Aito vai feikki?

kertokaa.ajatuksianne

Kuukausi sitten pistin eräälle hyvin kauniille naiselle lyhyen viestin match.comissa, jossa hänen kotipaikakseen oli merkitty Helsinki ja tämä vastasi huonolla suomella jotain, ja pyysi spostiosoitettani jonka annoin. Siitä lähtien on viestejä tullut lähes päivittäin, jossa kertonut haluavansa tulla tapaamaan minua Suomeen, ja haluavansa suomalaisen miehen. On kertonut nimensä, myöhemmin myös sukunimensä, osoitteensa, puhelinnumeronsa ja asuvansa Saranskissa, nainen on siis venäläinen. Oman numeron annoin myös, ja soitti minulle yksi päivä melko lyhyen puhelun, puhuttiin englantia. Jokaisessa spostissaan lähettää kuvan tai pari, jossa näkyy välillä myös muita ihmisiä, hänen ystäviään.

Olen kirjoittanut pari kertaa suoraan, että en usko että olisit minusta oikeasti kiinnostunut, varoitellut jos on taka-ajatuksia, heittänyt vielä että veljeni on poliisi, kuten onkin. Erittäin selväsanaisesti olen ilmoittanut että rahaa en missään tilanteessa anna. Vähän ärähtänyt näistä viesteistäni, mutta sitten taas tullut kultaa ja rakasta. Kuulemma hyvä työpaikka siellä, rahaa on itselläänkin.

Kovinkaan paljon en ole itsestäni kertonut, enkä voi sanoa olevani erityisen komeakaan. Hyvin kiinnostuneelta vaikuttaa silti koko ajan. Nyt olisi tulossa Suomeen kuulemma 3-4 vk päästä, kysyen että mikä pvmäärä mulle sopisi parhaiten.

Mikä tässä voisi mättää? Ei ole missään vaiheessa ilmoittanut haluavansa Venäjältä pois, tai että muuttaisi Suomeen.

7

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4571954

      Ei kannata ainakaan innostua liikaa. Jos et ole antanut vastakaikua, niin varsin epätavallista käytöstä. Huijarit ovat yleensä muka tulossa koko viisumin kestoksi tänne. Tällöin he pyytävät rahaa, jotta voivat todistaa tullille pystyvänsä elämään Suomessa (30€ x 90 päivää).

    • nenästävedetty

      Ellei viestisi ole provo, niin sitten olet todella yksinkertainen.

      Netin kautta saaaduilla ystävyyksillä on AINOASTAAN yksi tarkoitus: nyhtää rahaa hyväuskoisilta ja yksinkertaisilta uhreilta, tavallisesti ensin matkalippuun, sitten passiin, sitten ...... (Harvoin nyhtäjä tulee omillaan Suomeen ja sitten vasta aloittaa rikollisuutensa) Tuo toimii lähes joka maassa, ei vain Suomessa.

      Miksi sinä liityit nenästä vedettävien joukkoon?

      • 4571954

        Pitääpä kysyä kihlatulta koska hän on sitä rahaa huijaamassa. Tosin hänestä ei koskaan tarvinnut pohtia onko aito vai ei. Sen tiesi näkemättäkin.


      • aa-pee

        Miten niin minä olen yksinkertainen? Sinuahan tässä nimimerkkisi perusteella on vedätetty. Johan mä itekin esitin tuossa ajatuksen että saattaa olla huijari, enkä todellakaan mitään rahaa olisi antamassa.


    • Heppuliskeppulis

      Mun mielestä elämää kannattaa elää ja katsoa mitä sillä on annettavaa...kyllä minuakin yritettiin kerran huijata mutta järjellä kun ajattelee asioita,yhteyksiä ym..hälytyskellot soi..kävi näin...tutustuin facessa irlantilaiseen lääkäri mieheen joka jäänyt leskeksi muutama vuosi sitten,poika opiskeli virossa lääkäriksi.Tämä mies oli työssä lääkärit ilman rajoja systeemissä syyriassa tai jossain siellä,en enää muista..Hän laittoi viestejä useita kertoja päivässä ja lähetti kuviaan..talostaan kuvia Irlannissa,pojan kuvia yms..poika kirjoitti minulle pitkän kirjeen s-postina..oli onnellinen että isällä oli nyt hieno vaimoehdokas...mies tosiaan kosi neljän kuukauden jälkeen..en vastannut kuin että harkitsen...pyysi minua katsomaan suomesta asuntoa kakkoseksi koska hän piti sitä tärkeänä,juureni suomessa..Minä kun en niin innostu niin en tehnyt asialle mitään mutta kerroin hänelle ottaneeni yhteyttä kiinteistövälitykseen..
      Mutta sitten..pikkuhiljaa tuli pojan syntymäpäivä...mies kysyi minulta että kun olen nyt äiti hänelle,,mitä annan lahjaksi...sanoin lähettäväni omatekoiset villasukat ja suklaata.-ei ei..hänelle paras raha...laita rahaa..minä sanoin ei..yritti vaikka millä tavoin käännyttää minua laittamaan tonni tai kaksi tai edes 500 euroa...silloin aloin ymmärtää että jaahas..tämä onkin tälläinen tapaus..ai että nautein kun tein hänelle tyhmiä kysymyksiä ja pyysin soittamaan kun koskaan ei ollut soittanut...vihdoin soitti ja puhui vähän kanssani huonosti englantia..kysyin että miten irlantilainen puhuu noin huonoa äidinkieltään😀😀viimein päivien jälkeen sanoin hänelle viestissä että olet feikki ja rikollinen joten älä ikinä ota minuun enää yhteyttä..yritti vielä selitellä mutta vihdoin kait itsekin ymmärsi että pitänee vaihtaa kohdetta.Valitettavasti joku menee aina lankaan ja tämäkin oli vakuuttava mutta jokin minussa sanoi että feikki mikä feikki..Olkaa varovaisia mutta aikaa voi kuluttaa..olen viettänyt uskomattoman hauskoja hetkiä netissä,aikaa tappaen ja siemaillen vinkkua..Ei pidä ottaa liian tosissaan eikä uskoa ihan kaikkea...

    • Varo.mutta.rohkeasti

      Kyllä minä aloittajana tapaisin, koskaan ei tiedä, vaikka olisi oikealla asialla. Siis jos ulkomaisista tykkää. Mutta kotiin en veisi enkä sanoisi todellista nimeäni. Jonnekin hotelliin ja sillä ehdolla että nainen maksaa oman osuutensa. Kyllä todellisuus äkkiä selviää.
      Eikä sinnepäin kannata lähteä, tuttuni, hyvin toimeentuleva poikamies, lähti kerran ja palasi ruumiina. Oli vastassa nainen ja pari kaveria. Siihen mennessä mukavalta vaikuttava nainen oli jo käynyt Suomessa ja mies uskoi että tässä seukataan,

    • Happyman2

      Hyvä keino on tavata Skypessä. Huijarit eivät tähän yleensä suostu, koska lähetetyt kuvat eivät vastaa todellisuutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe