Tampere ja huulten täyttö?

Päätin, että pakko saada vihdoin itselle ne kunnon pusuhuulet.
Asun Tampereella ja en halua matkustaa minnekään muualle täältä laitattamaan huulia.
Eli please kokemuksia mihin kannattaa mennä.
Kiitos etukäteen =)
Ilmianna
Jaa

22 Vastausta

Tampereella on ainakin Tatu Tarkka, Tervaustalossa ja Heikki Kupi KC klinikassa. Heillä on taito, arvostelukykyä ja näkemystä.
Ilmianna
Jaa
Kävin Plastiikkakirurgia W:ssä. Olen tyytyväinen lopputulokseen ja hinta oli edullisempi kuin esim. KC Clinikillä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Laittoiko lääkäri vai hoitaja?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Paljonko siellä oli hinta ja paljon sulle laitettiin??
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Xenaxi kirjoitti:
Paljonko siellä oli hinta ja paljon sulle laitettiin??
Lääkäri laittoi, hinta oli 710€ ja 2 ampullia laitettiin. Lääkäri meinas että ensin vaan yks tuubi, mut sanoin että haluun enemmän ja 2 laitettiin. Tykkään, just hyvät eikä liikaa tai liian vähän.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Meinaatko laitattaa botuliini-hermomyrkyllä ne karmeat Iines-Ankkahuulet, jotka saa naisen näyttämään ääliöltä ?
Unohda ! 10 vuoden päästä turpa ryppyinen nahkakasa, joka menee yhä pahemman näköiseksi, kun on pakko taas laitattaa myrkkyä.
Ilmianna
Jaa
Ei niihin huuliin sitä botoxia laiteta. Ja en ajatellut mitään ankkahuulia vaan sellaiset luonnolliset. Ihan kiva olisi vihdoin saada huulet!! Eikä niin, kun hymyilee näkyy hampaat ja ei huulia ollenkaan. Ylähuuli aivan olematon. odotan sitä, kun saan laittaa huulipunaa ensimmäistä kertaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Satakunnankadun Blingissä laitoin otsaan Sibelius-ryppyihin täyteainetta ja vähän huuliinkiin. Siellä tehdään varmaan myös pelkkiä huulitäytteitä. Oli joku sairaanhoitaja, en muista nyt nimeä. ehkä Terhi?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Katselin hintoja ja uskosin, että mulle tarvitsee enemmän kuin sen millin. Jos menen KC clinic tai terveystalo maksaa se 800 euroa =(
Ilmianna
Jaa
Johan on kallista sitten =( Mä luulin et saa alle 500e =(
Ilmianna
Jaa
Kävin Diamond Clinicillä, siellä pisti lääkäri. Oli joku tarjous 290€, 1 ampulli riitti. Ja siis tuli kivat, siksi tänne kirjoitankin :)
Ilmianna
Jaa
Näytti snapissa Martiina käyvän siellä Diamondissa ja huulet on kyllä nyt saanut täytettä lisää. Vaikkei tyyppi mikään ihanne ole niin kyl se on hyvin onnistunut noissa jutuissaan. Joten tiedän minne seuraavaks mennä.
Ilmianna
Jaa
Hoitola Mannassa on tällä hetkellä tarjouksessa 1ml ampulli 249e. Itse ajattelin käydä ehkä tuolla ottamassa vähän täytettä, sillä olen kuulut paikasta hyvää. Onko muilla kokemuksia paikasta?
Ilmianna
Jaa
Millainen henkilö siellä hoitola Mannassa pistää ja onko kauan tehnyt tuota?
Ilmianna
Jaa
Voin suositella Beauty putiikkia :) Ei kallis ja aina tosi mahtava lopputulos
Ilmianna
Jaa
Voitteko ladata imgur palveluun kuvi, jotta nähdään miltä näyttää...?
Ilmianna
Jaa
Voin lämpimästi suositella Hämeenkadulla olevaa paikkaa, Diamond Clinic. Ystäväni suositteli sitä minulle ja toki, kun hyvää palvelua sain ja tulos oli sellainen mitä toivoin, uskallan antaa suosituksen paikasta.
Ilmianna
Jaa
Mene asiantuntijalle, KC Clinic.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Kuka siellä pistää plastiikkakirurgi vai hoitaja ja mikä mahtaa olla hinta???
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Heikki Kupi pisti mulle. Ja voit varmaankin kysyä suoraan sieltä mitä maksaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
KC CLINIC törkeen kallis =(
Injektiohoidot, täyteaineet
Restylane täyteainehoidot ALKAEN 410 EUROA???!!!!

Jos siitä joutuu maksaa 200 euroa enemmän, että plastiikkakirurgi maksaa niin ei kiitos. Hyvin nuo sairaanhoitajat niitä laittavat ilman, että ovat lääkäreitä. Huh huh taasen. No tyhmähän on se joka maksaa ei se joka pyytää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Beauty Putiikista huono kokemus. Huulten muotoilu teki ensinnäkin hyvin kipeää, ja nousikin komeat mustelmat suuhun seuraavan päivän aikana. Ainetta laitettiin 1ml, mutta muutosta ei turvotuksen rauhoittumisen jälkeen juurikaan huomannut. Pistäjä oli kaikenlisäksi pelkkä lähihoitaja, jonka toki olisin voinut etukäteen selvittää. En voi valitettavasti suositella.

Vertailukohteena minulla Helsingistä Sofia Kazakov, joka loihti samalla ainemäärällä upean, usean kuukauden kestävän lopputuloksen, ja mikä tärkeintä miltei kivuttomasti. Toki tästä onnistuneesta kokemuksesta saikin maksaa myös huomattavasti enemmän.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Tampere ja huulten täyttö?

Päätin, että pakko saada vihdoin itselle ne kunnon pusuhuulet.
Asun Tampereella ja en halua matkustaa minnekään muualle täältä laitattamaan huulia.
Eli please kokemuksia mihin kannattaa mennä.
Kiitos etukäteen =)

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta