Miten saan

Säköistetty

mitattua huoneistoni sähkömagneetti kentät ja tulevan virran määrän?

6

158

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitattu

      Mittarilla. Kysy sähköalan liikkeestä.

    • SähkomiesRobotti

      Jos Sinulla ei ole ns. sähköallergiaa, sähkö ja magneettikenttien mittaus taitaa olla turhaa. Jos olet ostanut kodinkoneesi laillisesti kaupasta, niiden sähkö ja magneettikentät ovat raja-arvojen alapuolella. Kotiin tulevan virran voi arvioida suunnillen sähkömittarista. AInakin minun seinämittarini valikosta löytyy hetkellinen teho. Yksivaiheinen hetkellinen teho = jännite x virta x cos (fii). Tehokerroin (cos fii) vaihtelee välillä 0...1, keskimäärin se yleensä on luokkaa 0,6...0,9. Kolmivaihejärjestelmässä virta jakautuu kolmelle vaiheelle, joten se hieman vaikeuttaa ajattelua.... Jos siis esim. ainoastaan kahvinkeitin on päälle ja sähkömittari näyttää 900 W, kotiin tuleva virta on tällöin vain yhdellä vaiheella ja suuruusluokaltaaan noin 4A.

    • yksi_isä

      Kirjoittaja tarkoittaa vissin sähkömagneetistä kenttä ja matalatajuista säteilyä. Siinä ei puhuttaa ampeereista eikä näitä mittareita saa normaali sähköliikeistä. Googlapas rf-mittareista.

    • pirremxxxx

      Kiitos vastauksesta, mutta kukaan ei usko minua että eräs rikollinen taho on viritellyt yksityisiä mobiilitukiasemiaan laajakaistoitettuihin taloihin/asuntoihin.

      Ja mitä hel..ttiä he tekee kun tuntuu että koko ajan minua poltetaan, ja ei takuulla tämä ole oman pääni tuottamaa kuvittelua.

      Pelkään että saan ja olen saanut jo kudos vaurioita tästä jatkuvasta polttamisesta, ihan kuin kehoani tökittäisiin jollain, onko tarkasti suunnattua laseria vai mitä helvettiä tämä on..?
      Olen arvaillut julkisesti talossamme asuneiden venäläis taustaisten kummallista käyttäytymistä, sekä iv -koneen huonontuvaa tehoa iltaisin, kuin virtaa menisi johonkin muuhun kuin LV -koneiston käyntiin.

      Huoneistoon on tullut tuolloin myös.kummallinen haju, erittäin vastenmielinen haju, onkohan infrapunan käytöstä vai mistä hitosta?

      Talossamme asunut vanhempi nainen, itse asiassa kaksi naista, sai aivan samanlaisia oireita kuin mitä kuvailtiin tuolla rf -mittareita esittelevissä artikkeleissa, eli tasapainohäiriöitä, korvien suhinaa, d -vitamiinin puutostila, sekä b-vitamiinin häviäminen verestä, sairaalassa laitettiin vitamiinia piikittäen, ja parkinsonismia muistuttavia oireita, vaikkei sitä ei pään kuvauksissa todettu

      Olen joutunut näitten ed.mainitun tahon suoranaisen terrorin kohteeksi, minua serataan ihan joka paikkaan, ostoskeskuksiin, hautuumaalle, ulkomaille, kylään, aivan joka paikkaan samat autot ja henkilöt..rus.

      Eniten minua huolettaa.lastenlasteni terveys, koska yksi heistä jo ihmetteli miksi hänen päälaki kuumuu...istui lähellä ikkunaa kodissaan , samoin pienempi kaivelee korviaan että ne suhisee, lapsi nukkuu huoneessa joka on talon yläkerrassa..

      .Nämä ulkomaiset jo ajelee lastemme talojen ympärillä, mitä helvettiä he tekee, - radiosignaalejako he hakee vai ovatko viritelleet ympäri maata joitain omia tukiasemalinkkejään.

      Kenen puoleen minä voin kääntyä, ja miten saan ihmiset uskomaan että tämä polttaminen on oikeasti totta, ei mielikuvitusta..

      Kirjoittaisitko Sinä ammatti ihminen, joka ymmärrät mikä tässä ilmiössä on takana, eli onko minuun kohdistuva polte suuritehoista sähköä, radioaaltoa..vai mitä, voisitko laittaa sp -osoitteen johon voisin kirjoittaa ja että asia tutkittaisiin ilman että sanotaan ettei kokemani ole mahdollista..














      .

      • NickNailer

        No jopas sattui. Tämän on väärä osasto.

        Tarvitset neurologisen tutkimuksen ja vieläpä per heti..


      • juunäinonasiat
        NickNailer kirjoitti:

        No jopas sattui. Tämän on väärä osasto.

        Tarvitset neurologisen tutkimuksen ja vieläpä per heti..

        Tulkaa vain poliisien kanssa tuohon naapuriin ja ottakaa tietokoneet ja kännykät tarkastettavaksi, löydätte ihmeitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      75
      3434
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      563
      3229
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2892
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2082
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1865
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1855
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      141
      1477
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1281
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1270
    Aihe