Valtava lupaus Raamatussa!

Jeesusarmahtaa

"Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."
Psalmi 50:15

93

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnteroOnninpoika

      Tuo ns. Jumalan puhelinnumero ( 5015 ) tulisi olla jokaisen Jeesukseen uskovan vakituisessa käytössä.

      • Ensisijaisesti

        Kannattaa kuitenkin soittaa 112:n


    • Jeesusarmahtaa

      Ja avukses huuda minua hädässäs, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua.

      • kjf

        Aloitusotsikosta puuttuu välistä sana "katteetoon".


    • Uskovamieshenkilö

      Jeesus on minua usein lupauksensa mukaan auttanut. Hän pitää lupauksensa! Miksi? Koska hän ei ole niin kuin ihminen, joka pettää lupauksensa!

      • Sinun olisi kannattanut valita tuttavapiirisi aivan toisin. Ilmeisesti uskonnottomat pitävät lupauksensa paljon paremmin kuin uskovaiset, joista käsittääkseni todistat.


    • Hädänhetkellä

      Tämä lupaus tulisi jokaisen ihmisen painaa mieleensä.

    • Jeesusarmahtaa

      Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Jumalan vahva perustus kuitenkin pysyy, joka tällä kiinnitetty on: Herra tuntee omansa: ja lakatkaan jokainen vääryydestä, joka Kristuksen nimeä mainitsee.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

    • violaluna17

      Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa,en minä pelkäisi mitään pahaa,sillä sinä olet minun kanssani,sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä.Minun maljani on ylitsevuotavainen.Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun saakka.

    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden Herra odottaa, että hän olis teille armoinen, ja sentähden on hän noussut teitä armahtamaan; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaat ovat kaikki, jotka häntä odottavat.

    • Totuus on poistettu palstalta.
      Menkää nyt sieltä ovesta katsomaan mitä menneestä löytyy, ei tarvitse sitten ihmetellä jos jeesus sanoo, Menkää pois, minä en ole koskaan tuntenut teitä.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä olet vanhurskas kaikessa, mikä on meitä kohdannut; sillä sinä olet ollut uskollinen teoissasi, mutta me olemme olleet jumalattomat.

    • Jeesusarmahtaa

      Autuas olet sinä, Israel; kuka on sinun vertaisesi! Sinä olet kansa, jota Herra auttaa, hän, joka on sinun kilpesi ja suojasi, sinun miekkasi ja korkeutesi. Vihollisesi mielistelevät sinua, ja sinä astut heidän kukkuloillansa."

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi sielullensa vahingon? Taikka mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi?

    • violaluna17

      Herra hallitsee iankaikkisesti,hän on pystyttänyt istuimensa tuomitaksensa. Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti,vallitsee kansoja oikeuden mukaan Niin Herra on sorretun linna,linna ahdingon aikoina.Sinuun turvaavat ne,jotka sin6n nimesi tuntevat,sillä sinä Herra et hylkää niitä,jotka sinua etsivät.

    • Jeesusarmahtaa

      Nuoret leijonat kärsivät puutetta ja näkevät nälkää, mutta Herraa etsiväisiltä ei mitään hyvää puutu.

    • Usein

      Tämä lupaus on toiminut usein elämäni aikana.

      • Sopii.tuota.epäillä

        No esitäpä todisteet, edes yhdestä toimineesta lupauksesta?


      • Usein
        Sopii.tuota.epäillä kirjoitti:

        No esitäpä todisteet, edes yhdestä toimineesta lupauksesta?

        Olen mm. tullut valituksi muutamaan työpaikkaan lukuisten hakijoiden joukosta, vaikka en varmasti ole ollut hakijoista pätevin.


      • Näinhän.se.menee
        Usein kirjoitti:

        Olen mm. tullut valituksi muutamaan työpaikkaan lukuisten hakijoiden joukosta, vaikka en varmasti ole ollut hakijoista pätevin.

        Tuo nyt ei todista muuta kuin sen, että olet kuulunut samaan uskonlahkoon työnantajan kanssa.


      • Usein
        Näinhän.se.menee kirjoitti:

        Tuo nyt ei todista muuta kuin sen, että olet kuulunut samaan uskonlahkoon työnantajan kanssa.

        No menipä arvauksesi pahasti pieleen! Kyseisissä tapauksissa työnantajani, eivätkä haastattelijat olleet millään lailla uskoon kallellaankaan. Sitä paitsi työhakemuksessa, eikä -haastattelussa sen koommin ole tapana julkaista mitään uskon-, eikä elämänkatsomuksia.


      • Eivätkaikkiusko
        Usein kirjoitti:

        No menipä arvauksesi pahasti pieleen! Kyseisissä tapauksissa työnantajani, eivätkä haastattelijat olleet millään lailla uskoon kallellaankaan. Sitä paitsi työhakemuksessa, eikä -haastattelussa sen koommin ole tapana julkaista mitään uskon-, eikä elämänkatsomuksia.

        Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös.'"
        Luuk 16:31


      • Näinhän.se.menee
        Usein kirjoitti:

        No menipä arvauksesi pahasti pieleen! Kyseisissä tapauksissa työnantajani, eivätkä haastattelijat olleet millään lailla uskoon kallellaankaan. Sitä paitsi työhakemuksessa, eikä -haastattelussa sen koommin ole tapana julkaista mitään uskon-, eikä elämänkatsomuksia.

        " Sitä paitsi työhakemuksessa, eikä -haastattelussa sen koommin ole tapana julkaista mitään uskon-, eikä elämänkatsomuksia."

        Väitätkö tosissaan, ettei esim. vl työnantajan työntekijät ole lähes 100%:sti "velluja"?


      • Usein
        Näinhän.se.menee kirjoitti:

        " Sitä paitsi työhakemuksessa, eikä -haastattelussa sen koommin ole tapana julkaista mitään uskon-, eikä elämänkatsomuksia."

        Väitätkö tosissaan, ettei esim. vl työnantajan työntekijät ole lähes 100%:sti "velluja"?

        Kuulepa kaveri. Ehkä sinun on nyt tarpeen tietää, että minä en ole ollut vl-ihmisten vaikutuspiirissä, enkä alaisuudessa työasioissani, enkä muutenkaan. En siis lukeudu, enkä ole lukeutunut vanhoillislestadiolaisiin elämäni missään vaiheessa. Toivottavasti asia nyt sinulle hahmottui. Selkeämmin en osaa asiaa selventää.
        Taisin sitäpaitsi jo ilmaista sen, että työnantajani eivät olleet uskovaisiksi tunnustautuvia.


      • Väärin.valittu

        "Olen mm. tullut valituksi muutamaan työpaikkaan lukuisten hakijoiden joukosta, vaikka en varmasti ole ollut hakijoista pätevin."

        Jotain hämäräähän niissä työhönotto tilanteissa on ollut, jos sinut on valittu, vaikka pätevämpiäkin olisi ollut. Raamatulla Jumalalla tai Jeesuksellahan, niihin asioihin ole ollut ,osaa eikä arpaa.


      • Usein
        Väärin.valittu kirjoitti:

        "Olen mm. tullut valituksi muutamaan työpaikkaan lukuisten hakijoiden joukosta, vaikka en varmasti ole ollut hakijoista pätevin."

        Jotain hämäräähän niissä työhönotto tilanteissa on ollut, jos sinut on valittu, vaikka pätevämpiäkin olisi ollut. Raamatulla Jumalalla tai Jeesuksellahan, niihin asioihin ole ollut ,osaa eikä arpaa.

        Jumala kuulee rukouksia! Minulla on suhde Häneen, joka auttaa. Hän nimittäin auttaa omiaan. :)
        Vieläpä usein!


      • Asia.selvä

        "Olen mm. tullut valituksi muutamaan työpaikkaan lukuisten hakijoiden joukosta, vaikka en varmasti ole ollut hakijoista pätevin."

        Tämä sinun "Jumalasi" siis viis veisaa mistään oikeudenmukaisuudesta, antaa ansiottomia etuja, niille jotka häntä nuoleskelee.


      • Usein
        Asia.selvä kirjoitti:

        "Olen mm. tullut valituksi muutamaan työpaikkaan lukuisten hakijoiden joukosta, vaikka en varmasti ole ollut hakijoista pätevin."

        Tämä sinun "Jumalasi" siis viis veisaa mistään oikeudenmukaisuudesta, antaa ansiottomia etuja, niille jotka häntä nuoleskelee.

        "Sillä Herran silmät tarkkaavat kaikkea maata, että hän voimakkaasti auttaisi niitä, jotka ovat ehyellä sydämellä antautuneet hänelle."
        2 Aik. 16:9
        Olet näköjään aikamoisen kateellinen, koska Jumala on ollut minua kohtaan niin hyvä. :)


      • Tiedoksi.vaan

        "Olet näköjään aikamoisen kateellinen, koska Jumala on ollut minua kohtaan niin hyvä. :) "

        Enhän toki ole kateellinen sinulle, koska minullakin pyyhkii hyvin, ja mikä parasta, aivan omien ansioitteni vuoksi:-)


      • Usein
        Tiedoksi.vaan kirjoitti:

        "Olet näköjään aikamoisen kateellinen, koska Jumala on ollut minua kohtaan niin hyvä. :) "

        Enhän toki ole kateellinen sinulle, koska minullakin pyyhkii hyvin, ja mikä parasta, aivan omien ansioitteni vuoksi:-)

        Mutta sittenhän asiat ovat oikein hyvin. Tämä maan päällinen elämä on tosin kovin lyhyt ja vaikka saan turvautua hyvään Jumalaan ja hänen huolenpitoonsa, tavoitteenani on kuitenkin ikuinen elämä Jeesuksen luona. Siellä kaikki on täydellistä!


    • violaluna17

      Herran nimi on vahva linna, hurskas juoksee sinne ja saa turvan.

      • Jeesuspelastaanyt

        Aamen!


    • Jeesusarmahtaa

      Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'

    • Jeesusarmahtaa

      Herra, opeta minua ajattelemaan loppuani, ja mikä minun päivieni mitta on, että ymmärtäisin, kuinka katoavainen minä olen.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.

    • H4rr1

      Jumala on lukemattomia kertoja auttanut minua tilanteissa joissa oma voimani ja rohkeuteni on loppunut. Silloin olen vaikka mielessäni anonut apua Häneltä ja olen saanut avun. Viimeksi tänään oli hoidettavana tärkeä asia mutta tunsin itseni huonovointiseksi ja leposykkeeni oli koholla. Otin betasalpaajaa mutta se ei tuntunut normaaliin tapaan auttavan. Lopulta lähdin kuitenkin asiaa hoitamaan täysin oloni vastaisesti. Tällä kertaa ei asian hoitaminen onnistunut eräästä minusta riippumattomasta syystä mutta Herra antoi minulle aivan loistavan kesäillan. Usein olen aivan ihmeissäni kuinka paljon voimaa on rukouksessa. Kyllä saan kiitollisella mielellä olla vaikka välillä raskasta elämä onkin ja perussaurauteni on läsnä edelleen. Mutta läsnä on myös Kristus armossaan!

    • Jeesukseenmäluotan

      Tuohon lupaukseen olen tarttunut usein ja se toimii! Jeesus auttaa!

    • Ei.tuota.ongelmia

      Voihan niitä valtavia lupauksia johonkin kirjaan kirjoitella, kun ne joka tapauksessa jää lupausten asteelle.

      • Jeesukseenluottava

        Niinhän sinä luulet.


    • Jeesusarmahtaa

      Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,

    • Jeesusarmahtaa

      Herra varjelee häntä ja pitää hänet hengissä, ja maassa ylistetään hänen onneansa, etkä sinä anna häntä alttiiksi hänen vihollistensa raivolle.

    • violaluna17

      Minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen.

    • Jeesusarmahtaa

      Jumalaan minä luotan ja ylistän hänen sanaansa, Jumalaan minä turvaan enkä pelkää. Mitä liha minulle tekisi?

    • Jeesusarmahtaa

      Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä olen liian halpa kaikkeen siihen armoon ja kaikkeen siihen uskollisuuteen, jota sinä olet palvelijallesi osoittanut; sillä ainoastaan sauva kädessäni minä kuljin tämän Jordanin yli, ja nyt on minulle karttunut kaksi joukkoa.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä sanon: ikiajoiksi on armo rakennettu, sinä olet perustanut uskollisuutesi taivaisiin. -

    • Jeesusarmahtaa

      Sinun uskollisuutesi kestää polvesta polveen, sinä perustit maan, ja se pysyy.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta minä rukoilen sinua, Herra, otollisella ajalla, sinua, Jumala, sinun suuren laupeutesi turvin. Vastaa minulle pelastavan uskollisuutesi tähden.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän sanoi hänelle: "Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan."

    • Jeesusarmahtaa

      Jumala kuulee ja auttaa omiaan.

    • Jeesukseenluottavainen

      Monesti olen huutanut ( sydämessäni ) ja usein on Jeesus auttanut!

    • Jeesukseenluottavainen

      Kaikki Jeesuksen lupaukset ovat niin ja aamen!

    • Jeesusarmahtaa

      Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

    • Jeesuksenvarassa

      Jeesus kuulee vilpittömän huudon.

    • Aamenaameaamen

      Aamen!

    • Jeesusarmahtaa

      Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä.

    • Jeesukseenluottava

      Elämä olisi toivotonta ilman Jumalan lupauksia.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä, minun väkevyyteni, sinulle minä veisaan kiitosta, sillä Jumala on minun linnani ja minun armollinen Jumalani.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä olen oleva hänen isänsä, ja hän on oleva minun poikani; ja armoani minä en ota häneltä pois, niinkuin otin siltä, joka oli sinun edelläsi.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä sinä, Herra, siunaat vanhurskasta, sinä suojaat häntä armollasi niinkuin kilvellä.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!

    • AamenkiitosJeesus

      Muista laupeuttasi, Herra, ja armoasi, sillä ne ovat olleet hamasta iankaikkisuudesta.

      • AamenkiitosJeesus

        Jumalan armo ja laupeus on käsittämättömän suuri.


    • AamenkiitosJeesus

      He eivät tahtoneet totella eivätkä muistaneet ihmeellisiä tekoja, jotka sinä olit heille tehnyt, vaan olivat niskureita ja valitsivat uppiniskaisuudessaan johtajan palatakseen takaisin orjuuteensa. Mutta sinä olet anteeksiantava Jumala, armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja suuri armossa: sinä et heitä hyljännyt.

    • AamenkiitosJeesus

      He eivät tahtoneet totella eivätkä muistaneet ihmeellisiä tekoja, jotka sinä olit heille tehnyt, vaan olivat niskureita ja valitsivat uppiniskaisuudessaan johtajan palatakseen takaisin orjuuteensa. Mutta sinä olet anteeksiantava Jumala, armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja suuri armossa: sinä et heitä hyljännyt.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.

    • Kysyväisin

      Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,

    • AamenkiitosJeesus

      Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kanssanne. Amen.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen.'

    • AamenkiitosJeesus

      Turvaa Herraan ja tee sitä, mikä hyvä on, asu maassa ja noudata totuutta;

    • AamenkiitosJeesus

      Muista, Herra, laupiuttas ja hyvyyttäs, joka maailman alusta on ollut.

    • jumalankolmaspoika
      • Keksiparempia

        Joopajoo! Keksi parempia juttuja!


    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran tiet ovat hyvyys ja totuus niille, jotka hänen liittonsa ja todistuksensa pitävät.

    • AamenkiitosJeesus

      Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä hänen armonsa on voimallinen meidän päällemme, ja Herran totuus ijankaikkisesti. Halleluja!

    • AamenkiitosJeesus

      Laupias ja armahtavainen on Herra, pitkämielinen ja suuri armossa.

    • AamenkiitosJeesus

      Sinun armosi, Herra, olkoon meidän päällämme, niinkuin me panemme toivomme sinuun.

    • AamenkiitosJeesus

      Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni turvaa. Minä turvaan sinun siipiesi suojaan, kunnes onnettomuudet ovat ohitse.

    • AamenkiitosJeesus

      niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

    • AamenkiitosJeesus

      Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!

    • AamenkiitosJeesus

      Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."

    • AamenkiitosJeesus

      Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainoan Poikansa, että jokainen, joka uskoo hänen päällensä, ei pidä hukkuman, mutta ijankaikkisen elämän saaman.

    • Maksullinen.lupaus

      "Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."
      Mitä valtavaa lupausta tuossakin muka on? Jokaisen velvollisuushan on auttaa lähimmäistään hädän päivänä, vaatimatta siitä itselleen mitään kunnioitusta!

      • Trump kyllä kaipasi osakseen ylistystä, kun muutama päivä sitten puhui kolme amerikkalaista vapaaksi Kiinasta. Hän tosin taitaa pitää itseään enemmän Jumalan kuin ihmisen kaltaisena toimijana.


    • oipoii

      Lupaus on, mutta eipä tuo ole vielä kertaakaan ketään jelppinyt. Taitaa jäädä se taivasoptiokin lunastamatta, enkä sinne kyllä uskien kanssa jesustelemaan haluaisikaan. Matkankin pitää olla pitkä ja kolkko kun ei sitä taivasta todistetusti ole ainakaan vielä miljoonien valovuosien etäisyydellä.
      Jos jumala olisi olemassa niin miksi ihmeessä kunnioittasin narsistista sadistia: Palvoa pitäisi vaikka se on säätänyt maailmaan kaiken pahan ja kurjuuden mitä näämme ja koemme.
      Miettikääpä sitä johtopäätöksienne perusteeksi.

    • oulustavaan452

      Raamattu ei auta asiaa. Kaikenlainen uskonnollinen fanatismi vain pahentaa asiaa. Jeesus on Nasaretilainen mutta ei kyllä mikkään suomalainen. En pääse taivaaseen, koska se on jo juutalaisia täynnä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe