Mitä nämä sanat merkitsevät sinulle?

wc-ankka

"Minä rakastan sinua"

20

370

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elävä-todiste

      tahdon pimppaa

    • minääätääl

      Sanat on sanoja, käyttäytymisellä rakkaus osoitetaan.

    • Erittäin paljon ja erittäin tärkeitä ja vakavia sanoja. :)

      • Iaskin..väärin

        Skypessä niitä sulta kuulee :)


      • Iaskin..väärin kirjoitti:

        Skypessä niitä sulta kuulee :)

        Ei voi kuulla, kun ei ole skype käytössä. :)

        Oot erehtynyt leidistä. Mutta kiva, jos joku sullekin tunteitaan vuodattaa. :') <3


    • rakkaus.on.elämää

      Aika määrittää sanojen sisällön, mitä ne merkitsevät.
      Joillekin se on suhteellinen käsite. Eräskin nainen - kohde vaihtuu, mutta sana - se on ikuinen.
      Meillä se vielä on yhteistä matkaa, eri näköisissä elämäntapahtumissa, ilossa ja surussa, sekä kuolemankin rajapinnalla vaeltamista.
      Tuossa taannoin oli rakkaussuhteessamme toive, siis minulla miehenä, että jo saisi edes tuon neljäkymmentävuotta täyteen. Nyt on ylitetty jo kolmella - jotenkin alkaa toive - että jos sittenkin se viisikymmentä saataisiin täyteen.
      Toivehan se on, koska kuoleman rajapinta on lähellä. Valkotakkisen ylilääkärin lupaus - kaksivuotta taakse. Seuraava puristu on amen, ei voida mitään.
      Rakkaus on, ettei toista halua jättää tyhjänpäälle, lisä-ajastahan on kyse.
      Rakkaus haluaa elää - mutta toteutuuko se, se ole meistä kiinni.
      Joillekin rakkaus on halpaa - sen arvo pidetään helminä sikakaukaloissa, jota on lupa talloa.
      Eli ihminen on tavallaan evoluutisesti sika.

      Kuka "jalostuu" käsittämään rakkauden, sen arvo nousee siltä pohjalta elämään tätä arkea.

      • Olipa kauniisti kirjoitettu 🙂


      • MyLMyR kirjoitti:

        Olipa kauniisti kirjoitettu 🙂

        Oletko sinkku, voisitko tykätä naisen kanssa olemisesta ;)


      • yksinkertainen.bIondi kirjoitti:

        Oletko sinkku, voisitko tykätä naisen kanssa olemisesta ;)

        Odottelinkin jo sinua, et ollut vieläkään unohtanut salasanaasi kaksoistrolliseni? ;) Iso i ei korvaa pientä ällää, BIONDI.


      • yksinkertainen.bIondi kirjoitti:

        Oletko sinkku, voisitko tykätä naisen kanssa olemisesta ;)

        Ai Sä oot täälläkin 😁 Moikka vaan sulle 🙂En ole sinkku 😁 Naisista... hmmm... Mä näen ihmistä ihmisenä, en hänen sukupuolta, statusta, koulutusta yms 🤗


      • Painuvittuu
        MyLMyR kirjoitti:

        Ai Sä oot täälläkin 😁 Moikka vaan sulle 🙂En ole sinkku 😁 Naisista... hmmm... Mä näen ihmistä ihmisenä, en hänen sukupuolta, statusta, koulutusta yms 🤗

        Vittu mikä leijuva SPEDE sä olet.


      • Ihan itse voit sinne painua, jos jostakin saat 😂 Mä painun rakkaan kainaloon 😁


      • HarroKoskinen
        MyLMyR kirjoitti:

        Ai Sä oot täälläkin 😁 Moikka vaan sulle 🙂En ole sinkku 😁 Naisista... hmmm... Mä näen ihmistä ihmisenä, en hänen sukupuolta, statusta, koulutusta yms 🤗

        Etkö sinä sanonut että olet sinkku lopun ikääsi?


      • HarroKoskinen kirjoitti:

        Etkö sinä sanonut että olet sinkku lopun ikääsi?

        Sanoi, ettellei ihmettä tapahdu olen sinkkuna. Se vissiin tapahtui 🙂


      • Painuvittuu kirjoitti:

        Vittu mikä leijuva SPEDE sä olet.

        Mikä muuten on leijuva Spede ?😂 Ku en oikei osa suuttuakaan kun en ymmärrä 😂


      • lihatipunen
        MyLMyR kirjoitti:

        Sanoi, ettellei ihmettä tapahdu olen sinkkuna. Se vissiin tapahtui 🙂

        Onnea vaan uudesta aisuristasi :)


      • lihatipunen kirjoitti:

        Onnea vaan uudesta aisuristasi :)

        Älä kutsu sitä näin 🙂 Hän ei ole aisuri ja lapsillani on isä 🙂


    • AlffaJulia

      Rakkaus on verbi. Käytös ja valinnat näyttävät sen, onko teoria totta. Kiva kuulla, parempi nähdä. Molempi parempi.

    • minustanäin

      Rakkaus on kuin kuminauha tarpeentullen se venyy muttei haperoidu.

    • marjapensaantaakse

      Jos minulta oikeasti kysytään merkitystä noille sanoille, vastaan sille ihmiselle, että olen täyttänyt sen asian jo. Kumpikin on jo aikuisia miehiä, noista rakkauden lopullisista merkityksistä. Erilaisia, mutta niin heidän pitääkin olla ollakseen kumpikin- lapsiamme, minun kantamiani ja hoitamiani. Isältään miehen mallit oppineita.
      Miehille rakkaus tarkoittaa ihan muita tekoja, ja naisen on taas vaikea mieltää niitä aina rakkaudeksi.
      Hei lasteni isä, taas, tämä päivämäärä, tämä teksti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe