Ei kestänyt rauha Välskärintiellä

Välskärintienpaholainen

Äitini joka asuu siellä vanhusten yhdistyksen talossa soitti päivällä hyvin onnellisena "ajattele on voinut pitää tuuletusikkunaa auki koko päivän eikä rakki ole kilkuttanut aivan ihanaa" mutta nyt lähetti viestin että nyt se jälleen alkoi mahdoton rakin kilkutus, ei auta kun kärsiä sisälle sulkeutuneena ikkunat kiinni, kyllähän se tulee olemaan mahdotonta kun ilmat vielä lämpiää, miten jokin ihmisolento voi olla noin tyhmä ja ilkeä että häiritsee rakillaan kaikkia naapureitaan, se on ihan tahallista ilkeyttä koska hän kyllä sen tietää että tuollainen räksytys kuuluu pitkälle, liekkö itsellä kuulosuojaimet päässään vai onko kuulovammainen jolla se piski on.

16

538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Insernööri

      Miksi sinä täällä meuhkaat? Soita poliisit paikalle, he voivat lopettaa koiran haukunnan.

      • Pijäpääkiinisieki

        Älä runkkinööri sekoa tähän, minä en asu siinä käpykylässä enkä asuis, mutta kun asukkaat itse ei osaa pitää järjestystä eikä puoliaan niin kirjoitan jos se tampio joka sitä rakkia pitää voisi armahtaa noita vähäosaisia.


      • myrkytneonparasta

        Niin en usko että täällä insinöörejä asuu ei tuollainen kylänhäirintä silloin onnistuisi, uskoisin että tämä on juuri itse rakin omistaja joka kirjoittelee noita insinöörivitsejään, täytyy se olla pirullinen ihminen joka tahallaan häiritsee ihmisten rauhaa rakillaan.


      • Insernööri

        Ei ole pelkästään pirullinen vaan yksinkertainen tollo, joka antaa koiransa haukkuterrorin jatkua.
        Kritisoit aiempaa kirjoitustani ja olen edelleen sitä mieltä, että koiran haukuttaminen taajamassa ympäri vuorokauden on sen kaltainen juttu, että virkavaltaa tarvitaan.
        Ei se asia korjaannu näillä suolipalstoilla meuhkaamalla.
        Kerätkää nimilista, toimittakaa yksi koiranomistajalle ja toinen poliisille sekä soittakaa kunnan eläinsuojeluun ja poliisille. Itse asun sen verran kauempana keskustasta, että ei meille saakka kuulu. Toimikaa te asianomistajat, saadaan se laki ja järjestys tuohonkin asiaan. Ei kenenkään koira saa olla koko naapuruston haitta ja riesa!
        On se kumma juttu, että minut haukutaan, kun pitäisi ITSE toimia asian eteen. Ei sitä valitusta voi muut tehdä kuin he joita asia koskee. Toimikaa, ei haukkuterrori muuten lopu!!!! Tai sitten te sen hiljaa hyväksytte ja kärsitte. Ei kannata odottaa aina, että joku muu hoitaa homman puolestanne, teillä on valta toimia.


      • pitäisjonkunsosiaalin

        Enhän minäkään asu siellä mutta vanhempani yli 80v. asuvat ihan lähellä, näitä koira on terrorisoinut vuosia, he eivät jaksa eivätkä viitsi alkaa toimenpiteisiin ja minulla siihen ei ole valtuuksia, siinä lähistöllä asuu paljon juuri vanhuksia joita rakki häiritsee eniten.


    • uuuuuuiiiiiiiiiiiih

      VU VU VU KI KI UIIIIIIIII HI TY JU KILK KILK KILK MIM MI MI

      • vittuakoniilätekee

        Se piski on saanut kilpailijoita nyt, on kaikenkarvaisia kilkuttajia ja paukuttajia alkanut kuulumaan sieltä lähistöltä missä tämä surullisen kuuluisa yksinäinen rakki on pitänyt meteliä vuosia.


      • vuhvuhvuhvuh
        vittuakoniilätekee kirjoitti:

        Se piski on saanut kilpailijoita nyt, on kaikenkarvaisia kilkuttajia ja paukuttajia alkanut kuulumaan sieltä lähistöltä missä tämä surullisen kuuluisa yksinäinen rakki on pitänyt meteliä vuosia.

        Juu ei KUULU linnun laulua tässä mäessä, HUHUUUU!!!!


      • vittumaisianaapurit

        Tyly yöllä kun on kuuma ja haluais pitää tuuletusikkunaa auki, mutta ei, jos sen avaat et nuku sen jälkeen kun on sellainen rakin kilkutus ja ulina yökaudet.


    • j...rty

      antaa koiran haukkua piä pää kiini vanha mummo

      • pöljäkkeelle

        Olet älykääpiö ymmärtänyt asian täysin väärin kuten sinun älylläsi yleensäkkin, ei se ole mummo joka räksyttää se on rakki eli koira, piski tai hurtta.


    • mrmrmrrrrrrrrrrrr

      Heittäkööt joku pienen lihapullan , tai nakin sille koiralle...jos sitten ei enää räkytys kuuluisi ?

      • kylläseottaapäähän

        Joo ja muistakaa laittaa sen sisälle ketunmyrkkyä niin eiköhän se hiukan hiljene, tänäänkin koko päivän kilkuttanut tauotta.


      • Sairasihminenonhän

        Se on jonkinasteinen masokismisairaus tuollaisella joka haluaa pilata naapureiden elämän pitämällä tahaölaan häiritsevää ääntä, valikka eläimen kautta.


      • Professorry
        Sairasihminenonhän kirjoitti:

        Se on jonkinasteinen masokismisairaus tuollaisella joka haluaa pilata naapureiden elämän pitämällä tahaölaan häiritsevää ääntä, valikka eläimen kautta.

        Kyllä, tässä on selvät oireet sadomasokismiin, sellainen henkilö nauttii toisten kärsimyksestä ja nauttii itsekkin siitä.


      • koiranperskule

        no vuh vuh vih jik ki kom til mei inte til gran kolk ko ni mi ku ji fi fiiiiuu uuuuiiiii.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe