Mies olet vieläkin ajatuksissani....

MelkoTummalleJlle

"Elämä on lyhyt, ei ole aikaa jättää tärkeitä sanoja sanomatta". Kunpa saisin jostain rohkeuden, rohkeuden kertoa sinulle millaisia tunteita saat minussa aikaiseksi. Uskon, että sinä pidät minusta, mutta singnaalisi ovat ristiriitaisia. En osaa tulkita niitä. Luulin, että välität, haluat... Ne kaikki sadat katseet, huomionosoitukset, flirtit, kosketukset, ystävyys, tuki, turvallisuus... Nyt korn kylmyyden ajoittain. Pelkäätkö minua? Miksi? Uskon, että sisimmässäsi olet myös pohtinut meitä. Mitä meillä voisi olla? Itse olen huomannut, että voimme taistella vastaan, vaikka vuosia... näin olemme tehneet, vuorotellen. Kuitenkin liekki leimahtaa aina uudelleen. Vastustelemmeko ikuisesti? Molemmilla taitaa olla paljon vastuuntuntoa, pelkoa muiden ajatuksista, tietynlaista mukavuuden halua... ja näin ollen emme ota riskiä ja anna vetovoiman viedä.

Haaveissani sinä olisit se, jonka kanssa huomenna lähtisin... Nyt pakkaan silmiesi lämmön ja pehmeän miehekkään äänesi sydämeeni mukaan ja lähden osaksi hyvässä, mutta sydämmessäni väärässä seurassa...

Jos huomenna illalla tulisit viereeni istumaan, antaisit hukkua silmiisi ja huumoriisi. Saisin taas voimaa lomailla.

Oletko onnellinen?
Karataanko yhdessä?
Jos vaan aluksi rakasteltaisiin? Mä haluan sua. Sun kosketustasi.

15

1454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanisi--

      Jos olisi viesti ollut vaalealle J:lle,niin oltaisiin voitu karata ainakin kesäksi tai muutamaksi tunniksikin joka viikko,mutta minun ihastukseni ei soita,ei textaa,eikä tule jutteleen,vaikka ennen soitteli aamuin illoin,mutta alkoi kiltiksi kotirouvaksi yhtäkkiä. Kaipaan vieläkin ihanaa vartaloasi ja kiihkeitä suudelmiasi

    • Mitäkyyläätkunetuskalla

      Johtuu siitä,että olet juro ja viileä minua kohtaan.
      Välillä olet ok,mutta toi ailahtalevaisuus vituttaa.

    • Melkotumma

      Oletko se joka luulen sun olevan. Jotenkin en usko. Mutta silti jotain vastaan. Sinun on tehtävä aloite johonkin suuntaan. Minä en siihen pysty. Katsotaan kehittyykö vai ei siitä sit mitään.

      • Melkotummalle

        Miksi et itse siihen pysty? Rohkeuden puute? Jatketaan sitten entisellään. Se sopii mulle.


      • MelkoTummalleJlle

        Tämä melko tummalle, ei ole ap;n kirjoittama. Aloittajana ymmärrän tilanteen mahdottomuutena, jos olet hän... Mielessä olet edelleen, täälläkin....


      • Melkotumma
        MelkoTummalleJlle kirjoitti:

        Tämä melko tummalle, ei ole ap;n kirjoittama. Aloittajana ymmärrän tilanteen mahdottomuutena, jos olet hän... Mielessä olet edelleen, täälläkin....

        Arvaa vaan olenko miettinyt jos saisin edes yhden yön kanssasi (jos olet hän). Taas toisaalta pelkäisin sitä yötä ,mitä se olisi ja pystyisinkö enää palamaan entiseen.Välillä on aikoja jolloin saan sut mielestäni sit taas joku muistuttaa sinusta.


      • MelkoTummalleJlle

        Näin tuo menee täälläkin... jos olisit hän, niin voisin sanoa " Nämä hetket, kun tiedän ettemme näe saavat hetkeksi aina unohtamaan, mutta viimeistään 8h tunnin kuluessa palaudut hetkeksi mieleen.." Yksi yö on vaarallinen ajatus! Jos se olisi yhtä miellyttävä ja mukavaa, kuin hetket yhdessä... En pystyisi enää tunteitani kontrolloimaan!


      • Melkotumma
        MelkoTummalleJlle kirjoitti:

        Näin tuo menee täälläkin... jos olisit hän, niin voisin sanoa " Nämä hetket, kun tiedän ettemme näe saavat hetkeksi aina unohtamaan, mutta viimeistään 8h tunnin kuluessa palaudut hetkeksi mieleen.." Yksi yö on vaarallinen ajatus! Jos se olisi yhtä miellyttävä ja mukavaa, kuin hetket yhdessä... En pystyisi enää tunteitani kontrolloimaan!

        Nyt haluaisin vihjeen voisitko olla hän.
        Tavallaan toivon että olisit ja toisaalta toivoisin ettet ole. Milloin ollaan viimeksi nähty?


      • MelkoTummalleJlle

        Pari viikkoa aikaa... ja nähdään taas viimeistään heinäkuussa.


    • SeJokinSinullaOn_

      Aloittajan viesti sopii minulle, olet mielessäni kokoajan. Haluan sinua, haluan suudella sinua ja rakastaa sinua. Odotan seuraavaa kertaa, jolloin tapaamme. Haluan jakaa elämäni kanssasi.

      • Jiimiehelle

        Olen miettinyt paljon sinua jo kauan aikaa. Suudelman ajatteleminen saa vatsan ihan sekaisin. Joka solu herää eloon kun mietin miten hyvältä tuntuisi saada rakastaa sinua ja viettää arkea kanssasi. Miten onnellinen olisin jos tietäisin tunteen olevan molemminpuolista.


    • Himosivanki

      Varattuna ei kuulu sinulle! Pane himosi kuriin.

      • JonkunVaimoOotKai

        Varattuna? Kuka? Vanki? Kenen?


      • Mitäkyyläätkunetuskalla

        Tänään töissä,ei paljoa puhuttu,hyvä ett edes tervehdittiin.


      • MelkoTummalleJlle
        Mitäkyyläätkunetuskalla kirjoitti:

        Tänään töissä,ei paljoa puhuttu,hyvä ett edes tervehdittiin.

        Tämä aloitus ei ollut sulle. En ole ollut nyt töissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe