Itsetyydytys suihkulla

Mmajava

Apua. En osaa tyydyttä itseäni suihkulla ! :( kun menen alle klitoristani kutittaa de vesi ja se turpoaa ja tuntuu oudolta. Nautintoako? En tiedä. Kyllähän siinä huokailemaan alan, mutta en tiedä kiihotunko? Varmaan. Pimppissä alkaa tuntua jotain ja ne pimppihuulet turpoaa. Onko se normaalia? Haluaisin että joku auttaisi siinä samalla mutten uskalla ketään pyytää. Help!

15

1616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemustahanon

      Mä voisin tulla avittamaan vaikka suihkuttaa sun pimppiä.
      Missä olet?

      • Sepä mukavaa! :) auttaisitko kädellä vähän hieromalla samalla ;)


      • kokemustahanon

        Kyllä kädelläkin ja miksei muutakin esim kielellä!


      • kokemustahanon kirjoitti:

        Kyllä kädelläkin ja miksei muutakin esim kielellä!

        Pitääkin olla aika notkea, että pystyy nuoleskelemaan itseään kun kerran itsetyydytyksestä on puhe.


      • kokemustahanon

        Notkea pitää olla , mutta siihen on keksitty sellainen kuin mies hoitamaan sen nuolemisen jos ei sitten tykkää enemmän tytöistä tai vaikka.......


      • kokemustahanon kirjoitti:

        Notkea pitää olla , mutta siihen on keksitty sellainen kuin mies hoitamaan sen nuolemisen jos ei sitten tykkää enemmän tytöistä tai vaikka.......

        Älä, ihanko totta?


      • kokemustahanon

        Tosi on jos et ole vielä päässyt kokemaan kielen ihanuutta


      • kokemustahanon kirjoitti:

        Tosi on jos et ole vielä päässyt kokemaan kielen ihanuutta

        No just.. se vähän riippuu, että millaisessa päässä se kieli on kiinni. Kaikki miehet kun ei osaa edes kunnolla nuolla. Sitäpatsi mun pilluu on kyllä nuollu varmasti enemmän miehiä kuin sä oot päässy sun eleämäs aikana nuolee naisia.


      • kokemustahanon

        Varmaaankin jos olet alanammattilainen
        Minä 2 viime vuoden aikana joku 25eri naista


      • kokemustahanon kirjoitti:

        Varmaaankin jos olet alanammattilainen
        Minä 2 viime vuoden aikana joku 25eri naista

        Ja ennen sitä monenkin??

        Mun lukumäärä pyörii ihan eri tasossa. ;)


      • kokemustahanon

        Niinhän ammattilaisen täytyykin ei sitä muuten leivässä pysy ja särvintäkin tarvii saada siihen päälle


      • Ai että ammattilainen ;)


    • pandoraz

      Tuntuu hyvältä kun olet sen alla mistä tulee paineella vesi. Pidä itsesi sen kohdalla. Nojaudu käsiin taaksepäin ja odota. Huomaat että alkaa alapäässä turpoamaan ja vielä hetki niin sä laukeat. Alapääsi sykkii.... Koko kehosi sykkii. Tuntuu taivaalliselta. Nännitkin kovettuu ja koko keho on pelkkää kananlihaa. Nautinnollista.

      • Oletko harrastanut tätä? Kerro Yksityiskohtaisemmin ;)


    • tyhmät

      ootteko te aivan taukkeja viitsitte sairaiden jätkien viesteihin vastailla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe