Onko tarjous kohdallaan?

pitäämiettiä

2012 mallisesta Yariksesta luvattiin vaihdossa 12700 euroa uuteen Yarikseen, onko sopiva hinta vai voisko jostakin saada enemmänkin, esim muuhun merkkiin?

17

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohti_Hybridiä

      Mikä oli auton hinta uutena? Otat siitä -20% 1. vuosi ja sitten -15% jokaiselta seuraavalta vuodelta, tuloksena autosi nettoarvo. Liike vähentää mahdollisesti vielä korjausvaraa. Sanoisin tuon olevan todella hyvä tarjous, vähän liiankin hyvä... taitaa olla trolli taas...

      • Laatumerkit

        Provo, ei kenenkään Toyotan omistajan tarvitse katsoa muita merkkejä, korkeintaan Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi.


    • Loistava_tarjous

      Käy pyytämässä tarjous myös muilta merkeiltä! Veikkaan, että vaihtohyvitykset muihin merkkeihin jäisivät paljon alle tuon tarjouksen, joten loistavahan se on.

      • ToyotaYlivoimaa

        Eipä jääkään. 2012 Yariksesta on paremmat vaihtohyvitykset tarjonneet wikawagen ja Hyndai , mutta kannaatko vaihtaa! En minä ainakaan vaihtaisi .Uusi Yaris on seuraava joskus parinvuoden pääästä.


    • olihanSeHuonoProvo

      Taitaa aloittaja ostaa 20kpl Priuksia, ei muuten tuollaista hyvitystä voi saada ruostuneesta moposta.

    • vitaristi

      Hyvä on tarjous tojokippoon !
      11.000 euroa oli vaihtohyvitys 2012 yariksesta keväällä 29t euron hintaiseen autoon.

    • yaristelija

      Kohtuullinen tarjous.
      Itse henkilökohtaisesti vaihdoin viime syksynä uuteen Yarsuun vanhan -12 mallisen.
      Arvonalennus oli 500€/ vuosi.
      Yarsu pitää hinnan hyvin, on kuin rahaa pankissa.

      • Voittoloita

        Niin että olet sitten pistänyt rahatkin pankkiin, joka ottaa aina joka kuussa siivun sinun säästöistä omaan taskuun. Mutta mites tämä? Ostin muutama vuosi sitten tonnilla saabin, ajelin sillä 80tkm ja vein liikkeeseen vaihtoon. Sain hyvitystä 3500€.


      • EiUskotaSatuja

        "Mitäs tämä on" : Satua!


    • miekinkö

      Itse ostin vuonna 2011 Yariksen 8000 e:lla (oli ajettu 27000 km). Vaihdoin auton vuonna 2016, ja sain hyvitystä 8000e, jolloin oli ajettu vajaa 80000 km. Hyvin oli hintansa pitänyt.

    • EiMeneLäpi

      Reaaliarvo autollesi on 6000-8000. Ei edes Toyota maksa siitä enempää.

    • uneksia.voi

      Hyvin varusteltu ja alle 40 tkm ajettu tai sitten Hybrid, ei muuten mahdollista

    • ToyotaYlivoimaa

      Ihan kohtuullinen tarjous .Mulla myös 2012 Yaris Sol ja Hyndaihin vaihdossa saisi paremmin ,mutta olen senverran tyytyväinen Toyotaan ettei Korealaisiin vaihdu. Ei vielä syytä vaihtaa viatonta autoa uuteen Yarikseen pariin vuoteen ainakaan ja eikös se autoverokin ensivuonna jo putoa.

      • Yarikseen_vaihtuu_joskus

        Nyt tuli tarjous 11.800 Reno Klioon. Eipä vaihdu ,vaikka Vaimo tykkäs väristä(punainen metallinhohto) Samanlainen minkä vuokrasin viimesyksynä Lanzarotella ja tykkäsin autosta kyllä.


    • ToyotaYlivoimaa

      Ei kannata ainakaan miettiä merkin vaihtoa ,on senverran luotettavaa laatua ja loistava ajaa! 5. vuotta ilman ainuttakaan vikaa! Ei mulla näin hyvää autoa ole ikinä ollut!!

    • Kalorikolle

      Ihan mahdoton sanoa, kun en tiedä on autosi manuaali laatikolla ja 1.0 koneella vai hybridi, mutta nyrkkisääntönä että saat about saman tai ehkä -500e kun itse myyt ja sitten siitä uudesta voit tinkaista käteiskaupassa 4-6% pois. Eli tuntipalkoille ja hyville sellaisille pääse jos vaan löydät itse sille ostajan.

      Ongelmaksi tulee rahoitus ja yli 10ke autot liikkuvat huonosti koska markkinoilla on paljon tyhjätaskuja jotka tarvitsevat 10ke autoonkin 5 vuoden rahoitusta.

    • käkelänkorkaamo

      400euroo on aikka palajo mopoautosta 2014 malli farmarii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe