voisi löytyä edes tosielämässä.


    • uskomatontatotta

      tuota tvn rysän päältä katsoessa, miehet pettävät niin hyvänkin näköistä reistä et hirvittää jo katsominen mut naisethan tykkaa jännistä kavereista

      • EnemmänTreffailua

        Katsoin Rysän päältä joitakin jaksoja ja se oli aika hyvä. En minäkään ollut mikään huonon näköinen ja silti mua petettiin.

        Treffeistä: Kyllä ne onnistuvat jossain vaiheessa. Ihmiset käyvät tosi monilla treffeillä. Enemmän aktiivista treffailua ja vähemmän lätinää netissä.


    • Nicepappi

      Eikös ne tapaamiset ole sattuman kauppaa? Sattumia siellä täällä.

    • jokaisella_kohtalonsa

      aika moni toteutunut asia on sattumaa vaikka ei uskoisi mut tuliko bill gatesista windows isä ihan sattumalta, tuskin, (oma oletus) vaan niin piti tapahtua. Tenderness nimisessä elokuvassa viimeinen reply on hiuksia nostattava käännöksenäkin ja vaikkakin elokuvasta.

    • Bill Gates teki elämänsä kaupat osin sattumalta. Kun IBM etsi käyttöjärjestelmää koneelleen oli CP/M käyttöjärjestelmän kehittäjä Gary Kildall lentämässä yksityiskoneellaan eikä häntä tavoitettu. Bill Gatesin onnistui myymään IBM:lle käyttöjärjestelmä jota ei silloin ollut edes olemassa. Kauppa teki Gatesista rikkaan kun ms-dos piti olla ensiasennettuna jokaiseen IBM PC koneeseen. Miten Gates "teki" käyttöjärjestelmänsä on taas toinen tarina...

    • EUYouToo

      Vielä 60-luvulla oli lavatanssit jotka jyräsi. Sen jälkeen alkoi alamäki. Nykyään suomalaiset naiset istuvat tietokoneen äärellä iltaisin. Se ei nyt vaan toimi.

      Ulkomailla Euroopassa käydään ulkona. Sitä ei Suomessa tehdä. Suomalaisten miesten kannattaa hakea seuraa läntisen Euroopan puolelta. Suomesta ei löydy mitään.

    • Eliinaaa

      Eikö Oo. Itsekin luovuttanut jo. Ehkäpä se ei etsimällä löydykään. Eikä kotoakaan kukaan mua löydä☺ Toisaalta itse oppinut ottamaan elämän vastaan niin kuin se tulee ja hyväksymään nykyhetken. Ehkä löydän ehkä en. Ehkä musta tulee vanha äiti ehkä ei..kaikki otetaan ilolla vastaan

    • Voilöytyä

      Mä löysin treffipalstalla miehen, joka kolahti samantien. Kuin olisi kotiin tullut. Enkä kauaa ehtinyt palstalla olla. Muutamia kuukausia nyt oltu ja ihanaa on yhdessä.
      Eli näköjään netistäkin löytyy ;)

    • Nyymi-420

      No siis - ainahan siellä on vastassa enemmän tai vähemmän jotain mitä ei olisi osannut viesteistä eikä profiilista päätellä. Yllätys voi toki olla positiivinenkin, ainakin teoriassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe