Tampere ja huulten täyttö?

Pusuhuuletkesäksi

Päätin, että pakko saada vihdoin itselle ne kunnon pusuhuulet.
Asun Tampereella ja en halua matkustaa minnekään muualle täältä laitattamaan huulia.
Eli please kokemuksia mihin kannattaa mennä.
Kiitos etukäteen =)

31

12168

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Expl

      Tampereella on ainakin Tatu Tarkka, Tervaustalossa ja Heikki Kupi KC klinikassa. Heillä on taito, arvostelukykyä ja näkemystä.

    • VJjjj

      Kävin Plastiikkakirurgia W:ssä. Olen tyytyväinen lopputulokseen ja hinta oli edullisempi kuin esim. KC Clinikillä.

      • Wwwzzzz

        Laittoiko lääkäri vai hoitaja?


      • Xenaxi

        Paljonko siellä oli hinta ja paljon sulle laitettiin??


      • VJjjj
        Xenaxi kirjoitti:

        Paljonko siellä oli hinta ja paljon sulle laitettiin??

        Lääkäri laittoi, hinta oli 710€ ja 2 ampullia laitettiin. Lääkäri meinas että ensin vaan yks tuubi, mut sanoin että haluun enemmän ja 2 laitettiin. Tykkään, just hyvät eikä liikaa tai liian vähän.


    • gentleman42

      Meinaatko laitattaa botuliini-hermomyrkyllä ne karmeat Iines-Ankkahuulet, jotka saa naisen näyttämään ääliöltä ?
      Unohda ! 10 vuoden päästä turpa ryppyinen nahkakasa, joka menee yhä pahemman näköiseksi, kun on pakko taas laitattaa myrkkyä.

    • pusuhuuulet

      Ei niihin huuliin sitä botoxia laiteta. Ja en ajatellut mitään ankkahuulia vaan sellaiset luonnolliset. Ihan kiva olisi vihdoin saada huulet!! Eikä niin, kun hymyilee näkyy hampaat ja ei huulia ollenkaan. Ylähuuli aivan olematon. odotan sitä, kun saan laittaa huulipunaa ensimmäistä kertaa.

      • kyänäinon

        Satakunnankadun Blingissä laitoin otsaan Sibelius-ryppyihin täyteainetta ja vähän huuliinkiin. Siellä tehdään varmaan myös pelkkiä huulitäytteitä. Oli joku sairaanhoitaja, en muista nyt nimeä. ehkä Terhi?


    • pusuhuuletkes

      Katselin hintoja ja uskosin, että mulle tarvitsee enemmän kuin sen millin. Jos menen KC clinic tai terveystalo maksaa se 800 euroa =(

    • eipusuhuulia

      Johan on kallista sitten =( Mä luulin et saa alle 500e =(

    • pikkuboosti

      Kävin Diamond Clinicillä, siellä pisti lääkäri. Oli joku tarjous 290€, 1 ampulli riitti. Ja siis tuli kivat, siksi tänne kirjoitankin :)

    • ninnu867

      Näytti snapissa Martiina käyvän siellä Diamondissa ja huulet on kyllä nyt saanut täytettä lisää. Vaikkei tyyppi mikään ihanne ole niin kyl se on hyvin onnistunut noissa jutuissaan. Joten tiedän minne seuraavaks mennä.

    • huuletkesäksi

      Hoitola Mannassa on tällä hetkellä tarjouksessa 1ml ampulli 249e. Itse ajattelin käydä ehkä tuolla ottamassa vähän täytettä, sillä olen kuulut paikasta hyvää. Onko muilla kokemuksia paikasta?

    • Riikkakukka

      Millainen henkilö siellä hoitola Mannassa pistää ja onko kauan tehnyt tuota?

      • Annaahmatova

        Hei, kävin hoitola Mannassa nyt keväällä. Pistettävä aine oli tuntematon minulle, en ollut ikinä kuullutkaan. Olen ottanut ekat pistokset noin 20vuotta sitten ja pidän itseäni ajan hermolla tässä aihepiirissä.

        Ihan ok tulos ja hinta erittäin edullinen mutta pistotekniikka aivan erilainen kun terveydenhuollon ammattilaisilla ja muutenkin kaikessa (puudutusaineessa) säästeltiin ja aiempia pistoshoitoja (jotka on AINA suorittanut lääkäri tai kirurgi) kyseenalaistettiin.


        Kuunteli asiakasta kuitenkin ja tulos oli tosiaan ihan ok. En kuitenkaan suunnittele uutta käyntiä heille. Jos eka kertaa laittamassa ja hinta ratkaisee niin sitten tuo on varmaan ihan ok mesta.


    • robok

      Voin suositella Beauty putiikkia :) Ei kallis ja aina tosi mahtava lopputulos

    • ldfjkWS

      Voitteko ladata imgur palveluun kuvi, jotta nähdään miltä näyttää...?

    • kaarinaysl

      Voin lämpimästi suositella Hämeenkadulla olevaa paikkaa, Diamond Clinic. Ystäväni suositteli sitä minulle ja toki, kun hyvää palvelua sain ja tulos oli sellainen mitä toivoin, uskallan antaa suosituksen paikasta.

    • lääkärilleeeeeeee

      Mene asiantuntijalle, KC Clinic.

      • mirella89

        Kuka siellä pistää plastiikkakirurgi vai hoitaja ja mikä mahtaa olla hinta???


      • tammerhuulet

        Heikki Kupi pisti mulle. Ja voit varmaankin kysyä suoraan sieltä mitä maksaa.


      • 9873874

        KC CLINIC törkeen kallis =(
        Injektiohoidot, täyteaineet
        Restylane täyteainehoidot ALKAEN 410 EUROA???!!!!

        Jos siitä joutuu maksaa 200 euroa enemmän, että plastiikkakirurgi maksaa niin ei kiitos. Hyvin nuo sairaanhoitajat niitä laittavat ilman, että ovat lääkäreitä. Huh huh taasen. No tyhmähän on se joka maksaa ei se joka pyytää.


      • Anonyymi
        9873874 kirjoitti:

        KC CLINIC törkeen kallis =(
        Injektiohoidot, täyteaineet
        Restylane täyteainehoidot ALKAEN 410 EUROA???!!!!

        Jos siitä joutuu maksaa 200 euroa enemmän, että plastiikkakirurgi maksaa niin ei kiitos. Hyvin nuo sairaanhoitajat niitä laittavat ilman, että ovat lääkäreitä. Huh huh taasen. No tyhmähän on se joka maksaa ei se joka pyytää.

        Kävin BB Esteticsissä huulten täytössä vuosi sitten ja nyt uudelleen. Ainetta laitettiin huuliini noin 0.6m. Nyt aine on levinnyt yli huulirajan ja näyttää törkeälle. Ilmeisesti tämä leviäminen koskee usein juuri russian lips tekniikkaa? BB:llä eivät olet koin pitkään näitä tehneet, joten vankka kokemus puuttuu heiltä täysin.

        En suosittele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin BB Esteticsissä huulten täytössä vuosi sitten ja nyt uudelleen. Ainetta laitettiin huuliini noin 0.6m. Nyt aine on levinnyt yli huulirajan ja näyttää törkeälle. Ilmeisesti tämä leviäminen koskee usein juuri russian lips tekniikkaa? BB:llä eivät olet koin pitkään näitä tehneet, joten vankka kokemus puuttuu heiltä täysin.

        En suosittele.

        Kellä tekijällä kävit ?


    • VeraZ9

      Beauty Putiikista huono kokemus. Huulten muotoilu teki ensinnäkin hyvin kipeää, ja nousikin komeat mustelmat suuhun seuraavan päivän aikana. Ainetta laitettiin 1ml, mutta muutosta ei turvotuksen rauhoittumisen jälkeen juurikaan huomannut. Pistäjä oli kaikenlisäksi pelkkä lähihoitaja, jonka toki olisin voinut etukäteen selvittää. En voi valitettavasti suositella.

      Vertailukohteena minulla Helsingistä Sofia Kazakov, joka loihti samalla ainemäärällä upean, usean kuukauden kestävän lopputuloksen, ja mikä tärkeintä miltei kivuttomasti. Toki tästä onnistuneesta kokemuksesta saikin maksaa myös huomattavasti enemmän.

    • lopettttakaa

      Täytetyt huulet ja lehmän vittu ovat varsin identtiset. Suunta tosin poikkeaa eli 90 astetta. Miksi pilata kauniit kasvot "lehmän vitulla" ???

    • eufrastiina

      Minusta henkilö, joka tekee noita huulten täyttöjä, on naistenvihaaja. Taylorkin meni ihan pilalle kun teetti etanahuulet. Sivukuva on yleensä ihan kamala ja luonnoton. Liekö tuollaisissa huulissa mitään tuntoakaan? Saako niitä korjattua kun huomaa. mitä on tehnyt? Voi apua!

    • turvallinen.kauneus

      Huulten täyttö ei ole enää niin muodissa. Joillekin huulten täytöstä on tullut myös pysyviä vaurioita ja ulkonäkövirheitä. Täytetyt huulet eivät myöskään usein näytä luonnollisilta, vaikka täyteainetta olisikin laitettu vain pieni määrä.

      Huulia saa täyteläisemmiksi turvallisemmilla vaihtoehdoilla, kuten
      - huulirajauksen piirtäminen oman huulirajan yli
      - huulten kestopigmentointi
      - huulikiiltomainen kosmetiikkatuote, joka turvottaa huulia (väliaikainen, ohimenevä vaikutus)
      - hymyily (kukaan ei kiinnitä huulien paksuuteen/ohuuteen huomiota jos hymyilet)

    • ihmettelevä.mies

      Entä jos askartelisi kunnon huulet itse polkupyörän sisäkumista, tulisi halvemmaksikin.

    • Anonyymi

      Itse kävin studio småssa Tampereella, olen oikein tyytyväinen. Otin sellaisen hyalyron täytteen. Suosittelen lämpimästi 🥰

    • Anonyymi

      BB esthetics on paras! ja koodilla ANINKA23 saa vielä alennusta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe