Kahvilan neidin iskeminen?

perinteinenmies00

Mitenkäs tämä nyt menikään? Olen ollut pitkään sinkkuna ja nyt väreilee erään kahvilan neidin kanssa siinä määrin, että kahvit ei ole pysyä kupissaan. En ole iskenyt koskaan työssään olevaa ihmistä. Tapasin kauan sitten silloisen tyttöystäväni lounaalla. Lätkäisin hänen käteensä käyntikorttini ja hän soitti minulle. Viisi vuotta tunnettiin ja nyt jo sen verran sinkkuna.

Kysynkö nimeä? Hänellä ei ole nimilappua, kuten joissakin paikoissa on henkilökunnalla. Sinne voisi soittaa sitten joskus myöhemmin ja tästähän voisi vihjata ennakkoon. Vai mitä teen? Ei ole sitä käyntikorttiakaan tällä hetkellä, jota voisi vanhana temppuna kokeilla ;)

5

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaffeille

      Laitas vaikka servietin kulmaan nimi ja numero ja ojenna sille neidille kahvikutsun kera. Jos väreily on molemminpuolista niin kuka tietää 😉

    • Minulla toimi tämä: oltiin hymyilty lämpimästi toisillemme jo jonkin aikaa, joten totesin hänelle "sinulla on kaunis hymy, se piristää aina päivääni. Haluaisitko joskus tavata töitten jälkeen?". Hän vastasi "ehkä", joten seuraavana päivänä annoin hänelle puhelinnumeroni ja kävimme treffeillä.

      Ei siitä valitettavasti sen enempää tainnut tulla, mutta kuitenkin, olin ihan tyytyväinen siitä, että sentään kysyin.

      • perinteinenmies00

        Kiitos! Tämä kuulostaa aika luontevalta ja se kertoo naiselle, että hänestä on ollut jotakin iloa minulle :) En ole häntä nähnyt viime aikoina, vaikka joskus käyn kahvittelemassa samassa paikassa. No, ehkä joku kerta vielä tärppää.


    • Vaino_Harhanen

      Yhtä saissea noiden palvelualan naikkosten kanssa, kun ei voi olla varma että ovatko kiinnostuneita vai käyttäytyvätkö miten käyttäytyvät vain työnsä takia. Mun vakikaupassa on myös nuoret työntekijänaikkoset käyttäytyneet välillä vähän kummasti, tuijotellaan pitkään ennen tervehtimistä yms. Tässä äskettäin yksi alkoi kassalla tuijottamaan minua muiden asiakkaiden ohi kun kun tulin kauppaan, hyllyillä hortoillessani se ilmestyikin yhtäkkiä siihen lähelle latomaan tavaraa hyllyyn. Menin pian toisen hyllyn kautta kassalle ja nyt se likka olikin yhtäkkiä taas siellä kassalla, aivan kuin olisi seurannut minua. En ollut ainut asiakas ja ei kai ne kassaa tyhjilleen voi jättää, joten vähän oudolta vaikutti tuollainen poukkoilu että välillä käydään pari hodaria laittamassa hyllyyn. Työtäänhän ne vaan saattaa tehdä, tai mistä sen nyt tietää voiko tollaset olla jotain merkkejä joilla koittavat kiinnostustaan osoittaa, kun tuskin myöskään asiakkaita viitsivät lähteä iskemään? Vähintään sama arkailu kummallakin, että minkäs teet ja jos ei lähestyminen menisikään putkeen, niin eihän sitä samassa kaupassa enää kehtaa olla. Joten taitaa jäädä siihen tuijotteluun sitten.

      • KassaneitoonIhastunut

        Mulle sattu kans samalainen kokemus, kun olen käynyt yhdessä marketissa ruoka ostoksilla ja erääseen kauniiseen aasialais taustaiseen kassaneitoon, joka osaa hyvin suomea vähän ihastunut, joten olen aina sen kassan kautta mennyt.
        Samanlainen kokemus sattu, kun huomasin tämän kassaneidon olevan täyttämässä hyllyjä ja kun jonkun ajan kuluttua olin kassajonossa, jossa oli eri kassamyyjä, niin yht'äkkiä tämä kassaneito tulikin juoksujalkaa siihen kassalle, johon olin jonottamassa ja sanoi kassalla olevalle kassaneidolle, että minä voi tulla jatkamaan ja juuri kun minun vuoroni tuli.
        Vähän ihmettelin, että mitenkä tämä kassaneito tulee kiireellä kassalle, kun oli juuri täyttämässä hyllyjä.
        Nyt en ole vähään aikaan häntä enää kaupassa nähnyt, liekö työvuorot eri tai lomalla, mutta mukavasti se aina piristi päivää, kun tuon kassan kautta sai mennä.

        Eihän näitä voi vakavasti ottaa, jos kaupassa kassaneidot hymyilevät, koska se kuuluu myyjän työhön hymyillä asiakaalle ja onhan se mukavampaa, kuin yrmeä kassan naama.
        Olen sellaiseenkin törmännyt, kun useita vuosia sitten oli kassalla naiskassa, joka tuntui olevan aina huonolla tuulella ja niin, että se olisi asiakkaan syy.
        Nyt ei ole enää tuota myyjää näkynyt, ei sovellu asiakaspalvelutöhön tuollainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe