Pääpyörällä miehestä... = D

ököökö

Ollaan tutustuttu erään miehen kanssa muutaman kuukauden ajan, tapaaminen on tarkoitus järjestää lähiaikoina ja viestittely on sen verran tiivistä, että sitä saattaa olla jopa 5-8 tuntia päivässä, toisinaan lähes koko päivä menee viestitellessä. Silloin tällöin on hetkiä, ettei miehestä kuulu useampaan tuntiin mitään, eikä tämä välttämättä vastaa, jos olen kysynyt jotain viestissäni, siis tätä tapahtuu hyvin harvoin. Sitten kun taas miehestä kuuluu jotain olen helpottunut, kun koko ajan pelkään menettäväni miehen vaikkei olla edes nähtykään vielä.... Tiedän, että käytökseni on vähän hassua ja pelkään, että tukahdutan miehen jo ihan alkumetreillä, toisaalta myös pelkään, että olen liian innokas...

20

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletmies

      Oli miten oli hei no kukaan ei oo tämmöistä nöyryytystä täällä ansainnut mitä sä harrastat täällä palstalla

      • pelleilyysi

        Mä oon niin väsynyt sun


    • nelikymppinenmies

      Mies on valehtelija ja pelimies jos ei vastaa kysymyksiin suoraan. Selvästi sillä salattavaa joko varattu tai etsii vaan panoseuraa. Kyllä miehen pitää nyt vastata kysymyksiin ja antaa oikea nimi jos on tosissaan etsimässä parisuhdetta.

    • lddllkf

      Kyllä on paljonkin miehestä tiedossa, nimeä ja työpaikkaa myöten.. Ja yleensä vastaa ihan suoraan kysymyksiinkin, nyt hälle ollut kiireisempää.. Tai sitten on niin monta naista kierroksessa, että kyllästyi jo minuun.... Mene ja tiedä näistä, mutta tosiaan vasta tavatessa selviää niin paljon asioita, eikä kaikki vielä sittenkään..

      • Be-Careful

        Onko suomessa? Onko suomalainen? Kirjoittaako suomeksi ja jos niin miten?
        Kertooko tekevänsä työtä jossain kansainvälisessa projektissa/yrityksessä?
        Lupaako jotain maallista hyvää jo vaikkette ole nähneetkään?

        Nämä inhorealistiset kysymykset vain koska jotain nyt tunnut itsekin epäilevän.... kun tänne palstalle tulit kysymään.
        Minulla kokemusta huijarista joka osasi pistää pään pyörälle ja niitä nyt liikkeellä todella paljon.


      • Be-Careful

        Ja oletko tarkastanut nimen ja työpaikan paikkansapitävyyden. Onko sama henkilö kenen kanssa keskustelet? Ja jos on sama henkilö niin mistä tiedät että on sama hekilö.
        Minun huijarini antoi nimensä ja työpaikkansa tiedot. Oli kuitenkin niin, että hänen käyttämänsä nimi eikä työpaikka ollut hänen omansa, vaan hän käytti valeprofiilia, valitettavasti.


      • Be-Careful

        " saattaa olla jopa 5-8 tuntia päivässä, toisinaan lähes koko päivä menee viestitellessä."
        Hyvin rento suhtautuminen työhön miehellä, jos on työssä...


      • Be-Careful

        Ja yleenä vastaa suoraan kysymyksiin mutta nyt ollut kiireisempää.
        Minun huijarini työ kutsui aina kun aloin epäillä häntä.


    • tyhmämä

      minäkin olin ihastunut. se on oikea panomies.

    • lklkllkkl

      No, olen 100 % varma miehen identiteetistä ja minulla on siihen erinomaiset faktat olemassa mitä en nyt tässä ala kuitenkaan avaamaan. Enempi olen huolissani omasta käytöksestäni, koska jos miehestä ei hetkeen kuulu mitään, niin ajattelen heti, että sillä on joku toinen kierroksessa vaikka ei kai nyt kukaan jaksa taukoamatta vaan naisten kanssa viestitellä.. Mutta nähtäväksi jää millainen mies on vastassa..

      • Be-Careful

        Jos on ulkomaalainen tai jotain sinnepäin niin älä vain usko skannattuun passiin, passin väärennös kuuluu maksulliseen huijauspakettiin.
        Jotain kummallista siinä, että saa sinut levottomaksi. Jonkinlainen yliote...
        Tuota sanotaan hälytyskellojen ääneksi kun vastassa on huijari. Pidä jalat maassa ja ole tarkkana hänen kanssaan. Mistään ei voi olla varma ennenkuin tuntee toisen kunnolla. Pahimmat huijarit vetävät näytelmää pitkänkin aikaa vielä lähisuhteessa ollessaan.
        Eri asia, jos tuo on sinulle tyypillinen piirre. Mutta jotain outoa tapauksessa kun nyt kuitenkin kirjoitit tänne palstalle. Huijarit nostavat uhrinsa vähän kuin ilmaan ja riiputtavat siinä. Eihän sinun kuuluisi olla rakastunut vahvasti kun ette ole vielä edes nähneet.
        Niin ei kannata ajatella, että olet poikkeustapaus. Huijarit laittavat uhrinsa uskomaan juuri niin että suhde on poikkeuksellinen.
        Huijarit luovat suhdetta yleensä viikkoja tai kuukausia ja lähentyvät kirjoittelun aikana. Sitten yleensä tulee jokin este tapaamiselle ja jossain vaiheessa uhri vedetään mukaan tekemään aluksi jotain pientä ja lopulta pyydetään isoja rahasummia.
        Älä missän tapauksessa laita rahaa missään vaiheessa missään muodossa.
        http://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000659769.html
        Iltalehden juttu on vanha, mutta suurinpiirtein noin menee. Noiden rikollisliigojen menetelmät kehittyvät ja vähän muuttuvat vuosien myötä.


      • Be-Careful

        Ihmettelin aikoinaan aikaa jonka huijari käytti minuun ja juuri se suuri aikamäärä sai ehkä uskomaan että kyseessä ei ehkä olekaan huijari. Mutta vaikka huijari käyttää kaiken aikansa kuukausia uhriinsa, niin se on kannattavaa toimintaa. Valuuttaerot ovat niin suuret, että muutama tuhat euroa on valtava summa kehitysmaassa.
        Huijarit osaavat täysin uskottavasti tekeytyä länsimaalaisiksi aivan mielentilaa myöden. Ne ovat koulunsa käyneet siinä lajissa.
        Myös tuo ajankohta, jolloin sinä olet alkanut epäilemään herättää minussa ajatuksia. Oma huijarini toimi selvästi niin, että kun huijaus oli lähenemässä loppuaan hänellä varmaan olikin jo uusi huijauskierros alkamassa. Se on tärkeää huijarille, että ei jää työttömäksi kun vanha huijaus on valmis.

        Huijari katoaa kun ilmoittaa selvästi että ei tule missään tapauksessa ikinä laittamaan pienintäkään summaa asian eteen.


      • Be-Careful

      • Huijatuksijoutunut

        No minulle miehenä leskeksi jäätyäni ja parisuhdetta halunneena kävi juuri siten että kehitellään "rakkautta" ja kun ollaan "tutustuttu" vaikka ei olla edes nähty niin aletaan vonkaamaan rahaa, mitä olen lähettänyt paljon.

        Kaikki tuon osalta on tehty hyvin suunnitelmallisesti aina hänen firmaansa myöten sekä rikosilmoitusta ryöstöstä.

        Nettisivun oikeellisuuden saanee selville whois (nettisivu)
        Tämän henkilön nettisivusto on ollut nyt noin 90 päivää toiminnassa kun henkilö väittää olleensa vuosia toiminnassa alalla.

        Haksahdin siihen että maksamalla "pienehköjä" summia saamme henkilön rahat ulkomailta (ei nigeria) melkein miljoona josta sitten olisi maksettu velkani pois heti.
        No poliisille on tehty rikosilmoitus mutta ei ne voi mitään ulkomailta tspahtuneeseen vedätykseen.

        Sitten vielä, henkilö käyttää erään toisen naisen kuvia yllyttääkseen koska ei ole mitenkään hassumman näköinen, tä,ä oikea siis.
        Tiedän oikeiden kuvien omistajan nimen ja muutakin. Ne ovat varmasti oikein mutta ei tämän huijarin.


      • Huijatuksijoutunut

        Sama minulla alkuun kun ei mitään kuulunut kuin vasta puolenyön aikaan.
        Mutta oli tietenkin vedättämässä muita.
        Eikö ole kumma kuinka voi tulla mustasukkaiseksi henkilöstä jota ei ole kasvokkain tavannut ?


    • Pyöriipyörii

      Laitetaas vähän jäitä hattuun. Pienempää vaihdetta kulkee hitaammin mutta pysyy paremmin mukana.
      Jos alamäki liian liukas niin hiekkaa enemmän. jos tasaista niin nauti. Jos ylämäki pieni vaihde ja enemmän kaasua.
      Näillä jos menet niin aika hyvä tulee. Varo hirviä tien varsilla. Ne yllättää usein sitten herääminen tapahtuu osastolla. Joskus saattaa henkikin lähtee mutta sitten ei mahda mitään.

      • Huijatuksijoutunut

        Se on kuule helppo sanoa kun ei tiedä


    • Hjknn

      Sitä olen välillä pohtinut, ettei minulta ole muuta huijattavaa kuin sydän... Se on kieltämättä outoa, että mies saa minut levottomaksi, olen miettinyt mistä siinä on kyse.. Mitä miehen identiteettiin tulee, niin olen siitä 100 % varma, mies on myös täysin suomalainen, eikä nyt ole kyse passista.. Rahasta tai omaisuudesta emme ole puhuneet sanallakaan edes ohimennen tämän parin kuukauden aikana..

      • Be-Careful

        Mies sitten itse ilmeisesti levottomuutta herättävä. Ehkä miehellä ei ole kaikki asiat kunnossa, jos suorastaan välttelee omaisuudesta puhumista vaikka olette jo noin kauvan kirjoitelleet. Ei ihan normaalia jalat maassa menoa. Jostain tulee suomalaisen normikansalaisen puhe, asumisesta, kulkupeleistä, jostain. Miten elää? Onko ystäviä? Minkälaisia?
        Oletko varma työpaikasta ja jos olet niin miten?
        Kai mies on kertonut onko eronnut tai miksi on vapaa? Oletko siitä varma?


    • hullujaonmonenlaisia

      Et ole terve. Hanki omaa aikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3628
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      202
      1746
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1347
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      148
      1234
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      875
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      840
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      56
      833
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      819
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe