Piiskaus - hankala fetissi

FetissinVanki

Minulla on piiskafetissi, se on hankala juttu, koska se ei tule koskaan toteutumaan.
Olen kaikin puolin keskiverto suomalainen mies, vain tuo fetissi on kummallinen, en edes ymmärrä mistä olen sen matkaani saanut.

Piiskaajan täytyisi olla rontti mies, kookas, roteva ja voimakas. Hän pystyisi käsittelemään minua niin kuin tahtoisi: Nappaamaan kiinni, kuljettamaan piiskauspaikalle, laskemaan housuni ja alistamaan otteeseen ja piiskaamaan. Kurituksen ei tarvitse olla kova, minulle riittäisi, kun hän näyttäisi kuka määrää ja ketä on toteltava. Tietenkin jonkin aikaa koivupiiskaa paljaille pakaroille kohtuudella, sillä aikaa voitaisiin todeta, etten minä häneltä karkuun pääse.

Voihan olla, että jos minä tuollaisen ukon kouriin joutuisin, niin kaikki muuttuisi toiseksi. "Oho, nyt tuli piiskattua liian kovasti." Saattaisi siinä jopa fetissi häipyä ikiajoiksi. Ainakin monet uskovat piiskan parantavaan voimaan.

158

4427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan-eri-asia

      Kyse ei ole piiskauksesta vaan alistamisesta.

      • PiiskanVinkuttama

        Tarkoitatko, että jos on piiskafetissi, niin piiskaa on saatava kivun vuoksi, muuten ihan sama kuinka se tapahtuu?

        Itse pidän kohtuullisesta piiskaamisesta, mutta kaverissa saisi olla mielellään kaikki reilun tyypin ominaisuudet. Minusta sekin olisi reilua, että silloin tällöin vahvemman oikeudella piiskaisi. Tärkeää olisi se kuinka homma hoidetaan, mutta ei verille hakkaaminen.

        En tiedä mikä on fetissini, mutta hämmästyttävän tehokas on sana: piiskaus.


    • Olis.kivaa

      Piiskaa on saatava naiselta täydellä paljastuksella ryyditettynä

      • Mitä tämä tarkoittaa?Saanko piiskaa naiselta?


    • sekohde

      Kun piiskataan, piiskataan kunnolla. Jos menee verille, se paranee.

    • roped

      Minusta paras väline on jokin litteä, sileä välinen jolla saa aikaan sietämätöntä kipua mutta hiljalleen kovenevan aloituksen jälkeen ei jätä mustelmia jos ei mene tolkuttomuuksiin.
      Kohteen, olkoon mies tai nainen, tulee olla sidottuna.
      Kivun tuottaminen on vallan väline jolla pakotetaan kohde nöyryyttäviin toimintoihin.
      Olen umpihetero ja harvat mieskuritukset olen lopettanut siten, että poistuessani kohde on jäänyt osittaiseen sidontaan ollen estynyt mahdolliseen häiköintiin.

    • VaadinJärjestystä

      Valtaansa voi näyttää monella muullakin tavalla, kuin kipua tuottamalla. Tässä muutama esimerkki, jotka toimivat vallan mainiosti kahden miehen välillä:
      - pistää rääpäleen hartiat mattoon
      - uhkaa piiskaamisella, varsinkin muiden kuullen
      - pistää jätkän pihalle jäähtymään
      - estäminen: pistää väkisin sänkyyn, eikä laske pois
      - pitää kaveria lukko-otteessa
      jne.
      Nämä on ihan mukavia leikkejä, jos voimasuhteet ovat oikein. Mutta jos "rääpäle" ei näillä rauhoitu, niin sitten voidaan ottaa vitsa käyttöön.

    • raippaafantasia

      Paikka tuottaa myös oman fetissin ainakin minulle. Ulkona se kun olet sidottuna ja ympäristö ei nyt ihan hiljaisimpia. Viimeksi sain vaimon ratsupiiskaa pysäköintialueen kuusen alla ja ensin sain seistä siinä hetken housut nilkoissa.
      Toinen kun piiskaa vierasta, kokemuksella peli pullon pyritys ja salaiset fantasiat. Olin se pullon kohalle osunut piiskaaja ja piiskattava toinen mies.

    • Tekstit sai fantasiat heräämään. Laitetaan väkisin sänkyyn kiinni ja muut jatkavat juhlintaa. Avuttomana suu tukittuna joku käy välillä piiskaamassa. Tämmöinen voisi tapahtua vaikka pariskunnan luona.

      • Siinä-sulle-tietoa

        Piiskausleikissä ei koskaan käytetä voimaa eikä mitään tehdä väkisin. Kyse on alistumisesta tahtoon.


      • sopivasti-leikkien-
        Siinä-sulle-tietoa kirjoitti:

        Piiskausleikissä ei koskaan käytetä voimaa eikä mitään tehdä väkisin. Kyse on alistumisesta tahtoon.

        Alistamisessa tahdotaan toinen tottelemaan käskyjä ja olemaan kuuliainen, tai muuten saat kuritusta. Mutta tuossa väkisin piiskauksessa ei pyritä alistamaan, vaan annetaan ehdoitta piiskaa jollekin. Piiskattava ei siis edes alistu muutenkuin tulemalla paikalle, tai sattuu olemaan sopivasti paikalla. Vaikka piiskattaisiin väkisin ja pakolla, niin ei se tarkoita välttämättä raakaa piiskausta, vaan sen voi tehdä maltilla niin kuin moni raiskauskin tehdään. Kuitenkin kaikkeen pitää olla alunperin suostumus kaikilta, muuten se on täysin tuomittavaa.


    • Sarah22

      Kerrankin asiallisia kirjoituksia!!! Itselläkin on tuollaisia fantasioita - tulla siis itse piiskatuksi - mutta koskaan ei ole ollut rohkeutta tarjoutua todellisuudessa uhriksi. Sen sijaan olen kyllä lukenut noita englanninkielisiä piiskaus- ja alistuspokkareita ja kyllähän nekin saavat kiihottumaan.

    • Hyvää tekstiä on kyllä. Parina voisi olla vielä jännempää, että toinen saa piiskaa ja itse vaan kuulee sekä aistii tilanteen mitä ympärillä tapahtuu voimatta itse puuttua asiaan.

    • Sarah22

      Kuinka sen voisi tehdä niin, ettei tule pahoja näkyviä jälkiä nyt kun rantakausikin on alkamassa? Bikinit peittää niin pienen alan että täytyisi olla hirveän tarkka käsi.

      • te pitää käyttä joku keppi ja lyödä aivan keskelle pakaroille!Mistä päin suomessa sinä olet!Kyllä minä voin annaa sinulle piiskaa vaika olen itse masokisti!


      • Sarah22
        strykpojke kirjoitti:

        te pitää käyttä joku keppi ja lyödä aivan keskelle pakaroille!Mistä päin suomessa sinä olet!Kyllä minä voin annaa sinulle piiskaa vaika olen itse masokisti!

        Entäs rintoihin? Helsingin seudulta olen.


      • Se on vaikeampi piiskata rintoja!Minä asun Pohjanmaalla mutta kyllä sinä olet terveettullut tänne,minä voin maksaa bussi eli junalippu mutta sinä olet varmasi nuori kun käytät bikinit?


      • Sarah22

        22v. Kai se kumminkin olis mahdollista ilman että iho menee pahasti rikki?


      • Juu,varmasti mutta pitä käyttä ohut piiska,ei mitän leveä remmi eli sellaista!Minä olen vähän yli 60 v.


      • Sarah22

        Onko sulla kokemusta tuollaisesta? En halua että rintoihin jää pysyviä jälkiä.


      • Minä olen piiskanut minua itse tuhansia kertaa!Aloitin kuin olin 15v ja nyt olen 60v siis tiedän aika paljo!En ole piiskanut rintoja!


      • Onko sinä kokemuksia piiskan saanti?Ehkä sinä ainoastaan fantasionut?Se on ihan eri asia kuin todellisuudessa!


      • Sarah22

        Aika vähällä voimalla on lyöty vyöllä niin että oli rintaliivit, mutta se ei tuntunut oikein miltään.


      • Vyöllä on vaikea luödä itsensä!Hae joku pajunoksa ja käyttää sitä!Tämä vuodenaikana voit kuoria pajunoksa yhtä helpoa kuin kuoria banani!


      • Sarah22

        En kai minä nyt itse??? Eihän siinä ole mitään kiihottavaa!


      • Kyllä minä voin annaa sinulle piiskaa mutta me asumme 400 km toinentoisensa!


      • Sarah22

        Minua kiehtoo sellainen käsittely että se tuntuu, mutta ei jäisi pahoja jälkiä aainakaan rintoihin.


      • Sarah22

        Onko sinulla s-postisoitetta?


      • Prvukm51Hki

        Sarah22,voisin tulla hoitamaan rinnat sekä pakara,jälkiä jättämättä...😉


      • Sarah22
        Prvukm51Hki kirjoitti:

        Sarah22,voisin tulla hoitamaan rinnat sekä pakara,jälkiä jättämättä...😉

        Miten hoitaisit rinnat jälkiä jättämättä? Kyllä piiskasta vähän saa jälkiäkin jäädä että tuntuu oikeasti! Missä se voisi tapahtua?


      • Prvukm51Hki
        Sarah22 kirjoitti:

        Miten hoitaisit rinnat jälkiä jättämättä? Kyllä piiskasta vähän saa jälkiäkin jäädä että tuntuu oikeasti! Missä se voisi tapahtua?

        Enköhän siihen keinot keksi,riippuu vähän rintojen koostakin...😉 sun luona,miksei luontokin kävisi näin kesäaikaan...? Mites yhteys? Sul sp. osoitetta?


      • Sarah22
        Prvukm51Hki kirjoitti:

        Enköhän siihen keinot keksi,riippuu vähän rintojen koostakin...😉 sun luona,miksei luontokin kävisi näin kesäaikaan...? Mites yhteys? Sul sp. osoitetta?

        Voisin laittaa lisätietoja jos saisin sun emailisi.


      • Sarah22
        Prvukm51Hki kirjoitti:

        Sarah22,voisin tulla hoitamaan rinnat sekä pakara,jälkiä jättämättä...😉

        saitko viestini s-postissa?


      • Sarah22
        Prvukm51Hki kirjoitti:

        Enköhän siihen keinot keksi,riippuu vähän rintojen koostakin...😉 sun luona,miksei luontokin kävisi näin kesäaikaan...? Mites yhteys? Sul sp. osoitetta?

        Mahdoitko antaa oikean s-postin?


      • Sarah22
        Prvukm51Hki kirjoitti:

        Enköhän siihen keinot keksi,riippuu vähän rintojen koostakin...😉 sun luona,miksei luontokin kävisi näin kesäaikaan...? Mites yhteys? Sul sp. osoitetta?

        Saitko s-postini?


      • Prvukm51Hki

        Enhän ole antanut osoitetta,koitin sulle tohon riarka:aan,muttet ole vastannut...😟 Olisi kiva jatkaa privana ja vaika tavata...😘


      • Prvukm51Hki

        Laitoin ko. osoitteeseen(riarka) uutta postia,katso roskis ja spämmit,jotkut os. dissaa mun sp. osoitetta...😉


      • Prvukm51Hki

        Ei vaan Sarahista kuulu...😔


      • Kutsuni---
        Prvukm51Hki kirjoitti:

        Ei vaan Sarahista kuulu...😔

        Ei varmana kuulu. Minä sen osoitteen laitoin. Oli jonkun miehentolvanan.


      • Sarah22
        Prvukm51Hki kirjoitti:

        Ei vaan Sarahista kuulu...😔

        Voiko tosiaan joku tulla sotkemaan muitten s-postiosoitteita??? Miten se tolle Kutsunille on mahdollista?


      • Prvukm51Hki

        No,Sarah22,ei muuta kun osoite uusiksi,ja tavataan...? Vaikka kahville aluks?


      • Prvukm51Hki

        Ynnää vaikka Jpg


      • Detroitdeleter

        SAIRAS stalkkeri,joka sekoittaa muiden keskustelut😡😡😡


    • piiskailija47

      piiskausleikkejä yleensä voi harrastella Suomessa esimerkiksi Turussa XXX Paradisessa. Myyjä lainasi vielä piiskaakiin myymälän puolelta kun mentiin videokatseluun. Siellä on kahlitsemismahdollisuuskin. xxxparadise.net löytyy kuvia ja lisätietoja paikasta.

    • Ratsuksi

      On mielenkiintoista keskustelua.Entä onko ketään naista joka kokisi ratsastuksen miehellä kiihottavana?Nainen ratsastaisi mielummin harteillani mutta myös voisin kontatakkin.
      Ratsastajalla olisi kannukset kuten hevosella ratsastaessa.Samaten ratsupiiska.
      Näitä voisi käyttää estoitta .vaikka reidet ja nivuset olisi ratsastuksen jälkeen kannusten ja piiskan jäljillä niin ei haittaisi.Se olisi tarkoituskin.

    • roped

      Kipu ja jäljet. Kuten ylempänä mainitsin niin kokemukseni perusteella esimerkiksi sileällä, teräksisellä paistinlastalla päästään sietämättömälle kiputasolle ilman mustelmia. Punoitus katoaa alle puolen vuorokauden.

      Maltillinen aloitus kohdistuen yhteen ja samaan paikkaan. Ihon lämmittyä voi kovuutta lisätä asteettain. Löytyy kyllä sietoraja.

      Kivun ylärajoilla on yllätyksellisyys bonusta. Lätkiminen tapahtuu epäsäännöllisesti tauottaen. Myös lyöntien toistot vaihtuvat.
      Välillä, tauon jälkeen, kun odotan pelolla seuraavaa sarjaa niin lastan käyttäjä vain hipaisee kohdealuetta, tai lätkäisee kerran tai useammin.

      Vaimoni sitoo kyllä hyvin ja perusteellisesti mutta mielestäni ei raaski käyttää välinettä riittävän kovaa ja pitkään. Useat ammattilasetkin varovat, mutta eivät kaikki.

      • ylpeydenloppu

        Oletteko kokeillut kumiruoskaa? Kaksi haarainen litteä kumiruoska nöyrryttää kyllä miehenkin luonnon ja kun olet saanut selkääsi oikein kunnolla tunnet sen pakaroisa vielä seuraavana aamunakin.


    • jännittäävähän

      Vaimoni lähti äsken asioilleen, ja siltä tultuaan aikoi antaa sellaisen piiskalöylytyksen, että muistan jonkin aikaa. Tein sellaista, josta seuraa piiska"seuraamus". Näin olemme sopineet.
      On muuten ihan hyvä tapa pienten riitojen selvittämiseksi. Emme murjota ja pidä mykkäkoulua, vaan kunnon piiskaus että tuntuu ja sitten huomenna keskustelua siitä, miltä se piiskaus tuntui ja oliko oikeassa suhteessa tehtyyn "rikkeeseen"

      • jännittäävähän

        Tämä jatkuu päivittäin, kunnes lopetan "sen"; muuta vaihtoehtoa ei kuulemma ole. Kahtena päivänä tuon edellisen jälkeen on piiskaa tullut.


    • odorono

      Mikähän mahtoi olla rike, että moinen rangaistus seurasi. Me taistelttiin parikymmentä vuotta sitten tupakanpolton lopettamisen kanssa. Molemmat lupasimme pokkana, että jos toinen näkee toisen tupakoivan tai haistaa toiselta tupakan hajun, niin on piiskattava kiinni jääneen takalisto punaiseksi. Tätä jatkui puolin ja toisin ties kuinka kauan, mutta lopulta molemmat saivat savuttelun loppumaan. Piiskameno jatkuu silti, milloin mistäkin syystä, se kun on niiin mukavaa.

    • HellästiPiiskaa

      Jos piiskauksen tavoite on tuottaa kipua, niin koskeeko tuo tavoite sekä piiskaajaa että piiskattavaa? Jos piiskattava ulisee ja kiemuroi, vaikka ei yhtään satu, niin eikö piiskaaja luule että nyt sattuu pirusti ja on onnellinen?

      • viirujaon

        Piiskattavaksi ryhtyvä haluaa tuntea kipua, ei kait se siihen muuten ryhtyisikään. Jos piiskattavalla on takapuoli viiruilla ja mustelmilla, ei siinä tarvi näytellä mitään.


      • Fetissikummajainen

        Kyllä minä voin ryhtyä piiskattavaksi ilman kipua. Onhan se vähän kummallista, mutta minulle se sopii kuin huopakenkä paskaan.

        Ihanteellinen tilanne olisi seuraavanlainen: Olen antanut jollekin kaverille ihan kirjallisena luvan, että hän saa halutessaan minut piiskata, sitten ei tarvitse asiasta kinastella, kun olisi luvat kunnossa. Minulla olisi oikeus yrittää estää piiskaaminen, mutta reilulla pelillä, ei puremista eikä nyrkkiä käyttäen. On mielettömän kiihottavaa ajatus, että joku riski jätkä pystyy itsekseen viemään minulta housut ja ottaa minut hallintaansa ja antamaan piiskaa. On tarpeeksi noloa joutua toisen miehen polvelle piiskattavaksi, vähän jos kämmenellä vielä tassutellaan pakaroita niin se riittää.

        Ihan mahtava olisi sellainen leikki, jossa toinen todistaa minulle, että pystyy halutessaan minut piiskaamaan eli pakarat paljaaksi ja polvelle poikittain. Jollei siinä tunnusta häviötään niin sitten piiskataan.

        En tiedä mikä tämä minun fetissi on, ehkä se on häpeä. Ja häpeän huippu on se, että joku mies itsekseen pystyy minut piiskaamaan kuin pikkupojan, ei siihen kipua tarvita.


    • eilisenpoika

      Olen näytellyt ja teeskennellyt hirmuista kipua huutamalla ja kiljumalla. Tämä tapahtui silloin kakarana, kun äitee antoi herra koivuniemeä. Jos olisin purrut hammasta ja pitänyt suuni kiinni, olisi piiskausta jatkunut ainakin ensimäiseen ähkäisyyn saakka. Kun huusin ja kiljuin, äiti luuli, että se sattuu niin kovasti ja oli tyytyväinen, kun kuritus tehosi.

    • Hae.vitsa

      Piiskausfetissiä ei kannata toteuttaa kuten ei mitään fetissiä koska silloin fetissi yleensä katoaa, parasta nauttia siitä itsekseen omissa kuvitelmissa silloin et aiheuta vahinkoa. Minullakin on fetissi jossa "tuhma tyttö saa vitsaa paljaalle pyllylle", en kuitenkaan koskaan oikeasti haluaisi tehdä niin. Luultavasti sain tuon fetissin ennen murrosikää kun näin tuollaisen tapahtuman.

      Riitta hakee nyt vitsan

      • Nuori.tunnustelija

        Hae.vitsa varoittelee fetissin toteuttamisesta.Olen nuori mies, jolla on sellainen haave, että joku fyysisesti vahva kaveri piiskaisi minut oikeasti. Mutta kuinka jatkettaisiin olemista sen jälkeen.

        Kuinka se piiskaaja suhtautuisi minuun, entä jos hän alkaisi pöyhkeillä tai vähätellä minua.
        Entä minä itse: Jos minulta pääsee parku, tai nolaan itseni muuten. Hävettääköhän hirveästi olla tekemisessä sellaisen miehen kanssa, joka on katsonut minun intiimit paikat väkisin ja vielä piiskannut.

        Tuleeko aikuisen piiskaamisessa helposti muita ruhjeita ja jälkiä, kuin piiskan aiheuttamia. Voiko tulla venähdyksiä tai sijoiltaan menoja ym. Luulisi, että aika kovia otteita joutuu käyttämän, jos aikuisen miehen itsekseen piiskaa. Piiskaajaa tuskin työsuojeluasetukset koskevat, vaan siinä voima jyllää.


    • Fetissisäkki

      Voikohan fetissi todella kadota? Minä olen ollut kiinnostunut piiskaamisesta niin pienestä kuin muistan. Lapsuus ja nuoruuajan teemat toistuvat fetississäni vieläkin, vaikka minut on lapsuus- ja nuoruusvuosina piiskattu monet kerrat. Lähes jokaiselta piiskakerralta on matkaani jäänyt jokin yksityiskohta, joka "kummittelee" nyt fetississäni.

      - pelkäsin piiskaamista, rimpuilin hirveästi vastaan, fetissinä väkisin piiskaaminen
      -piiskaaja oli aina minua voimakkaampi mies, siirtyi suoraan fetissiin
      - joskus yritin paeta ja minut juostiin kiinni, ajatus takaa-ajosta kiihottaa
      - piiskavälineenä mieluiten koivuvitsa, kämmen voisi menetellä, ehkä olen joskus pienenä saanut isän kädestä
      -piiskaajalla pitäisi olla hihat käärittynä - muistan tilanteen, jossa...
      - kuritus tapahtuisi piiskaajan polvilla maaten, tai jos on niin riski mies, että pystyy ottamaan kainaloonsa, niin että sätkin ilmassa, niin siihen voi piiskata

      Fetissi on ainakin vielä mukana, vaikka se oli jo silloin herännyt, kun minut viimeisen kerran kotona "juhlakaavan" mukaan piiskattiin. Olin silloin jo peruskoulun lopettanut, eli yli 16-vuotias.

    • Vitsaa.paljaalle

      Itse en saanut koskaan piiskaa. Olin ehkä 14 vuotias kun fetissini alkoi tästä tapahtumasta. Elimme 60 lukua jolloin selkäsaunan saaminen ole melko yleistä. Naapurissa asui minua nuorempi tyttö , menin kerran hänen veljiään pyytämään ulos, silloin ovet eivät olleet lukossa kun menin heidän ovelleen kuulin tytön parkuvan, kurkistin sisään ja....tyttö makasi sohvalla, pylly paljaana, äiti seisoi vieressä vitsa kädessä. Selkäsauna oli ilmeisesti lopussa koska äitinsä sanoi "joko nyt uskot "". He eivät huomanneet minua ja hiivin vähinäänin kotiini. Muistan että illalla nukkumaan mennessä ajattelin tapahtumaa, se tuntui hyvin kiihottavalta mutta en tunteestani kenellekään uskaltanut kertoa. Tällaisestakin fetissi saattaa alkaa.

    • 40luvunlaps

      Saman tapainen kokemus herätti oman kiinnostukseni aiheeseen. 50 luvulla pihapiirissäni oli saman ikästä kakaraa pilvin pimein ja piiska oli ahkerassa käytössä. Naapurin poika sai piiskaa ihan säännöllisesti ja monta kertaa viikossa ja oli ihan tavallinen näky, kun äitinsä tai poika itse kävi taittelemassa piiskaa viereisestä metsästä. Kerran ihmettelin kun pojan äiti taitteli piiskaa ja meni sisälle, mutta tiesin, ettei poika ollut kotona. Asuimme samassa pihassa ja heidän ulko-ovi oli auki, sisältä kuului piiskauksen ääniä. Varovasti kävin kurkkimassa ja siellähän se emäntä oli takapuoli pystyssä kontillaan ja isäntä antoi piiskaa. Piiskauksen näkeminen sinänsä ei ollut vierasta ja olin nähnyt usean kaverin saavan piiskaa, niin tyttöjen kuin poikien, mutta tuo oli ensimäinen kerta, kun näin, että myös aikuinen voi saada piiskaa.

    • Haluan.Tietoa

      Vielä ei ole kukaan kertonut, että onko piiskaajalle miten tärkeä asia, että kuritettavaan sattuu lujasti, vai riittääkö se, että pääsee näyttämään kuka on pomo?

      • Niin-se-menee

        Kupletin juoni on se, että piiskattava tunnustaa jo ennen piiskausta piiskurin auktoriteetin ja alistuu kyselemättä hänen käskyilleen, koska hän itse niin haluaa.

        Mikä tuossa on niin vaikeaa ymmärtää.

        Mutta itse asiassa se pomo on se piiskattava Kaikki tapahtuu hänen suostumuksellaan ja ohjauksessaan.


      • kovaaaplease

        Piiskattava on jossakin vaiheessa kertonut, miten kovaa ja millä tavalla hän haluaa piiskauksen tapahtuvan. Tämän mukaan sitten eletään, ei tarvi joka kerta kysellä.
        Minä olen pyytänyt kovaa käsittelyä, ja jos iho menee rikki, se menee. Vaimolle on sitten ihan eri jutut.


      • Aiiiiiiiiiiii
        Niin-se-menee kirjoitti:

        Kupletin juoni on se, että piiskattava tunnustaa jo ennen piiskausta piiskurin auktoriteetin ja alistuu kyselemättä hänen käskyilleen, koska hän itse niin haluaa.

        Mikä tuossa on niin vaikeaa ymmärtää.

        Mutta itse asiassa se pomo on se piiskattava Kaikki tapahtuu hänen suostumuksellaan ja ohjauksessaan.

        Entä jos kuitenkin tekee mieli testata piiskaajan voimia. Vaikka on piiskaamisluvan antanut, niin kuitenkin haluaa kokea täydellisen häviön kurittajan kourissa.


    • Onnellinen-suhde

      Jos piiskaaja ei ole sadisti niin hän ei halua satuttaa lujasti kuritettavaa. Minulla on ollut hyvä onni että olen saanut elää suhteessa piiskaa haluavan naisen kanssa ehkä sykähdyttävin tapaus oli kun hän oli tulossa kotiin pieneltä matkalta, lähetin tekstiviestin jossa kysyin mitä hän haluaa kun tulee kotiin esim. syödä jotain ? Sain vastauksen "eniten haluan piiskaa", vastasin "tuo sitten koivuvitsa mukanasi". Kyllä hän sai vitsaa mutta kipu ei ollut kiihoittavin asia vaan hänen alistuminen.

    • jänniittäävähän

      Piiskaus on hyvä aihe. Haluan piiskaa silloin tällöin, eli aika usein. Aina en kuitenkaan ole sillä tuulella, mutta meillä on sellainen sopimus, että jos toinen osapuoli on sitä mieltä, että toinen ansaitsee jonkin seurauksena piiskaa, sitä annetaan. Ja niin kovaa, kuin antaja haluaa. Tämä antaa jännitystä elämään. Olen saanut viime päivinä piiskaa lähes päivittäin ja takamus onkin aika punainen.

      • uiiiiiii-ei-enää

        Turvasanaa vaadin aina käytettävän.


      • Voihan.fetissi

        Sinulla on onneksi tuo piiskaaja tuttu, ventovieraalle on tyhmää antaa täysin vapaita käsiä, Jos sen teet, niin saatatkin huomata olevasi kohta piiskahelvetissä. Eikös se mieli vaadi suunnilleen samanlaista menoa, kuin missä fetissi on syntynyt, esim. polvella ripsitään koivupiiskalla jne.


    • siinänäkijä

      Tässä fetississä on monta eri asiaa kerralla, on sadisti, joka nauttii piiskaamisesta, on masokisti, joka nauttii kivusta ja masokisti, joka nauttii sekä kivusta, että siitä nöyryytyksestä ja alistumisesta, mikä piiskattavana olemisessa. Vaikka kyse on vapaaehtoisesta "leikistä" on se ihan oikeasti aika rankkaa touhua välillä. Fetissimielessä siitä kannattaa ottaa kaikki irti, eli jos fetissiin kuuluu se nöyryytys ja alistuminen, voi tehdä kuten meillä, eli kun olemme kaverilla kylässä, hän piiskaa vaimonsa ja me katselemme vierestä. Välillä kommentoimme, että annappas nyt kunnolla, eihän tuosta tule mitään jne..

      • sietäisin-saada-

        Fantasiana alastomaksi riisuminen väkisin, ja sitten kunnon läiskintä pakaroille, on ollut minulla jo kauan. Se vain kiihottaa kummasti, kun kuvittelee kuinka joku poikaporukka saisi päähänsä ottaa minut leikkikalukseen. Jossakin syrjäisessä paikassa kohtaisin poikaporukan viettämässä aikaa, ja sattumalta tulisin siihen paikalle. Yksi saisi päähänsä vähän huvitella, ja yllyttäisi kaikki muut mukaan leikkiin.

        Sanoisivat että nyt katsotaan tuolta mieheltä munat ja perse, ja jos ei itse tahdo näyttää, niin katsotaan vaikka väkisin. Siinä olisin ansassa. Enhän minä tietenkään vapaaehtoisesti alkaisi riisuutumaan, joten eikun kimppuun vaan koko porukalla. Porukalla riistäisivät minulta kaikki vaatteet pois, ja samalla jalat tukevasti ilmassa riepottelisivat minua miten tahtoisivat. Huomaisivat minun kiihottuvan siitä käsittelystä, ja päättäisivät antaa minulle kunnon kurituksen, ja käyttää muutenkin seksuaalisesti leikkikalunaan. Läiskisivät pakarani armotta punaisiksi, toisten kiinni pitäessä. Siinä touhun edetessä joku runkkaisi minua samalla, ja työntelisi rasvattuja sormia peräaukkooni. Eikä fantasia pahaksi menisi, vaikka vaikka joku päättäisi nussia minua oikealla kyrvälläkin, kun olisin valmiiksi liukastettu ja halukas.

        Aika rajuja fantasioita, mutta kivasti ne kiihottaa, vaikkei koskaan toteudukkaan.


    • punap

      Jossakin oli kirjoitus, jonka mukaan 70% naisista on kiinnostunut piiskan saamisesta, miehistä vähän vähemmän.

      • Olis.kivaa

        Täyttä paskaa


    • Jämäkkä.mies

      Minä ainakin olen kiinnostunut 100 %:sti piiskauksesta. Olis. kivaan piiskaaminen kiinnostaisi erityisesti.

      • onhan-meitä-

        Jämäkälle miehelle olisi käyttöä paljonkin, jos kerta halut piiskaamiseen on olemassa. Olis.kiva ei välttämättä ole se oikea kohde, jos meinaat toteuttaa halusi.


    • blakandblu

      Jännä juttu tuo fetissi. Kun on joskus saanut sellaisen oikein kunnon selkäsaunan, että on takapuoli mustelmilla ja verillä, ei kärsi istua ja kävelykin on hankalaa, niin silloin on sitä mieltä, että nyt se oli viimeinen kerta. Kuluu kuukausi-pari, niin jo rupeaa tekemään mieli sitä samaa. Tai jopa vielä rankempaa käsittelyä.

    • Rauma ja ympäristö, minulla on paikka ja taito, ilm. Mies tai nainen nim. Merkin takaa löytyy meiliä.

    • aiaiaii

      Kun isäntä tulee kotiin, on melko varmaa, että hän ottaa niskasta kiinni, työntää sängylle ja vetää housut alas. Sen jälkeen rupeaa piiska viuhumaan.
      nimimerkki: itsepä kerjäsin

    • Kiinnostaa123

      Miksi piiskataan takamuksia? Miten tähän tapaan on päädytty?

      • Onko sinä et lukenut että vanhemmat rangaistat lapsia kun ne ovat niin että he eivä tottele eli tekee jotain tyhmä!Siis jo vanhassa testamentissa isät rangaistivat lapset risulla kun ne eivät tottelisivat ja ainakin minulle se on kiihottava kun joudun paljastaa minun alavartalo pylly ja kulli ja saada rangaistus!


      • Sinä Kiinnostaa123 missä sinä lyösit jos haluat lyödä joku ihminen että se ainoastaan kirvele mutta ei tekee vahinkoja se ihminen?Ehkä se on pehmeät pakarat ja pehmeät reidet?


      • pakarat-parasta-

        Kyllä se alkujaan oli selkäsauna, niin kuin nimikin sen kertoo. Mutta häpäisy mielessä on varmaan otettu tuo pakaraosasto paljaaksi käytäntö. Esim. raipparangaistukset tehdään nykyisinkin vain selkään, jossakin päin maailmaa. Fetissinä pakarat on varmaan yleisin tapa haluta kuritusta, mutta onhan niitä halun kohteita muitakin.


      • Minun mielestäni se ei olisi yhtä mitään kiihottava saada piiskaa selällä,päinvastoin pelkäsin että se repisi rikki minun syntymämerkit siellä!


      • Tekisi.hyvää
        pakarat-parasta- kirjoitti:

        Kyllä se alkujaan oli selkäsauna, niin kuin nimikin sen kertoo. Mutta häpäisy mielessä on varmaan otettu tuo pakaraosasto paljaaksi käytäntö. Esim. raipparangaistukset tehdään nykyisinkin vain selkään, jossakin päin maailmaa. Fetissinä pakarat on varmaan yleisin tapa haluta kuritusta, mutta onhan niitä halun kohteita muitakin.

        Erityisesti äidit mielellään riisututtivat alapään kokonaan paljaaksi vitsan saamista varten hyvissä ajoin ennen kuritusta. Usein myös vitsa piti noutaa ulkoa ilman housuja, paljaana. Näin silloin, kun vitsan käyttö oli sallittua ja vieläpä koulun ja kirkon suosittelemaa.


      • Voi voi jos saisin kokeila sitä mutta tietekin en täällä!En halua käydä täällä ulos alavartalo paljaana ja hakea vitsa mutta se rupea seisoa minulle kun ajattelen sitä!


      • Teki.hyvää
        strykpojke kirjoitti:

        Voi voi jos saisin kokeila sitä mutta tietekin en täällä!En halua käydä täällä ulos alavartalo paljaana ja hakea vitsa mutta se rupea seisoa minulle kun ajattelen sitä!

        Koulussa vanhapiika nutturapää opettaja lähetti kotimuistutuksen ja määräyksen ottaa kotimatkalla vitsa mukaan. Seuraavana päivänä hän tarkasti, että oppilaan takamuksissa oli kunnon juomut.


      • Teki.hyvää kirjoitti:

        Koulussa vanhapiika nutturapää opettaja lähetti kotimuistutuksen ja määräyksen ottaa kotimatkalla vitsa mukaan. Seuraavana päivänä hän tarkasti, että oppilaan takamuksissa oli kunnon juomut.

        Se koulussa minä halunut olla oppilas!


      • Teki.hyvää
        strykpojke kirjoitti:

        Se koulussa minä halunut olla oppilas!

        Olisivatko vanhempasi kotimuistutuksen saatuaan piiskanneet sinua niin, että sinulla olisi ollut peffassasi riittävät jäljet seuraavana aamuna? Jos ei ollut, tämä täti teki kotivierailun vitsa tai pari mukanaan ja vaati,että selkäsauna on hänen nähtensä annettava.


    • Asentotieteilijä

      Kyllä se varmaan johtuu siitä, että pyllylle lyödessä ei synny helposti vammoja. Jos lyö muualle kehoon, niin silmät, korvat, nivelet, ohuet luut ym. ovat vaarassa saada vaurioita.

      Sarjakuvissa kuvataan aina piiskattava makaamaan vatsalleen polvien päälle, mutta onko se helpoin tapa hallita piiskattava. Eikö isomman roikaleen pysty helpommin ottamaan hallintaan siten, että ottaa pään kurittajan reisien väliin ja piiskaa siihen?

      • Reisien sisäpuoli on pehmeä iho ja sirllä kirvele paljo enemmän kuin pakaroissani!Minä tulen aivan kiimainen kun ajattelen että joku piiskasi minua reisien välillä mutta ei se mitä riippuu reisien välillä,se otta niin helvetin kipeä että se ei ole kiimaista ollenkaan ja vaarallista!


    • PerinteetKunniaan

      Jos kädellä piiskataan ja selkään lyödään, niin kyllä siinä sisäelimet ovat vaarassa, kyllä vanha kansa tiesi.

      • Makea.vitsa

        Kädellä lyödään, piiskalla piiskataan. Itse vierastan piiska-sanan käyttöä, se tuntuu raa-alta ja viittaa keskiaikaan. Vitsa on käyttökelpoinen sanana ja käytössä. Vitsakurituksen tarkoitus on ärsyttää ihoa ja paljastelujen ja rituaalien tarkoitus on ärsyttää mieltä. Tietysti myös ruokkia vitsan käyttäjän oman, rajattoman vallan tuntemusta.


    • isoisomies

      Vaikka olen "iso mies" niin tänään sain sellaisen käsittelyn, että valitin kivusta. Piiskana käytettiin tavallista metrin mittaista ratsupiiskaa ja vaimoni, joka piiskasi, käytti niin paljon voimaa siihen kuin pystyi. Kyllä sattui. Vaimoni jutteli sen kestäessä, että mitä siinä uliset iso mies.

      • Olis.kovaa

        Ihanko paljaalle pyllylle huiteli? Seisoiko? Jouduitko sen jälkeen olemaan ilman housuja, kikkeli paljaana kauankin?


      • isoisomies
        Olis.kovaa kirjoitti:

        Ihanko paljaalle pyllylle huiteli? Seisoiko? Jouduitko sen jälkeen olemaan ilman housuja, kikkeli paljaana kauankin?

        Ihan paljaalle ja seisoi. Olen aina kotona ilman vaatteita.


      • Haluatko itse olla ilman vaatteet eli vaatii sinun nainen sinua olla alasti?Se olisi kiihottava jos nainen vaatiisi!


      • Olis.kovaa

        Kotiasuksi sopii lyhyt paita ja sukat


      • Se kuuluu minun fantasiat tuokin olla alavartalo paljaana!Olis mukava saada näyttää seksipaartneri piiskattu perse ja reidet koko päivä ja illat!Nöyryttävä tunne,ja niin haluan olla!


    • hoito

      Voi se hennon näköinen nainenkin antaa sellaista kyytiä, ettei tarvi kyydin puutetta valittaa. Kun ei kotoa löydy piiskaajaa, niin onneksi on sellainen hyvänpäivän tuttu, joka tekee sitä ihan huvikseen. Ihan tavallisen, vaatimattoman näköinen lähellä kuuttakymppiä oleva leskirouva, joka on harrastanut asiaa omien sanojensa mukaan koko ikänsä. Hänellä on yksi huone varusteltu vähän siihen suuntaan, kuin olisi enemmänkin kyseisessä käytössä. En tiedä enkä kysele. Hyvät kyydit saan ja kahvit tarjoan aina kun satutaan yhtäaikaa kahvilaan.

      • Teki.hyvää

        Kyllä vitsa naisen käteen sopii. Saimme usein vitsaa yhdessä kaverini kanssa hänen äidiltään vielä 15 vuotiaina oikeaoppisesti ilman housuja, takamus paljaana. Kaverini sisko sai katsella. Meillä kaikilla oli varmaankin sama fetissi. Hänen sisarensakin sai joskus minun aikanani vitsaa paljaalle, vaikka oli kai 17v.


      • Paulhard

        Kuulostaa asialliselta.


      • Mainio järjestely.


    • Makea.vitsa

      Vaimo kyllästyi parissa viikossa antamaan minulle vitsaa. Tarvitsin kai liian usein. Tarvetta olisi vieläkin

    • yippeee

      En ole kuulemma saanut piiskaa liian pitkään aikaan vaikka aihetta olisi ollut; tänään on varauduttava kunnon löylytykseen. Nyt olisi mietittävä millaisella piiskalla, missä ja missä asennossa.
      Edellisestä piiskauksestakin on vielä jälkiä näkyvissä.

    • Kuri-kunniaan

      Tarina alkoi kun kotikylän nuori poika yritti murtautua autooni ja sattumalta paikalle osuneena sain hänet kiinni kotipihaltani.

      Raahattuani hänet niskasta kotiin ja uhattuani hänen isälleen poliisiasialla,isä ehdotti sopuratkaisua,hän piiskaisi poinasa tästä hyvästä minun nähteni ja juttu olisi sillä selvä,asiahan minulle sopi,en halunnut riitaantua naapurin kanssa.

      No isä talutti pojan piharakennukseen ja käski seurata perässä,siellä hän oven lukittuaan istui tuolille ja käski pojan laskea housunsa,otti vyön housuistaan ja määräsi pojan käymään polvilleen poikittain.

      Siitä hän alkoi suomia pojan kireitä pakaroita kovasti nahkavyöllä.Punaiset juomut ilmaantui pakaroihin,poika rimpuili jo,mutta vyö vaan jatkoi tanssimista pakaroilla,kunnes pojalta pääsi itku ja hän sai nousta,nostaa housut ja poistua.

      Isänsä jäi istumaan vielä siihen ja ilkikurisesti virnistäen sanoi,että taisi olla kiihottavaa katsottavaa päätellen ilmeestäsi ja pullotuksestasi housuissa.Olin tainnut jäädä kiinni kaluni hiplaamisesta ja tuijotuksesta.

      Seuraava kommentti olikin yllättävä isältä.Haluatko seuraavaksi olla tuhma poikani?Minulta meni vähän sanat sekaisin ja sain nyökättyä vaan.

      Seuraavaksi huomasin jo laskevani housujani ja taipuvani tuon vanhemman partanaaman polville ja kohta paljas perseeni oli ikävästi tyrkyllä reikä loistaen pakaroiden välistä.Miehen sormet hajamielisesti vaelsivat vaollani ja alempana roikkuvalla kalulla ja pusseilla.

      Kohta tunsin kuumottavan tunteen kun tuo mies määrätietoisesti suomi pakaroitani vyöllä kovasti ja kohta jo kiemurtelin ja pyysin häntä lopettamaan ja samalla tunsin kuinka miehen kalu ryhtyi painamaan löysien housujen läpi vatsaani vasten.

      Sitten vähän vaivautuneena mies kysyi,että voinko huolehtia hänen kalustaan myös,kun alkuun oli päästy.

      Sain sanottua jotain siinä ja kohta pääsinkin hänen otteestaan irti ja hänen yhä istuessaan vapautin vyön ja vedin housut häneltä alas ja sain tuon seisovan kalun ulos.Muitta mutkitta kumarruin ja otin sen suuhuni,imin syvälle ja leikin kielen kärjellä terskaa ympäri.Aika nopeasti hän ähkäisi ja laukesi ison lastin suuhuni,minkä kohta syljin lattialle ja nousimme molemmat seisomaan.

      Hieman vaivautuneena hän sanoi,että mitään ei saa vuotaa tästä muille,lupasin pitää salaisuuden ja pyysin jo uusintaa mahd.pian.

      • Pinteen-Poika

        Oikein mukava ja puhutteleva tarina. Aihepiiri ja henkilöt olivat ainakin minun makuuni. Kiitoksia paljon ja tietenkin lisää!


      • Sattuhannäitä

        Todella tarina... Pitäisi vaan keskittyä kirjoittamaansa ja pari kertaa 'oikolukea',miten vapauttaa vyön,jolla juuri tuli piiskatuksi...😆😆😆


    • Piiskaahaluan

      Hmm. Minä haluaisi piiskaa pastorilta sellaiselta isolta ja tanakalta Hän ei käyttäisi voimaa vaan komentaisi laskemaan housut alas antaisi hellästi piiskaa mutta kuitenkin niin että takapuoli punottaisi. Ei sidontaa ei pakotusta vaan vapaaehtoinen alistuminen ja että pastorilta. Kyllä hävettäisi. Vielä kun joku näkisi sen piiskauksen. Joku ulkopuolinen tuntematon.

    • Makea.vitsa

      Ei mitään ongelmaa, jos tykkää, että nainen antaa piiskaa. Kun olen varannut ajan kotona työskentelevältä parturilta tai ompelijalta tekstiviestillä, kysyn, annatko vitsaa. Yleisin vastaus on, tuo vitsat tullessasi. Jos ei, perun aikani tekstiviestillä. Hyvin saan paljaalle takamukselle vitsaa täyspaljastettuna, milloin kutkuttaa ja välistä muutenkin. Yleensä ei maksa mitään. Olisi aiheet moneen novelliin. Iäkkäämmät naiset antavat kipakampia selkäsaunoja ja takavarikoivat housut jopa tunniksi.

    • Feikkifilmi

      Filmeistä kaiketi suurin osa on feikkausta. Harvempi näyttelijä antaa piiskan vapaasti viuhua paljailla pakaroillaan. Sen jälkeen kun ei voi ainakaan viikkoon tehdä filmejä, sillä jäljet eivät saisi näkyä heti alussa.

      Tässä esimerkki feikkauksesta. Voi näyttää aidolta, mutta kokenut katselija huomaa tarun ja toden erot.

      xhamster piste com/movies
      /
      8175682/
      mistress_belting_slave.
      html

      Mitähän kangassuikaleita tuo piiskakin mahtaa olla. Ei ainakaan "puraise".

      • Ei-todellista

        Melkein kuin iltasadun luentaa.


    • piiskaripari

      Jos vaimoni piiskaa kohtuullisen kovalla voimalla, niin että tuntuu ja pääsee vähän ähkäisyjäkin piiskattavalta, ei siitä jää jälkiä kuin korkeintaan muutamaksi tunniksi. Joskus on mustelmia. Vaikka olisi käytössä ratsupiiska. Mutta jos hän lyö niin kovaa kuin pystyy, menee iho rikki, tulee mustelmia ja palautuminen kestää jopa viikon. Kun iho menee rikki ja mustelmille, ei ole kyse feikkaamisesta. Joskus näkee näillä ammattilaismalleilla vanhoja jälkiä, jotka eivät ole vielä häipyneet.

    • PahaTirkistelijä

      Olisi melkoinen mesta päästä näkemään, kuinka aikuinen mies piiskaa toisen aikuisen jätkän väkisin. On sellaistakin varmasti tapahtunut. Ankara vääntö ensin housuista, jotka tietenkin putoaa nilkkoihin, sitten alkaa taistelu oikeasta asennosta, piiskattavan naama olisi näkemisen arvoinen, kun hän tajuaa hävinneensä pelin. Sitten vaan piiskaa paljaalle. Eikä tarvitse räpsiä edes lujaa, on sen verran nolo tilanne, että marina kyllä irtoaa. Ottaa kovasti kunnian päälle, jos saman ikäinen ja kokoinen mies pystyy itsekseen piiskaa antamaan. Piiskattava on melkoisen valmis vaikka mihin, jos vain pääsisi pinteestä. Tällä menetelmällä ei tule edes jälkiä, mutta varmasti tehoaa.

    • Olisko Satakunnan alueella naista joka kaipais pikkasen kuria? Nim. Merkin takaa löytyy meiliä.

      • Sarah22

        Tarkenna vähän!


      • Sarah22 kirjoitti:

        Tarkenna vähän!

        Laita meiliä, ja voit esittää vaikka toiveita asian suhteen, kaikki käy kevyesti tai kovemmin.... Jonkun vuoden kokemus asioista.
        Nim. Merkin takaa löytyy meiliä. Kirjoittele..... Urukhau.


      • Sarah22
        Urukhau kirjoitti:

        Laita meiliä, ja voit esittää vaikka toiveita asian suhteen, kaikki käy kevyesti tai kovemmin.... Jonkun vuoden kokemus asioista.
        Nim. Merkin takaa löytyy meiliä. Kirjoittele..... Urukhau.

        No ei sieltä löytynyt yhtä ainutta meiliä!


      • Prvukm51Hki

        Ja Sarah22,lue ne meidän kirjoittelut...😉😘


      • Prvukm51Hki

        Ja vaikkapa helsinkilainen.com

        Ole tuhma ja kokeile...😉


      • Sarah22
        Prvukm51Hki kirjoitti:

        Ja Sarah22,lue ne meidän kirjoittelut...😉😘

        Tunnustetaan yx juttu. Olen mies, 19v.

        Mut kiitti. On ollu hauskaa fantasioida.


      • Detroitdeleter

        Huvinsa😏kullakin... mies😆?


      • Et.taida.tohtia
        Sarah22 kirjoitti:

        Tunnustetaan yx juttu. Olen mies, 19v.

        Mut kiitti. On ollu hauskaa fantasioida.

        Niin minustakin, olen tuon 19v. jätkän jo muutaman kerran fantasioissani piiskannut, syynä huijaus. Nyt kun astut esiin, niin saat tietää millainen on oikea perinteinen selkäsauan aikuisen miehen antamana.


      • Detroitdeleter

        Jep,roimi sitten niin että tuntuu😆


      • Sarah22
        Prvukm51Hki kirjoitti:

        Ja vaikkapa helsinkilainen.com

        Ole tuhma ja kokeile...😉

        Ihmettelen kyllä miten tähän järjestelmään voi toisen nimimerkillä murtautua!!! En tosiaankaan ole 19-vuotias mies!!! Eikö noita häiriköitä voi mitenkään sulkea pois kirjoittelusta?


      • No laita sitten meiliä jos et oo feikki, nim. Merkin takaa löytyy meiliä, sininen teksti on tossa ylhäällä.


      • Sarah22
        Urukhau kirjoitti:

        No laita sitten meiliä jos et oo feikki, nim. Merkin takaa löytyy meiliä, sininen teksti on tossa ylhäällä.

        Onko se gmail vai mikä?


      • Sarah22 kirjoitti:

        Ihmettelen kyllä miten tähän järjestelmään voi toisen nimimerkillä murtautua!!! En tosiaankaan ole 19-vuotias mies!!! Eikö noita häiriköitä voi mitenkään sulkea pois kirjoittelusta?

        Rekisteröi nim. Merkin se auttaa.


      • Sarah22
        Urukhau kirjoitti:

        Rekisteröi nim. Merkin se auttaa.

        Sanoin totuuden jo kerran. nyt uskot häirikköä.


      • Ketään uskomassa ole, kun sulle annoin neuvoa kun nim. Merki ei ole sulla sininen niin et ole rekisteröitynyt. Ja tiedä ketä tässä uskoo kun sata tyyppiä kirjoittaa samalla nimellä, toinen toistaan paskempaa läppää. Minut tavoittaa edelleen nim. Merkin takaa löytyy meiliä, kun sitä sinistä nimeä painaa niin aukeaa sivu missä on s. Posti kaikille halukkaille.


      • Urukhau kirjoitti:

        Ketään uskomassa ole, kun sulle annoin neuvoa kun nim. Merki ei ole sulla sininen niin et ole rekisteröitynyt. Ja tiedä ketä tässä uskoo kun sata tyyppiä kirjoittaa samalla nimellä, toinen toistaan paskempaa läppää. Minut tavoittaa edelleen nim. Merkin takaa löytyy meiliä, kun sitä sinistä nimeä painaa niin aukeaa sivu missä on s. Posti kaikille halukkaille.

        No nyt ei kukaan enää voi varastaa tätä nimimerkkiäni.


      • Loistavaa ja nyt meiliä tulemaan, sun nim. Merkkikin on nyt sininen niin sitä kun painat niin mun kohdalla siellä on meili osote kirjoitettuna ja niin saat minut kiinni.


      • Urukhau kirjoitti:

        Loistavaa ja nyt meiliä tulemaan, sun nim. Merkkikin on nyt sininen niin sitä kun painat niin mun kohdalla siellä on meili osote kirjoitettuna ja niin saat minut kiinni.

        Voisitko selkeyttää tuota juttua. Kun painan omaa nikkiä, näen oman kirjoitukseni. Kun sinun, en näe ainuttakaan kirjoitustasi. Mutta sitä sähköpostia ei kyllä mistään aukea.


      • Siis kirjoitan minne? Miten pääsen sinne jonnekin jotain kirjoittamaan?

        Anteeksi nyt, mutta minä en osaa näillä vempaimilla oikeastaan yhtään mitään. Kun hankin Elisalta valkoisen laatikon, jolla pääsisin nettiin, en saanut sitä ohjeiden kanssa asennettua. Niissä kun oletettiin tiedettävän ja osattavan vähän kaikkea. Laiton avunpyyntöä kirjaston koneelta ja sain lähinnä pottuilua. Yksi mies kertoi olevansa firman atk-tuki ja tulisi tekemään jutun, jos ottaisin siltä suihin. Sain toimivan koneen.


      • Sarah22 kirjoitti:

        Siis kirjoitan minne? Miten pääsen sinne jonnekin jotain kirjoittamaan?

        Anteeksi nyt, mutta minä en osaa näillä vempaimilla oikeastaan yhtään mitään. Kun hankin Elisalta valkoisen laatikon, jolla pääsisin nettiin, en saanut sitä ohjeiden kanssa asennettua. Niissä kun oletettiin tiedettävän ja osattavan vähän kaikkea. Laiton avunpyyntöä kirjaston koneelta ja sain lähinnä pottuilua. Yksi mies kertoi olevansa firman atk-tuki ja tulisi tekemään jutun, jos ottaisin siltä suihin. Sain toimivan koneen.

        Kait sulla oma sähköposti on? Sinne kirjoitat vastaan ottajaksi mut... Ja kerro kuka olet... Laita vaikka numero mukaan niin soitan sulle... Kiitos


      • Prvukm51Hki
        Sarah22 kirjoitti:

        Siis kirjoitan minne? Miten pääsen sinne jonnekin jotain kirjoittamaan?

        Anteeksi nyt, mutta minä en osaa näillä vempaimilla oikeastaan yhtään mitään. Kun hankin Elisalta valkoisen laatikon, jolla pääsisin nettiin, en saanut sitä ohjeiden kanssa asennettua. Niissä kun oletettiin tiedettävän ja osattavan vähän kaikkea. Laiton avunpyyntöä kirjaston koneelta ja sain lähinnä pottuilua. Yksi mies kertoi olevansa firman atk-tuki ja tulisi tekemään jutun, jos ottaisin siltä suihin. Sain toimivan koneen.

        No,Sarah22,etpä ole tännepäin kirjoitellut...😏


      • Prvukm51Hki kirjoitti:

        No,Sarah22,etpä ole tännepäin kirjoitellut...😏

        Joku vitun runkku sotkee oikeen urakalla sarah22 tekstejä, mitähän mielihyvää se tästäkin saa.... No toiv. Saan lisää infoa oikealta saralta.


      • Detroitdeleter

        Taitaapi Sarah22 olla pelkkä illuusio tai sitten vaan se 19v räkänokkapoika,jolla useita persoonallisuuksia...😂


      • Detroitdeleter
        Urukhau kirjoitti:

        Joku vitun runkku sotkee oikeen urakalla sarah22 tekstejä, mitähän mielihyvää se tästäkin saa.... No toiv. Saan lisää infoa oikealta saralta.

        Sarah vaan illuusio,tai sitten se 19v pojannaskali,jolla paha persoonallisuushäiriö😂


      • Detroitdeleter

        Jompikumpi...😏 Ei ainakaan menny tolla nimmarilla ja @suomi24.fi mihinkään...😕


      • Vahva-Junttura
        Detroitdeleter kirjoitti:

        Taitaapi Sarah22 olla pelkkä illuusio tai sitten vaan se 19v räkänokkapoika,jolla useita persoonallisuuksia...😂

        "Olen mies, 19v."
        Et ole mies, vaan keskenkasvuinen kakara, joka on reilusti piiskan tarpeessa. Minä mielelläni sitä sulle annan ja saat uskoa, että silloin parku maittaa. 19-vuotias nerkoonen pojanrääpäle ei mahda mitään, kun minä nappaan kiinni. Olen sua isommillekin jätkille selkäsaunan antanut ja hauskaksi lopuksi olen pakottanut kaverin vielä kiittämään saamistaan piiskoista. Hasua kyllä, mutta jokainen on kiittänyt ihan kädestä pitäen.

        Ala tulla esiin, niin minä otan sut käsittelyyn!


      • Makea.vitsa
        Vahva-Junttura kirjoitti:

        "Olen mies, 19v."
        Et ole mies, vaan keskenkasvuinen kakara, joka on reilusti piiskan tarpeessa. Minä mielelläni sitä sulle annan ja saat uskoa, että silloin parku maittaa. 19-vuotias nerkoonen pojanrääpäle ei mahda mitään, kun minä nappaan kiinni. Olen sua isommillekin jätkille selkäsaunan antanut ja hauskaksi lopuksi olen pakottanut kaverin vielä kiittämään saamistaan piiskoista. Hasua kyllä, mutta jokainen on kiittänyt ihan kädestä pitäen.

        Ala tulla esiin, niin minä otan sut käsittelyyn!

        Annatko pukea housut jo ennen kiittämistä? Naiset ei koskaan anna


      • Sarah22b
        Prvukm51Hki kirjoitti:

        No,Sarah22,etpä ole tännepäin kirjoitellut...😏

        Olen kyllä yrittänyt, mutten ilmeisesti keksi oikeata soitettasi. t. Sarah22
        Ja nyt tosiaan joku näyttää napanneen nimimerkkini niin etten voi enää itse käyttää sitä!!!


      • Lopeta-häiriköinti
        Sarah22b kirjoitti:

        Olen kyllä yrittänyt, mutten ilmeisesti keksi oikeata soitettasi. t. Sarah22
        Ja nyt tosiaan joku näyttää napanneen nimimerkkini niin etten voi enää itse käyttää sitä!!!

        Siis mikä teitä häirikköjä riivaa!
        Miksi noin kovasti häiriköit?
        Ota ihan oma nimimerkki ja riehu sillä!


      • Prvukm51Hki

        Mitä v^ttua😟Sarah22b ??? Ja nikki mustalla... Kuka on ketä vai mitä he~vettiä??? No,jos nyt on olemassa oikea Sarah,lue kaikki meidän viestit,pitäis olla helppo homma😉

        Menee niin vaikeeks,että luvassa ehkä piiskaa vähän rankemminkin nahkakahleissa...😁


      • Siltä-näyttää
        Prvukm51Hki kirjoitti:

        Mitä v^ttua😟Sarah22b ??? Ja nikki mustalla... Kuka on ketä vai mitä he~vettiä??? No,jos nyt on olemassa oikea Sarah,lue kaikki meidän viestit,pitäis olla helppo homma😉

        Menee niin vaikeeks,että luvassa ehkä piiskaa vähän rankemminkin nahkakahleissa...😁

        Minusta tuntuu, että häiriköijiä on peräti kaksi. Sitten vielä se oikea eli samaa nikkiä käyttää kaksi huliviliä. Henkilön tunnistaa onneksi sinisestä.


      • Prvukm51Hki

        No jos täällä ollu naispuolinen Sarah,ja sitten nuo/tuo pizzaface osasto,mitäpä tiedät,kuka ehti ensi sen nimen rekisteröimään,se oletettu oikea Sarah,vai poika nimeltä päivi😏?

        Ja jos on oikea Sarah,aloita alusta ja laske...😘


      • Vahva-Junttura
        Makea.vitsa kirjoitti:

        Annatko pukea housut jo ennen kiittämistä? Naiset ei koskaan anna

        Meillä ensin piiskataan, sitten kiitetään ja sitten vasta muihin hommiin.


      • Prvukm51Hki
        Prvukm51Hki kirjoitti:

        No jos täällä ollu naispuolinen Sarah,ja sitten nuo/tuo pizzaface osasto,mitäpä tiedät,kuka ehti ensi sen nimen rekisteröimään,se oletettu oikea Sarah,vai poika nimeltä päivi😏?

        Ja jos on oikea Sarah,aloita alusta ja laske...😘

        No,ei ole näkynyt Sarah22:ta,saati b:nä että c:näkään...😁😳😆


      • Detroitdeleter kirjoitti:

        Sarah vaan illuusio,tai sitten se 19v pojannaskali,jolla paha persoonallisuushäiriö😂

        Tällaisten kommenttien takia pahoitin mieleni ja nyt pidän taukoa, koska minua ei ilmeisesti haluta keskusteluihin.


      • Prvukm51Hki

        Elä sie välitä noista... Lue kaiki meidän viestit,ehdotinhan jo aikaa sit privampaa...😉


      • Prvukm51Hki
        Sarah22 kirjoitti:

        Tällaisten kommenttien takia pahoitin mieleni ja nyt pidän taukoa, koska minua ei ilmeisesti haluta keskusteluihin.

        Jos luit kaikki,niin laitoin sulle postia siitä osoitteesta😉
        Tarkasta meilisi😘


    • envalita

      Meillä oli "hoitajan" kanssa tapaaminen n. viikkoa ennen varsinaista tapaamista kahvikupin ääressä kahvilassa. Sovimme asioista ja allekirjoitin lyhyen listan siitä, mitä sovimme. Tapaamisessamme sitten hoitelijani oli laatinut oman ohjelmansa sen listan perusteella.

      • Olis.kivaa

        Mitä puuhattiin? Kerro lisää. Saitko naiselta vitsahoitoa?


    • elojatkuu

      Hääpäivän kunniaksi keskustelimme ensin, että on sitä tullut kaikenlaista tehdyksi, mutta emme sen enempää ruvenneet tunnustamaan tekosiamme vaan annoimme toisillemme kunnollisen piiskaselkäsaunan. Kummallakin takapuoli mustelmilla. Ja se niistä luvattomista tekosista.

    • Olis.kivaa

      Ainakin kerran viikossa pitäisi saada vitsaa paljaalle takamukselle

    • piiskamestari

      Joo, siitä saa moninkertaisen ilon ja hyödyn, kun ei vain piiskata, vaan piiskataan jostakin syystä rangaistukseksi, joko oikeasta tai melkein oikeasta syystä.

      • Siinä-sitä-on

        Tuossa äksähamsterin pätkässä sitä on:
        /videos/mistress-6021762


    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1769
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1674
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      64
      1513
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1505
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1485
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1392
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe