Naiset pilaavat Tinderin

ExPyyhkijä

Oikeastaan kyse ei ole pelkästään Tinderistä vaan ihan jokaisesta seuranhakupalvelusta. Kaikki palvelut menevät piloille naisten passiivisuuden ja äärimmäisen nirsoilun vuoksi.

Suomi24-treffeissä naiset vaan istuvat paikallaan ja eivät juurikaan osallistu mitenkään seuranhakuun, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Flirtti toiminto on täysin hyödytön, koska naiset ovat passiivisia ja eivät ilmeisesti edes tajua mitä varten se on palveluun luotu. Naiset eivät vastaa viesteihin ellei sinä päivänä ole Runebergin veri virrannut suonissa.

Tinderissä naiset pyyhkivät 99,5 prosentin todennäköisyydellä vasemmalle riippumatta siitä minkä näköinen nainen itse on. Naisilta tuntuu täysin puuttuvan realismi, kun he näitä palveluita käyttävät. Omaa naamaa ja vartaloa ei ole juurikaan tutkittu, kun on lähdetty Tinderiin etsimään miehiä. Ainoat ketkä saavat jotain näistä palveluista irti ovat kauniit miehet, joiden puhelimet varmasti soivat ja värisevät vähän väliä. Itse parin viikon kokeilun jälkeen sain 6 matchia Tinderistä ja tyttöjen keskimääräinen paino oli 100 kiloa ja risat. Itse kuitenkin käyn salilla ja harrastelen, naamakaan ei ole rumimmasta päästä, mutta ainoat naiset jotka tykkäsivät kuvistani olivat Ö-kastia.

Naurettavaa, kaikista pyyhkimistäni naisista olisin vakavasti voinut harkita ehkä 10 prosenttia naaman perusteella. Lisätään yhtälöön vielä persoonallisuus ja sielunelämä, niin hyvin toivoton on suomalainen "deittiskene", kun naiset eivät huoli kuin itseään paljon tasokkaampia miehiä. Läskeille, taikinapötkölle ja petolinnunperse-naamoille pitäisi olla Brad Pittin vartalon omaava adonis tai vähintäänkin Johnny Depp.

Tavallisilla miehillä ei ole juurikaan mitään asiaa näihin palveluihin. Seiska ja kasin tasoiset miehet houkuttelevat puoleensa korkeintaan 3 ja 4 tason naisia. Suomivalaalle ja -tavikselle pitää olla vähintään 9 ja 10 tason miehiä.

41

5946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oivoivoivoi

      Ehkä olisi sitten viisainta keskittyä mies-miehelle treffipalstoille?
      Siellä ei naiset olisi pilaamassa. Toinen juttu olisiko sinulla sielläkään kysyntää...

      • ExPyyhkijä

        Kertoo jotain sinusta, että tiedät tällaisista palstoista. Haahahaa!


    • yksvaanyks

      Turhan tiukkaa analyysiä naisista. Kyllä sen kaikki tietää että naiset ovat kuin tuuliviirejä. Mietippä haluatko sellaisen riesan itsellesi, kuin nainen joka on kuin tuuliviiri!

      • yksipassiivinen

        Eikös valitus ollut että naiset on liian passiivisia. Tuuliviiri on ihan päinvastainen.


    • 6..............6

      Harmi että lähdit selkeästi överiksi viemään väittämiäsi, siitä nimitäin samaa mieltä että naiset ovat liiankin passiivisia. Ehkä kannattaisi miettiä myös sitä, että kannattaako lähettää noin paljon viestejä naisille, joiden kanssa jo välittömästi tietää ettei voisi edes harkitakaan mitään. Tässä toisaalta luo sitä kuvaa, että kysyntää naisillee olisi paljon ja toisaalta ruuhkauttaa turhaan naisen päässä kontaktitulvaa. Mietipä kun sinun kanssa samoin toimivia miehiä on muitakin.

      En ymmärrä, että mitä sitä lähetetään flirttejä tai yritetään iskeä tmv. jos ei tosiasiassa ole mitenkään kiinnostunut ja jopa vastakkainen sukupuoli ärsyttää (koska he eivät siitä lähestyvien joukosta juuri sinua valikoi).

      Yli satakilosista naisista pääsee helposti eroon, kun heitä ei lähesty.

