Paras jäätelö?

Eipäsiinä

Mielestäni classicin kerrossuklaapuikko

24

2377

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • limited_ed_

      Classic tummasuklaa-terva

    • 6r9t6978y9

      Classic tummasuklaa-karpalo

      • kylmäpinku

        Simppelisti suklaa-pinku - jäätelö on hyvän makuista ja vohveli rapeaa suklaavuorauksen ansiosta - suosittelen.


    • herkkupepa

      Valkea kuolema.

      • kotijäätelö

        paras on kotona tehty.itse keräämät luomu marjat.sekoittaa vain oma jäätelöön.ei ole lisäaineita,ja on varmasti terveellisin jäätelö mitä saa maailmasta.


    • fizzy_

      Kaikki minttusuklaa tai piparminttu variaatiot.

    • jätskiystävä

      Pehmytjäätelön lakupekka

    • hyipaksukuorisille

      Paksukuoriset puikot on oksettava ällömakeita yökötyksiä.

      • hyipaksukuorisille

        Jos haluisin suklaata, ostaisin suklaapatukan tai levyn, kun haluun jäätelöä, haluun jäätelöä en suklaata. Miksi nykyään on muotia tehdä paksu kuori puikkoihin, se on kamala ja tekee jäätelöstä ällömakeen jota ei tee mieli ostaa, eikä se raikasta oloa niinkuin jäätelön kuuluu.


      • suklaatonni
        hyipaksukuorisille kirjoitti:

        Jos haluisin suklaata, ostaisin suklaapatukan tai levyn, kun haluun jäätelöä, haluun jäätelöä en suklaata. Miksi nykyään on muotia tehdä paksu kuori puikkoihin, se on kamala ja tekee jäätelöstä ällömakeen jota ei tee mieli ostaa, eikä se raikasta oloa niinkuin jäätelön kuuluu.

        Nimenomaan näin!! Suklaakuori jäätelöissä on joku järjetön jäätelöteollisuuden keksimä päähänpinttymä. Ihan älyttömän vaikea löytää jäätelöä ilman suklaata... Ei se että mulle mikään olisi liian makeaa, vaan melkeinpä päinvastoin: mielestäni suklaa on kovin kitkerää ja varsinkin tumma suklaa sekä monet maitosuklaatkin. Jos haluan suklaata, ostan patukan.


    • Yksi suosikeista on ihan tavallinen yleensä edullinen litran pakkauksessa oleva vaniljajäätelö mihin lisään joko mansikoita, mustikkaa, vadelmaa tai puolukkaa pakastemarjat sulatan mikrossa mukillinen ilman sokeria, joko sekoitan marjoja keskenään tai käytän yhtä marjaa vain. Puikoista suosikit ovat perinteinen klassikko kingis, pirkan valkosuklaapuikot, classic, magnum valkosuklaa ja supersalmiakki. Tuuteista on suosikki on yhä perinteinen jättis.

    • Kelpo2

      Ben&Jerrys Topped salted caramel, Häagen-Dazs Salted Caramel, Minttu- ja piparminttu jäätelöt...hmm...uusi Daim-salmiakki =P

    • kesäjajäätelö

      Minusta vanhan ajan vanilja on hyvää.

    • Veeti100

      Jättis Volcano se on sika hyvää

    • RunsaudenPula

      Niitä on niin pirusti kaikkia vaihtoehtoja.
      Mutta minttu, lakritsi ja salmiakki ovat helkkarin hyviä vaihtoehtoja, ainakin ne, mitä olen syönyt. Ei nyt tietenkään samassa puikossa/tuutissa, mut muuten.
      Rommirusina on kans aika hyvää.
      Aino-jätskeissä on kanssa aika hyviä makuja, ainakin se valkosuklaa.
      Ja italialaisjätskit on kans hyviä.
      Joskus Tampereen Koskikeskuksessa oli kahvila, mistä sai todella hyviä erikoisjätskejä, mutta en tiedä saako enää.
      Tietysti kuullostikin aika erikoiselta esim. kananmuna-saksanpähkinä-toffee tuutti tms, mutta hyviä oli.

    • valiopuikko

      tavallinen eskimo , kaikki maut käy. Mansikka ehkä parhain. Eskimossa hyvää on ohut suklaakuori, ei mitään tuplakerrosta.

    • Tsaneski

      Valkosuklaa mangopassion

    • Khadra

      Ingmanin vaniljajäätelö (1 l pakkaus)

      • Amandalotta

        Paras jäätelö on Ben & Jerrys Peanut Butter: maapähkinävoita se olla pitää! Italialainen tiramisu otti ja hävisi altaista! Jos vielä olisi oman maan mansikat ja vadelmat, mulla ei enää ole kun jotain vadelmia, nyyh. Itse voi tehdä kondensoidusta maidosta ja kermasta suosikkilisukkeilla, mä en tosi jaksa, ehdi sekä lapsuudesta jäi mieleen vanhan- nuorena kartanossa piikana olleen- tädin huokailut miten raskasta oli herrasväelle vispata jäätelön pohjaa ja jäitä varastosta leikata. Nykymaailmassa on sentään jotkut asiat paremmin kuin ennen!


    • Napolen

      Paras jääteli on LAKKA TUUTTI se iso?

    • kinuskiäijä

      Aino suolainen kinuski on parasta mitä oon koskaan syönny . Sitä vois syödä jatkuvasti . Harmi että se loppuu aina kun rasia on tyhjä .

    • Artooo

      Pekoni suolapähkinä jäde on Paras!

    • svsvsvs

      Sitruna Toffe Minttu ja Latritsi ne ovat parhata.

    • joskustaisittenei

      Se on vaan suklaa-pinku - vohveli on kuorrutettu suklaalla ja pysyyy siis rapsakkana vaikka jäätelö sulaakin.

      Ja toki jäätelön makukin on bueno - simppeli herkku.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2369
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1784
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      165
      1497
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      328
      1483
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1045
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      79
      889
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      175
      766
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      203
      702
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      700
    Aihe