Ruuslinnassa alle 50 tanssijaa torstai avajaisissa

tyhjäätäynnäpera

Ruusussa oli oli alle 50 tanssijaa torstai tanssien avajaisissa. Soittamassa olivat kaksi orkesteria. Pekkaniskan pojat ja Saija Tuupanen olivat esiintymässä. Talvipaikka on talvipaikka. Kesällä mennään kesälavoille.

20

603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruusulinnassa

      Ihanat tanssit oli ♡
      Onkohan sun pää täynnä tyhjää , kun noin muistelet.

      Massassa oli hyvä fiilistellä :-)

    • oikeaatietoa

      Ei kannata alkaa valheita kirjotteleen. Jos oli alle 50 tanssijaa. Taittaa käydä samalla tavalla kuin Turussa. Avattiin kesäpaikka ja taisi vain muutama tanssija olla tanssimassa. Loppui lyhyeen. Olisi vaan kannattanut pitää talvitansseja. Kesälavat vie tanssijat kesällä.

    • Entinenasiakkaasi

      Voit Seppo K. lopettaa sen baskaksen heiton täällä ja toisten kesätanssien sabotoinnin. Jos tarkoituksesi on pelastaa omat tanssisi käytät siihen todella alhaisia keinoja. Mutta toisaalta sinut tuntien se ei olekaan mikään ihme!

    • dadddair

      Aloitus tosiaan provoilua, koska väärää tietoa. Porukkaa oli kohtuullisen paljon, mutta ei liikaa. Paikka on ihan ok ja kaikin puolin toimiva, mutta jotenkin puuttuu semmoinen kesälavan atmosfääri, jäi hieman steriili fiilis.

      • Ininää

        Itikat sieltä varmaankin puuttui ;)
        Eilen itikoilla oli hyvät safkat naistenpenkillä .


      • kannattaakäydä
        Ininää kirjoitti:

        Itikat sieltä varmaankin puuttui ;)
        Eilen itikoilla oli hyvät safkat naistenpenkillä .

        Olen ollut Ruusun kesäpuolella kolmena lasuantaina ja porukkaa on ollut ihan kohtuullisesti. Kesäpuoli on tietenkin talvipuolta pienempi neliöiltään, joten parkkipaikan pieneltä näyttävä automäärä ei kerro kesäpuolen väkimäärästä. Parkkipaikka on niin jumalattoman suuri.
        Talvipaikka vetää moninkertaisen määrän tanssijoita kesäpaikkaan verrattuna. Ruuhkatansseja ei siis ole ollut mutta porukkaa ihan tarpeeksi. Vain miehiä ois saannu olla enemmän.
        Hyttyset tosiaankin puuttuivat vaikka metsikköä näkyy ikkunoista.


      • Miehiälisäälavoille

        Kivoja tansseja on ollut minunkin mielestäni vaikkei paikka olekaan ns perinteinen kesälava. Miksi pitäisikään olla. Hyvät puolensa kaikissa lavoissa.


    • totuusesiinheti

      Ei siellä ole ollut tanssijoita torstaisin eikä lauantaisin. Ei kannata lähteä. Kesälavat ovat auenneet ja tannsijat siirtyneet pois talvipaikoista. Ruusua taitaa odottaa karu kohtalo. Kannattaisi lopettaa kesätanssit ajoissa. Taitaa tulla valtavat tappiot. Tyhjään paikkaan ei kohta tule yhtään asiakasta.

      • Kateellistenpuheita

        Ei se mikään talvipaikka ole. Uusi kesäpuoli ihan erikseen. Ruusulinnan paviljonki.
        Kummallista provoamista taas. Kilpailijatko ovat asialla.


      • LadyB
        Kateellistenpuheita kirjoitti:

        Ei se mikään talvipaikka ole. Uusi kesäpuoli ihan erikseen. Ruusulinnan paviljonki.
        Kummallista provoamista taas. Kilpailijatko ovat asialla.

        Lähden Ruusuun tänään, kun muualla ei ole mitään mielenkiintoista. Ruusu on hyvä -50 paikka kesälläkin.


    • poikkeuskaikkeus

      a näkyks äinää

    • Rizet

      Hiljaista oli. En mene enää

      • menenedelleenkin

        Sopivasti minun makuuni.


      • pianuudelleen
        menenedelleenkin kirjoitti:

        Sopivasti minun makuuni.

        Ihan sopivasti porukkaa oli. Naisia ei tällä kertaa ollut hirmuista määrää enempää kuin miehiä. Luulen että suurin osa naisista pääsi ihan hyvin tanssimaan. Minä ainakin olin tyytyväinen. Parempi näin kuin liika ruuhka. Oli kuitenkin niin paljon porukkaa että tunnelma säilyi.


    • kesätuliä

      Ruusun kannattas pysyä vaan talvipaikkana. Kesällä on paljon kesälavoja.

      • Eibajamajojaonneksi

        Hieno uusi kesälavan puoli.
        Uusi lattia ja sisävessat.


    • Aktiivitanssija

      Olin kahtena peräkkäisenä lauantaina Ruusussa, edellisenä lauantaina oli parkkiksella vähän yli 150 autoa ja viime lauantaina vähän yli 110 . Väkimäärän voitte arvailla sillä useassa autossa oli 2 sekä joissakin useampia henkilöitä.
      Koska tanssitiia on suhteellisen pieni oli edellisenä lauantaina jopa vähän tungosta ja viime lauantaina oli mukavasti tilaa tanssia.
      Mies / naisjakauma oli lähes tasapäinen.
      Koin molemmat tanssit onnistuneiksi, kiitos siitä miellyttäville tanssipartnereilleni ja erityisesti viime lauantain tuntemattomalle viimeisten tanssimieni hitaiden tanssitaiturille.

    • kivojatanssejakaikille

      Kummallista dissaamista Ruusupaviljongin tansseista.
      Kilpailu on kovaa ja kilpailijat sortuvat likaisiin keinoihin mainostaessaan omia/omaa paikkaansa.
      varsinkin eräs vantaan seudulla toimiva paikka tuntuu harrastavan tätä.

    • haikuttaaaa

      Näköjään täällä ei saa esittää omia mielipiteitään. Jos jotain paikkaa kehuu niin heti haukutaan pystyyn.

      • Sitäihteensä

        Varsinkin jos paikka on Ruusulinna.
        Basckasta saa kehua vaikkei aina olisi aihettakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe