Isällä nuori nainen

Anna994

Mitä tekisisit jos olisit minä?

Vanhempani erosivat noin vuosi sitten. Äitini palasi asumaan Pietariin, ja minä asun isän kanssa Helsingissä, koska käyn yliopistolle täällä. Isällä on uusi tyttöystävä (kutsukaamme häntä Niina). Hänkin on Suomalainen, ja hän on 25 vuotta vanha (Isäni on 48). Siis hän voisi olla minun sisko. Tämä on ensimmäinen juttu. Toinen juttu on se, että isäni kuluttaa paljon rahaa hänelle. Pian on ‘Niinan’ syntymäpäivä ja isä etsii hänelle uusi auto. Minulla ei ole autoa.

Tämä koko tilanne on täysin ärsyttävää. En voi olla kotona, koska Niina on AINA täällä. Olen varma, että tämä nainen on isäni kanssa rahan vuoksi, koska he tapasivat ‘sugardaters’- sivustossa ja hän on niin kutsuttu ‘sugar baby’. Siis isäni on nyt sugardaddy.

Tämä on tragikoomista, koska isäni ei ole jopa tosi rikas, erityisesti eroon jälkeen. Mutta hän on niin kuin hullu, häntä ärsyttää kaikki mitä minulla on sanottavaa tästä aiheesta.

Miten avaan hänen silmänsä????

17

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TotuusSattuu

      "Olen varma, että tämä nainen on isäni kanssa rahan vuoksi, koska he tapasivat ‘sugardaters’- sivustossa"

      Vaikuttaa kyllä että isäsi tietää mitä tekee joten vaikuttamismahdollisuutesi eivät ole kovin isot. Tuskin kenellekään on epäselvää mitä tuollaiselta sivulta haetaan, ei edes isällesi. Hän varmaan nauttii uudesta roolistaan.

    • ytity

      Jos olisin sinä, etsisin opiskelija-asunnon ja muuttaisin omilleni. Eihän tuollaista jaksaisi katsella. Toinen vaihtoehto tietysti yrittää vain elää, ja olla kiinnittämättä huomioita isän misukkaan.

    • NeuvoniSinulle

      Et voi valitettavasti mitenkään avata hänen silmiään. On sitten kyse aidosta rakkaudesta tai nainen käyttää isääsi vain hyväksi, meistä kukaan ei voi sitä tietää.
      Elä normaalisti, vietä aikaasi siellä vaikka tämä uusi tuttavuus olisikin paikalla. Yritä tutustua ja ystävystyä häneen. Älä anna hänen tulla sinun ja isäsi väliin. Äläkä turhaan ole isästäsi mustasukkainen. Aika sen näyttää mitä tuleman pitää.

    • MeePietariin

      Et sinä mikään tytär ole ,vaan ex muija ,joka on kateellinen ja mustasukkainen ex miehestään.

      • Ftftftftftf

        Juuri niin, kielestä sen näki.


      • Yujkd

        Niin mutta jos äiti puhuu venäjää ja tytär on syntymästä kuullut venäjän kieltä, ei välttämättä suomenkieli täydellisesti taitu. Ajan kanssa kyllä.

        Ap, yritä ymmärtää että isäsi on tässä se vanhempi osapuoli! Vaikka se nainen vaikuttaisikin hyväksikäyttäjältä, niin onhan isälläsikin aivot.
        Tuollainen on aina kahden kauppa, sopimus. Isäsi on suostunut järjestelyyn, todennäköisesti ehdottanut naiselle tuollaisia järjestelyjä. Ei kukaan voi väkisin tunkeutua toisen kotiin ja elämään.

        Tuo rahajuttu on toinen juttu. Isäsi on vastuussa siitä että pääset elämässä eteenpäin ja siksi hänen on huolehdittava sinusta niin kauan kun saat opiskelusi opiskeltua ja pääset elämään omaa elämää itsenäisesti.
        Siksi sinun tulee olla hänelle numero yksi.


    • trolllollooollllloooo

      Jos olisin sinä lopettaisin trollaamisen kun et sitä nyt vain osaa.

    • isävaihdevuosissa

      Onko mahdollista ,että etsisit itsellesi joko opiskelija-asunntolasta asunnon tai vuokraisit yksityiseltä?Ymmärrän tilanteesi,että se on hieman kiusallinen.Miehille tulee 50v.iässä ns.viidenkympin villitys,kun alkaa vanhuus lähestymään niin oma ego nousee kun saa nuoren naisen.Keskustele isäsi kanssa kahden mm.mitä sinulle tarvii ostaa.Kait hän sinusta huolehtii,kun opiskelet viellä.Onnea matkaan!

    • Anna9994

      Kiitos vastauksistanne!

      Kyllä olen osin Venäläinen, olen syntynyt siellä ja asuimme Pietarilla monta vuota. Aloitin puhua suomea vain kuin saapuimme täällä, eli kun olin 10 vuotias. Ymmärrän suomea oikein, mutta teen viellä paljon virhettä, kielioppi on vahva minulle ja kirjakieli on tosi heikko. Ja minun opinnot ovat englanninkielisia. Kuitenkin yritän kirjoittaa ja puhua suomea, rakastan suomen kieltä ja toivoon, että se parannee ajan kanssa.

      En sanoisi, että olen mustasukainen. Olen vaan huolestunnut, että kun tämä nainen lähtee, hän olisi samassa tilanteessa kuten äiti lähti.

      Keskustelin asiasta lyhyisesti isän kanssa. Hän sanoo uskovansa, että Niina rakastaa häntä ja muistuttaa äidistäni kun hän oli nuori. Ja minusta tämä on fucked up. Tiedän, että olen aikuinen ihminen ja minä muuttaan asumaan omalle paikalle syyskuussa, mutta kun tämä outo romanssi loppuu, hän taas menee minulle ja itkee kuin lapsi.

    • Eisunharteilletaakkaa

      Luulisi aikuisen miehen tietävän miten elää elämänsä.Sinä murehdit nyt kuinka isällesi käy rakkauden suhteen.Sitähän ei kukaan tiedä vaan aika sen näyttää.Älä nyt ole liian huolestunut.Onhan isälläsi aivot joilla ajatella.

      • seta_täti

        Joo, näin se on. Koskaan ei tiedä miten rakkauden suhteen käy - ei toisten puolesta, ei omastakaan.


    • niinsitäpitää

      Isästäsi en osaa sanoa mitään mutta se nuori nainen on ainakin todella viksu kun on valinnut aikuisen miehen eikä mitään kesken kasvuista kakaraa.

      • Blkjdflkjs

        Se nuori nainen on myös keskenkasvuinen kakara.


      • niinsitäpitää

        Samakait se sille mutta viksu nainen valitsee aina mielummin miehen jonka kanssa pystyy käymään myös asiallisia keskusteluja ja jonka kanssa voi viettä rauhallisia koti iltoja. Eikä mitään keskenkasvuista kakaraa jonka jutut ovat jotain 8 vuotiaan tasolla ja joka ei osaa muuta kuin roikkua viikonloppuisin räkäposkella kaiken maailman yökerhoissa ja arkisin räplätä vain puhelinta.


      • Brjhggjkk

        Fiksu nainen tai tyttö seurustelee oman ikäisten kanssa eikä todellakaan vietä mitään rauhallisia koti-iltoja jonkun papparaisen kanssa paitsi ehkä pakon edessä.


    • niinsitäpitää

      Sellainen nainen tai tyttö on todella epätoivoinen, kun ei saa oikeaa miestä niin täytyy sekaantua johonkin keskenkasvuisiin räkänokkiin.

    • 768h

      Noh, Danny ja Erikakin muuttivat yhteen, lempi leiskuu. Ja heilläkin on ikäeroa; en tarkalleen muista, mutta paljon se oli 40 vuotta? Siis huomattavasti enemmän kuin isälläsi ja tyttöystävällä. Ei siitä ikäerosta kannata välittää. Elä vaan omaa elämääsi.

      "mutta kun tämä outo romanssi loppuu, hän taas menee minulle ja itkee kuin lapsi. "

      Tämä nyt vähän mietityttää tietysti. Isälläsi siis on tapana romanssit nuorien neitojen kanssa ja itkee niiden päättymistä sinulle? SE on ihan persiistä sinun kannaltasi, kun asut siinä. Ehkä isälläsi on seksiaddiktio?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3017
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      544
      2866
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2038
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1942
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1788
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1755
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1472
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      96
      1223
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1188
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1152
    Aihe