Kahtoko kukaan armaanin jaksoa lestaadiolaisista

Jooopsw

Kertokaa mitä olitte mieltä jaksosta ja lestaadiolaisista

13

2063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voihelevetti

      kävin netissä kahtoon.voi helevetti mikä uskonto.

    • Peruspenaali

      Miksi kiinnostas toisten asiat kun oma elämä on kunnossa?
      Nussikoon minun puolesta vaikka oravia uskonnon nimissä, ei ole meidän tehtävä tuomita ketään, kyllä Jumala tuomitsee kaikki sitten aikanaan!

      • HaapajärvenJeesus

        Jumalia ei ole joten olemme joutuneet keksimään oikeuslaitoksen.


    • asia_ohjelma

      Hyvä oli Armaanin ohjelma, niin kuin myös se missä Armaani hankki metsästyskortin. Pisteet ainakin minun silmissä nousi hänen suhteen kovasti.

    • hurskastelijat

      eipä tarvitse netistä katsella täällä Haapajärvellä näkee joka päivä heidän touhujaan. ollaan niin omahyväisiä ja muut ei mitään.oli 3 päivää ihan tavallista kun nuo jumalan lapset olivat porin rukousmatkalla.mutta kun tulivat takasiin homma jatkuu.

    • suteettisaku

      Mulla riittää tekemistä omassa armaassani, mistä tämä perisuomalaisen näköinen miekkonen on pois, Iran,Irak, Syyria?

    • Kupisti

      Uskonnonvapaus on kaikilla.

    • leevinkiima

      Uskonnonvapaus on joo, mutta pitää sitä silti osata käyttäytyä niinkuin OIKEAT uskovaiset käyttäytyy.

    • OnseJännäKunRiittää

      En ihmettele yhtään että lestadiolaisia kadehditaan niin paljon, he ovat onnellisia aidosti siitä jos heille on annettu perhe tai edes puoliso. Lestaadiolaiset yleensä ottaen ei ryyppää ja rellestä ja huori, toki aina joitakin laitapuolen kulkijoitakin riittää joukkoon ja heitäkin on laidasta laitaan, ei heitä kukaan tuomitse, viimeisen tuomion tekee itse Herra Jeesus ja se joka täälä maanpäällä menee jonkun tuomitsemaan niin se tuomitaan Taivaassa. Onko meilä ihmispoloisilla lupa tuomita toisia.

      • Tottuus

        No laitapuolenkulkiat ei lisäänny, päinvastoin vähenee ja ovat verovaroin halvempia elättää kuin L


      • KevätToiMuurarin
        Tottuus kirjoitti:

        No laitapuolenkulkiat ei lisäänny, päinvastoin vähenee ja ovat verovaroin halvempia elättää kuin L

        Haapajärvellä kyllä maksetaan varmasti näitä laitapuolen kulkijoiden tekosia melko kalliisti ja verovaroilla, he elävät sossun luukulla. Heillä voi olla lapsia ja ne on huostaan otettu, ikävää ja harmillista että et katso totuutta silmiin. Surullista että nämä laitapuolen kulkijat usein ottavat jopa sen auton ja ajelevat päissään menemään ja surullista että heistä ei ole työelämään koko elämän aikana, eli kyllä ne ei halvaksi tule yhteiskunnalle. Totuus on karu ja laitapuolenkulkijat eivät sitä tahdo kestää, mutta jokainen on vastuussa omasta elämästä. Vanhemmat voivat näyttää esimerkin hyvään elämään ja jokainen voi tehdä omat valintansa. Hyvää kevään jatkoa ja odotusta, hymyillään kun tavataan.


    • sykiatripena

      leset niinkö muutki ääriuskonnon jäsenet on uskonnon uhreja. ne tuommoset lakihenkiset uskomusjärjelmät jotka "sanan nimessä" ohjaa ulkoapäin ihmisen sisäisiä viettejä on monasti psyykkisen oireilun taustalla,esimerkkinä nyt vaikkapa lahkojen seksuaalisuuteen liittyvät kiellot ja lait.uskonnot tuo lohtua ja turvaa, noin niinkö yleisellä tasolla, sellaiselle ihmiselle jonka psyyke pyrkii suojelemaan itseään estämällä trauman tai jonkin muun (yleensä lapsuudessa) ahdistusta aiheuttavan mutta piilossa olevan mielensisällön tulemista tietoisuuteen.Niin hullulta kö se kuulostaaki niin uskonnosta voi parantua terapiassa koska siellä tulee ymmärrys siitä että ulkopuolelta ei löydy totuutta vaan katse on käännettävä sisäänpäin.siellä se valonheitin on eikä jossain siinain vuorella. eiiimeen.

    • exlessu

      eilen oli navetassa,siemennyshommissa mitenlie emäntä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe