Tunnetteko mitään jos olette

jgkfjgkjkfgjkfjkf

rikkoneet jonkun liiton ihan vaan siksi että halusitte sen miehen? Minä en ihme kyllä, se taitaa olla suurta rakkautta ja oikea päätös että ollaan nyt aviopari, ja mies jätti ex vaimonsa jalpasensa mun takia.

Jos rakastaa se ei voi olla väärin. Niinkuin Niina Mikkonen sanoi kun vei toiselta naiselta miehen, että Rakkautta en pyytele anteeksi.

Se oli hyvin sanottu. Minusta oli oikein että mun lapset saivat uuden isän. Lapsilla pitää olla isämalli, niin tämä on täysin oikein meille.

7

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mjhyukölpihf

      Tuntisin kyllä. Varmaan pitäisin huolen, et miehen exällä ois asiat niin hyvin kun vaan mahdollista. En minäkään rakkautta pyytäis anteeksi ja voisin rakastua varattuunkin, mutta haluisin silti, et mies ei jättäisi exäänsä pulaan. Heidän yhteiset lapset ois aina tervetulleita meille, jos exällä ois jotain menoja yms ja me tottakai osallistuttaisiin kaikkiin miehen lasten menoihin ja harrastuksiin. En koskaan laittais omia lapsia edelle tai vaatisi heille eri oikeuksia vaan pitäisi huolen, et kaikki lapset on samalla viivalla. Näin oon toiminut nytkin, vaikka en varattua miestä olekaan iskenyt.

      • jfkdjkdfjkdfkfjkdf

        Kyllä miehen lapset uusi äiti osaa kasvattaa ja k omentaa siitä ei ole epäilystäkään, paremmin kuin entinen äiti. Omat äidit lellii ja säälii lapsiaan, mutta uusi äiti komentaa ja kasvattaa eikä sääli.
        Kyllä omat lapset pitää laittaa aina edelle ja säästää heidät kotihommilta esim. ja laittaa miehen lapset opettelemaan yhteistä elämistä, lellityt ei ole oikeutetettu laiskottelemaan. Miehen lapsille vaan kova kuri ja käskytys, olen sitä mieltä. On heidän tiedettävä kuka käskee ja määrää ja ketä totellaan, jos kerran tullaan jääkaapillekin käymään.
        Mies on anatanut heille viikkorahaakin 15 e viikko, järkyttävä summa.... minusta heille olisi riittänyt 2 e viikko. Nyt he eivät onneksi saa mitään kun pidin puhuttelun että viikkorahat pois, laiskoille ei mitään.


    • sairaanihmisenhöpinöitä

      Tämä yksi ja sama tyyppi tehtailee näitä aloituksia tänne joka viikko.
      Hänen kohdallaan nähdään kuinka hankalaa on mieleltään sairasta ihmistä saada asianmukaiseen hoitoon.

      • Tässä_ei_ole_järkeä

        Käykö tällä palstalla edes terveitä ihmisiä? Mun omalle mielenterveydelle tekisi ainakin paljon parempaa, jos en kävisi täällä näitä juttuja lukemassa ja kommentoimassa. Mut minkäs teet? Tää auttaa hetkeksi, kun on tylsää.


      • muorimäntsälästä

        Tässä sen näkee. mitä tekee ne ihmiset ihmiselle, jotka hajoittavat toisten perheet ja rikkovat sitä mitä itsellään ei ole. Nämä jutut ei synny itsestään, jokaiseen asiaan on yleensä syy.
        Keskittykää hakemaan apua heille, jotka rikkovat ja repivät toisten omaa, eikä niitä joita revitään.


      • Raisioon
        muorimäntsälästä kirjoitti:

        Tässä sen näkee. mitä tekee ne ihmiset ihmiselle, jotka hajoittavat toisten perheet ja rikkovat sitä mitä itsellään ei ole. Nämä jutut ei synny itsestään, jokaiseen asiaan on yleensä syy.
        Keskittykää hakemaan apua heille, jotka rikkovat ja repivät toisten omaa, eikä niitä joita revitään.

        Lissu Radikaal Raisiosta sua kaivataan uusperheet palstalla , meneppäs tekeen sinne yksi trollialoitus.


    • pölönhölinää

      Tämä sama ihminen, jolla ei edes äidinkieli oikein ole hallussa, tehtailee tänne näitä typeriä provoja. Lapsellista kielenkäyttöä ja tarkoitushakuisuutta, että ärsyyntykää nyt!

      Yrittäisit hyvä ihminen vaikka vaihdella tyylilajeja ja käytellä vähän eri ilmaisuja eikä aina noita samoja, niin voisit paremmin hämätä, mutta et ilmeisesti osaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe