Ohje nettideittailuun

Muistakeetämä

Muistakaa stalkata kaikki naiset ja miehet ennen kuin tapaatte. Jos joku ei suostu nimeään antamaan niin tuskin on sitä mitä väittää olevansa, vaan ihrainen vanhus 

Stalkkaamalla googlen kautta jo ilmestyy monenlaisia tietoja, kuten on saanut vankeusrangaustusta esim raiskauksesta, löytyykö tyttö/poikaystävää tai puolisoa, missä on töissä, mitä harrastanut jne. Kun esim facebookista pienellä vaivalla on tsekannut salatun kumppanin nimen niin osoiterekisteristä tai fonectasta voi tutkia asuvatko peräti saman katon alla 
Se on hyvin yleistä että varattu jää kiinni jos vähän vaan vaivautuu tarkastamaan taustoja. Älkääkä unohtako kertoa rakastuneelle kumppanille petturista.

25

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HaluanOllaTurvassa

      En takuulla kerto tuntemattomalle miehelle nimeäni, oikeasta puhnrosta puhumattkaan. Ja ihan rehellinen vapaa suomalainen nainen olen. Ei ole rikoksia tehty, eikä luurankoja kaapissa.

      Olen niin monta sukupuolielimen kuvaa saanut sähköpostiin ja kännykkään (prepaidliittymä deittailua varten) ja törmännyt niin moneen epärehelliseen ja sekopäähän, etten todellakaan halua että tuntenaton pystyy onkimaan kaikki tietoni netistä ym.

      • turv

        no miksi annoit sposti ? prepaid pnumero on ok.


      • Aikuine

        Tarkotin sitä vaihetta kun vaikkapa 3kk netissä tutustuttu ja kuvat vaihdettu. Miksi kukaan menisi treffeille henkilön kanssa johon ei luota? Jos sinut raiskataan tai pahoinpidellään niin eikö se olisi hyvä tietää kuka sen teki?


      • lapsiolen
        Aikuine kirjoitti:

        Tarkotin sitä vaihetta kun vaikkapa 3kk netissä tutustuttu ja kuvat vaihdettu. Miksi kukaan menisi treffeille henkilön kanssa johon ei luota? Jos sinut raiskataan tai pahoinpidellään niin eikö se olisi hyvä tietää kuka sen teki?

        Kysytkö aina raiskaajalta hänen nimensä ennenkuin hän voi raiskata. Kyllä normaalin varovaisuuden käyttö täytyy riittää, ei voi pelätä kaikkea, ei se olisi elämää.Mutta ideana tuo ihan hyvä että aina voisi tietää kuka teki ja mitä. Olisi helppoa vakuutusyhtiöllekkin jos kämppäsi on tyhjennetty niin korvauksia haettaessa voisi antaa varkaan nimen. Se olisi tietysti edellytys korvauksien saamiselle. Murhatulle voitaisi pitää hautajaiset vasta kun syyllinen on tiedossa.
        Muuten se olisi vain varomattomuutta, huolimatonta toimintaa.
        Ei kai kukaan anna murhata itseään jos ei tiedä edes murhaajansa nimeä.


      • HaluanOllaTurvassa
        Aikuine kirjoitti:

        Tarkotin sitä vaihetta kun vaikkapa 3kk netissä tutustuttu ja kuvat vaihdettu. Miksi kukaan menisi treffeille henkilön kanssa johon ei luota? Jos sinut raiskataan tai pahoinpidellään niin eikö se olisi hyvä tietää kuka sen teki?

        Tapansa kullakin, mutta mä haluan tavata ihmisen livenä mahdollisimman pian. On kurjaa kirjoitella viikkokausia ja todeta sitten ettei ole livenä yhtään kemiaa.

        Tapaan deitit julkisilla paikoilla, tuskin mua kahvilassa keskellä päivää tapetaan. Mutta jos jotkut ihmiset ovat jopa viikkokausien kirjoittelusta huolimatta epärehellisiä (varattuja, päihde tai mt-ongelmaisia, väkivaltaisia, arvaamattomia..) parempi todellakin tavata pian, ettei haaskaa aikaa turhaan.


      • Aikuine
        lapsiolen kirjoitti:

        Kysytkö aina raiskaajalta hänen nimensä ennenkuin hän voi raiskata. Kyllä normaalin varovaisuuden käyttö täytyy riittää, ei voi pelätä kaikkea, ei se olisi elämää.Mutta ideana tuo ihan hyvä että aina voisi tietää kuka teki ja mitä. Olisi helppoa vakuutusyhtiöllekkin jos kämppäsi on tyhjennetty niin korvauksia haettaessa voisi antaa varkaan nimen. Se olisi tietysti edellytys korvauksien saamiselle. Murhatulle voitaisi pitää hautajaiset vasta kun syyllinen on tiedossa.
        Muuten se olisi vain varomattomuutta, huolimatonta toimintaa.
        Ei kai kukaan anna murhata itseään jos ei tiedä edes murhaajansa nimeä.

        Tottakai kysyn nimen etukäteen EnNEN tapaamista ettei kukaan tuntematon deitti voi raiskata. Sitähän tapahtuu joka päivä ympäri maailmaa että tuntematon deitti raiskaa. Aika usein 99% miehen nimen saa jo sillä tietoon että syöttää puhelinnumeron fonectaan. Jos on rehellinen ihminen niin 99% todennäköisyydellä on julkinen numero.

        Kannattaa myös kirjottaa kalenteriin tai kertoa parhaille ystävilleen /suvulle ketä menee tapaamaan niin jos raiskataan tai murhataan niin ei jää salaisuudeksi se kuka on syyllinen. Ehkä kalenteri paras paikka koska sukulaiset ja ystävät eivät välttämättä muista miehen nimeä jollei ole julkkis.


      • 9797979
        HaluanOllaTurvassa kirjoitti:

        Tapansa kullakin, mutta mä haluan tavata ihmisen livenä mahdollisimman pian. On kurjaa kirjoitella viikkokausia ja todeta sitten ettei ole livenä yhtään kemiaa.

        Tapaan deitit julkisilla paikoilla, tuskin mua kahvilassa keskellä päivää tapetaan. Mutta jos jotkut ihmiset ovat jopa viikkokausien kirjoittelusta huolimatta epärehellisiä (varattuja, päihde tai mt-ongelmaisia, väkivaltaisia, arvaamattomia..) parempi todellakin tavata pian, ettei haaskaa aikaa turhaan.

        Mulla kemia sammuu usein siinä vaiheessa kun näkee kuvan miehestä.
        Jos kuva on hyvä ja tyyppi huippu niin tapaamisella vaan ihastuu lisää. Ois sääli käydä tapaamassa vieraita ihmisiä joita ei tunne lainkaan. Nykypäivänä kun netissä voi melkoisen pitkälti tutustua ja soittaa kännykällä videopuheluita.


    • stalkkarivanhus

      Sukupuolielimenkuvat virkistää kivasti ihraisen vanhuksen tylsää päivää...

    • Tiipataapaa

      Osoiterekisteri! Kiitos👌

      • eitippatapa

        Kysykää henkilöpaperit, passi, ajokortti. Jos ei papereita ei myöskään treffejä.


      • paperiton

        Entä jos ei ole papereita, ei kai silloin haittaa tutustumista...?


      • Kokemston
        eitippatapa kirjoitti:

        Kysykää henkilöpaperit, passi, ajokortti. Jos ei papereita ei myöskään treffejä.

        Voe voe...olen jälkikäteen nähnyt miesten ajokortteja ja niistä on paljastunut että yksi valehteli nimen ja iän, toinen iän ja kolmas mies horoskoopin. Eli älkää uskoko miehen nimeä, ikää älkääkä horoskooppia ilman kirjallisia todisteita.


      • Rasista
        paperiton kirjoitti:

        Entä jos ei ole papereita, ei kai silloin haittaa tutustumista...?

        Tippuko paperisi välimereen matkalla Eurooppaan? Jos niin kävi niin olet epärehellinen: ei jatkoon.


      • kokenuton
        Kokemston kirjoitti:

        Voe voe...olen jälkikäteen nähnyt miesten ajokortteja ja niistä on paljastunut että yksi valehteli nimen ja iän, toinen iän ja kolmas mies horoskoopin. Eli älkää uskoko miehen nimeä, ikää älkääkä horoskooppia ilman kirjallisia todisteita.

        Voi ei minäkin olen nähnyt ja kuullut monenlaista tarinaa naisilta. Ensin ovat sanoneet niin kovasti rakastavansa, mutta sitten jälkeenpäin peruneet. Voi kun naiset ovat niin monta kertaa sanoneet yhtä sun toista vaan ei yksikään ole paikkaansa pitänyt. Pitäisikö naista muka uslkoa näiden kokemusten jälkeen. No tietenkin, kun tietää etukäteen että nainen ei osaa eikä kykene puhumaan totta tai edes siihen viittaavaa niin onkin jo paljon helpompaa.
        Siis miksi miehen pitäisi puhua totta. Ei miksikään koska vaikka sanotaan että valheella on lyhyet jäljet, ei se haittaa koska kaikki miehet valehtelee.
        Ja jos kaikki kerran valehtelee niin miksi välittää. Elämme siis valheessa koko ajan, emme edes muista onko paperimme totta vai varastettuja.
        Edes valehteleva poliisi ei tiedä onko oikea poliisi vai valepukuinen roskakuski joka valehtelee siitä ettei koskaan ole ajanut siellä päinkään missä nainen on väittänyt hänet nähneensä.
        Roskakuski tiesi vain sen että jos pukeutuu poliisiksi on naiselle helpompi valehdella olevansa hyvä rakastelija.


    • juhannusruusut

      Sovi treffit julkiselle paikalle. Kupponen kahvia ja sen jälkeen sovitaan uudet treffit, jos kumppani tunuu mukavalta ja täyspäiseltä. Älä lähde viettämään iltaa kenenkään kanssa mihinkään kämpille tai mökille tms.

    • ViisasVanhaÄmmä

      verotiedot kannattaa selvittää ym auton vm. myöskin työpaikalle soittaa

      • Ideaaaaa

        Noista verotiedoista selviää onko ihan tyhjätasku.


      • ViisasVanhaÄmmä

        Up ja työnantajalta voi tiedustella samalla onko ollut säntillinen työntekijä, pysytteleekö työmaalla vai löytyykö usein nukkumasta sekä sosiaaliset taidot onko käytös hintahtava ym. Eli ihan toimivia deittailu vinkkejä, niille ketkä elävät elämäänsä (f30) vainoharhaisina pelossa saada itselleen joku tartunta tai hyökkääjä.


      • Nauravaan
        ViisasVanhaÄmmä kirjoitti:

        Up ja työnantajalta voi tiedustella samalla onko ollut säntillinen työntekijä, pysytteleekö työmaalla vai löytyykö usein nukkumasta sekä sosiaaliset taidot onko käytös hintahtava ym. Eli ihan toimivia deittailu vinkkejä, niille ketkä elävät elämäänsä (f30) vainoharhaisina pelossa saada itselleen joku tartunta tai hyökkääjä.

        Sulta on tainnu puuttua ne lukuisat itsepintaiset pakkomielteiset ihailijat. Oisko susta kiva jos kävisit kahvilla jonkun kanssa, se seurais sua töihin tai kotiin , selvittäs sun henkilöllisyyden ja sen jälkeen pilais sun elämän pakkomielteisellä käytöksellään etkä tietäs edes sen nimeä? Et ts voisi tehdä edes rikosilmotusta ihmisestä jonka nimeä et tiedä.


      • Daaliadillenä

        Samaa ajattelin. Onhan niitä naisia, jotka peilaavat omia kokemuksiaan ja sitten vähättelee muita. Kuten tämä "minua ei ole ikinä raiskattu/ahdisteltu/stalkattu joten jos joku muu nainen joutuu sellaisen teon uhriksi, itsepä sen varmasti aiheutti". Kylmää!
        Eikä mua taas ole ikinä ahdisteltu tms mutta uskon silti varovaisuuden olevan muille hyväksi enkä vähättele vaikkei oma tyylini vetoakaan suurimpaan osaan mieshiippareita.


    • 41v-sinkkumies

      Itse voisin antaa nimeni ja numeron ja nainen voi katsoa facebook profiilia. Ei minulla ole salattavaa. Usein naiset niitä huijareita tapailee mutta rehelliset miehet ei kelpaa.

    • Huonoja_kokemuksia

      Sori, mutta minusta ei löydy mitään netistä, siitä olen pitäny huolen, eikä löydy ensinmäistäkään somea edes, koska pidän niitä pelkkinä tietoturva riskeinä. Enkä myöskään suostu lähettämään, tai vastaanottamaan kuvaa, vaan tapaan vain livenä vaikka kahvilassa. Kuka tahansa voi lähettää mitä kuvia tahansa, niitä on netti väärällään. Sen verta huonoja kokemuksia on nettitreffeistä miehenä, että luottamus on karissut kokonaan, ja siksi haluan tavata vain liveä julkisesti, jotta henkilöllisyys todentuu puolin ja toisin, ja ilmoittaja osoittautuu sellaiseksi, minkä kuvauksen itsestään on ilmopituksessaan antanut.

    • Juujuunonyt

      Tätä kun lukee niin nyt taidan ymmärtää miksi naiset karkaa Turkkiin ja miehet Thaimaaseen... Tosin lompakot voi olla myös tyhjinä sitten, mutta suosio näyttää kertovan muuta :D

    • HulluVilliJaVapaa

      En kyllä ennen ensitreffejä antaisi nettideitille kyllä mitään tietoja, joista voisi stalkata minut. Yhtä hyvin tämä toinen osapuoli voi olla hullu moottorisahakirvesmurhaaja tai psykopaattitappaja. Kyllä ne lähtökohdat pitää olla samat molemmilla osapuolilla kun lähdetään tutustumaan ihan alkeista.

    • eikannatamennä

      yks selvä merkki jos toinen suutahtaa, jos ei heti halua treffeille...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4269
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      236
      2100
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1550
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1367
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      66
      1039
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1025
    7. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      242
      1023
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      135
      1021
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      898
    Aihe