      • ExPyyhkijä

        Valtaosa miehistä hakee seksiä myöntävätpä he sitä tai ei. Ja vaikka eivät hakisikaan, niin kyllä sitä seksiä otetaan jos tilaisuus tulee. Joten eiköhän lopeteta tämä hurskastelu saman tien.

        Ja kyse ei ole ollut mistään flirttien lähettelystä vaan viittaat Tinder matseihin. Vaikka tykkää jokaisesta kuvasta niin mätsejä ei tule siltikään yhtään. Jos vähän vaivaudut päättelemään, niin ymmärrät ettei minun nirsoilullani ole mitään merkitystä, koska en saa osumia vaikka tykkään kaikista.

        Mistä luulet, että johtuu naisten tapa kirjoittaa profiiliinsa "Jos matchas niin toivottavati myös puhut." - tyyliset virkkeet? Se johtuu siitä, että siellä on 10 - 15% miehiä, jotka kerää lähes kaikki naisten tykkäykset ja kaikki muut nuolee näppejään.

        Koko homma vinoutuu naisista. Jos mies saisi suhteellisen helposti edes itsensä tasoista seuraa, niin ei olisi mitään tarvetta painaa satakiloisille lehmille kyllä. Miehet voisivat nirsoilla omalla tasollaan. Naisten järjetön nirsoilu saa tämän kaiken aikaan.

        Miehet laskevat tasoaan, koska matsejä ei tule. Naiset eivät laske tasoaan, koska jopa nämä hyvännäköiset miehet saattavat käydä heitä tuuppaamassa "sonni-maineensa" pönkittämiseksi.


      • erittäin.tuttua
        ExPyyhkijä kirjoitti:

        Valtaosa miehistä hakee seksiä myöntävätpä he sitä tai ei. Ja vaikka eivät hakisikaan, niin kyllä sitä seksiä otetaan jos tilaisuus tulee. Joten eiköhän lopeteta tämä hurskastelu saman tien.

        Ja kyse ei ole ollut mistään flirttien lähettelystä vaan viittaat Tinder matseihin. Vaikka tykkää jokaisesta kuvasta niin mätsejä ei tule siltikään yhtään. Jos vähän vaivaudut päättelemään, niin ymmärrät ettei minun nirsoilullani ole mitään merkitystä, koska en saa osumia vaikka tykkään kaikista.

        Mistä luulet, että johtuu naisten tapa kirjoittaa profiiliinsa "Jos matchas niin toivottavati myös puhut." - tyyliset virkkeet? Se johtuu siitä, että siellä on 10 - 15% miehiä, jotka kerää lähes kaikki naisten tykkäykset ja kaikki muut nuolee näppejään.

        Koko homma vinoutuu naisista. Jos mies saisi suhteellisen helposti edes itsensä tasoista seuraa, niin ei olisi mitään tarvetta painaa satakiloisille lehmille kyllä. Miehet voisivat nirsoilla omalla tasollaan. Naisten järjetön nirsoilu saa tämän kaiken aikaan.

        Miehet laskevat tasoaan, koska matsejä ei tule. Naiset eivät laske tasoaan, koska jopa nämä hyvännäköiset miehet saattavat käydä heitä tuuppaamassa "sonni-maineensa" pönkittämiseksi.

        "Mistä luulet, että johtuu naisten tapa kirjoittaa profiiliinsa "Jos matchas niin toivottavati myös puhut." - tyyliset virkkeet? Se johtuu siitä, että siellä on 10 - 15% miehiä, jotka kerää lähes kaikki naisten tykkäykset ja kaikki muut nuolee näppejään."

        Olen itsekin huomannut tuon saman, että naiset valittaa todella usein profiileissaan joko, että miehet ei mukamas puhu tai että kohtaavat vain pelimiehiä, varattuja ym.
        Kaikki tuo kertoo vain naisten miesvalinnoista, että naiset yrittävät pelkästään vain itseään parempitasoisia miehiä. Tinder ei pakota mätsäämään noita miehiä.
        Itse puhun aina naismätseilleni ja olen huomannut että en joko saa vastauksia tai sitten naisella ei ole mitään mielenkiintoa tutustua.
        Ja aina jos nainen näyttää vähänkin sellaiselta johon voisi ihastua niin treffeille pääsyn todennäköisyys on 0%.
        Naiset sanoo usein että mies ei saisi vain tyytyä naiseen mutta mitä mies voi tehdä? Jos en voi saada itseäni viehättävää naista niin mitä muuta voin tehdä kuin tyytyä?


      • Elämään_sä_tyytyväinen
        ExPyyhkijä kirjoitti:

        Valtaosa miehistä hakee seksiä myöntävätpä he sitä tai ei. Ja vaikka eivät hakisikaan, niin kyllä sitä seksiä otetaan jos tilaisuus tulee. Joten eiköhän lopeteta tämä hurskastelu saman tien.

        Ja kyse ei ole ollut mistään flirttien lähettelystä vaan viittaat Tinder matseihin. Vaikka tykkää jokaisesta kuvasta niin mätsejä ei tule siltikään yhtään. Jos vähän vaivaudut päättelemään, niin ymmärrät ettei minun nirsoilullani ole mitään merkitystä, koska en saa osumia vaikka tykkään kaikista.

        Mistä luulet, että johtuu naisten tapa kirjoittaa profiiliinsa "Jos matchas niin toivottavati myös puhut." - tyyliset virkkeet? Se johtuu siitä, että siellä on 10 - 15% miehiä, jotka kerää lähes kaikki naisten tykkäykset ja kaikki muut nuolee näppejään.

        Koko homma vinoutuu naisista. Jos mies saisi suhteellisen helposti edes itsensä tasoista seuraa, niin ei olisi mitään tarvetta painaa satakiloisille lehmille kyllä. Miehet voisivat nirsoilla omalla tasollaan. Naisten järjetön nirsoilu saa tämän kaiken aikaan.

        Miehet laskevat tasoaan, koska matsejä ei tule. Naiset eivät laske tasoaan, koska jopa nämä hyvännäköiset miehet saattavat käydä heitä tuuppaamassa "sonni-maineensa" pönkittämiseksi.

        Niin. Siksi parisuhde on keksitty, ettei tarvitse päivittäin etsiä sitä seksiä.

        Hei halloo! Ihmiset on nirsoja ja outoja muutenkin. Montako osumaa sä tarvitset?


      • kovapyyhkijä

        Kerron kun saan sen ensimmäisen. xD


      • 6...........6
        ExPyyhkijä kirjoitti:

        Valtaosa miehistä hakee seksiä myöntävätpä he sitä tai ei. Ja vaikka eivät hakisikaan, niin kyllä sitä seksiä otetaan jos tilaisuus tulee. Joten eiköhän lopeteta tämä hurskastelu saman tien.

        Ja kyse ei ole ollut mistään flirttien lähettelystä vaan viittaat Tinder matseihin. Vaikka tykkää jokaisesta kuvasta niin mätsejä ei tule siltikään yhtään. Jos vähän vaivaudut päättelemään, niin ymmärrät ettei minun nirsoilullani ole mitään merkitystä, koska en saa osumia vaikka tykkään kaikista.

        Mistä luulet, että johtuu naisten tapa kirjoittaa profiiliinsa "Jos matchas niin toivottavati myös puhut." - tyyliset virkkeet? Se johtuu siitä, että siellä on 10 - 15% miehiä, jotka kerää lähes kaikki naisten tykkäykset ja kaikki muut nuolee näppejään.

        Koko homma vinoutuu naisista. Jos mies saisi suhteellisen helposti edes itsensä tasoista seuraa, niin ei olisi mitään tarvetta painaa satakiloisille lehmille kyllä. Miehet voisivat nirsoilla omalla tasollaan. Naisten järjetön nirsoilu saa tämän kaiken aikaan.

        Miehet laskevat tasoaan, koska matsejä ei tule. Naiset eivät laske tasoaan, koska jopa nämä hyvännäköiset miehet saattavat käydä heitä tuuppaamassa "sonni-maineensa" pönkittämiseksi.

        Seksiä? En tiedä miten se liittyy tuohon mun kirjoitukseen vai siis sekö on peruste, että haet niistä satakilosista naisista seuraa? Täytyy kyllä ihailla joidenkin kykyä kiihottua.


      • TheBeeWulf

        Kun hylsyprosentit ovat kovat, niin se alkaa kiinnostamaan, että minkälainen monsteri omille kuville kyllä painaa. Ja huhhuh, täytyy sanoa ettei naisilla ole mitään realismia näissä palveluissa.


      • Anonyymi
        ExPyyhkijä kirjoitti:

        Valtaosa miehistä hakee seksiä myöntävätpä he sitä tai ei. Ja vaikka eivät hakisikaan, niin kyllä sitä seksiä otetaan jos tilaisuus tulee. Joten eiköhän lopeteta tämä hurskastelu saman tien.

        Ja kyse ei ole ollut mistään flirttien lähettelystä vaan viittaat Tinder matseihin. Vaikka tykkää jokaisesta kuvasta niin mätsejä ei tule siltikään yhtään. Jos vähän vaivaudut päättelemään, niin ymmärrät ettei minun nirsoilullani ole mitään merkitystä, koska en saa osumia vaikka tykkään kaikista.

        Mistä luulet, että johtuu naisten tapa kirjoittaa profiiliinsa "Jos matchas niin toivottavati myös puhut." - tyyliset virkkeet? Se johtuu siitä, että siellä on 10 - 15% miehiä, jotka kerää lähes kaikki naisten tykkäykset ja kaikki muut nuolee näppejään.

        Koko homma vinoutuu naisista. Jos mies saisi suhteellisen helposti edes itsensä tasoista seuraa, niin ei olisi mitään tarvetta painaa satakiloisille lehmille kyllä. Miehet voisivat nirsoilla omalla tasollaan. Naisten järjetön nirsoilu saa tämän kaiken aikaan.

        Miehet laskevat tasoaan, koska matsejä ei tule. Naiset eivät laske tasoaan, koska jopa nämä hyvännäköiset miehet saattavat käydä heitä tuuppaamassa "sonni-maineensa" pönkittämiseksi.

        Kylläpä puhut rumasti naisista! On törkeätä dissata ihmisiä painon tai muun ulkoisen tekijän perusteella. Toki, oma vaimoni on alle 50 kg ja itsekin timlissö kunnossa, mutta kyllä mielestäni se satakiloinen nainen voi olla aivan yhtä viehättävä kuin pienempikin nainen. Oikeasti pöyristyttävä ajatusmaailma sinulla.


    • kjkkj

      Sitten alempitasoiset naiset haukkuvat miehet pelimiehiksi. On niillä komeilla miehillä muitakin ottajia, mutta sitä alempitasoiset naiset eivät ymmärrä. Luulevat, että oma taso on se sama kun parempitasoisella miehellä on mielessä vain yksi asia ja se on... Kuka arvaa? Ei paha:D

    • laiskamadot

      Älä hyvä ihminen käytä seuranhakupalveluita jos näyttää siltä ettei edes siellä onnista. Tapaa ihmisiä livenä missä vain äläkä odota että joku hakee kotisohvalta. Ihme passiivisuutta.

      • gdffggfgffgfd

        Livenä tapaaminen on huomattavasti vaikeampaa. Miten ihmeessä lähestyt ketään livenä?
        Siksi siellä tinderissä ollaan että siellä on niiin paljon helpompi pyytää toista treffeille.
        Harmi vaan että nettideiteistä on tullut ainoastaan naisten karkkikauppa.
        Miehille kelpaisi lähes mikä vain mutta edes sitä eivät saa.


      • laiskamadot
        gdffggfgffgfd kirjoitti:

        Livenä tapaaminen on huomattavasti vaikeampaa. Miten ihmeessä lähestyt ketään livenä?
        Siksi siellä tinderissä ollaan että siellä on niiin paljon helpompi pyytää toista treffeille.
        Harmi vaan että nettideiteistä on tullut ainoastaan naisten karkkikauppa.
        Miehille kelpaisi lähes mikä vain mutta edes sitä eivät saa.

        Outoa. Minä tapaan livenä paljon ihmisiä, uskallan jopa puhua heille.


      • JasperYökkönen

        Onneksi olkoon, olet syntynyt sosiaaliseksi.

        Me muut emme avaa suutamme ellei siihen ole jotain syytä.


    • Olen_huomannut_myös

      Olen huomannut tismalleen saman, itselläni on ollut Tinder jo 9kk ja koko sinä aikana olen saanut vain 4 matchia. Miksi? Kuitenkin olen 99/100 sviipannut oikealle. Olen yli 180cm eikä painokaan ole kuin 80 eli en ole lihava. Toinen juttu on se että sen kerran kun jollekin juttelen, niin nainen joko vastailee muutamalla sanalla tai ei koskaan itse kysy minulta mitään. Ja minulle nuo on merkkejä siitä että sillä naisella ei oikeasti kiinnosta vittuakaan viestitellä minulle. Joskus kun mulla oli plus jäsenyys Suomi24 niin huomasin semmoisenkin että usein naiset oli saanut n.20 käyttäjältä viestiä niin yritäppä siinä sitten erottua eduksesi, yksi nainen joka mulle laitto flirttiä nii vastasi minun viestiin ja kyseli itsekin minulta mutta ei vastannut enää toiseen viestiin. No, tilastoista huomasin että tämä kyseinen nainen oli itse laittanut yli 300 käyttäjälle viestiä viimeisen kuukauden aikana (todennäköisesti flirttiä) ja tämä nainen oli myös saanut n.130 käyttäjältä viestiä niin onko edes mikään ihme että ei hyvä mies kelpaa...

      • erittäin.tuttua

        Itse olen huomannut että naisten massasviippailu on aika turhaa. Tilin resetointi max kerran viikossa on se mikä kannattaa tehdä koska saat enemmän näkyvyyttä uudella tilillä.

        Itse odotan pelkästään että naiset antaa mulle tykkäyksen ja sitten mätsään vain heidät.
        Mulla nyt 4 päivässä 12 mätsiä ja olen monta minusta tykännyttä naista jättänyt myös mätsäämättä.
        3kk aikana käynyt tinderin kautta 8 treffeillä.

        Tuo että naiset ei kysy mitään on juuri merkki siitä että nainen ei ole kiinnostunut. On vain pakko jaksaa mätsäillä kunnes löytää naisen joka kysyy myös sulta asioita.
        Tinderissä huomaa aika nopeasti että mätsi ei ole osoitus kiinnostuksesta vaan se miten siellä juttelee, yleensä nainen ei juttele mitään tai vain vastailee lyhyesti, sille ei voi mitään. Ainoa mitä voi tehdä on että ottaa edustavat kuvat ja kirjoittaa jotain pientä profiiliin.


      • Loistutkija

        Olisi hyvin mielenkiintoista nähdä kuvasi joita käytät Tinderissä.

        Uhraudu tieteen alttarilla?


      • gdgfdgdfgfdgfd
        Loistutkija kirjoitti:

        Olisi hyvin mielenkiintoista nähdä kuvasi joita käytät Tinderissä.

        Uhraudu tieteen alttarilla?

        Kummalle puhut? Nimimerkille "Olen_huomannut_myös" vai "erittäin.tuttua"?


      • Loistutkija

        Tälle erittäin tuttua henkilölle, jota tinderissä muka onnistaa.


    • äkkiäpoissa

      Onko vilahtanut mielessä lainkaan, että ne hoikemmat jne naiset eivät oikein uskalla ottaa kontaktia tavismiehiin ja osan silmiin saatatte olla "liian hyvännäköisiä"? Monilla on se itsetunto alhaalla eikä vähiten muiden naisten toimesta..
      Pullukat taas on tsempattu vaatimaan ns.parasta -> siksi niitä on teille tyrkyllä. Nykyään se body positive alentaa normaaleja/hoikkia, eihän se tarkoitus ole mutta sitä käytetään väärin..

      Mulla on muuten asiat ja kroppa enemmän kuin ok ikäisekseni mutta naama ei kauneimmasta päästä.

      Olen sitten yrittänyt löytää tasoistani miestä ja kiva kun saa haukkuja monilta, jotka olen arvioinut "yli tasoni", nirsoksi väitetään vaik asia on toisin! :-)
      Ja jos tuollaista juttua suoltaakin suurin osa miehistä, vääristelee ym niin joutaakin kelvata ylimielisille pullukoille mun puolesta.

      On sitten erittäin alentavaa ja toista ihmistä epäkunnioittavaa ottaa yhteyttä naisiin, joista tietää ettei "kelpaa" kuin reiäksi. Se vaan lisää naisten "nirsoutta".
      Minä en halua riskiä sellaisesta ja entistä varovaisemmaksi, epäluuloiseksi tässä muuttuu..
      Oma on vikanne kun osa miehistä on niin kusipäitä huijaten "kaikki kelpaa" tyylil kun ei saa mieleistään.

      • Loistutkija

        Mitäs miehet voisivat tehdä, kun vaikka he tykkäävät kaikista profiileista niin ei siltikään tule mitään? Otappa se aivo nyt sieltä meikkipussista ja koita nyt vähän katsoa sen avulla sinne peiliin. Se vika on teissä ja ei missään muualla. Kutsutaanpa sitä tyhmyydeksi, pinnallisuudeksi tai miksi tahansa, niin vika on teissä.


      • eräsnainenn
        Loistutkija kirjoitti:

        Mitäs miehet voisivat tehdä, kun vaikka he tykkäävät kaikista profiileista niin ei siltikään tule mitään? Otappa se aivo nyt sieltä meikkipussista ja koita nyt vähän katsoa sen avulla sinne peiliin. Se vika on teissä ja ei missään muualla. Kutsutaanpa sitä tyhmyydeksi, pinnallisuudeksi tai miksi tahansa, niin vika on teissä.

        Siinäpähän on vika. Teen juuri niin kuin haluan vaikka se ei miestä miellyttäisi.


      • Hylje_Xitty
        Loistutkija kirjoitti:

        Mitäs miehet voisivat tehdä, kun vaikka he tykkäävät kaikista profiileista niin ei siltikään tule mitään? Otappa se aivo nyt sieltä meikkipussista ja koita nyt vähän katsoa sen avulla sinne peiliin. Se vika on teissä ja ei missään muualla. Kutsutaanpa sitä tyhmyydeksi, pinnallisuudeksi tai miksi tahansa, niin vika on teissä.

        En saanut Tinderistä yhtään mätsejä, vaikka tykkäsin kaikista. Siitä avauduin eräälle naispuoliselle ja vastasi "ehkä sun kannattaisi laskea vähän rimaa". Paha enää tästä rimaa laskea, nää on oikeesti niin pihalla, millasta on olla mies naista etsiessä. Mutta ei kai ne voikaan ymmärtää, kun heillä ongelma on päinvastoin tuskailevat kun "taas tuli tinderissä mätsi, huoh".


    • nähtyon

      Miehet on ikuisia lapsia.

      • naisetnähtyon

        Naiset on ikuisia lapsia, kiukuttelevia pikkuprinsessoja. Nähty on.


    • crux

      Naiset eivät ole oikein vielä omaksuneet realistista treffailukulttuuria. Haetaan suuria tunteita tutustumisen alkumetreillä, kun parempi olisi suunnata katse vähän pitemmälle. Tästä seuraa ihan uskomatonta pinnallisuutta. Kuva, ensikatse, silmät...kaikki ihan toisarvoiset asiat nousevat päärooliin.

    • Rimppakinttu27

      Itse liityin Tinderiin nyt ja kyllä minä (olen nainen) olen aina raa'asti valkannut, ketä sviippaan oikealle. Kriteereihin menee:

      - hyvä ulkonäkö
      - itsensä esittely profiilissä (muutama hymiö ja paikkakunta ei kelpaa, vaan sellaiset perustiedot)
      - koulutus / ammatti näkyvillä

      Olen sviipannut 8 ihmistä oikealle. 6 heistä on mätsännyt. Neljälle olen alkanut itse juttelemaan (koska minun pyyhkäisyn jälkeen on tullut mätsi) ja kahdelle en, kun he eivät mätsin osuessa minuun ottanut yhteyttä. Minusta se, joka sviippaa viimeisenä ja jolle se mätsi "osuu", saisi ottaa yhteyttä.

      Olen saanut monta superlike tykkäystä miehiltä, joilla ei profiilissa lue yhtään mitään tai ovat selkeästi ylipainoisia. En tuota oikein ymmärrä, kun itse harrastan liikuntaa (jo ihan ammatinkin takia) ja pidän huolta ulkonäöstäni, niin miten ihmeessä sellainen elämäm_kovan_koulun käynyt Jorma 150kg ajattelee, että meillä olisi jotakin yhteistä?

      Raa'asti sanottuna: naisilla on varaa valita, kun te miehet nyt yleensä pikkaisen innokkaammin sitä tiettyä asiaa olette vailla js sviippailette ihan huvin vuoksi jo melkein kaikki vastaantulevat. On niitä naisiakin totta kai, jotka tuota tekevät. Mutta suurin osa naisista kuitenkin taitaa lähteä liikkeelle sillä, että toivoo löytävänsä oikeasti jonkun samat arvot ja elämäntyylin omaavan ihmisen, jolloin sitten katsotaan hyvin tarkkaan, kelle vastataan ja kelle ei.

      • crux

        Otetaan nyt kuitenkin miesnäkökulmakin tähän mukaan. Jos juuri koskaan ei saa matchia niin eikö ole aika luonnollista pyyhkäistä oikealle että saisi edes joskus jotain mahdollisuuksia? Eikä tämä tarkoita mitään seksin perässä olemista vaan sama pätee vaikka olisi kuinka vakavalla mielellä liikenteessä.


      • viiltävätotuus

        Hahhahahaa!

        Rimppakinttu:27: "Neljälle olen alkanut itse juttelemaan (koska minun pyyhkäisyn jälkeen on tullut mätsi) ja kahdelle en, kun he eivät mätsin osuessa minuun ottanut yhteyttä. Minusta se, joka sviippaa viimeisenä ja jolle se mätsi "osuu", saisi ottaa yhteyttä."

        Rakas rimppis, ei ne komeat miehet ota sinuun yhteyttä, koska swiippailet vain itseäsi PALJON TASOKKAAMPIA miehiä oikealle. Olet varasijalla tai haaremissa, kuten valtaosa muistakin tinder-naaraista, jotka eivät tajua omaa tasoaan. Miesten kannalta valitettavaa on, että te kaikki olette yhtä typeriä ja tinderistä tulee TÄYTTÄ AJANHAASKAUSTA kaikille miehille, jotka ovat 9 ja 10 tason alapuolella.

        Joten jatkahan rimppis ja muut samalla linjalla. Ei maailma noin typeriä naisia kaipaa. Parempi kun jatkatte ylisuurien egojenne pönkittämistä, niin ei mene kuin kullin luikaus ja olette nelikymppisiä vanhoja piikoja tai mulattimukuloiden ylpeitä yksinhuoltajia! Hahahaa!


    • Pomppulishomppulis

      Hei eikö ole pelkkää miesTinderiä. Saatte sviippailla ihan keskenänne. Ei ole naiset pilaamassa.

    • Mietteitä_tinderistä

      Mulla on ollut Tinder pari vuotta ja muutaman mätsin olen kerännyt ja jonkun tavannutkin.
      Minusta se näppärä ajanvietepalvelu katsella naisten kuvia. Asun Helsingissä se tiedoksi. Minusta tuntuu että Tinder ja Happn ja varmaan muutkin vastaavat palvelut toimii naisten mielestä hyvin yökerhossa jossa voi katsoa vähän niinkuin perustietoja jonka kanssa menee juttelemaan. Jotenkin tuntuu että monet naiset on aika ujoja tekemään tuttavuutta muuten kun turvallisessa ympäristössä. Ne lehtien väkivaltauutiset on tehneet monista naisista tosi varovaisia ja sen luottamuksen ilmapiirin luominen on iso asia. Ne ajat on kaunana takana kun nettitreffeillä käytiin lähes päivittäin. Ainakin minun kokemuksen mukaan naiset kyllä tekee yökerhoissa alotteita, mutta siellä pitää käydä usein niinkuin ne naisetkin tekee. Sitten siihen samaan pakettiin kuuluu se bussimatka yöllä kotiin jossa taasen näkee luultavasti niitä samoja naisia ja joku voi istua jopa viereesi. Tämä kaikki kun toistuu useita kertoja niin eiköhän se siitä.

    • PanostaLaatuun

      Naiset ovat kyllä passiivisia, mutta vika on sinussa.

      Naisia on kaikissa deittipalveluissa vähemmän, ja siksi heidän ei tarvitsekaan olla valtavan aktiivisia. Tämä nyt on ihan kysynnän ja tarjonnan laki, ja sille et voi mitään. Voit joko valittaa asiasta tai sitten tehdä asialle omalta osaltasi jotain.

      No mitä sitten voisit tehdä? No panosta itse omaan laatuusi. Jos etsit seksiseuraa, pysy Tinderissä. Jos etsit elämänkumppania, mene jonnekin muualle. Kun olet tämän päätöksen tehdyt, panosta omaan profiiliisi ja tee järkeviä aloitteita. Älä lähetä samaa "moi" -viestiä tuhannelle naiselle, vaan valitse ne, joista voisit olla kiinnostunut ja näe muutama minuutti vaivaa.

      Olin itse pari kuukautta nettideiteillä KUVATTOMALLA profiililla ja silti ei ollut mitään vaikeuksia löytää juttu- ja treffiseuraa. Käyttäydyin asiallisesti ja ystävällisesti, ja lähestyin jokaista naista juuri häntä varten tehdyllä kirjoituksella. Toki noin 50% naisista ei vastannut koskaan mitään, mutta mitäpä noista itkemään. Nykyisin olen hyvässä parisuhteessa netin kautta tapaamani naisen kanssa, eli todistetusti fiksusti toimimalla onnistuu.

      • KukkoTunkiolla

        Olen myös ollut kuvattomana treffipalvelussa ja silloin sain paljon enemmän seuraa, vaikka naiset valittivatkin kuvattomuudesta. Nyt kun menin tinderiin kuvien kanssa, niin ei yhtään mitään minkäänlaisilta naisilta.

        Taitaa se vaan olla niin, että nainen ei ala tyytymään mihinkään vaan vaatii aina parasta tosiasioista huolimatta. Miksi painaa sinun kuvillesi kyllä, kun tinderissä on sinua komeampiakin miehiä tarjolla? Naisen typerään päähän ei ole hirveästi itsekritiikkiä tankattu vaan he todella luulevat voivansa saada miehen kuin miehen.

        Kuvattomana toiminta on reilulla pohjalla ja siinä tutustutaan toiseen ihmiseen, mutta kun kuvat otetaan mukaan niin alkaa naisten osalta täysin aivoton kuvien palvonta. Naisten egot ja suuruuden hulluus kasvavat joka pyyhkäisyllä. On todella mykistävää katseltavaa, miten suuri osa naisista on aivottomia kanoja.


    • Anonyymi

      En tiedä pilaavatko varsinaisesti, mutta ainakin kyseisiä palveluja käyttää suht useakin aika lailla varoen. Naiset tod näk saavat valtavasti tykkäyksiä ja lopulta eivät - varmaankin - jaksa edes koluta niitä läpi; mikä on ymmärrettävää.

      Sukupuolesta riippumatta, Tinderissä varmasti useakin laittaa sinne vain erittäin ”kauniit ja rohkeat” tunnukset pelkästään nähdäkseen saako tykkäyksiä. Nämä tunnukset, ja huijarit, pilaavat koko Appsin.

    • Anonyymi

      Minä olen ollut Tinderissä, Badoossa ja Facebookissa, ja joo, myönnän että olen lähinna vain katsonut kuinka paljon tykkäyksiä tulee. Niitä tuli pitkästi yli sata lyhyessä ajassa kaikissa ohjelmissa. Tietysti jos olisi sattunut oikeasti kiinnostava profiili eteeni, olisin vastannut asiallisesti, mutta sellaisia ei ole tullut vastaan jossa kaikki kriteerit olisivat täyttyneet.
      Olen jo ylittänyt 50 v, mutta tiedän, että näytän hyvältä.
      Niistä n. 100 tykkäyksistä pyyhkäisin ehkä 3 miestä oikealle, sain viestejä heiltä jossa luki, että näytän täydelliseltä, sitten viestettely usein jäi siihen. Miksi?
      Sen lisäksi huomasin, että kaikista komeimmat olivat feikkiprofiileja, niitä olen oppinut tunnistamaan todellakin hyvin.
      Ne miehet kyllä ovat innokkaita kirjoittamaan, mutta kun luettelen heille mitä en halua kuulla heiltä, viestittely loppuu siihen.
      Olet kapteeni, lääkäri, sijoittaja, öljyporauslautalla töissä, armeijassa tai insinööri. Vaimosi on joko kuollut syöpään tai liikenneonnettomuuteen. Lapsesi käyvät sisäoppilaitosta jollakin toisella paikkakunnalla kuin missä asut. jne.
      Nuo profiilit ovat niin naurettavia, ja vielä joku lankeaa niihin, uskomatonta.

    • Anonyymi

      Koskahan keksisivät sellaisen seuranhakupalvelun heteromiehille, jossa olisi vain heteromiehiä. Sitä eivät naiset pilaisi.

    • Anonyymi

      Hyvin kirjoitettu miten homma toimii:)

    • Kyseessä on femakkoarmeijan laajamittainen kohdistettu hyökkäys feikkiprofiileillaan. Aidot tytöt hautautuvat kaiken roskan alle, femakkoroskan, vedätysroskan, mainosroskan, yms. alle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe