Piinailijat: Alkionsiirto 2017

Piinapirkko

Hei!

Onko muita kanssasisaria, joille olisi tehty alkionsiirto v.2017? Löydän vain vanhoja ketjuja.
Alkionsiirto toissa perjantaina, nyt PP11 siis. Ei saatu yhtään pakastimeen, joten tällä alkiola pienet paineet niskassaan :)

Perjantaille varattu verikoe, enkä ole vielä testannut itse, koska ajattelin odottaa verikokeeseen asti.

Jatkuvasti jos jonkinlaista oiretta, mutta voi johtua hormonihoidoistakin. Rintojen arkuus, vatsan nipistelyt, "suonenveto" vatsassa, väsymys. Lisäksi muitakin oireita, mutta eivät kai yleensä alkuraskauden oireita (pahoinvointi, närästys).

11

2530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MyMa

      Moi!

      Hoitojen aloituksen vuosipäivän lähestyessä uskallan ekan kerran itse osallistua keskusteluun, vaikka netin joka ainoa keskustelupalsta 2000-luvulta on jo kyllä luettu läpi :-D Huomasin nyt vasta tämän uuden ketjun.

      Mulle tehtiin 2. IVF 1. Pas eka päivä kesäkuuta eli vähän sun jälkeen. Miten sulla kävi testissä?! Nyt menossa siis pp8 ja dpo12, siirrettiin lääkkeelliseen kiertoon yksi 4-pvä TOP-alkio.

      Oireet on olemattomat. Pientä menkkamaisuutta, väsyttää iltaisin jo puoli yhdeksältä, joskus nipistelee alavatsaa... Lääkkeinä nyt Zumenon 3x pvä ja Lugesteron 4x pvä, "irrotukseen" oli Gonapeptyl 2 pvä siirron jälkeen. Veritesti tulossa tiistaina 13. Pvä.

      Taustaa:
      -PCOS, ovuloimattomuus, sukusolut molemmilla hyviä
      -Vuosi yritystä luomuna, sitten hoitoon, jota takana 1 vuosi
      -1. IVF > 2 solua> 1 top-alkio > PAS > kemiallinen raskaus, pakkanen tyhjä
      -2. IVF > 20(!) Solua > 8 top-alkiota pakkaseen, ekaa PASsia tästä piinailen nyt


      Olisi kiva saada lisää väkeä ketjuun! :-)

      • MyMa

        Vastaan itse itselleni: plussa tuli tänä aamuna! :-) Tänään siis pp11, dpo 15 koska oli 4-pvä alkio. Plussa aamupissasta One Step-liuskalla x 2.

        En malttanut millään odottaa huomista verikoetta ja tänään iltavuoro joten ehtii sitten pähkäillä ennen sinne menoa... Plussa tuli molempiin testeihin 5 min jälkeen haaleana, mutta selkeästi luettavana. Edellisessä kem.raskaudessa sain muistaakseni aika saman vahvuisen viivan, mutta vasta veritestin jälkeen. Huomenna varmistuu sitten hcg-taso, vähän jännittää tuon edellisen kerran jälkeen....


    • Elonen

      Onnea plussasta MyMa!

      Täällä Pas siirto tehtiin keväällä mutta meni kesken n.rv6-7...
      Omaan kiertoon yritetään jatkaa siirtoja mutta ongelmana lie(tämä viimeisin kierto) että ovulaatio plussaa ei saatu Kp 23 mennessä..
      Miten muilla,omaan luonnolliseen kiertoon, ovulaatiot tulevat ? Osaako kukaan kertoa, onko omaan kiertoon yritys "pilalla" siirron suhteen ettei pas:a voi tehdä mikäli ovulaatio plussa venähtää ? Limakalvon ja johtofollin koko antaa osviittaa mutta eikös ovulaation pidä tulla?!
      Toivottavasti saadaan ketjuun eloa
      ☺️

      • April2017

        Olen käsittänyt, että pitää olla ovulaatio? Minulla meni kaikeksi onneksi tämä ainoa pas hyvin, ovisplussa taisi olla jo kp12.


    • April2017

      Moi,

      en tiedä lukeeko kukaan tätä, mutta olisi toki kiva piinailla muiden vastaavassa tilanteessa olevien kanssa :) Itsellä takana 1. icvf ja tuoresiirrosta nega, nyt sitten odotellaan varmaan negaa myös tästä ekasta pas:sta... Tiistaina pitäisi testata, eikä muuta kuin menkkaoireita.

      • April2017

        icvf on tietenkin ivf :D


    • Elonen

      Ovis bongattu viime viikolla ja seuraava siirto edessä!👍🏽 Blastosolu odottaa.
      Miten kävi April2017?

    • MyMa

      Hei April2017 kuinka kävi? Mulla oireita passin jälkeen ennen plussaa ei ollut oikeastaan ollenkaan. Tällä kokemuksella en päättelisi oireista oikein mitään.

      En valitettavasti osaa sanoa mitään tuohon oman kierron ovikseen, koska mulla ei ole omaa ovulaatiota ollut ainakaan pariin vuoteen... Siksi tehtiinkin pas. Mutta itse jos järkeilen niin en usko että passia voi tehdä samaan kiertoon, jos omaa ovista ei kuulu (jos siis ovis kuitenkin jossain vaiheessa on odotettavissa). Passissa kuitenkin ne lääkkeiden aloitukset keinotekoisen oviksen alkamiseksi ovat tosi tarkkoja, enkä usko että niitä ihan "lennosta" voi aloittaa.

      Mulla siis kävi lopulta hyvin, kesäkuun plussan jälkeen viikot vierineet ja nyt menossa jo RV17 0 ❤️ itse olen aktiivisemmin keskustellut kaksplussan alkionsiirrosta plussanneet-ketjussa. Sinnekin mahtuu mukaan :-)

      tsemppiä kaikille piinailuun!

    • vauva2018

      Hei

      Meillä yritettiin yli 6 vuotta raskaaksi tuloksetta. Päädyimme menemään hoitoihin 2014. Ensin oli hormooni hoitoja ja yritettiin saada että menisimme Inseminaatio mutta jotenkin tuli tunne että se ei ole meidän ongelma. Kokeissa siis oli ettei kummassakaan vikaa "selittämätön lapsettomuus".

      No menimme 2015 IVF saimme kerättyä 10 alkiota. Ei kulunut kun 5 päivää kun tuli musertava tieto puhelimetse, yksikään ei ollut hedelmöittynyt =( Tässä vaiheessa saimme tietää että siittöt ei pääse alkion seinämän läpi joten jouduimme ICSI hoitoihin. Saimme kerättyä yli 20 alkiota josta 10 selvityivät 5 päivän viljelystä =)

      ICSI 2015>tuoresiirto=Nega
      PAS2015>yksialkio=Plussa (lapsi syntynyt 2016)
      PAS2017>yksialkio=Plussa (laskettuaika 2018 kesä)

    • April2017

      Moi!

      Olen ihan unohtanut tämän ketjun, pahoitteluni. Tuo elokuun pas meni puihin, sitten tehtiin seuraavassa kahden alkion siirto ja sekin puihin - kuinkas muuten.

      Nyt taas siirretty pari päivää sitten 2 kpl luonnolliseen kiertoon, tosin ovis ei näkynyt tikuilla, joten ajankohta hieman arvottu (ultrissa näkyi, että limakalvo oli ok ja ovis oli tapahtunut kuitenkin) :D Katsellaan miten käy. Laitan myös piikin Gona-jotain, siitä voi kuulemma olla iloa.

      • April2017

        Minulla tosiaan aikaisemmasta elämästä ja suhteesta ivf:llä aikaansaatu lapsi, mutta hän on jo aika iso. Koskaan ei ole löytynyt erityistä vikaa, ja alkioita tullut hyvin. Jostain syystä eivät vaan "ota kiinni". En muistanutkaan, miten nämä hoidot osaa olla aika kuluttaviakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe