Kokemuksia Green garden suitesista

Auringonlämpöön

Ollaan lähdössä perheen kera Alanyaan ja ollaan varattu Tjäreborgin kautta ko. hotelli all inclusivena. Olisko nyt kellään kertoa kokemuksia tältä keväältä/kesältä tästä hotellista ja läheisestä Green garden hotellista :)

7

1738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gardenisti

      No valitettavasti ei ole tältä vuodelta mutta kolmasti ollaan lasten kanssa siellä käyty ja 2 niistä allinclusivina. Käsittääkseni suitet on niitä ihania pienempiä rakennuksia siellä alueen keskellä ja niillä on omat uima-altaat, siis privat. Ollaan itse aina majoituttu itse hotellissa. AI toimii hyvin ja ruoka on hyvää. Lasten kanssa erittäin hyvä valinta, jos ei itse jaksa kokkailla tai etsiä ravintoloita. Elämä on aika hektistä välillä muksujen kanssa :). Sellaisen neuvon annan, että kun ruokailu on alkamassa, niin koittakaa mennä ihan ekojen joukossa. Siellä oli meidän aikana jonkin verran (ei häiritsevästi) myös venäläisiä ja he saattavat ottaa ruokaa ilman ottimia ja kun huomaavat että tulipa otettua liikaa, ottavat liian pois sormillaan ja heittävät takaisin laariin. Yhden kerran vain tämän näin, mutta siinä oli yksi kerta liikaa. Kyseessä oli venäläinen iskä lastensa kanssa. Kaikkissa all inclusiveissa on tuo riski. Green gardenissa on mahtava allas-alue ja mitä tuohon em. ruokaan tulee, valtavat määrät kaikenlaista. Tarjoilu on kuitenkin päivittäin aika pitkälle samaa, joten älä laita muksuille kaikkea kerralla (äläkä itsellesikään), niin ei pääse kyllästymään.

    • Tepa123456

      2 vuoden takaa kokemus green gardenista. Upea paikka. Haaveilen matkasta syyskuulle..

    • Sheinnah

      Green Garden Residence nimellä myydään täältä Suomesta, Turkissa kutsuvat nimellä Green Garden Suites nimellä samaa hotellila. Käytössä on myös Green gardenin allasalue ja Ginger ravintola ai-paketissa. Ravintola saa miinusta meluisuutensa vuoksi ja ikävä maku jäi huonosti käyttäytyvistä venäläisistä, jotka etuilivat jonossa ja eivät aina osaa käyttää ottimia vaan napsivat käsin ruokaa... Vatsavaivoja saimme. Green garden Residence on tasokas paikka, ehkä kuiten olisi olettanut tuon tasoisessa hotellissa (**** ) parempaa englannin kielen taitoa henkilökunnalta ja enemmän hymyä.
      Ruoka oli pääosin ihan hyvää, mutta lounas oli joka päivä aikalailla samaa. Illallisella oli grillilihoja, mutta harmiksi usein ylikypsennettyä, lähes mustaksi kärvennettyä.

      • Tamam

        Green Gardenissa on siis hotellihuoneita, eri tasoisia niissä kerrostalo-osioissa. Ollaan oltu 2 mh huoneistoissa. Alueen keskellä oli tuolloin matalia nk. Villoja joilla oli omat uima-altaat ja olivat aidoin erotettuja yleisistä alueista. Itse hotellissakin on ihan kivoja asuntoja. Itse ollaan käyty muutamia kertoja. Suosittelen lähtemään syömään myös "kaupungille".


    • SainTaudin

      Tämä hotelli oli elokuussa viikon kiinni tippuri epidemian takia.
      Toivottavasti kaikki on nyt ok ja allastuoleissa voi huoleti makailla.

      • NytTuliEro

        Minä sain hotellista tippurin suuhuni.
        Vaimoni ei uskonut että se olisi tarttunut saunasta.


    • SaunaEversti

      Olisihan tuo voinut aivan hyvin tarttua saunassakin mutta tarjoilijapojat eivät niihin pääse.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe