Apteekki Prismassa

Miihkael

Olipa tälli käydä Prismassa sijaitsemassa vasta avatussa uudessa apteekissa .Yritin ensimmäiselle naiselle , joka seisoi kassan takana , antaa huomioitani eräistä asiaoista . Kun yritin kysyä , tuo kassa alkoi puhua päälleni kuuntelematta mitä tarkoin kysyin . Siis päälle puhumista ! Epäkohteliasta ! Kysyin erästä tablettia , missähän mahtaa luurailla se . Ei yritystäkään lähteä näyttämään , koska kassalla ei ollut muita henkilöitä , hän vain viittaili , että tuollahan ne ovat.
Kerroin siellä hyllytöitä tekevälle ihmiselle ettei tällainen avuliaisuus menettele vasta avatussa liikkeessä . Sanoin myös että teillä vasta avatussa apteekissa pitää olla HALUA auttaa asiakasta jos hän kehtaa kerran kysyä , eikä vain ylimalkaisesti huitoa käsin. Enpä taida mennä toista kertaa heitä häiritsemään , opin sain . 88-v pappa

35

5319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tisperiini

      oli centrumissa vähän asiakkaita on muitakin apteekkeja niinivaaralla on ollut hyvä palvelu.

    • Kiitostiedoata

      Onko totta. Kiitos kun kerroit niin välttelen itse ko. Apteekkia

    • Aspiriini-Anna

      Eli samanlainen palvelu jatkuu sielläkin, kuin centrumin tiloissa. Pitäisikö henkilökuntaa kouluttaa asiakaspalveluun? Ja palkata vähän reippaaman oloisia työntekijöitä? Muutaman kerran kävin ja totesin että eipä toinna enää käydä, kun tuli jo ovella sellainen olo et asiakas ei ole kovin tervetullut....

      • pitäkää-torinne

        20 vuotta sitten menin lääkärin vastaanoton jälkeen apteekkiin torin laidalla,lieneekö sama henkilö nyt prismassa vielä? Apteekissa ei illalla ollut yhtään asiakasta .Myyjä lähetti minut pois jostain syystä. Kai sairas on uhka apteekissa? Eipä ole enää ollut asiaa torin laidalle eikä koko keskustaan.


    • haisulipaisuli

      Onneksi Joensuussa on vara valita apteekeistakin missä asioi. Kyseisen apteekin ns. palvelu ei ole koskaan sykähdyttänyt meikäläistä, joten voi onneksi äänestää jaloillaan ja mennä sinne missä palvellaan.

      Testasin kerran etsiessäni erästä hyllyn alta myytävää tuotetta ja tässä apteekissa sain vain supattelua ja mulkoilua osakseni. Tuli olo että pitivät asiakasta vain tyhmänä uunona. Kaikissa muissa keskustan apteekeissa oltiin ystävällisiä ja informatiivisia. Tämä apteekki: Ei jatkoon.

    • haisulipaisuli

      Onneksi Joensuussa on vara valita apteekeistakin missä asioi. Kyseisen apteekin ns. palvelu ei ole koskaan sykähdyttänyt meikäläistä, joten voi onneksi äänestää jaloillaan ja mennä sinne missä palvellaan.

      Testasin kerran etsiessäni erästä hyllyn alta myytävää tuotetta ja tässä apteekissa sain vain supattelua ja mulkoilua osakseni. Tuli olo että pitivät asiakasta vain tyhmänä uunona. Kaikissa muissa keskustan apteekeissa oltiin ystävällisiä ja informatiivisia. Tämä apteekki: Ei jatkoon.

    • haisulipaisuli

      Onneksi Joensuussa on vara valita apteekeistakin missä asioi. Kyseisen apteekin ns. palvelu ei ole koskaan sykähdyttänyt meikäläistä, joten voi onneksi äänestää jaloillaan ja mennä sinne missä palvellaan.

      Testasin kerran etsiessäni erästä hyllyn alta myytävää tuotetta ja tässä apteekissa sain vain supattelua ja mulkoilua osakseni. Tuli olo että pitivät asiakasta vain tyhmänä uunona. Kaikissa muissa keskustan apteekeissa oltiin ystävällisiä ja informatiivisia. Tämä apteekki: Ei jatkoon.

    • MrsLadyBird

      Juu, minäkin siellä Centrumin apteekissa asioidessani olen saanut todella huonoa palvelua. Olin ihan hämmästynyt, koska muissa keskusta apteekeissa palvelu on ollut loistavaa. MItä ihmettä siis?
      Erään kerran täysin hymytön asiakaspalvelja ynähteli vastauksiaan. Asiallisuus on käsitetty tylyydeksi. Joensuussa yleisesti ottaen on iloista, rentoa ja avuliasta palvelua lähes joka kaupassa. Juuri tämä apteekki tekee suuren poikkeuksen.

    • fopolopo

      Taitaa joku kateellinen apteekkari kirjoitella kun ei saanu prismaan myymäläänsä...................

    • tippax

      kävin apteekissa kysymässä lääkkeitä kun on vaikeaa mielenterveys ongelma.ysi millistä buranaa suosittelivat.

      • kylänhöpelö

        Minä kävin ensin lääkärissä ja vasta sitten apteekissa. Kuulu olevan oikea järjestys.


    • pakanamaanpakarinen

      Ehkä joensuussa yliopiston apteekki on paras. On siihen paikkaan panostettu varmaan muutenkin eniten. Kyllä minun asiat ovat hoituneet silti, jokaisessa joensuulaisessa apteekissa.

      • pakanamaanpakarinen

        Olen useasti toimittanut asiani, virtsanäytteeni apteekin kassalle. Kerran erähdyin perjantaina ja kiikutin pissini las palmasiin. Ihmettelin vitosen pääsymaksua ja annoin ohikulkijalle pissii mukissa.


    • Naamaripelle

      Prisman apteekissa saa naamalla palvelua.

    • dddddddddderty

      Mihin tarvitsette lääkkeitä .??? Eikö voi elää ilman niitä???

      • toivoton-

        Joskus voi kuolla ilman lääkettä. Sitäkö toivot?


    • Tosisairas

      Huono oli kokemus prisman apteekista. Poika soitti lekurille reseptistä, joka on kelvannut muualla 10v. Seurauksena reseptin annosta muutettiin eikä teho enää riitä sairauden hoitoon. Enpä voi suositella.

      • persepaskavittu

        Hahaa. Huomasivat apteekissa, että oot koijanut vuosikausia lääkkeitä olematta edes sairas. Hyvä. Näin se valvonta toimii!


      • OletOngelma

        On se tämä maailma kamala paikka kun ei saa enää lääkkeitäkään lappaa lapiolla. Kummallista on myös se (onko?) kun ne ongelmat koituvat aina samoille henkilöille.
        Aikoinaan, kun olin vielä työelämässä, meidän työpaikalla oli muutama tällainen tyyppi. Kaksi niistä viihtyi ihmeen hyvin keskenään ;-)
        Harva se päivä niillä oli jotain mennyt väärin ja ymmärtämättömät asiakaspalvelijat, milloin missäkin, olivat aiheuttaneet mielipahaa ja harmitusta ihan silkkaa ilkeyttään. Samaa oli havaittavissa myös työpaikallamme.
        Näitä uskomattomia ongelmaimureita siirreltiin välillä toisille pisteille ja erotettiin toisistaan, mutta siitä tilanne tuntui vain pahenevan.
        Tuli sitten se päivä kun väkeä jouduttiin vähentämään. Tiedettiin jo hyvissä ajoin mistä vähennetään eniten, mutta nämä kaverit sitä eivät tienneet.
        Hiukan hymyilytti kun he suostuivat "pieniin järjestelyihin" eli menivät hienosti virittämäämme ansaan ja joutuivat pihalle. Sen jälkeen näiden tyyppien keskinäinen kaveruus päättyi ja alkoi syyttely. Kumpikin oli sitä mieltä, että toinen oli toimillaan aiheuttanut irtisanomisen.
        Tyhmyys on ihan satumaisen ihmeellinen asia.


    • johanminäsanon

      Nythän helppo seurata potilastietojärjestelmän kautta jopa lääkäriltä lähtevänä
      potilaan käyttäytymistä,ainakin jos antaa vielä luvan tonkia ja jakaa.Apteekkikohtaista
      seurantaa helppo tehdä,ovatko lähteneet tekemään?Ruksi ruutuun.

    • johanminäsanon

      Ja tulevaisuudessa kasvojen tunnistuksen myötä ,olet jo astuessasi pirttiin joko tervetullut tai
      lapikkaan kuva persauksille.

    • parasapteekki

      Olen asioinut lukuisia kertoja Prisman apteekissa ja jokainen kerta olen saanut kiitettävää palvelua. Olen osatanut käsikaupasta allergialääkkeitä - saanut aina apua ja tukea, samoin kosmetiikkapuolelta todella hyvää palvelua ja pari kertaa olen ollut reseptijonossakin numerolappuni kanssa ja jälleen olen saanut esimerkillisen hyvää palvelua. Kummallista, että olisi joku asiakaskoodi, joka valikoi palvelun laadun - sen usko siihen. Jospa itsekin kannattaisi arvioida omaa käyttäytymistään - eli jos menen ovenpielet paukkuen ja välitöntä palvelua vaatien, niin kukapa tuohon iloisena vastaisi. Emme koskaan voi tietää, mikä sen kassatiskin takana olevan tekeminen on meneillään - kaikkea työtä ei voi tehdä näkyväksi. Haloo - ymmärtäkää ihmisiä ja itseänne ja tarvittessa muutos lähtee vain itseään muokkaamalla.

      • johanminäsanon

        Todellakin yhdyn edelliseen kommentoijaan ,kun tässä maassa keskitetään monet palvelut yhdenkatonalle,on apteekkikäynti kätevästi saatavilla ja palvelu on pelannut.Kannatta asiakkaiden suodatella ne kiireet ja negatiiviset olotilat.


    • joensuuunpoika

      Minäkin olen saanut siellä merkillisen hyvää palvelua. Mistähän se johtuu? Tuskin minusta ainakaan.

      • Papparaine

        Kaikki lääkkeet olen ajallaan saanut ja rahatkin niistä otettu. Välistä joutuu jonottaa mutta niimpä joutuu keskustan apteekissa myös.


    • Anonyymi

      minulla on aivan vastaavat kokemukset ko. apteekista. touhu on jotenkin kuin entisessä neuvostoliitossa. palvelu on passiivista ja tympeää ja kertaakaan en ole saanut niitä paria-kolmea reseptilääkettä kerralla mukaan. lääkkeet ovat aika tavallisia halpoja reseptilääkkeitä. tänään 14.3.-20 kaiken huipuksi olivat sulkeneet paikan tuntia aiemmin kuin ikkunassa lukee. muutenkin normaali aukioloajat eivät ole asiakaslähtöisiä koska prisma sulkeutuu klo 21 arkisin ja lauantaisin ja oliko klo 18 lauantaisin. apteekki sulkee pari tuntia aiemmin vaikka samassa tilassa ovat. samalla reissulla ei aina sinne pääse. lyhyesti umpisurkea apteekki muihin verrattuna.

      • Anonyymi

        Pilleri kauppa rehoittaa valtoimenaan ovensuussa, eikä hallitus tee mitään?


      • Anonyymi

        Hankalien ihmisten vuoksi ei kannata pitää kaikkia liikkeitä koko ajan auki. Onko kotonasi kaikki hyvin ? Osaatko edes lukea mitä liikkeiden ovessa lukee. Kehottaisin varomaan myös korona tartuntoja.


    • Anonyymi

      Jos Kontiolahdella moni asia on vinksallaan, niin apteekissa siellä on erinomainen palvelu.

      • Anonyymi

        Jos on pää vinksallaan, niin auttaaako siihen lääkitys. Vai eikö auta. Kokeilin juoda kusta mutta pää on edelleen vinksallaan. Vink-salla-aan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on pää vinksallaan, niin auttaaako siihen lääkitys. Vai eikö auta. Kokeilin juoda kusta mutta pää on edelleen vinksallaan. Vink-salla-aan.

        On nää seonnu ihmiset sama pelle kirjoittaa joka viestin tänne. Samat kirjoitus virheet näkyy. Herää jo


    • Anonyymi

      prisman keskusapteekki on asiakasvihamielinen paikka. ensinnäkin on auki milloin sattuu ja jos on auki menee kiinni parituntia ennen prismaa. eikö tarkoitus ole että voisi asioida samalla kun käy prismassa. lisäksi arkipyhien aukiolo ei täsmää nettitiedon kanssa. toiseksi on vaikea saada farmaseuttia tai mitä juoksutyttöjä ne on kertomaan lääkkeistä ja näyttämään mistä mitäkin löytyy. kolmanneksi lääke varasto on onneton . jos on ostamassa kolmea lääkettä niin ainakin yhtä aina puuttuu. tule sitten sitä hakemaa kun ei ole varmaa koska on auki. aivan tavallisia lääkkeitä on varastossa yksi-kaksi pakkausta ja kun ne on myyty pitäisi tulla toiste hakemaan. en mene sinne aivan vähässä tarpeessa asioimaa. niinkivaaran pikkuapteekkikin on kätevämpi ja luotettavampi ja on hyvä parkkipaikka aivan vieressä.

      • Anonyymi

        Tuohon ongelmaan on onneksi ratkaisu ja se on sumuvalot! Muista poltella sumuvaloja päivin öin niin maailma näyttää valoisalta. Siis muista sumuvalot!


    • Anonyymi

      Joku tuossa apoteekissa mättää. En tykkää käydä siellä yhtään. Joskus harvoin jotain reseptilääkkeitä ostamassa kauppareissun yhteydessä. Nyrpeän oloista "palvelua". Varmaan työilmapiiri on jostain syystä huono ja se heijastuu työntekijöihin.
      Onneksi esimerkiksi keskustassa Uudessa apteekissa on mukava leppoista henkilökunta ja nopea asioida. Samaten esimerkiksi Noljakan apoteekissa.

      • Anonyymi

        Samaan kiinnitin minäkin huomiota. Onneksi on muitakin apteekkejä valittavana.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe