Kuinka paljon autoilijalle maksaa vuodessa tai kuukaudessa taksikeskukseen kuuluminen?
Entä liittyminen yms?
Taksikeskus suuri kulu
41
1233
Vastaukset
- Taksikeskus
169 761,-/vuosi. Emme ota uusia osakkaita.
- ykstaks
Ja nykyisen osakkaiden omistusarvot sulaa käsiin kun uusia luvanhaltijoita tulee liikenteeseen kuin liukuhihnalta ens vuonna.
- Taksikrskus
ykstaks kirjoitti:
Ja nykyisen osakkaiden omistusarvot sulaa käsiin kun uusia luvanhaltijoita tulee liikenteeseen kuin liukuhihnalta ens vuonna.
Ai. Uusia osakkaita ei oteta. Päinvastoin osakkeen arvo vaan nousee. Huomaa ettet tiedä asiasta mitään. Hönö.
- xxxlllxxlxl
Välitysyhtiön osakkeen arvo...Buhahhhaaaahhhaaaaahh kas kun eivät pörssiin listaudu
- ViidenTähdenUber_
xxxlllxxlxl kirjoitti:
Välitysyhtiön osakkeen arvo...Buhahhhaaaahhhaaaaahh kas kun eivät pörssiin listaudu
Älä viitsi. Uusia osakkaita ei oteta. Arvo nousee. Vanhat yhtiöt ovat vahvoilla. Sinä voisit listata itsesi hoitoon. Ei tekis pahaa.
- laskentamerkonomi
Voi vi..u näitä ekonmeja.Jos yhtiö ei kasva niin osakkeen arvo ei myöskään kasva.Ja sen lisäksi markkinoille on tulossa uusia toimijoita,mikä vaikuttaa suoraan jo toiminnassa olevien yhtiöiden markkinaarvoon.Kukahan sitä hoitoo kohta tarvii ?..
- OsakeMiljonääri
laskentamerkonomi kirjoitti:
Voi vi..u näitä ekonmeja.Jos yhtiö ei kasva niin osakkeen arvo ei myöskään kasva.Ja sen lisäksi markkinoille on tulossa uusia toimijoita,mikä vaikuttaa suoraan jo toiminnassa olevien yhtiöiden markkinaarvoon.Kukahan sitä hoitoo kohta tarvii ?..
Rajattu saatavuus, hinta nousee. Isojen välitysyhtiöiden osakkeiden arvo vaan nousee. Edelleen olet hoidon tarpeessa.
- Erojaon
Varmasti on suuria eroja 200-450 euroa/kuukausi hintahaitarilla.
- Matemaatikkoko
Jos 500e/kk *12 =6000eur vuosi per auto
100 autoa maksaa siis 600 000eur vuodessa keskukseen.
Puhelun taksitilaus hinta n2eur puhelu. 300 tilausta päivässä keskimäärin tekee 600eur pv *365 = 220800eur (n3 kyytiä per auto pv) reilusti alakanttiin laskettu...
Yhteensä siis 820 800 eur vuodessa maksaa kyydinvälitys 100 autolle.
10 vuodessa 8 208 000 eur
Palkataan sitten erilaisia johtajia ja päälliköitä sinne toimistoon että päät kolkkaa,
-Kuka tai ketkä maksaa tämän kaiken ?
"Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku."- lollllooolllooo
Äkkiä Äppejä
- Ällöllööö
Laita homo äppis perseeseen...
- Erver
Kuinkahan monta Taksikeskusta Suomessa on henkilökuntineen ?
9000 taksia tarvitsee jo monta keskusta.
kyllä maksaa saa, eihän se ole hölmö joka pyytää..
Moni puhelinkeskus/palvelukeskus operoi ulkomailtakäsin nykyisin paljon halvemmalla. - yhteiskunnanelätti
mistä maksatte laatuleikeistä vai kaiken maailman kielloista perseennuolijat sitä pitää pystyssä ei lopu köröt
- laatualisäää
Toivottavasti ainakin lähitaksin alueelle tulee lisää keskuksia ei meinaan laatu häikäise ja kuulemma huonosti hoidettu.
- lpskatxi
Se on lähiöpaska-taksi
- kankkulankaivoon
Aika heikkoa on tekeminen rahaa sinne maksetaan kuitenkin tuhansia euroja vuodessa, ja vastineeksi ei mitään järkevää voisi jopa väittää että rahoja tuskin voi paljon huonommin käyttää. Minäkin toivon kilpailua alalle ainakin laadukkaille keskuksille on alalla tilaus.
- tietolisääjne
Monopoli on luonut alalle tehottomia keskuksia kuten htd ja lähitaksi, ongelmia aiheuttaa myös johtohenkilöiden taitamattomuus johtuu ilmeisesti siitä että ne joilla olisi vähänkään edellytyksiä hoitaa tehtäviä eivät ole kiinnostuneita näin huonosti hoidetuista yhtiöistä.
Johtohenkilöiden on jopa ollut varastomiehiä sekä muita kouluttamattomia henkilöitä, suuntaus tulee ilmeisesti jatkumaan niin kauan kun ala vapautuu ja monopolin tuoma etulyöntiasema ei enää vaikuta. Puhutaan ehkä muutamasta vuodesta jolloin näistä kelvottomista on pakko hankkiutua eroon, jos taksimiehet käsittävät edes silloin.- Taksikeisari
HTD kuten kaikki muutkin nykyiset digikeskukset, ovat vertaansa vailla koko maailmassa. Tehottomuudesta ei tosiaankaan voi puhua. Yhden ihmisen työpanoksella hoidetaan 70 000 ihmisen asuinalueen taksitarve.
Ei apeilla päästä samaan tehokkuuteen vielä aikoihin. Ennen vanhaan oli vielä tehokkaampi ula-taksi, jolla oli käytännössä rajaton välityskapasiteetti/työntekijä, mutta siitä sitten luovuttiin. Se toimi ajatuksen nopeudella, tai ainakin äänen nopeudella. - vaivielätehokasta
Mikä siitä tekee tehokkaan jos autoa kohden kustannus on tuhansia jopa 10000 euroa vuodessa
- Keskusrules
Höpö, Höpö. Äijä puhuu höpöjä. Nykyiset keskukset tulevat pärjäämään.
- rahastustakovai
Lähitaksi on edelläkävijä rahastukseSsa Suomessa, jos maksat vuositasolla jopa lähemmäksi 10 000 € kyydinvälitykSestä se on liikaa lisäksi semeli semeli on kova rahankerääjä, nämä rahaStajat
Pitävät huolen siitä ettei taksat voi laskea päinvastoin. - tennanitmaassa
rahastustakovai kirjoitti:
Lähitaksi on edelläkävijä rahastukseSsa Suomessa, jos maksat vuositasolla jopa lähemmäksi 10 000 € kyydinvälitykSestä se on liikaa lisäksi semeli semeli on kova rahankerääjä, nämä rahaStajat
Pitävät huolen siitä ettei taksat voi laskea päinvastoin.ja vast ny hiffaatte enää ei kannata huudella autoilijat makso keskukset mellasti
- vähempionenempi
Ongelma on juuri siinä että kuvitellaan tälläisen matalan tuotannon alan pystyvän elättämään :keskuksen semelin liiton kelakeskuksen autoilijan ja kuljettajan. Nämä loiset
On saatava pois niin alalla hinnat laskevat ja kyydit lisääntyvät.
- Todellisuusasiasta
Höpöhöpö kuskit loppuu niin taksiyrittäjät kuin kuljettajat....ei sovi työn teko enää suomalaisille.näin se vaan menee...
- SitäSaaMitäTilss
Sipilän suojeluksessa Berner päätti tuhansien Suomalaisten työsuhteet ja vähintäänkin yli 1000 yritystä, -ala on jo ennestään ollut matalakatteinen palveluala.
Jatkossa ilman kuittia, joka kadunkulma täynnä tyhjiä takseja, ryöstöjä, raiskauksia, pahoinpitelyjä jne.
Kiitos Berner ja älä itse muutkaan samanhenkiset, - käyttäkö Suomalaista taksia, käsipysty jollekkin tummalle on Teidän valinta. - Näinhäntäälläkäykäy
Taksikeskuksien asema muuttunee merkityksettömäksi tulevaisuudessa. Välittää perinteisesti ainoastaan päiväsaikaan yhteiskunnan kustantamia kyytejä jonkun verran tietyillä alueilla.
Taksikyydit muuttuu edullisemmiksi kun keskukset pikkuhiljaa lopettavat toimintansa ja asiakas saa kontaktin suoraan valitsemaansa kyydin tarjoajaan.
Taksiasemat poistuvat myös katukuvasta kokonaan.
Uusia verottajan valvomia purku/ajomäärä/maksuliikennekeskuksia syntyy. - Gfkklllj
Kaikki menee sovelluksiin. Kallis taksikeskustoiminta loppuu aivan varmasti. Isot asiakkaat ja erityisryhmät tulevat jatkossa käyttämään parhaaksi katsomiensa (välityskeskusten alla olevien) autoilijoiden palveluita.
Yksilöllinen palvelu tulee korostumaan ja hinta. Tuskin mitään hirveitä alennudmyyntejä on luvassa, koska kuten jo mainittu alan katteet ei ole mitenkään kaksisia nytkään. - Egergrevrevrev
Kelan ja kaupunkien kannattaisi perustaa oma älypuhelin perustaminen kyydinjako sovellus/keskus, josta kyytejä voisi ottaa kuka tahansa laillinen ehdot täyttävä toimija. Hinnatkin asettuisivat automaattisesti kohdalleen.
Taksamittariksi riittänee tulevaisuudessa älypuhelin tai tabletti.
Tai muu yrittäjän valitsema ja verottajan hyväksymä hinnoittelu.
Yrittäjä voi myös tulevaisuudessa valita mistä kyytinsä ottaa.
Voi myös valita missä autolaitteita huoltaa, tai mistä ne hankkii.
Myös pukeutumisen voi valita sään ja uusien työtehtävien mukaan.
Taksikeskukset tulevat nykytekniikan myötä häviämään, se on selvä.- weetyyyli
Kannatetaan...
- Taksikeisari
Tällainen systeemi on ollut jo ainakin 20-vuotta, että ei sitä tarvitse keksiä uudelleen. Juuri näissä yhteiskunnan maksamissa ajoissa on niin monenlaista muuttujaa jopa kesken matkan, että Helsingissäkin pitää olla yksi ihminen näitä ratkomassa 24/7. Ei sillä ole mitään väliä, kuinka tilaus sinne autoon välitetään, vaan sillä että osataan onkia tarvittavat tiedot asiakkaalta ja lähettää oikea kalusto, oikeaan paikkaan ja oikeaan aikaan. Iso osa asiakkaista tilaa vehkeet lankapuhelimella vielä.
Kelakyytikilpailuihin ja vammaispalvelulain alaisiin kilpailuihin saa osallistua nyt ja jatkossa kaikki ehdot täyttävät yritykset. Jälkimmäisiä ajetaan jopa tuntiveloituksella ja niitä yhdistellään ihmisvoimin, ei älyteknologialla.
Kela ja kunnat haluavat etukäteen tietää taksat ja halvin tarjous voittaa ajot. Aika usein halvin firma menee nurin sopimuskauden puolivälissä, kun ei osata laskea. - KeisarillaHienotVaatteet
Kysymys on nyt taksikyydeistä,
"Kelakyytikilpailuihin ja vammaispalvelulain alaisiin kilpailuihin saa osallistua nyt ja jatkossa kaikki ehdot täyttävät yritykset. Jälkimmäisiä ajetaan jopa tuntiveloituksella ja niitä yhdistellään ihmisvoimin, ei älyteknologialla."
Ns vammaispalvelukuljetuksia ajetaan valtakirja menettelyllä vieläkin ja suuri osa joukkoliikenne autoilla, jossa pyörätuoli mahdollisuus. Kilpailua on ollut kyllä.
Minkä nimisiä taksiyrityksiä mahtavat olla ne, jotka ovat tehneet hyväksyttyjä tarjouksia normaali taksiluvalla pääkaupunkiseudulla? Esim sote/kaupungin ajoista tai kela-kyydeistä?
- TosiKevennys
Onko Taksikeskuksen/yhtiön johdossa havaittu tapahtuneen koskaan mitään laatupoikkeamaan viittaavaa?
-Ei ole ! Pojat vaan välillä kokeilee että kuinka monella jakkaralla voi istua samaan aikaan. Etteivät vaan tippuisi sieltä kohta. - Giovann1
Miten taksiyhtiön osakkeen hinta määräytyy ?
Päättääkö joku yhtiökokous merkintähinnan ( esim 5500e ) tosta vaan ?
Mistä osakkeen voi ostaa ?
Kenelle osakkeen voi sitten lain mukaan myydä ? Osakkeita on useilla henkilöillä omistuksessaan joilla ei ole liikennelupaa eikä liiketoimintaa enää.
Taksiyhtiö ei lunasta osaketta takaisin, mutta uusia osakkeita myydään kyllä mielellään.
Kuinka suuri on kyydinvälityksenaloitusmaksu Suomen taksissa ??- mmuyjfvcznvxckh
Osakkeen voi myydä kenelle tahansa.Lunastuslausekkeella yhtiö voi lunastaa sen itelleen.Välitysyhtiön osakkeella ei juuri arvoa enää,puhutaan korkeintaan muutamista satasista.
- arvotonosake
mmuyjfvcznvxckh kirjoitti:
Osakkeen voi myydä kenelle tahansa.Lunastuslausekkeella yhtiö voi lunastaa sen itelleen.Välitysyhtiön osakkeella ei juuri arvoa enää,puhutaan korkeintaan muutamista satasista.
Jos tarkkoja ollaan, niin lunastuslausekkeella yhtiö ei lunasta osaketta, vaan yhtiön joku muu omistaja. Osakeyhtiön omien osakkeiden ostamisesta on tarkkaan säädetty ja se ei ole aivan yksinkertaista. Lopultahan voisi käydä niin, että yhtiö omistaisi itse itsensä...
Tässä maassa tuskin on yhtään tilausvälitysyhtiötä, joka olisi jakanut osinkoa omistajilleen. Tämän vuoksi tilausvälitysyhtiön omistaminen on erinomaisen huono sijoitus.
Jatkossa myös omistamisen muukin peruste murenee. Nyt käynnissä oleva Kelan ja kuntien yhteinen ajojen välityksen kilpailutus on tehty siten, että riippumatta siitä kuka välityksen voittaa, niin siihen voi liittyä kaikki halukkaat. Omistajilla ei siis ole mitään etuoikeutta, heille jää vain omistamisen riski siitä, että kannattaako välitystoiminta. Eli jos tekee liian halvan tarjouksen varmistaakseen sen, että saa pitää välitystoiminnan, niin on riski, että omistajat joutuvat lisärahoittamaan välitysyhtiötä. Jos taas hinnoittelee itsensä ulos, niin on riski koko välitysyhtiön toiminnan hiljaisesta alasajosta. Nyt voittajina tulevat selviytymään ne välitysyhtiöt, jotka ovat osaavan johdon hallinassa. Valitettavasti oman paikkakuntani yhtiö ei siihen kuulu ja syksyllä päättyvän tilikauden yhteydessä on sovittu osakkeen alaskirjauksesta.
- monopolitakaasen
Lähitaksista ainakin mitä tyhmempi kaveri sitä varmemmin menee lähitaksin hommiin, mutta ei se ole haitannut Kela ja taksikortti kyydeillä ylläpidetään monopolia vielä jonkun aikaa.... .
- Kollegio
Totta. Lisäksi noi jalkojenpesijät pitää heivata veehen... Jotkut myös haluauisivat huolehtia hygieniastaan kuten käsienpesusta.. toki vierasta joillekkin
- Lisälaskuakaivaten
kyllä on mukavaa tehdä taksityötä.
Ei tarvi ajatella.
Senkun maksaa laskuja keskukseen, sit ku mani loppuu ni lopettaa liikennöinnin.
Jännää! Mitä kaikkea ne vielä keksiikään, oikein kutkuttaa miellyttävästi.
Valkosivurenkaat voisi olla hyvä brändin tekijä. Maksaisihan nekin aika paljon mut olisihan se taas kaikkien taksiautoilijoiden parhaaksi.- brändiporukkaa
Helppohan se pelailla toisten rahoilla ilman mitään riskiä.Pitävät itseään vielä työnantajinakin,mut palkansaajia ovat ja kovia määräilemaan sekä uhkailemaan.
- Lähiöskeida
Puhut asiaa ! Lähiö-skeida taitaa menettää kelat joita ei muutenkaan kannattanut ajaa ainakaan kuljettajan ajamina, se menettää vpl kyydit
Mpk:hon , se menettää rahastusoikeusen yhteiskunnan maksamiin kuljetuksiin voi olla tiedossa kkmaksujen korotuksia - Kkmaksu20e
On muutenkin järjetöntä elättää noita luusereita jotka tappavat aikaa hAagassa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 636353
Tappo Kokkolassa
Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap254086Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?
Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei2632506Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti
Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei261990MAKEN REMPAT
Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna301478- 951326
Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille
Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel3041097Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan
5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee541070Välillä käy mielessä
olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.771016Mulla on kyllä
Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..39991