Jotta Tesla voi valmistaa vuodessa 500 000 autoa, se ei selviä ilman saksalaista autonrakennustaitoa. Siksi se osti saksalaisen automaatioyritys Grohman Engineeringin.
Saksalaisilla on huippuluokan autonvalmistustaitoa, jota mistään muualta päin maailmaa ei löydy.
Eli suomeksi, Volkkari tulee olemaan kuningas myös sähkö, vety ja kaikessa muussakin moottoritekniikassa, missä ei käytetä fossiilisia polttoaineita.
Nää idän katiskathan, esim. Tuhnu, ovat jo vuosia hääräilleet näiden hybridiensä kanssa ja parissa vuodessa Volkswagen konserni ajoi jo rytinällä näissäkin tekniikoissa ohi ja sieltä on tulossa sellaisella voluumilla 10 vuoden aikana edellämainittua tekniikkaa, että heikoimpia hirvittää.
Eikä kannata unohtaa autojen muuta puolta, huippuluokan ajettavuutta.
Syön vanhan huopahattuni, nyt kun saksalaiset alkoivat panostaa myös sähkö puolelle, se tulee olemaan aivan ylivoimainen saksalaisten kollegoidensa Mersun ja Bemarin kanssa, jos näin ei kävisi.
Itseäni kyllä harmittaa, kun joka paikassa toitotetaan, kuin halpaa autoilu tulee olemaan niiden kokonaan, tai osittain sähköistyttyä. Siinä vaiheessa, kun valta-osa autoista alkaa olemaan sähkön varassa, niin voitte olla satavarmoja siitä, että sähkö tulee sitten maksamaan kultaa.
Pakkohan niitä veroeuroja valtioiden on sitten jostain saada, ja mistään muualta sitä ei sitten ole saatavilla, kuin autoilijoilta, eli sähkökulut. Öljy-yhtiöt kuolevat, sähköntuottajat nousevat, ja ovat seuraavia maailman suurimpia rahanviejiä. Toivottavasti joillain päättävillä elimillä on jonkun verran aivosoluja, ymmärtääkseen sen, että kotitaloussähkö on sitten pidettävä erillään tästä autoiluun tarvittavasta sähköstä. Joka tapauksessa, mennään millä tekniikalla hyvänsä, niin autoilija maksaa aina. Nyt se on vielä halpaa ja sillähän ihmisiä saadaan kusetettua siirtymään uuteen teknologiaan.
Tesla ei pärjää ilman Saksaa!
8
179
Vastaukset
- Ojbojbojbojbojbojb
Maailma ylipäätään ei pärjää ilman Saksaa ja saksalaista järkeä.
- voittoisatie
Tässä osutaan fiksusti ja rakentavasti asian ytimeen, kirjoituksen loppuosaa lähinnä tarkoitan. Toki allekirjoitan myös tuon itse asian. Saksalainen insinööritaito nyt vain on. Välillä itseänikin oikein huvittaa, kun jotkut kärkkäästi tuovat idästä (tojota) päin olevia autoja vertailuviivalle saksalaisten premiumien kanssa. Faktahan kuitenkin on se, että idässä ei osata kuin kopioida.
- nautintoapremiumista
Sinä taas olet herännyt varsin myöhään sieltä vuokrayksiösi nurkasta kauheassa krapulassa itkien maailman julmuutta, kun ei ole varaa ajaa, kuin itäkatiskalla. No, itke sinä köyhä vain, kyllä se sinun nimesi tulee aikanaan paljastumaan. Paljon sinusta jo tiedetäänkin, aiemmin mainittujen lisäksi, autonasi on velkainen -90 luvun tuhnu.
- eiköolekintotta
Ilman Saksalaisia, ei olisi luksus eikä premium autoja olemassakaan.
- Harmi_kun
Työnantajillasi Skodalla tai Volkswagenilla ei ole ainoatakaan premiummallia edes tarjota Vw Phaetonin jälkeen. Eikö se olekin noloa maailman "suurimmalta" autonvalmistajalta.
- tero.valitsee
Harmi_kun kirjoitti:
Työnantajillasi Skodalla tai Volkswagenilla ei ole ainoatakaan premiummallia edes tarjota Vw Phaetonin jälkeen. Eikö se olekin noloa maailman "suurimmalta" autonvalmistajalta.
Bentley, Lambo ja Porsche ovat kaikki Volsuja. Bentley on vain yksi vähän paremmin varusteltu versio Phaetonista. Samoin Porsche 911 on periaatteessa kuplan tehoversio.
Monen kirjoissa nuo lasketaan Premiumautoiksi.
VW on maailman suurin ja nimenomaan monipuolisin autonvalmistaja. Golfiakin saa viidellä eli käyttövoimalla, ainoana maailmassa.
Tojon vastaavaa Aurista saa vain ja ainoastaan bensalla kulkevana. Ei mitään muuta tajolla ja kuski saa valita kahdesta vaihtoehdosta: tuhnu tai tosi-tuhnu.
- saksalaistapremiumia
Ei mikään merkki pärjää ilman saksalaisia premiumeja. Ensin premium valmistajat kehittää, sitten muut apinoi perässä. Suorakytkentävaihteistot, pienikuutioiset moottorit turboilla ryyditettyinä, start/stop toiminta jne jne, muutama tässä mainitakseni.
- 8545645
Tää on niin totta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elämä valuu ohi ilman merkitystä
Olen 5-kymppinen korkeasti koulutettu hyvässä ja vaativassa työssä oleva mies. Erosin pitkästä parisuhteesta pari vuotta3165579Martina julkaisi romanttisia kuvia kihlajaisista
Ihana pari. Paljon onnea ja rakkautta heille 💞2751580Ilo, joka nousee silmiisi saakka
kun katseemme kohtaavat. Olet energinen, aito, ihana. Välillä tuijotat suoraan silmiini - enkä hämmenny, katson takaisin661466eerikäinen novassa sanoi ei kukaan enää aja manuaalivaihteilla
meillä on 3 autoa talissa ja kaikissa manuaalilaatikot, on meillä vielä tämmöiset vaikka toisin puhutaan.1261412Gekkosessa hyvä juttu Sofian Dubai "töistä"
"Vielä tammikuussa Belórf lupaili aloittavansa jälleen verkkovalmennukset, mutta tämä projekti näyttää kuihtuneen kaikes1091358- 941305
En oikeasti
Tiennyt että sinulla on ollut vaikeuksia ja huonoja aikoja. Olen oikeasti pahoillani, ja olisin myös toiminut eritavoin1311212Jokaisella on omat syntinsä
Minä olisin niin mielelläni sinun. Ehkä joskus viittasitkin siihen. Olet nainen ajatuksissani jatkuvasti ja taidat tietä591136- 172938
- 37906