Vaivaako osaa ätmeistä selektiivinen mutismi?

mutinaa_

46

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä.näin

      Ne kommunikoi vain nettipalstoilla. Livenä ovat tuppisuita

      • ettiedä

        Et sinä tiedä. Et tunbistaisi palstalaisia esim baarissa


      • luultavastitunnistaisin
        ettiedä kirjoitti:

        Et sinä tiedä. Et tunbistaisi palstalaisia esim baarissa

        Melko varmasti tunnistaisin. Ne on niitä urpon näköisiä jalkojaan tuijottelevia


    • homoja_ovat

      Selektiivinen homous ennemminkin

    • Avio.ATMies

      Ei puheliaisuus tarkoita sitä että olisi naisten suosiossa.

      • puhumallapillua

        Pillu saadaan puhumalla, ei millään muulla


      • stuksellasaa
        puhumallapillua kirjoitti:

        Pillu saadaan puhumalla, ei millään muulla

        Statuksella saa vaikka olisi ihan tuppisuu


      • Avio.ATmies
        puhumallapillua kirjoitti:

        Pillu saadaan puhumalla, ei millään muulla

        Mutta pitää sanoa ja tehdä oikeita asioita, pelkästään se että puhuu kuin Runeberg ei riitä.


      • nähtyon
        Avio.ATmies kirjoitti:

        Mutta pitää sanoa ja tehdä oikeita asioita, pelkästään se että puhuu kuin Runeberg ei riitä.

        Toisinaan riittää


      • Avio.ATMies
        nähtyon kirjoitti:

        Toisinaan riittää

        Ei riitä. Jos riittää, on juurikin sanottu ne oikeat asiat. Vaikka se sitten olisi ollut maailman käytetyin iskurepla, kunhan sen tekee oikealle naiselle.

        Pelkstään puhumalla paljon ei saa naista nyt, ei ole koskaan saanut, eikä tule koskaan saamaan. On virhekäsitys, että miehen puheliaisuus vetoaisi aina naisiin.


    • Ei tosiaankaan vaivaa.

      Lähes jokainen nainen käyttää selektiivistä mutismia rumia miehiä kohtaan. Myöskin katsekontaktin vältteltyllä he osoittavat että rumat miehet ovat heille pelkkää ihmissaastaa. Niin käyttäytyvät usein myös läskit ja rumatkin naiset.

      Komeita miehiä kohtaan naiset eivät kohdista selektiivistä mutismia. Komean miehen seurassa minua kohtaan puhumattomat naiset muuttuvat hetkessä hymyileviksi, mukaviksi ja sosiaalisiksi.

      • Minuakin vaivaa naiset jolla on kaltaisesi alemmuuskompleksi.


      • Dissident kirjoitti:

        Minuakin vaivaa naiset jolla on kaltaisesi alemmuuskompleksi.

        Olet selvästi vajaaälyinen idiootti, jonka suurin ongelma on sinä itse.


      • super-atm kirjoitti:

        Olet selvästi vajaaälyinen idiootti, jonka suurin ongelma on sinä itse.

        Kommentistasi paistaa, että olet selkeästi menestyvä mies. Nautit elämästäsi ja epäkohtia ei ole. Hienoa. Ehkä kannattaisi sitten istua tuoliin ja nauttia laatuviskiä, eikä puuttua maallisien matosien murheisiin. Suotta pahoitat noin mielesi.


      • Dissident kirjoitti:

        Kommentistasi paistaa, että olet selkeästi menestyvä mies. Nautit elämästäsi ja epäkohtia ei ole. Hienoa. Ehkä kannattaisi sitten istua tuoliin ja nauttia laatuviskiä, eikä puuttua maallisien matosien murheisiin. Suotta pahoitat noin mielesi.

        Olen menestyvä mies ja nautin elämästä.

        Sen lisäksi kerron mielipiteeni nyt ja tulevaisuudessakin mistä tahansa asiasta, vaikka se ei sinua miellytä.

        Huono hiljentämisyritys.


      • super-atm kirjoitti:

        Olen menestyvä mies ja nautin elämästä.

        Sen lisäksi kerron mielipiteeni nyt ja tulevaisuudessakin mistä tahansa asiasta, vaikka se ei sinua miellytä.

        Huono hiljentämisyritys.

        No kannattaa sitten kehua sitä omaa elämää eikä keskittyä muiden virheisiin. Saa kai nainen puhua kelle tykkää? Vai tuoko menestys senkin, että voi vaatia keneltä ihmiseltä mitä vaan? Et sinäkään minua hiljaiseksi saa vaikka olisit kuinka menestynyt vaan.


      • Dissident kirjoitti:

        No kannattaa sitten kehua sitä omaa elämää eikä keskittyä muiden virheisiin. Saa kai nainen puhua kelle tykkää? Vai tuoko menestys senkin, että voi vaatia keneltä ihmiseltä mitä vaan? Et sinäkään minua hiljaiseksi saa vaikka olisit kuinka menestynyt vaan.

        Olen erittäin menestynyt ja onnellinen mies, toisin kuin sinä.


      • super-atm kirjoitti:

        Olen erittäin menestynyt ja onnellinen mies, toisin kuin sinä.

        Mistä sinä päättelit sitten minun menestyvyyteni? Kirjoitan tänään ensimmäistä päivää täällä? Sinä olet toitottanut tuota meestystäsi ties miten pitkään. Ja sinulla kun loppuu perusteet, alkaa aina sama virsi. Koitat nostaa itseäsi ylitse muiden vaikka mariset muitten tekemisistä.

        Ymmärrän hyvin naisia jotka eivät luo katsettakaan teidän menestyvyyttänne kohtaan. Menestykää vaan ihan rauhassa...


      • Dissident kirjoitti:

        Mistä sinä päättelit sitten minun menestyvyyteni? Kirjoitan tänään ensimmäistä päivää täällä? Sinä olet toitottanut tuota meestystäsi ties miten pitkään. Ja sinulla kun loppuu perusteet, alkaa aina sama virsi. Koitat nostaa itseäsi ylitse muiden vaikka mariset muitten tekemisistä.

        Ymmärrän hyvin naisia jotka eivät luo katsettakaan teidän menestyvyyttänne kohtaan. Menestykää vaan ihan rauhassa...

        Kommenteistasi huomaa että olet huonoitsetuntoinen vässykkä.


      • Avio.ATMies
        super-atm kirjoitti:

        Kommenteistasi huomaa että olet huonoitsetuntoinen vässykkä.

        Henkilöhyökkäys ja shaming language.


      • super-atm kirjoitti:

        Kommenteistasi huomaa että olet huonoitsetuntoinen vässykkä.

        No minulle kyllä ainakin on naiset puhuneet ihan hyvin. Ehkä minä sitten olen komea. Eikös se pitäisi sitten nostaa minun itsetuntoani.

        Puhuvatko he menestyvällekin?


      • Avio.ATMies kirjoitti:

        Henkilöhyökkäys ja shaming language.

        Sitä saa mitä tilaa. Tissident on kykenemätön normaaliin keskusteluun, joten on turha edes yrittää mitään asiallista keskustelua.


      • Dissident kirjoitti:

        No minulle kyllä ainakin on naiset puhuneet ihan hyvin. Ehkä minä sitten olen komea. Eikös se pitäisi sitten nostaa minun itsetuntoani.

        Puhuvatko he menestyvällekin?

        Et sinä arvioi realistisesti ulkonäköäsi, vaan naiset. Jos naiset juttelevat sinulle paljon ja hakeutuvat seuraasi, niin et ole ruma mies.


      • super-atm kirjoitti:

        Et sinä arvioi realistisesti ulkonäköäsi, vaan naiset. Jos naiset juttelevat sinulle paljon ja hakeutuvat seuraasi, niin et ole ruma mies.

        Eli olen huonoitsetuntoinen ja naisten mielestä komea... okei.
        Mihinkäs tämä minun huono itsetunto sitten vaikuttaa? Ainiin...en ole myöskään menestynyt... mutta mistä sinä niin päättelet? Sanot etten osaa normaalia keskustelua, niin minä haluan tietää, miten menestynyt super-atm tietää miten olen menestynyt?


      • Dissident kirjoitti:

        Eli olen huonoitsetuntoinen ja naisten mielestä komea... okei.
        Mihinkäs tämä minun huono itsetunto sitten vaikuttaa? Ainiin...en ole myöskään menestynyt... mutta mistä sinä niin päättelet? Sanot etten osaa normaalia keskustelua, niin minä haluan tietää, miten menestynyt super-atm tietää miten olen menestynyt?

        Olen onnellinen ja menestyvä mies. Sinä puolestasi olet paskanjauhaja.


      • super-atm kirjoitti:

        Olen onnellinen ja menestyvä mies. Sinä puolestasi olet paskanjauhaja.

        Ai niin. Että menestyneeksi itseään sanova oikein superluokan alemmantasonmieheksi nimeävä voi sanoa että jauhan paskaa? No itseasiassa laasila ja tikanoja taitaa menestyäkin sillä hommalla aika hyvin.

        Mikä sinulle on menestystä? Raha? Auto? Vai se että voit hyvin elämässä?


      • Dissident kirjoitti:

        Ai niin. Että menestyneeksi itseään sanova oikein superluokan alemmantasonmieheksi nimeävä voi sanoa että jauhan paskaa? No itseasiassa laasila ja tikanoja taitaa menestyäkin sillä hommalla aika hyvin.

        Mikä sinulle on menestystä? Raha? Auto? Vai se että voit hyvin elämässä?

        Voin hyvin ja se johtuu monesta asiasta. Se on tärkeintä. Kenen onnellisuus koostuu mistäkin asioista, se vaihtelee.


      • super-atm kirjoitti:

        Voin hyvin ja se johtuu monesta asiasta. Se on tärkeintä. Kenen onnellisuus koostuu mistäkin asioista, se vaihtelee.

        Niin. No määrittele sinä ihan minun puolesta minut mitenkä vaan huvittaa. Naiset ei tule ikinä muuttamaan käsitystään kelle puhuvat kelle eivät. Ja kyllä he puhuvat rumillekin. Mutta tuo sinun käytös jo minua kohtaan osoittaa, että se itsetunto-ongelma ei ole täällä, vaan siellä. Minä en hermostu vaikka sanoisit mulle mitä. Ei hetkauta tippaakaan, mutta luultavasti kun tää viesti on sulle tullut, on takaisinpäin odotettavissa taas jonninjoutavaa huutelua.


      • Dissident kirjoitti:

        Niin. No määrittele sinä ihan minun puolesta minut mitenkä vaan huvittaa. Naiset ei tule ikinä muuttamaan käsitystään kelle puhuvat kelle eivät. Ja kyllä he puhuvat rumillekin. Mutta tuo sinun käytös jo minua kohtaan osoittaa, että se itsetunto-ongelma ei ole täällä, vaan siellä. Minä en hermostu vaikka sanoisit mulle mitä. Ei hetkauta tippaakaan, mutta luultavasti kun tää viesti on sulle tullut, on takaisinpäin odotettavissa taas jonninjoutavaa huutelua.

        Naiset välttelevät rumia miehiä. Sinä tietysti väität vastaan, koska olet naisia mielistelevä valkoritari.

        Ihan kuin tällä palstalla ei olisi ollut jo tarpeeksi täysin kritiikittömästi naisia mielisteleviä pellemiehiä ilman sinuakin.


      • super-atm kirjoitti:

        Naiset välttelevät rumia miehiä. Sinä tietysti väität vastaan, koska olet naisia mielistelevä valkoritari.

        Ihan kuin tällä palstalla ei olisi ollut jo tarpeeksi täysin kritiikittömästi naisia mielisteleviä pellemiehiä ilman sinuakin.

        Taas sinä vaan tunnut tietävän asioita. Johan sanoin heti alussa sinun kommettiin, että minuakin vaivaa kaltaisesi alemmuuskompleksi naisissa. Tänään jo kirjoitin eräälle siiderivalas-nimimerkkiselle.

        Ihan pistän kritiikkiä sinne missä näen epäkohdan mielestäni. Ihminen saa puhua kelle haluaa...oli mies tai nainen.

        Sinä et vaan näe missään muussa vikaa itsessäsi kuin ulkonäössä..Sitä kun ei voi muuttaa liioin. Muyta käytöksessä et näekään mitään vikaa... vika on muissa. Niissä naisissa.

        Ja ei minullekaan kaikki naiset puhu. Ei tarvitsekaan. Kyllä niitä riittää ketkä puhuu...


      • Dissident kirjoitti:

        Taas sinä vaan tunnut tietävän asioita. Johan sanoin heti alussa sinun kommettiin, että minuakin vaivaa kaltaisesi alemmuuskompleksi naisissa. Tänään jo kirjoitin eräälle siiderivalas-nimimerkkiselle.

        Ihan pistän kritiikkiä sinne missä näen epäkohdan mielestäni. Ihminen saa puhua kelle haluaa...oli mies tai nainen.

        Sinä et vaan näe missään muussa vikaa itsessäsi kuin ulkonäössä..Sitä kun ei voi muuttaa liioin. Muyta käytöksessä et näekään mitään vikaa... vika on muissa. Niissä naisissa.

        Ja ei minullekaan kaikki naiset puhu. Ei tarvitsekaan. Kyllä niitä riittää ketkä puhuu...

        Olen ruma mies ja sen takia suurin osa naisista ei pidä minusta. Jos mies on komea, niin naisille ei miehen luonteella ole mitään merkitystä.


      • viinamies
        super-atm kirjoitti:

        Olen ruma mies ja sen takia suurin osa naisista ei pidä minusta. Jos mies on komea, niin naisille ei miehen luonteella ole mitään merkitystä.

        jos suurin osa ei pidä mutta osa pitää mitä välii


      • super-atm kirjoitti:

        Olen ruma mies ja sen takia suurin osa naisista ei pidä minusta. Jos mies on komea, niin naisille ei miehen luonteella ole mitään merkitystä.

        Tuosta ajatuksesta on vaikea päästä pois. Tosin rumuuskin on toiselle kauneus. Ja joskus se puhe ja sen sisältö ratkaisee. Ei täällä kukaan sinua näe, mutta sinä itse sanot olevasi ruma. Mistä tiedät minkälainen suohirviö minä olen? Kuvittelet minut komeaksi, koska olen puhunut naisten kanssa. Sitä en voi kääntää sulle mitenkään. Kokeile vaikka täällä hypätä puskaan ja puhele sitten jollekin naiselle. Unohda rumuutesi. Kokeile.


      • viinamies kirjoitti:

        jos suurin osa ei pidä mutta osa pitää mitä välii

        Koska se pieni osa on hypergamian takia yh-mammoja sekä noin 100 kg ylipainoisia.

        Juttuseurana ok, kunhan eivät yritä minusta aisuria tehdä.


      • Dissident kirjoitti:

        Tuosta ajatuksesta on vaikea päästä pois. Tosin rumuuskin on toiselle kauneus. Ja joskus se puhe ja sen sisältö ratkaisee. Ei täällä kukaan sinua näe, mutta sinä itse sanot olevasi ruma. Mistä tiedät minkälainen suohirviö minä olen? Kuvittelet minut komeaksi, koska olen puhunut naisten kanssa. Sitä en voi kääntää sulle mitenkään. Kokeile vaikka täällä hypätä puskaan ja puhele sitten jollekin naiselle. Unohda rumuutesi. Kokeile.

        Ei rumuus unohtamalla tai kuvittelemalla mihinkään katoa.


      • super-atm kirjoitti:

        Ei rumuus unohtamalla tai kuvittelemalla mihinkään katoa.

        Ei katoa ei. Mutta jos se onkin joku muu, mikä pitää saada esiin? Oletko katsonut ihmisiä jossain ostoskeskuksessa ilman mitään sen kummempaa syytä? Näet erilaisia ihmisiä. Ovatko he iloisia? On kiireisiä. Yltäpäältä pyntättyjä. Lihavia. Laihoja. Aurinkolasit päässä kulkevia kauniita ihmisiä. Laitoja pitkin käveleviä ujoja ja rumia.

        Sitten vastapuolen penkillä istuu vaari ja hänen lapsenlapsensa. He vaikuttavat onnellisille. Miksi? Pikkutyttö nauraa ja kiljuu kun ukki kutittaa nauraen. Kummallakaan ei ole kiire ja kumpikaan ei välitä hälinästä ympärillä. Miksi?


      • qwrtqet
        Dissident kirjoitti:

        Ei katoa ei. Mutta jos se onkin joku muu, mikä pitää saada esiin? Oletko katsonut ihmisiä jossain ostoskeskuksessa ilman mitään sen kummempaa syytä? Näet erilaisia ihmisiä. Ovatko he iloisia? On kiireisiä. Yltäpäältä pyntättyjä. Lihavia. Laihoja. Aurinkolasit päässä kulkevia kauniita ihmisiä. Laitoja pitkin käveleviä ujoja ja rumia.

        Sitten vastapuolen penkillä istuu vaari ja hänen lapsenlapsensa. He vaikuttavat onnellisille. Miksi? Pikkutyttö nauraa ja kiljuu kun ukki kutittaa nauraen. Kummallakaan ei ole kiire ja kumpikaan ei välitä hälinästä ympärillä. Miksi?

        Mikset kysy siltä vaarilta ja tytöltä - ihan tyhjänpäiväistä spekulointia. Me emme voi tietää, miksi he vaikuttavat onnellisilta ja miksi heillä ei ole kiire.

        Ulkonäkö on se kynnys, joka pitää kohtaamisessa ylittää, mikäli haluaa romanttisen suhteen. Erilaiset tyytymis- tai vaihdantasuhteet ovat sitten asia erikseen. Jos olet ruma, niin romanttista kiinnostusta naisten puolelta on turha odottaa. On aivan sama, mitä muuta yrität itsestäsi esiin nostaa. Tällaisella rumalla taso on korkeintaan "hyvä tyyppi".


      • qwrtqet kirjoitti:

        Mikset kysy siltä vaarilta ja tytöltä - ihan tyhjänpäiväistä spekulointia. Me emme voi tietää, miksi he vaikuttavat onnellisilta ja miksi heillä ei ole kiire.

        Ulkonäkö on se kynnys, joka pitää kohtaamisessa ylittää, mikäli haluaa romanttisen suhteen. Erilaiset tyytymis- tai vaihdantasuhteet ovat sitten asia erikseen. Jos olet ruma, niin romanttista kiinnostusta naisten puolelta on turha odottaa. On aivan sama, mitä muuta yrität itsestäsi esiin nostaa. Tällaisella rumalla taso on korkeintaan "hyvä tyyppi".

        No sinä olet asiasta äärettömän varma. Minä en olisi noinkaan varma. En ole vielä tavannut oikeasti missään ihmistä, joka on oikeasti pystynyt osoittamaan jotain tunneasioita ihmisissä täysin varmalle tasolle. Vaikka sinä tunnut sen tekevän. Ihan kuin sinä voisit sanoa, että mitä minäkin tunnen. Ei. Et siihen pysty taatusti ja tiedät sen toivonmukaan itsekin. Mitenkä sinä voisit sanoa siis jonkun naisenkaan tai toisen miehen tunteista yhtään mitään. Mutta tuossahan sinä kirjoitat, että romanttista tunnetta ei voi syntyä jos on ruma. Eli sanot jo varmaksi kaikkien puolesta asian.

        Ihmisiin kun vaikuttaa monet asiat, kun hän päättää, tutustuuko hän johonkuhun toiseen. En minäkään halua tutustua naiseen väkisin. Vaikka hän on kaunis, mutta koppavan oloinen tai epävarma itsestään, niin vältän sellaista. Ujoakin saatan kysellä kerran kaksi, mutta en halua alkaa taluttelemaan häntä jokakohtaan kokoaikaa. Joku muu mies taas toimii toisin. Miksi naiset tekisivät jotenkin toisin? Miksi hekään haluisivat kokea vaikka pelkoa, jos joku epävarma ihminen alkaa huutamaan, niinkuin täällä moni huutaa. Jos hän ei osaa sanoa tuolle arannäköiselle miehelle oikein, suuttuuko se?

        Ja kysymyksiä ja spegulaatioita pitää olla. En minä ainakaan halua mitään absoluuttisia totuuksia täällä laukoa, niinkuin sinä. Koska tiedän, ettei kenenkään tunteista ja olotiloista oikeasti kukaan voi mitään sanoa.

        Ja luulen, että se vanha pappa ja tyttö vaan nauttivat toistensa seurasta...ei sen kummempaa...Tarviiko siinä ollakaan sen enempää mitään? Se oli vaan minun mielikuvituksen tuotetta...


      • jetyery
        Dissident kirjoitti:

        No sinä olet asiasta äärettömän varma. Minä en olisi noinkaan varma. En ole vielä tavannut oikeasti missään ihmistä, joka on oikeasti pystynyt osoittamaan jotain tunneasioita ihmisissä täysin varmalle tasolle. Vaikka sinä tunnut sen tekevän. Ihan kuin sinä voisit sanoa, että mitä minäkin tunnen. Ei. Et siihen pysty taatusti ja tiedät sen toivonmukaan itsekin. Mitenkä sinä voisit sanoa siis jonkun naisenkaan tai toisen miehen tunteista yhtään mitään. Mutta tuossahan sinä kirjoitat, että romanttista tunnetta ei voi syntyä jos on ruma. Eli sanot jo varmaksi kaikkien puolesta asian.

        Ihmisiin kun vaikuttaa monet asiat, kun hän päättää, tutustuuko hän johonkuhun toiseen. En minäkään halua tutustua naiseen väkisin. Vaikka hän on kaunis, mutta koppavan oloinen tai epävarma itsestään, niin vältän sellaista. Ujoakin saatan kysellä kerran kaksi, mutta en halua alkaa taluttelemaan häntä jokakohtaan kokoaikaa. Joku muu mies taas toimii toisin. Miksi naiset tekisivät jotenkin toisin? Miksi hekään haluisivat kokea vaikka pelkoa, jos joku epävarma ihminen alkaa huutamaan, niinkuin täällä moni huutaa. Jos hän ei osaa sanoa tuolle arannäköiselle miehelle oikein, suuttuuko se?

        Ja kysymyksiä ja spegulaatioita pitää olla. En minä ainakaan halua mitään absoluuttisia totuuksia täällä laukoa, niinkuin sinä. Koska tiedän, ettei kenenkään tunteista ja olotiloista oikeasti kukaan voi mitään sanoa.

        Ja luulen, että se vanha pappa ja tyttö vaan nauttivat toistensa seurasta...ei sen kummempaa...Tarviiko siinä ollakaan sen enempää mitään? Se oli vaan minun mielikuvituksen tuotetta...

        Tässä on sen verran elämänkokemusta takana rumana miehenä olemisesta, että kyllä nuo asiat ovat omalla kohdalla varmoja. Ja tämän palstan muiden rumien miesten kokemusten perusteella en taida olla aivan yksin.

        Ihmisiin tutustuminenkin on aivan eri tason toimintaa kuin parisuhteen tai seksisuhteen muodostaminen. Ei minulla ole koskaan ollut mitään ongelmia tutustua muihin vaan aivan päin vastoin. Kauniilla ihmisillä on varmasti omat ongelmansa myös pariutumisessa, mutta niistä selvittyään heidän lähtöviivansa on aivan eri paikassa kuin meillä rumilla.


      • jetyery kirjoitti:

        Tässä on sen verran elämänkokemusta takana rumana miehenä olemisesta, että kyllä nuo asiat ovat omalla kohdalla varmoja. Ja tämän palstan muiden rumien miesten kokemusten perusteella en taida olla aivan yksin.

        Ihmisiin tutustuminenkin on aivan eri tason toimintaa kuin parisuhteen tai seksisuhteen muodostaminen. Ei minulla ole koskaan ollut mitään ongelmia tutustua muihin vaan aivan päin vastoin. Kauniilla ihmisillä on varmasti omat ongelmansa myös pariutumisessa, mutta niistä selvittyään heidän lähtöviivansa on aivan eri paikassa kuin meillä rumilla.

        No kokemusta minullakin on, että kaikenlaisien erikoisuuksien kanssa ihmiset joutuvat etsimään toisenlaisia vahvuuksia. On helppo syyttää jotain erikoisuutta ja vaan vaihpua sen varjoon ja syyttää muita. Pekka Hyysalokin olkoot hyvä esimerkki, että vaikka entinen elämä muuttui yhdessä hujauksessa, niin kaveri ei jäänyt sitä ihmettelemään. Nyt en ihan muista miten kävi rakkaussuhteiden ja onko mitä säpinää nyt, mutta luultavasti on sellainen kaveri, että sekin järjestyy. Elkääkä alkako mitään statushommaa tästä vetämään, se tuli vaan julkisuuden eläjänä mieleen.

        En minä väitäkään, että jos on poikkeava, että se olisi rakkaussuhde tai muutkaan läheisemmät suhteet helppoja saada, mutta ihan se on kauniimman ja statuksenkin omaavan taas vaikea uskoa aitoon välittämiseen... Jokaisella ihmisellä on jotain vaikeuksia ja joko niihin jumittaa, tai etsii muita keinoja. Täällä palstalla ei monikaan vakionimistä tunnu keksivän muuta kuin selittelyt joka kohtaan... Mutta mikäs mukavampaa, kuin siirtää syyt muualle, kuin itseensä...


    • nykysuomen_sanakirja

      "ei saa kyllä pillua"

    • haista_paska_

      Ei vaivaa. Teitä mulkkuja vaivaa kusipäisyys

      • viinamies

        siihen auttaa viina


    • crux

      Naisseurasta on tosiaan turha haaveilla jos on vähänkin apaattinen tai melankolinen jakso elämässä. Kaikki voi olla periaatteessa ihan ok ja juttuseura kiinnostaisi mutta jos ei vaan riitä energia siihen että avaisi keskusteluja niin sitten on jumissa siinä tilanteessa. Väkisin yrittäminen ei taida oikein tuoda hyviä tuloksia. Pitää vaan odotella sitä lievästi maanisempaa olotilaa joka kyllä yleensä jossain vaiheessa tulee.

    • Minua ainakin vaivaa. Nuorempana koin suurta tuskaa jos tilanne pakotti minut puhumaan jollekin vieraalle ihmiselle. Nykyään olen hyväksynyt saurauteni jonka takia en osaa puhua ihmisten kanssa. Välillä olen pihalla siinäkin että minkälaisia ilmeitä pitää näyttää tai missä tilanteessa tulee nauraa.

    • puhukaa.puhukaa

      Naiset ei tykkää tuppisuista

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe