Sakasmia parhaimmillaan, naurattaa

Hyvää-sarkasmia

Mitäs 6-kymppiset sanovat tästä?

Keskustelllaan!

Turkkilalta lisää löylyä Soinin niskaan - "Timo on ison ihmisen asialla - ja tämä iso ihminen on hän itse"
Torstai 15.6.2017 klo 12.06
Perussuomalaisten medioiden päätoimittaja Matias Turkkila ei pidä Timo Soinin toiminnasta.











Katso Matias Turkkilan viiltävä analyysi Timo Soinin toimintaan liittyen.
IL-TV:n Sensuroimaton Päivärinta -ohjelmassa vieraillut Turkkila näkee, että Soini on myynyt puolueensa periaatteet oman etunsa vuoksi.

- Sipilän ja Soinin näkökulmasta on ihan selvä: Macron, Brexit, nämä kuviot yhdistettynä - EU haluaa nyt tiivistyä. Suomen hallituksen pöydälle tulee pino papereita, joissa edistetään taloudellista integraatiota. Perussuomalaisen liikkeen pitäisi luonteensa puolesta vastustaa tätä, mutta tämä on näemmä myyty. Mua eniten harmittaa se, miten yksien ihmisten oman voiton pyynti voi mennä sen edelle, mitä ihmisille on luvattu. Puhun ensisijaisesti Timo Soinista. Jos luvataan, että ollaan pienen ihmisen asialla, tehdään ihan päinvastoin. Mun mielestä Timo Soini on ison ihmisen asialla, ja tämä iso ihminen on hän itse, Turkkila tykitti.

24

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Revi.siitä

      Perussuomalaiset edustaa nytten suomen sisulaisia.

      • siksi.uskon.heihin

        Se Team, keitä perussuomalaisia ( heidän kannattajiaan ja äänestäjiään ) jäi eduskuntaan, edustavat vain ja ainoastaan niitä alkuperäisiä (joita oli 37) perussuomalaisia alkuperäisine vaalilupauksineen, jotka Timo Soinikin naulasi raamatun ja isänmaan kansiin. Keitään muita HE eivät edusta eivätkä kannata.


      • siksi.uskon.jussiin

        En yli minkään ymmärrä, mistä tähän tuoreeseen geissiin vedettiin kiihko isänmaallisuus, natsitervehdykset, suomen sisu, rasismi ym ym. Miksi sitä ei ollut menneen kahden vuoden aikana, vaan vasta nyt kun Timon tyrannia hävisi 1000 - 0.
        Se vedettiin Soinin hatusta joka on täynnä löysää petospaskaa. Soini valheaatteineen on jo haudattu. Hänen emakkoruhonsa edustakoon hautakumpua johon laskea horsmat. Iso kumpu onkin.


      • Sanan.helinää

        Persut voisi keskittyä miettimään tulevaissuutta ikuisessa oppositiossa.


      • Kommenttisikertomaa

        Siksi Jussilla ei ole mitään tulevaisuutta kun / jos häneen uskovat ovat laisiasi, "siksi uskon jussiin".


      • kylmätotuus

        Suomen Sisu on nykyiselläänkin pieni ja löyhä järjestö, jolla on hyvin vähän toimintaa.

        Jäseniä on monista puolueista, vaikka useimmat, jotka myöntävät kuuluvansa järjestöön ovatkin perussuomalaisia. Joukossa on myös kokkareita, demareita ja kristillisiä.

        Homma nielaisi Sisun jo aikoja sitten.

        Halla-aho on Suomen Sisun jäsen, mutta Turkkila erosi järjestöstä v. 2012.

        Tutkimattomat ovat näkyvimpien jäsenten tiet ja motiivit.


      • huuhaahaa

        Turkkila erosi sisusta vasta, kun kaukkahattutäti vaimo sanna ukkola käski! toiminee tosin salassa siellä edelleen


    • En kehtaa lukea, enkä osaa keskustella, revi siitä sitten, vaikka kuuskymppinen olenkin.

      Nämä asiat tämän aiheen ympärillä kiinnostaa yhtä vähän kun lumiukot kesähelteellä.

      Mitä ihmettä se semmoinen sarkasmi oikein on, varmaan jotain rumaa ja rivoa. kun kerran siihen liittyvän aloituksen teet.

      Menen viikonloppuna karjalaisten kesäjuhliin ja siellä on vallan hyvä ja ansioitunut puhuja, miehellä on sana hallussa ja häntä on niin mukava kuunnella, nimittäin Timo Soini, oletko kuullut tai kuunnellut kun hän puhuu... kyllä kannattaisi kuunnella.

      • laatokan.lungi

        Vai että karjalaisten kesäjuhla? Jyväskylässä.
        "Rikollinen palaa rikospaikalle." Soini.
        Mää tulen ja teen jonkun tervehdyksen. Sie hai tervehdys. Se on mannelaa.


    • kylmätotuus

      Matias Turkkila on Jussi Halla-ahon kampanjapäällikkö ja Hommafoorumin perustajajäsen ja kuten totesit myös perussuomalaisten medioiden päätoimittaja.

      Hän, jos kuka teki täydellisen takinkäännöksen puolueen hajotessa.

      Tässä poliittisessa pelissä, jota Perussuomalaiset ovat vuosikausia keskuudessaan käyneet, ei ole yhtään puhdasta pulmusta.

      Valtataistelua puolueessa on käyty ainakin vuodesta 2009 lähtien.

      Politiikka on likaista peliä, jota käydään kaikissa puolueissa. Se pitäisi olla selviö jokaiselle suomalaiselle.

      Sinisilmäisyys on tuhoisinta näissä peleissä. Kaikkien puolueiden totuudet on kyseenalaistettava, jos mielii löytää edes totuuden siemenen!

      Voisin tietenkin tarkastella ja kritisoida Perussuomalaisia (siis entistä puoluetta), jota Soini johti, mutten sitä nyt tee.
      Arvosteltavaa sieltäkin löytyisi yllinkyllin.

      • Luojaani-kiitän-ettei-

        kukaan lähiomaisistani ole mukana tuossa, politiikka näyttää olevan likaisinta peliä.

        "HS selvitti: Kovaa peliä, salaisia kokouksia ja valenimellä vuokrattu kabinetti – näin kapinallisten perussuomalaisten loikkaus junailtiin
        Viikon aikana koettu draama hakee vertaistaan poliittisessa historiassa. Se sisältää salaisia kokouksia, kovaa peliä ja paljon tunteita. HS käy läpi hallituskriisiin ja perussuomalaisten ryhmän hajoamiseen johtaneet käänteet."


    • Aloitukseen

      Soini ei olekaan ollut pienen ihmisen asialla (meidän asialla)

      vaan ison ihmisen asialla, eli omalla asiallaan.

    • Ei..täältä..lähdetä

      Soini on päässyt piireihin ja rahaa tulee ministerinpalkasta ovista ja ikkunoista

      sekä mustien autojen takapenkillä voi nojata komeasti!

      • NIIN..ja..ENNENKAIKKEA

        Päämisteri ja presidentti tottelee Timo Soinia !!!


    • Perus-Suomalaiset(aidot) eivät koskaan saa saada raskasta valtaa Suomessa.
      Mutta heillä pitää olla sen-verran valtaa ja kannatusta että heidän mieli-piteensä täytyy ottaa huomioon kaikessa päätöksen-teossa.
      -
      Maailman tilanne tällä-hetkellä vaatii Suomelta enemmän kansain-välisyyttä kuin koti-maisuutta.
      Oli se kivaa tai ei.
      -
      Tavoitteensa mukaisesti Soinikin katoaa Eurooppaan.
      Kuten Stubbi Saharaan.
      -
      Kun meidänkin suku-polvemme on kadonnut maamme päältä.
      Jää maahamme ainakin jokunen Kanta-Suomalainen.
      Enemmistö tietenkin on silloin jo sekalainen.

      H.

      • menneitä-muistellen-

        Epäaidotko saa saada valtaa? Et kai sinä tosiaan lähtenyt Niinistön mukana uuvatteihin? Minun mielestäni, jos aidoille perussuomalaisille annettaisiin oikeasti päätösvalta, niin Suomi säilyisi suomalaisena, ja olisi jälkipolvillekkin jotain hyvää kerrottavaa. Matkailu kukoistaisi, kun tultaisiin katsomaan aitoa suomalaista elämämenoa. Miksi kulttuureihin ei voi tutustua toisessa kulttuurissa, vaan ne pitää sekoittaa sekahedelmäsopaksi.


      • menneitä-muistellen- kirjoitti:

        Epäaidotko saa saada valtaa? Et kai sinä tosiaan lähtenyt Niinistön mukana uuvatteihin? Minun mielestäni, jos aidoille perussuomalaisille annettaisiin oikeasti päätösvalta, niin Suomi säilyisi suomalaisena, ja olisi jälkipolvillekkin jotain hyvää kerrottavaa. Matkailu kukoistaisi, kun tultaisiin katsomaan aitoa suomalaista elämämenoa. Miksi kulttuureihin ei voi tutustua toisessa kulttuurissa, vaan ne pitää sekoittaa sekahedelmäsopaksi.

        "menneitä-muistellen-"

        Suomi ei ole kauaa enää "puhdas"
        Syynä siihen ovat itse kasvattamamme lapset.
        He ovat nyt vuorostaan maamme johdossa.
        Vielä vähän aikaa me voimme osaltamme sitä valtaa antaa.
        Totuus on kuitenkin se että lapsemme ovat nähneet maailmaa omalla tavallaan.
        Ja omalla tavallaan he myös ottavat maailmaa vastaan.
        He näkevät tulevaisuuden.
        Me näemme enää vain unia siitä.

        H.


    • vaaleja-odottelen

      Hyvää-sarkasmia
      Sakasmia parhaimmillaan, naurattaa?

      Niin minuakin, koska et osaa tehdä edes aloitusta oikein, niin kuinka voit jatkossa selvitä mielipiteilläsi?

      "Mua eniten harmittaa se, miten yksien ihmisten oman voiton pyynti voi mennä sen edelle, mitä ihmisille on luvattu. Puhun ensisijaisesti Timo Soinista. Jos luvataan, että ollaan pienen ihmisen asialla, tehdään ihan päinvastoin. Mun mielestä Timo Soini on ison ihmisen asialla, ja tämä iso ihminen on hän itse, Turkkila tykitti."

      Niin, Turkkila tykitti, mutta oletko samaa mieltä itse? Ilmeisesti olet, mutta mitä olisitkaan tehnyt Timo Soinin asemassa? Oletko todellakin se hölmö, joka uskoo vaali lupauksiin, että kaikille jaetaan ilmaista rahaa, kuka vain äänestää minua?

      Mielestäni tuo porukka, joka erosi nyt Halla-ahon johtamasta puolueesta on minun mieleeni, vaikka en äänestä kumpaakaan. Kaikki, jotka kannattavat vihaa ja epäsopua ei sovi minulle, ei myöskään summittainen "kaikkien" matujen syrjintään ja mitä halventavia sanontoja Halla-ahokin oli sanonut?

      Kovasti arvostellaan, että raavaat miehet sieltä tulivat, mutta jos muistelen heitä, ketkä lähti Suomesta Ameriikan kultamaille, niin akka ja lapset jätettiin kotiin ja jos sitten kutsu tulee, niin tulkaa ja usein sitä kutsua ei tullut.

      Ainakin minun valintani olisi jäädä sinne pommien sekaan, kuin lähteä lapsineni epävarmalle venematkalle, josta ei mitään takuita ollut. Kyllä se mies olisi ollut, joka lähtee ensin katsomaan parempia "metsästysmaita", vaikka sanonta onkin, että "akka ensin heikoille jäille".

      • paras_TOSI_kohta

        "Mua eniten harmittaa se, miten yksien ihmisten oman voiton pyynti voi mennä sen edelle, mitä ihmisille on luvattu.
        Puhun ensisijaisesti Timo Soinista.
        Jos luvataan, että ollaan pienen ihmisen asialla, tehdäänkin ihan päinvastoin.
        Mun mielestä Timo Soini on ison ihmisen asialla, ja tämä iso ihminen on hän itse, Turkkila tykitti."


    • lupsahteleva_hidas_katse

      Turkkilan harrastukset ovat pehmittäneet hänen päänsä. Matias on ottanut aivan liikaa hittiä päähänsä. Se näkyy myös päällepäin.

    • Felix-Farkkunen

      Turkkila?

      Olen yrittänyt vaihtaa nimeni Terho Toppatakkilaksi.

      Ei mennyt läpi. Kuin ei myöskään Hessu Huopatossunen.

    • nollakerho

      Turkkila on pyrkyri ja paskanpuhuja vailla vertaa. Ei pääse mihinkään vaaleissa, vaikka ollut useasti ehdokkaana. Uksottavuus kirkas NOLLA.

    • hyi-mikä-petturi

      Timo Soinista puheenollen,
      Soini teki r u m a n tempun,,, p e t t i kaikki omat äänestäjänsä, huh huh,
      jytky OLI aivan turha, Soini petti kaikki,
      eipä olisi uskonu,
      ku oli Veikko Vennamon kasvatti,
      Veikko Vennamo kääntyy haudassaan petturi Soinin takia,
      Soini ON siis e p ä r e h e l l i n e n paskan lässyttäjä,
      sen puheisiin ei enään ikinä luota kukaan, ei ikinä,,

    • sukkahoususotilas

      Turkkila erosi sisusta vain, koska sanna ukkola KÄSKI. matias on tiiviisti tussun alla ja se näkyy. Koominen pariskunta, iso ämmä ja pieni mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe