Maailman paras lesboleffa! 2017

below

Jos et ole vielä nähnyt niin suosittelen katsomaan leffan nimeltä "below her mouth"
Linkki kyseiseen : https://youtu.be/16N-Fw1IMbQ
Kommentteja alas jos katsot että mitä mieltä olit :)!

21

1646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • below

      Video on siis (nähtävästi) ikärajoitettu joten jos et nää kyseistä leffaa, sinulla täytyy olla youtubessa yli 18-vuotiaaksi merkitty tili, näin ainakin luulisin :)

    • EiJaksatätäenää

      No joo,
      jaksoin katsoa 40min ja kyllästyin.
      Jos elokuva perustuu pelkästään että pannaan lähes kaikkia
      ja minä minä ja mun tunteet.
      Tylsä ja aika ontto elokuva.
      Annan 1 pisteen, jos naiset olisivat muitakin kuin pelkkiä kukkakeppejä,
      antaisin 2 pistettä.

      • Romanttisialeffoja

        En myöskään tykännyt,todella pitkästyttävä leffa.


    • Höpsööntynyt__

      Hyvä kun varoititte. Suunnittelin jo katsovani tämän parin päivän päästä, kun on aikaa. Haluaisin katsoa elämäni ensimmäisen lesboleffan. Mielestäni en ole ikinä nähnyt sellaista. Mikä leffa minun kannattaisi katsoa? Ehdotelkaa sellaista leffaa, joka on saatavilla netistä tai pääkaupunkiseudun kirjastosta.

      • Romanttisialeffoja

        Tässä joitakin hyviä leffoja ;Aimee and Jaguar,Loving Annabelle,Saving face,Viola di mare,Perfect ending ja La Belle saison.


      • Höpsööntynyt__

        Mitenkäs en ollut huomannut tätä ketjun väliin tullutta viestiä... Kiitos paljon! Romanttiset leffat sopivatkin mulle oikein hyvin :-)


      • Romanttisialeffoja

        Useammalla noista leffoista on kyllä aika surullinen loppu,mutta toivottavasti tykkäät.


      • Höpsööntynyt__

        No höh... Täytyy varata iso paketti nenäliinoja sitten.


    • SociallyAwkwardPenguin

      Pingviini on myös sillä kannalla että tämä saa lähinnä haukottelemaan pitkästymisestä. =|
      Harvoin jätän elokuvaa kesken mutta tämän jätin katsomatta loppuun jo ihan suosiolla.

      Höpsööntyneelle vinkiksi; Lost and Delirious on yksi hyvin, hyvin harvoja lesboleffoja mitä tämä suosittelee kelleen, ikinä. Vanhempi leffa mutta katsomisen arvoinen ainakin tämän mielestä.

      • Höpsööntynyt__

        Kiitos Pingviini! Laitan tuon leffalistalleni.
        Leffaseura vaan puuttuu :-/


    • Jaana12349

      Tämä oli hyvä leffa. Nättejä tyttöjä alasti.

    • Tässä lista lesbo-aiheisista leffoista, jotka olen nähnyt, parhaasta huonoimpaan. Eipä näitä monia ole helppo löytää, mutta aina kannattaa yrittää. http://www.imdb.com/list/ls002161102/

      • Höpsööntynyt__

        Ihana lista! Kiitos tmmvds! Lesboleffat ovat ihan uusi genre minulle, mutta Fucking Åmålin olen sentään nähnyt. Se puuttui listaltasi...?


      • Joo, olisihan sen voinut katsoa, mutta jotenkin se, että se sijoittuu teini-maailmaan on vaikuttanut asiaan. Pidän enemmän kypsien naisien jutuista. Mutta ehkä minä sen vielä katson, who knows :)


      • Höpsööntynyt__

        Ymmärrän. Ihan kiva leffa se kuitenkin on. Mua se varmaan miellytti myös siksi, että se sijoittui perähikiälle, millä oli vaikutusta ihmisten asenteisiin yms.


      • No, kyllä se että elokuva sijoittuu menneeseen maailmaan, kuten Carol (suosittelen ehdottomasti), tuo ihmisten asenteet myös hyvin esille, ja tarpeen salata tunteitaan. Ja kyllä sitä usein on lähipiirillä sulattelemista asian kanssa, varsinkin jos on juuri menossa miehen kanssa naimisiin, ja rakastuukin omaan sisarpuoleensa jota ei ole ennen nähnyt. Tämä leffasta Kyss Mig, joka taitaa olla myös pitkälti tositarina.


    • Ja kiitos kehuistasi! :)

    • kddkfk

      Aiii, mun mielest tooosi hieno leffa. Parasta se että ihan aidonnäköiset seksikohtaukset.. tosi kuumaaaa! Suosittelen!!!

    • XLMies55

      Erotic lesbian lovers on mun suosikki

    • Duckspig

      Ihania: Kyss mig (parhautta), I can't think straight.. ja sanoisin, että kategoriaan menee myös Paistetut vihreät tomaatit. 8)

    • ParastaOdotellessa

      Katoin ky. leffan kyllä. Maailman parhaaksi en kutsuisi:(
      Elena Undone on hyvin pitkälle samoilla juonenkäänteillä varustettu pläjäys, mut Necar Zadegan on ilo silmille:)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1342
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe