Puhelimen käyttö ongelma

kurtar1960

Moi,en saa puhelinta toimimaan mihinkään suuntaan.Soneran/tele Finladandile yritin netin käyttöä
ja saanut apua.Onko teillä myös mun puk-koodin tiedot?

5

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teeliataaliatallallaa

      Sonera ja Telefinland ovat kyllä jo hetken aikaa olleet TELIA.

    • Pukpuk

      Puk koodin saa kun käy telia kaupassa kysymässä tai jos saat joltain puhelimen lainaan niin soita telia asikas palveluun.

    • sinappitaivas

      PUK-KOODIN SAAT:

      Helpoiten ja veloituksetta kirjautumalla Teliaan. Tarvittaessa saat apua chat-tuesta.
      Soittamalla asiakaspalveluumme 020 690 400 tai käymällä myyntipisteellämme. Koodin antaminen asiakaspalvelusta tai myyntipisteeltä maksaa 15 €.
      Veloituksetta asiakaspalvelunumerosta, kun valitset soittaessasi itsepalveluvaihtoehdon.
      Jos sinulla on Prepaid-liittymä, löydät PUK-koodin vain alkuperäisestä ostopakkauksesta. Jos pakkaus on kadonnut, voit selvittää Prepaid-liittymän PUK-koodin myyntipisteellämme.

      Mikäli SIM-kortti vaihtuu, muuttuvat PIN- ja PUK-kooditkin.

    • Maallaonmutkikasta

      Eikö PUK-koodia saa omaan S-postiin?Tulee mulle ainakin salasanat,ja jos menee omalle sivulle sinne minun Operaattori laittaa koneen tunnuksen,enkä ymmärrä miksi kyseinen koodi on sen salaisempi jos on pystynyt kirjautumaan aiemmin. Ymmärrän puhelin on nyt mykkä mutta miksi operaattori ei avaa sitä kuin ensikerralla kun asiakas ei tiedä vielä mitään? Kaverin puhelin ja pankkitunnuksilla todistetaan S-postin oikeellisuus,Täällä paikalliseen Firmaan tulee rapiat sata kilometriä suuntaansa joten ennen odottaisin vaikka kirjattua kirjettä josta saisin tiedot,olen vielä liikunta vammainen,ja älyän Älypuhelimen päälle sen verran että soitan ja laitan viestiä ystäville,mutta opin koko ajan.

    • Tahmatasso

      Miksiköhän niitä puk koodeja on 2 erillistä esim jos laittaa puk koodin 3kertaa väärin nii sitten kysyy puk 2 koodia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe