Politiikka pois

kyrsää

Täyttä paskaa nykyisin tämä ikäryhmä. Miksi täällä politiikapaskaa ? Miksi ei politiika-osiossa?

60

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reppuriika

      Mistä täällä sitten keskustellaan, jos ei ajankohtaisista uutisista. Ei saa puhua uskosta, kuolemastakin on ollut juttua pilvin pimein... Jauhetaanko sitten vain kuulumiset säästä: tänään paistoi ei paitanut, sataa tihuutti, ei tihuuttanut, ...mitä on syöty, touhuttu???
      Tee sitten niitä sinulle mieleisiä aloituksia ja iske tarinan juurta.

      • Olet oikeassa!

        Peppuriika on kaikessa oikeassa!


    • Aihetta

      Miks mun nilkka turpoaa? Miks se kutiaa ? Kuolenko nyt?

      • Jos.ymmärrät

        Ei ihminen kuole, se vain siirtyy toiseen olomuotoon.
        Kun raha kirstuun kilahtaa niin sielu taivaaseen vilahtaa.


    • En.jaksaisi

      Voi juella kuhan samanjauhaminen ei mene liiallisuuksiin, halla juttu sais loppua.

      • Ihme.touhua

        No mutta kun seksijuttujakaan ei saa olla!! Laitoin yhtenä iltana ulkomaisen linkin kun kolme homoa oli mennyt keskenään avioon ja se poistettiin alta aikayksikön! Se olis varmaan kiinnostanut sua!!


    • kyrsää

      Onkos reppuriikan mielestä politiikka ainut puhumisen arvoinen asia ikääntyneelle ?

      • reppuriika

        Ei ole politiikka ainut asia - et tainnut ymmärtää. Tämä on ollut nyt akuutti päivänpolttava asia, tosin ei enää niin polttava tänään kuin eilen.


    • Teatterifani

      Persupolemiikki on nyt niin kovasti kiintoisaa sen takia, että vaikka näyttämö on ns. poliittinen, niin itse näytelmä on varsinaista farssia. Kuiva poliittinen plätinä ei ole yhtään kiinnostavaa, mutta elämän ja maailman kaikki näytelmät ovat.

    • hävettääkö-ketään-

      Perusjen kahtiajako meni päin peeeeeetä,,,
      millää ei oo mitään väliä, kuhan yhtä henkilöä syrjitään, mollataan, puhutaan täysin perättömyyksiä,
      suomalaiset on täys h u l l u j a sekopäitä, ikuisia koulukiusaajia,
      kateus on aivan käsittämättömissä mitoissa jopa ministeritasolla,
      sipilällä on niiiiiiin mairee ilme nykyään,,, kaikki meni kuin suunitteltiin,,,
      ja raha virtaa taas turvallisesti omaan pussiin,,,
      päätökset on taatusti yhteisiä, yhteisellä siunauksella sulle mulle systeemillä,
      ja suomen talous nousee köyhien työttömien, pienellä eläkkeläisten ja pienipalkkaisten kustannuksella ,
      ei muuta ku kehumaan sipilän hallitusta,

      • Annan.tukeni.sipilälle

        Ei hävetä.


    • Salmenselkä

      Mielestäni tämä ikäryhmäosio on kunkin ikäisten elämänmenosta jutustelua. Politiikan seuraaminen on tietenkin osa kunkin elämää ja poliittisten päätösten seuraamukset itse kullekkin ja perheelle. En kuitenkaan ymmärrä sitä jos tulee pelkkiä politiikka-avauksia.
      Me haluamme jutustella myös kodista, pihamaasta, luonnosta ja reissuistamme.

      Sopiiko tämä ylläpitäjälle ja moderaattoreille ?

      • flegmaatti

        Kilkuttelet asiaa! Hyvin monelle elämänalueelle on omat palstansa joten tämä 6-kymppisten tontti olisi hyvin suppea jos pitäisi keksiä vain tätä ikäluokkaa koskevia aiheita.

        Näillä ikäpalstoilla, kuten myös muillakin, väijyy joukko henkilöitä odottaen tilaisuutta ryhtyä ilkeilemään aloitustaa ja/tai positiivisia kommentteja.

        Olen joskus yrittänyt aloittaa keskustelua ikäreiden kuntoilusta mutta eipä ole innostanut kansaa.
        Edes hieman provosoivaan sävyyn tekemäni kilkuttelut eivät ole kummoisesti aktivoineet kansaa.

        Kuntoilupalstat ovat suurelta osin vallanneet häiriintyneet teinipojat.


      • Salmenselkä
        flegmaatti kirjoitti:

        Kilkuttelet asiaa! Hyvin monelle elämänalueelle on omat palstansa joten tämä 6-kymppisten tontti olisi hyvin suppea jos pitäisi keksiä vain tätä ikäluokkaa koskevia aiheita.

        Näillä ikäpalstoilla, kuten myös muillakin, väijyy joukko henkilöitä odottaen tilaisuutta ryhtyä ilkeilemään aloitustaa ja/tai positiivisia kommentteja.

        Olen joskus yrittänyt aloittaa keskustelua ikäreiden kuntoilusta mutta eipä ole innostanut kansaa.
        Edes hieman provosoivaan sävyyn tekemäni kilkuttelut eivät ole kummoisesti aktivoineet kansaa.

        Kuntoilupalstat ovat suurelta osin vallanneet häiriintyneet teinipojat.

        Kiitos kommentista! 60 ikäisille kuuluu tietenkin kaikki samat jutut kuin muunkin ikäisille. Toki politiikka meidän elämäämme vaikuttaa ja huoli on varsinkin nyt kun on suuret Sote-mullistukset ym.
        Kuntoilusta en voi osallistua kuntosalien tai muiden joukkutapahtumien muodossa. Nykyään onneksi annetaan arvo myös kotityössä tulleelle liikunnalle. Jos suuret alat leikkaa käsikäyttöleikkurilla, hiki tulee. Myös isommat siivoukset käyvät kuntoilusta.
        Minun sauvvakävelystäni tai järviuinnistani ei paljon juttua löytyisi. Paitsi tietenkin sauvvalenkillä myös näkee monenmoista luonnossa siinä ohessa.

        Korppis asuu mielenkiintoisella seudulla. Mitä pahaa Hunkki taas löysi?


      • savonmuanpullukka
        Salmenselkä kirjoitti:

        Kiitos kommentista! 60 ikäisille kuuluu tietenkin kaikki samat jutut kuin muunkin ikäisille. Toki politiikka meidän elämäämme vaikuttaa ja huoli on varsinkin nyt kun on suuret Sote-mullistukset ym.
        Kuntoilusta en voi osallistua kuntosalien tai muiden joukkutapahtumien muodossa. Nykyään onneksi annetaan arvo myös kotityössä tulleelle liikunnalle. Jos suuret alat leikkaa käsikäyttöleikkurilla, hiki tulee. Myös isommat siivoukset käyvät kuntoilusta.
        Minun sauvvakävelystäni tai järviuinnistani ei paljon juttua löytyisi. Paitsi tietenkin sauvvalenkillä myös näkee monenmoista luonnossa siinä ohessa.

        Korppis asuu mielenkiintoisella seudulla. Mitä pahaa Hunkki taas löysi?

        Nuo sauvvakävelyn kaksoiveet kertovat paljon, samaa tapaa olen täällä nähnyt ennenkin, monella vaihtonikillä kirjoitettuna.


      • hämäläinenkin
        savonmuanpullukka kirjoitti:

        Nuo sauvvakävelyn kaksoiveet kertovat paljon, samaa tapaa olen täällä nähnyt ennenkin, monella vaihtonikillä kirjoitettuna.

        Ai kaaheeta!!! Minun korvaani on aina kuulostanut 2 V. Hirveetä, ilmankos en sovi palstalle, sivistymätön ja kieltä taitamaton.


    • "Salmenselkä"

      Minä en innostu kommentistasi.
      Ilmi-selvästi haluat alkaa korppikseksi.
      Alkaa kirjoittaa montako kuihtunutta kukkaa päivittäin poistat Ruusu-puskistasi.
      Montako kuiva-kukkaa olet minäkin päivänä ryöpännyt ja syönyt salaatissasi.
      Tahi minkä huoneen lattian milloinkin olet luutunnut.
      Satunnainen pikku juttu sallittakoon.
      Sekin mielellään jonkun todella tärkeän asian yhteydessä.
      Esim. kun pohdimme Kike Elomaan tulevaa asemaa bodari-järjestössä :)
      -
      Ja, minä en ole YP enkä MOD.

      H.

      • 1lesken

        Huomenta palstalaiset. Auringon valo suorastaan häikäisee. Seinänaapuri muutti ylöspäin ja tupakkihoitsut saivat keliä, joten minulle aukesi uusi elämä terassilla. Hyvästi tupakansavu ja pallogrillin savuava katku. Nyt voin nostaa rottinkituolini ulos ja kuunnella lintujen laulua ja katsella kuvankaunista maalaismaisemaa. Kylä missä asun, on valittu aikoinaan kauneimmaksi kylämiljööksi Suomessa. Kyllä minun kelpaa. Lesken


      • Hunkki iltapäivää korvesta. Yö oli kylmä, mutta nyt aurinko lämmittää.

        Eilen iltayöllä kaaduin ruusupuskaan kännipäissäni.

        Ei vainkaan, ei minulla ole kuin villiruusuja tuolla rannassa eikä niihin ole terveellistä kaatua, voipi ajautua veteen tai kivikkoon.

        Tänään olen ripsunnut paikkoja. Nyt kun huilaan, naputan.

        Muuten tiedoksi ensikerralle kun kommentoit minua kopioinneista, että en katso aamuohjelmia televisiosta. Ylipäätään jos avaan teleision katson yhdet uutiset ja nekin illalla.

        Politiikasta en tiijä mittään kun horisen.


      • korppis kirjoitti:

        Hunkki iltapäivää korvesta. Yö oli kylmä, mutta nyt aurinko lämmittää.

        Eilen iltayöllä kaaduin ruusupuskaan kännipäissäni.

        Ei vainkaan, ei minulla ole kuin villiruusuja tuolla rannassa eikä niihin ole terveellistä kaatua, voipi ajautua veteen tai kivikkoon.

        Tänään olen ripsunnut paikkoja. Nyt kun huilaan, naputan.

        Muuten tiedoksi ensikerralle kun kommentoit minua kopioinneista, että en katso aamuohjelmia televisiosta. Ylipäätään jos avaan teleision katson yhdet uutiset ja nekin illalla.

        Politiikasta en tiijä mittään kun horisen.

        "korppis"

        Kaksi halia :)

        H.


    • Kevät on villinnyt jokun vauhkoontuneen halla-persun.
      En ymmärrä, mitä ne hilluu. Niillähän on oivallinen puheenjohtajisto täällä kotomaassa hoitamassa heidän asiaansa. Eerola soittaa ja vokalistina on Hakkarainen.
      Itse maestro on katsonut viisaimmaksi pysyä Euro-parlamentissa, mikä on minunkin mielestä viisainta.
      Luulisin hyvin monen olevan tyytyväinen.

    • ei_kyllä_uskoisi

      "Sana politiikka juontuu antiikin kreikan kielen sanasta politikos, "kansalaisia koskevaa".
      (Wikipedia)

    • Politiikka ei ole mitään muuta kuin yhteisten asioiden hoitamista. Sehän taas kuuluu itseisarvona jokaisen kansalaisen oikeuksiin ja velvollisuuksiin. Jos ei muuten niin äänestämällä. Tai olemalla jotain mieltä jostakin.

      • Asiatasioina

        Siinäpä se metkuus ja merkillisyys, oikea paradoksi, juuri pesiikin. Jos / kun politiikka-sana tarkoittaa yhteisten asioitten hoitamista, niiin miten hemmetin ihmeessä se asioitten hoitaminen voi olla niiin -tanan vaikeaa ja yleensä aivan mahdotonta.

        Ne juuttaan jästipäiset ideologioidensa veisaajat eivät ole ikinä mistään asiasta samaa mieltä. Eivät ikinä, vastaan väitetään vaikka tekosyin jos muuten ei pysty. Eikä se ole mitään yhteisten asioiden hoitamista. Omien etujen ajamista vain ja ainoastaan.


      • Jatkakaa

        Pitää paikkansa.
        Vasemisto ei aja oikeiston etuja.
        Ärsyttävää kun palstan täyttää politikointi, ymmärtäisin 1-2 ketjun vielä kun ei niin ei.


      • Omalehmäojassa

        Eikä oikeisto vasemmiston eikä kukaan kenenkään. Siis mitä yhteisten asioitten hoitamista?


    • vielä.on.kesää.jäljellä

      Minä haluaisin puhua ikäryhmämme seksuaalisuudesta, seksin iloista ja sen puutteesta. Jos jokus yrittää, niin joko vaietaan kuoliaaksi tai poistatetaan koko aloitus. Eihän sitä vielä tässä iässä mitään muumioita olla, suurin osa varmaan ainakin itsekseen sekstailee, ellei kumppania ole, tai ellei kumppanilla ole haluja tai kykyä. Ja sille tiedoksi joka kohta käskee painua seksi-palstalle voin kertoa että siellä on lähes kaikki ihan pervojen juttuja tai jotain koululaisten trollailuja, haluaisin keskustella ikäisteni kanssa ja saada vinkkejä.

      • Ovat yksityis-asioita ne, joten höpötä yksiksesi.
        Menet sitten peittosi alle ja kuuntelet tarkasti.
        Saatat kuulla palstalaisten naurua.

        H.


      • vielä.on.kesää.jäljellä
        hunksz kirjoitti:

        Ovat yksityis-asioita ne, joten höpötä yksiksesi.
        Menet sitten peittosi alle ja kuuntelet tarkasti.
        Saatat kuulla palstalaisten naurua.

        H.

        Se, ettei itselläsi ole enää mitään peitonaluselämää ei tarkoita ettei muilla olisi. Yksityisasioita toki, eihän täällä kukaan omalla nimellään kirjoita, eikä sitä tarvitse kovin tarkasti mitään yksityiskohtia aktistaan kertoa. Peittoni alla kuuluu usein puhinaa, vaimeaa surinaa, ja aina välillä nauruakin, seksi on iloinen asia, tosin kesällä ei peittoa tarvitse.


      • ppp-peittopanotpois

        Siitä on varmaan 50 vuotta kun oli(n) ujoutta ilmassa, että piti nolostelun kautta peiton alla toimia.
        Mutta totuushan on, että peitto luo estoisuutta seksille, tavalla tai toisella, viimeistään silloin kun takertuu nilkkoihin.
        Mistähän moinen luulo/käytäntö, että peitot heiluu? Veikkaanpa ettei ikäryhmäläisetkään ole touhunneet peittojen alla enää vuosikymmeniin.


      • Mikä.lienee

        Joskus herätessä aamulla kusilastissa hei eukko mitäs jos.


      • vielä.on.kesää.jäljellä kirjoitti:

        Se, ettei itselläsi ole enää mitään peitonaluselämää ei tarkoita ettei muilla olisi. Yksityisasioita toki, eihän täällä kukaan omalla nimellään kirjoita, eikä sitä tarvitse kovin tarkasti mitään yksityiskohtia aktistaan kertoa. Peittoni alla kuuluu usein puhinaa, vaimeaa surinaa, ja aina välillä nauruakin, seksi on iloinen asia, tosin kesällä ei peittoa tarvitse.

        Ilmeisesti olet ainoita täällä jota haluavat seksuaalisuudesta keskustella, jos et oisi, oisit saanut samanhenkistä juttuseuraa. Minusta sellainen tällaisella yleisellä ikäryhmäpalstalla lähinnä vaivaannuttavaa ja noloa. Kuten joku sanoikin, yksityisasioita joita jutellaan lähinnä sen partnerin kanssa.


      • New-age

        Laitoin eilen gourmet-treffeistä aloituksen ihan siksi, että päivän politiikasta tuli jo ähky. Kukaan ei ilmeisesti halua mielikuvitella. Inhorealismia on ollut ilmassa ihan liikaa.
        Sinnehän voi tuikata mietteitä seksuaalisuudesta, miksei. Ei mitään roisia.


      • ujovanha
        New-age kirjoitti:

        Laitoin eilen gourmet-treffeistä aloituksen ihan siksi, että päivän politiikasta tuli jo ähky. Kukaan ei ilmeisesti halua mielikuvitella. Inhorealismia on ollut ilmassa ihan liikaa.
        Sinnehän voi tuikata mietteitä seksuaalisuudesta, miksei. Ei mitään roisia.

        https://www.aamulehti.fi/ihmiset/naisen-sukuelin-oli-vanhan-kansan-mukaan-vakeva-taikakalu-pyllyttaminen-oli-varttuneiden-naisten-oikea-ammatti-200196481

        Tässä sinulle kun aihe kiinnostaa. Älä kuitenkaan tässä ketjussa pers...pylly...


      • lauantaisinsaunanjälkeen

        "...haluaisin keskustella ikäisteni kanssa ja saada vinkkejä."
        Kai tässä iässä osataan temput ilman vinkkejäkin;)


      • New-age

      • joskus.joo.joskus.ei
        lauantaisinsaunanjälkeen kirjoitti:

        "...haluaisin keskustella ikäisteni kanssa ja saada vinkkejä."
        Kai tässä iässä osataan temput ilman vinkkejäkin;)

        siinähän se juuri onkin kun ei aina onnistu, siksi olisi kiva saada vinkkejä taikakeinoista


    • Ootellaan, kyllä se siitä ajastaan asettuu, niinhän kävi matujen ja kutujenkin kanssa.

      Kunhan jokainen on saanut kantansa vähintään kymmeneen kertaan kerrottua, niin ettei mitään uutta kukaan keksi, persut vaipuvat jonkin vieläkin tärkeämmän ajankohtaisen probleeman alle.

      Tähän vois kirjoittaa yhden toiston, mutta kaikki tietää sen muutenkin.

      • Täällä on innokkaita iltapäivälehtien lukijoita, ja ne läähättää sieltä mieleisiään juttuja tänne.
        Kylläaiheesta voi kirjoitella, mutta yhten iltana laskin, niin kymmenen aloitusta oli samasta aiheesta. Ja loput musiikkaloituksia.
        On se jonkinmoista vähäjärkisyyttä, eikä aivan vähääkään.
        Mutta aurinko paistaa.
        Pitää lähteä koluuttelemaan savon suuntaan, siellä on huonot tiet, mutta onpa aikaa katsella maisemia, ne on kauniit.
        Onneksi on tuo luja saksalainen auto, se menee kun juna.


      • k-kotton kirjoitti:

        Täällä on innokkaita iltapäivälehtien lukijoita, ja ne läähättää sieltä mieleisiään juttuja tänne.
        Kylläaiheesta voi kirjoitella, mutta yhten iltana laskin, niin kymmenen aloitusta oli samasta aiheesta. Ja loput musiikkaloituksia.
        On se jonkinmoista vähäjärkisyyttä, eikä aivan vähääkään.
        Mutta aurinko paistaa.
        Pitää lähteä koluuttelemaan savon suuntaan, siellä on huonot tiet, mutta onpa aikaa katsella maisemia, ne on kauniit.
        Onneksi on tuo luja saksalainen auto, se menee kun juna.

        Eipä tuo minua haittaa, antaa toisten kirjoitella, minä keskustelen enemmän täällä kotipiirissä tuttujen kanssa.
        Joukossa myös poliitikko, hänen kanssaan meillä on hyviä vääntöjä.

        Hyvää matkaa sinulle, ajele kuitenkin varovasti, vaikka saksalaisella "junalla" hurutteletkin.


      • k-kotton kirjoitti:

        Täällä on innokkaita iltapäivälehtien lukijoita, ja ne läähättää sieltä mieleisiään juttuja tänne.
        Kylläaiheesta voi kirjoitella, mutta yhten iltana laskin, niin kymmenen aloitusta oli samasta aiheesta. Ja loput musiikkaloituksia.
        On se jonkinmoista vähäjärkisyyttä, eikä aivan vähääkään.
        Mutta aurinko paistaa.
        Pitää lähteä koluuttelemaan savon suuntaan, siellä on huonot tiet, mutta onpa aikaa katsella maisemia, ne on kauniit.
        Onneksi on tuo luja saksalainen auto, se menee kun juna.

        Sinunkin erikoisesta aiheesta tehty järkevä aloituksesi häipyi jonnekin, etten ehtinyt edes lukemaan.


      • Tellukka kirjoitti:

        Sinunkin erikoisesta aiheesta tehty järkevä aloituksesi häipyi jonnekin, etten ehtinyt edes lukemaan.

        Turhaa Sinä minulle tulet naputtelemaan.
        Olen minä aloituksia tehnyt paljonkin, mutta tänne ei ole halua tehdä, ja minä en vapaaehtoisesti sellaista tee, mihin ei ole halua.
        Jos minä yhden tai kaksi viestiä päivässä kirjoitan, yritä kestää.


      • k-kotton kirjoitti:

        Turhaa Sinä minulle tulet naputtelemaan.
        Olen minä aloituksia tehnyt paljonkin, mutta tänne ei ole halua tehdä, ja minä en vapaaehtoisesti sellaista tee, mihin ei ole halua.
        Jos minä yhden tai kaksi viestiä päivässä kirjoitan, yritä kestää.

        Eikö se sitten ole aika joutavaa käydä haukkumassa toistenkaan aloitukset, jos ei itsellään ole halua niitä tehdä, eikä ole muuta kommentoitavaa kuin nimetä toiset järjettömämmiksi kuin vähäjärkiseksi:

        """"Kylläaiheesta voi kirjoitella, mutta yhten iltana laskin, niin kymmenen aloitusta oli samasta aiheesta. Ja loput musiikkaloituksia.
        On se jonkinmoista vähäjärkisyyttä, eikä aivan vähääkään.""""

        Mutta kestän, en valita.


    • Salmensyrjä

      Kummasti kaikki mahdollinen kyrsii tämän palstan "oikeita". Eihän jonkun ei-toivotun ketjuun ole pakko mennä.
      Nyt Hämeessä on alettu sotia kuvauskoptereita vastaan. Mainoskuvausta tehnyt kamera on ammuttu alas. Siinäpä uusi sotaleikki kiihkomielille. Tosin ei minunkaan saunamökilleni saa tulla vaikka en siellä käy kuin kääntymässä.
      Ja tämä juttu oli Yleltä! Tiedoksi ärsyyntyville.

      • Jos.ei.renkutusta

        Viimepäivinä ei ole vaihtoehtoja juuri ollu.


      • uutisfriikki
        Jos.ei.renkutusta kirjoitti:

        Viimepäivinä ei ole vaihtoehtoja juuri ollu.

        Juu, sanomalehtikin viipyy tai on viety väärään paikkaan.


      • Jos.ei.renkutusta kirjoitti:

        Viimepäivinä ei ole vaihtoehtoja juuri ollu.

        Jos vaihtoehtoja kaipaa, niin niitähän tänne on jokaisella oikeus luoda itse.
        Minulle on hyvin kelvanneet nämäkin aloitukset.


      • Renkutuksesta
        Tellukka kirjoitti:

        Jos vaihtoehtoja kaipaa, niin niitähän tänne on jokaisella oikeus luoda itse.
        Minulle on hyvin kelvanneet nämäkin aloitukset.

        Tottuneesti tulee joskus käytyä ohimenen, aihealueet ei oikein mieleisiä jos tekisin mieleisen aloituksen se tuskin muita kiinostaisi.


      • Renkutuksesta kirjoitti:

        Tottuneesti tulee joskus käytyä ohimenen, aihealueet ei oikein mieleisiä jos tekisin mieleisen aloituksen se tuskin muita kiinostaisi.

        Nonnihhh!!!
        Mutta toisten sitten pitäisi osata tehdä sellaisia aloituksia, jotka sinua kiinnostavat, muuten """On se jonkinmoista vähäjärkisyyttä, eikä aivan vähääkään""".


      • Renkutuksesta
        Tellukka kirjoitti:

        Nonnihhh!!!
        Mutta toisten sitten pitäisi osata tehdä sellaisia aloituksia, jotka sinua kiinnostavat, muuten """On se jonkinmoista vähäjärkisyyttä, eikä aivan vähääkään""".

        Niin kai yleensä käyn muualla kirjoittelee missä aiheet on sitten sit toisenlaisiq..öitä.


    • Aloitukseen
      Eikö tämä palsta ole keskustelufoorumi ja aiheet jo sananvapauden nimissä aloittajien valittavissa.
      Se on myös valittavissa mihin aloituksiin kukin vastaa - mielestäni suht. simppeliä- arvostakaamme aloitteita tekeviä ikäläisiämme.
      "(politiikka on yhteisten asioiden hoitoa- kunnioitamme siellä puurtavia)"

      • New-age

        No olen samaa mieltä sulkeisten puolikkaasta: politiikka on yhteisten asioiden hoitamista. Kannanotto esim. Koulutukseen, terveyden- tai sairaanhoitoon, poliisitoimintaan, päivähoitoon, vanhustyöhön jne. ovat poliittisia mielipiteitä. Joten, kyllä on normaalia, että kommentoimme päivänpolttaviin.
        Mutta pitääkö tehdä noin monta aloitusta samoista aiheista, on toinen juttu.
        Ähkystäkin puhuin. Komppaan Isohoota näistä lukuisista ketjuista, vaikka ymmärrän, että aloittajalla on sydämellään jotain erityistä, mitä haluaa alleviivata.


    • Hallaahon.äänestäjä

      Kysymys lienee siitä, että jauhava kaksinaamainen eliittiherra puhuu televisiossa ja toimittaja ei kysele vastauksista vaan hyväksyy elittiherran kaikenkarvaiset selitykset, ja sitten tätä lässytystä kutsutaan ajankohtaisohjelmaksi

      ON OLEMASSA TOISENLAISTA POLITIIKKAAKIN ELI SUORAAN HEVOSEN SUUSTA ELI KENTÄLTÄ katos alhaala mainittu video, pelkkää asiaa

      Soini-Sipilä-Orpo sopivat Halla-ahon ja häntä kannattavien edustajien erottamisesta, mihin suunnitelma kaatui?
      Kuka esti Laura Huhtasaaren kutsumisen PS-piireihin puhumaan?
      Miten Merkel ja Macron sotkeutuvat Mustaan Kynnykseen (draw up roadmap to deeper EU integration)?
      Kävikö Soini Davosissa tammikuussa 2017 opettelemassa populismin alasajoa?
      Miksi keväällä 2017 ei päässyt PS-puolueen jäseneksi, vaika suosittelijoina olivat Halla-aho ja Juho Eerola?
      Toimiiko velkavivutus Soinin säätiön omaisuuden kasvattamisessa, kun rahat jäävät ikuisesti käyttämättä ja velkavipu kääntyy negatiiviseksi korkojen nousun myötä? (uutta UV ei voi tukea ja vanhaa PS ei tueta)

      Mistä syntyi tilanne, että Terho kilpaili vaalissa ja markkinoi itseään samanmielisenä Halla-ahon kanssa ja heti erosi?

      NÄIHIN VASTATAAN tai pyritään vastaamaan asian/osaisten/tuntijoiden sensuroimattomassa videossa http://keskustelu.mvlehti.net/index.php?topic=44383.msg222510#msg222510

      • Ei.fasismia

        Halla-aholla ei ole sijaa suomalaisessa arvomaailmassa.


      • mietihän-mitä-sanot
        Ei.fasismia kirjoitti:

        Halla-aholla ei ole sijaa suomalaisessa arvomaailmassa.

        ei.fasismia

        mitä sekoilet, oletko hullu vai vähä-älynen,

        ite olet fasisti, suomen kansan petturi, ehkä jopa varas,
        vai peräti rosvojoukkioon kuuluva hörhö,,,


      • Eikö.niin
        mietihän-mitä-sanot kirjoitti:

        ei.fasismia

        mitä sekoilet, oletko hullu vai vähä-älynen,

        ite olet fasisti, suomen kansan petturi, ehkä jopa varas,
        vai peräti rosvojoukkioon kuuluva hörhö,,,

        Kannatat siis fasismia.


      • rosvot-kiinni-edelleen
        Eikö.niin kirjoitti:

        Kannatat siis fasismia.

        TÄH, sinua syytin fasistiksi,

        mikä on fasisti ??

        jos joku niin sinä omia kansalaisia kohtaan,
        ainaki lausunnoistasi päätellen,

        kuten olet huomannu, suomessa nyky politiikka syrjii kaikkia tavallisia kansalaisia siis köyhälistöä, siilä tavallinen kansa ON KÖYHÄÄ suomessa riistopolitiikan ansiosta,
        -
        vallassa olevat pelkää kuollakseen jos nukkuvien puolue yhtäkkiä herääki
        ja äänestävät semmosta puoluetta joka o i k e e t i pitää köyhän kansanosan puolia
        ja riistopolitiikalle tulisi loppu, tämäkös on kauhun hetkiä kokoomukselle, keskustalle ja petturipuolueelle UV :lle
        muutamat herrat jäisivätki äkki kynsiään nuolemaan,
        tästä on nyt kysymys,


      • Eikö.niin
        rosvot-kiinni-edelleen kirjoitti:

        TÄH, sinua syytin fasistiksi,

        mikä on fasisti ??

        jos joku niin sinä omia kansalaisia kohtaan,
        ainaki lausunnoistasi päätellen,

        kuten olet huomannu, suomessa nyky politiikka syrjii kaikkia tavallisia kansalaisia siis köyhälistöä, siilä tavallinen kansa ON KÖYHÄÄ suomessa riistopolitiikan ansiosta,
        -
        vallassa olevat pelkää kuollakseen jos nukkuvien puolue yhtäkkiä herääki
        ja äänestävät semmosta puoluetta joka o i k e e t i pitää köyhän kansanosan puolia
        ja riistopolitiikalle tulisi loppu, tämäkös on kauhun hetkiä kokoomukselle, keskustalle ja petturipuolueelle UV :lle
        muutamat herrat jäisivätki äkki kynsiään nuolemaan,
        tästä on nyt kysymys,

        Politiikassa ei pidä hermoilla, hurmiossa voi esittää natsi tervehdyksiä aatun tapaan, Mussoliini perus fasisti tiedät miten heille kävi.


      • helenashemu
        Ei.fasismia kirjoitti:

        Halla-aholla ei ole sijaa suomalaisessa arvomaailmassa.

        Halla-aho on OK!
        Pitäähän ihmisillä olla mielipiteitä. Olen hänen kanssaan samaa mieltä. Ei Suomi voi olla koko maailman sosiaalitoimisto. Autetaan minkä voidaan, mutta autettavien kotimaahan. Palautetaan nämä toimettomat, ihmiset omiin kotimaihinsa täältä kuljeksimasta. Autetaan heitä sinne. Säälistä annettu almu ei auta, aiheuttaa vain vihaa saajassaan. Toinen asia on jos heille on tarjota työtä, joka elättää. Kantasuomalaisille on ensin tarjottava työtä. Se on ehdoton vaatimus. Suomi suomalaisille. Kantasuomalaisia on jo tarpeeksi kyykytetty maahanmuuttajien hyväksi. Alkaa jo kansalla olemaan mitta täynnä.Odotan vain kuka politiikko uskaltaa "vetää narusta".


      • 1eero

        Ei suomi ole kokomaailman sosiaalitoimisto siinä suhteessa koko eurooppa on samassa tilanteessa.
        Halla-aholaiset saa äänensä kuuluviin mutta sen vaikutus on pieni koska tulee olemaan aina oppositiossa eikä muut puolueet tukemaan sitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      92
      4350
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4275
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4006
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2877
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2551
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2118
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2104
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2023
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1675
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe