Ekojen treffien jälkeen

NytPitääPelataHyvin

Ekat treffit takana, jotka meni tosi hyvin ja molemmat tykkäsi selvästi ja varsinkin mulla sydän pomppii siihen suuntaan. Välimatkaa meillä on noin 200km johtuen molempien tämän hetken työtilanteesta ja sen uskon vaikuttavan jonkin verran tämän naisen aktiivisuuteen minua kohtaan, jos minä en ole aloitteellisempi.

Nyt vinkkejä. Miten aktiivisesti minun kannattaisi olla yhteydessä tähän uuteen tuttavuuteen, jotta hänellä ei menisi innostus liiallisen innokkuden takia. Kannattaisiko vain kertoa suoraan, että on niin innoissaan, että ei meinaa housuissa pysyä, vai yritänkö edetä hitaasti, jolloin ei tulisi liian epätoivoista kuvaa naiselle.

M32, N29, kumpikin eronneita vasta.

8

2288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakastumisiin

      Mitäpä jps kysyt ihan häneltä itseltään sen toivotun tahdin. Ja mikäs sen mukavampaa naisen kuulla kuin, että toinen innoissaan, joten kerro sekin ja kysy häiritseekö se häntä.

      • NytPitääPelataHyvin

        Kuulostaa hyvältä ja järkevältä. Nimenomaan kysyy häiritseekö se ajatus, että toinen on innoissaan. Minusta ainakin se tuntuisi aika hyvältä, jos toinen ilmoittaa ilman painostusta ja liikaa innokkuutta olevansa ihan vakavalla mielellä.


    • Avoinkeskustelu

      Avoin ja selkeä keskustelu alusta asti, rohkeasti kerrot oman kantasi tavata uudelleen ja kysyt ehdottomasti suoraan hänen mielipidettä asiasta. Voit ehdottaa myöskin miettimis aikaa , jos tarve niin vaatii.(Teillä molemilla tuoreet erot takana, toivottavasti olette käsitelleet ne mielessänne pois uuden suhteen tieltä.)

      • ihanmikavainsopii

        No, voin omasta kokemuksesta kertoa, että hidastelu on pahasta. Jos odottaa liikaa, toinen luulee, ettei ole kiinnostunut. Ja jos on nettituttavuudesta kyse, niin varasijolilta on joku varmasti jo lyönyt kiilaa väliin, jos itse hidastelee.


    • Parastaollaitsensä

      Ole oma itsesi äläkä kysele kuinka sinun tulisi olla.
      Muutoinhan olet jotain muuta kuin mitä olet.

      • Tämä! On aivan turha yrittää esittää mitään. ole niin tavallisesti kuin osaat, niin voit onnistuakin. Ei kukaan halua teeskentelijää. 👍


    • Näinsemeneeyleensä

      Ei tuu uutta kesää, kun ootte vastaeronneita, eheydytte yhdessä ja harrastatte valtavasti seksiä, minkä jälkeen päätätte jatkaa kumpikin tahoillaan elämäänsä eteenpäin pelkästään kavereina.

    • Öyenssöyen

      Emmätiiä.

      Annoitko sinä itse jo treffeillä vaikutelman, että olet kiinnostunut naisesta? Jos annoit, niin silloin naisen kyllä pitäisi tajuta ottaa itse yhteyttä, jos puolestaan hän on sinusta kiinnostunut. Näin modernissa maailmassa eletään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe