Narsistin uhri

mitensaadarauha

Kuluneen vuoden aikana käynyt läpi sellaisen määrän paskaa josta on jäänyt ikuiset traumat, millaista on ollut työskennellä narsistin kanssa ja tanssia sellaisen pillin mukaan.
Kaikki alkoi siitä kun puolustin erästä läheistä ihmistä, joka on myös kolleegani, ja joutunut narsistin häpäisemäksi omalla työpaikallaan. Hän oli seurustellut tämän narsistin kanssa.
Narsisti sai kaikki puolustus puheet muutettua niin, että hän olisikin uhri ja kaikki olisi täysin perätöntä puhetta. Herra täydellisyys kun vaan osaa puhua ja käännellä ja väännellä ihmisille eri tarinoita.
Kolleegani joutui irtisanoutumaan, ja kärsii edelleen. Minä jäin työskentelemään narsistin kanssa, eikä enää ole voimia taistella.
Käsittämätöntä itsessäni on se että olen niin perkeleen kiltti ja tähän mennessä myöntynyt jo niin paljon paskaa nielemään, tuntuu edelleen että osa ihmisarvostani on välillä kateissa enkä kykene puolustamaan enää niin paljon itseäni jotta voisin kammeta asian uudelleen esille että saisin rauhan.
Että se kuka leikkiin lähtee niin se leikin kestäköön. Eikö?
Haluaisin muille ihmisille kertoa, että luottakaa intuitioonne kun kohtaat epäilyttävän ihmisen. Vaikka olisit kuinka vahva, niin narsisti silti voittaa.
Tuntuuhan luonnonkin voimat uskomattomilta, mutta kyllä senkin saa tuhottua.
Mitenköhän koskaan tällaisilta asioilta voi saada rauhan sivistyneesti kun ei ketään ihmistä saa laillisesti satuttaa?

4

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EmmanAjatus

      Ala etsiä määrätietoisesti uutta työpaikkaa.Ota lopputili. Niin tein itse. Enkä kadu.

    • tiedätmitäteet

      Kanssaihminen on narsistin elämässä ,joko hyödyke tai vihollinen . Avioliitto narsistin kanssa on elinikäinen helvetti, vaikka yrittävät muuta näytellä.

    • Burnout7

      Olen vähän samanlaisessa tilanteessa. Mistä olet tullut siihen loppupäätelmään, että esimiehesi on narsisti? Ensivaikutelma itselläni oli "onpa ihana esimies", mutta mitä pidemmälle tämä menee, sitä hullumpia tilanteita tulee vastaan. Säännöt muuttuu koko ajan ja rouva vetää herneen nenäänsä mistä milloinkin. Ammatillista keskustelua ei ole, koska kaikkien pitää varoa, etteivät hypi vahingossa pomon varpaille näkemyksineen. Edessäpäin pomo ei hauku - päinvastoin, mutta puukkoa tulee selkään työmäärän ja tehtävien muodossa sekä tiedon pimittämisenä. Ne jotka jaksavat kontata kuuluvat "hoviin" ja heillä onkin paremmat oltavat ainakin päällisin puolin - en sitten tiedä paljonko tuo konttaaminen vaikuttaa sekin työssä jaksamiseen. Minullakin tämä lähti vähän siitä, että puolustin työkaveria, jota pomo alkoi jyrsiä heti kun hän meille töihin tuli. Meistä tulikin ystävät, mutta pomolleni tämä oli näköjään petos.
      Minullekin on monesti sanottu, että olen liian kiltti, mutta miten tämmöisen kanssa sitten pärjää? Nuoleskelemalla ja kiusaamalla mukana?
      Paljon olen miettinyt, mitä tein väärin kun alussa hän tuntui olevan niin mukava? Mutta oliko se kaikki empaattisuus ja perheestä kyseleminen sittenkin vain tiedonhankintaa? Ja onko se vähän narsistin taktiikka? Koskaan en ole häntä ainakaan tahallisesti loukannut, mutta konttaamaan taidan olla liian ylpeä - tai sitten vaan vanha ;D

    • Joukkovoimaa

      Netistä löytyy youtubesta englanniksi hyviä työpaikka narsisti videoita.saa hyviä vinkkejä.kun narsisti painostaa älä reagoi pidä pokerinaama.ahdinko ja pelko on se mitä narsisti haluaa.jos narsisti sanoo et tekee valituksia tai että se ja se sanoi sitä.älä usko.saikuta ja valita narsistin esimiehellle dokumentoi kalenteriisi joka kiusaaminen puhu narsistille vain puuta heinää esim.puutarhan lannoitusvinkkejä tai horoskoopista niin narsu kyllästyy .nauhoita vaikka keskustelut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe