Hei hesalaiset risteyksien tukkijat

edsrte3ww232

On tietyömaata keskustassa ja varmaan muuallakin niin onko mahdollista olla
ajamatta risteyksiä tukkoon. Koskee myös bussikuskeja, vakio reitellään ajavat ei edes
hahmota liikennettä sen vertaa vaan toistamiseen risteyksiä ajellaan tukkoon.

Jos vielä täskin haluaa kehittyä paremmaksi kuljettajaksi niin kauppojen, huoltoasemien, sairaaloiden eli tälläisten vilkkaiden paikkojen ulos ajo teitä niin voisi jättää ne vapaiksia. kun tye jonotatte niin ei kaikkien tarvitse jonottaa vain sen takia että ajat tälläisen paikan tukkoon.
Jos kaikki tekee sen saman joka kerta niin kohta on koko kylä tukossa, ei pääse kaupan pihaan kun edelliset asikkaat ei ole päässeet sieltä pois.

7

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahy-hic

      Sinulla on hyvä pointti. Arvostan myös sitä, että ilmaiset sen melko hyvin, vaikka olit kirjoittaessasi ilmeisen kännissä.

    • LässytiLässyti

      Toi nyt ei ole Helsingissä mikään ongelma, jos haluat nähdä miten risteys ajetaan tukkoon kunnolla niin mene Tallinnaan.

    • Risteyksissä_ripeästi

      Niin. Helsinkiläiset kyllä osaavat. Helsinkiin tulleet maalaiset eivät. Tässä ongelmien juurisyy.

      • ajokortti_muropaketista

        Kun nykypäivän liikennettä katsoo, niin suurin osa kuskeista on löytänyt ajokorttinsa muropaketista. Liikenteessä he suoriutuvat vain ja ainoastaan edellä ajavan perävaloja seuraamalla. Tämän vuoksi onkin noussut iso parku autoista, joissa ei takavalot pala päiväajovalojen kanssa!

        Vilkun käyttöä ei osata, risteykseen saa ajaa, vaikka valo on jo vaihtunut punaiseksi ja/tai ei ole varmaa, pääseekö risteyksen läpi ajamaan. Kai nämä kuvittelevat, että 3 auton letka lasketaan yhdeksi ajoneuvoksi, jos välimatkaa edellä ajavaan eli päästä venähtämään yli metriin.

        Nopeusrajoituksista ei ole tietoakaan. Körötetään satasen alueella 85 km/h ja painellaan siitä huolimatta peltipoliisien kohdalla jarrua. Tosin tiennäyttäjän kanssa osaavat ajaa lujempaakin. Ei ole harvinaista, että yksinään tai jonon keulilla ollessaan köröttävät reilusti alle rajoituksen. Kun eteen ilmaantuu sivutieltä auto tai joku ohittaa, niin sitten on tiennäyttäjä, joka pitää ajaa kiinni, jotta päästään taittamaan matkaa turvallisesti = roikkuen korkeintaan 5 m päässä tiennäyttäjästä. Turvavälin pitää olla lyhyt eksymisen välttämiseksi!

        Ohittaakin nämä ressukat osaavat vain, jos joku näyttää mallia. Vaikka jonoa kiritään tarvittaessa kiinni 110 lasissa ja ohituskaistoilla vedellään tuostakin yli, niin 60 km/h satasen alueella jurnuttavaa nosturiautoa ei onnistuta ohittamaan, ellei joku näytä mallia. Kaikki eivät osaa sittenkään.

        No, vaikka maantiellä yleisesti köröttävät alle rajoituksen, niin kiire alkaa tietyömaiden ja taajamien kohdalla. 20 km/h alinopeus vaihtuu ihan sujuvasti 30 km/h ylinopeudeksi.

        Ja ammattilaiset osaa. Taksi poka päällä = ajetaan 15 yli rajoituksen. Taksi ilman pokaa = ajetaan 15 km/h alle rajoituksen ja vanhasta muistista vasemman kaistan tukkeena. Ilmiötä voi käydä ihastelemassa mm. Tuusulan moottoritiellä. Kaikki liikennetilanteet tulee huippuammattilaisille ihan yllätyksenä ja puun takaa. Kuten myös muille autoilijoille. Tällainen yllätys on esim. kehätietä ajava traktori, jonka vauhti on vain 40 km/h. Vehje on melkein kerrostalon korkuinen ja katolla vilkkuu keltainen vilkku, mutta niin vaan jää väistöliikkeet tehtäväksi muutamaa sekunnin kymmenystä ennen törmäystä.


    • eiiiiiiiiiiiiii.iii

      Miten voi olla niin vaikea erottaa risteysalue.

      Jonossa ajetaan kuin aasit, mitään muuta ei seurata eikä katsota, kun edellä oleva pysähtyy niin pysähdytään sen taakse eikä katsotayhtään ollaan ajettu risteys alueelle tai suojatien päälle ja risteävä liikenne pitäisi päästä etenemään. Ei auta mitkään risteysalue maalaukset vaan silti osa ajaa keskelle risteysestä vaikka puolen metrin päässä olisi vastaantulija odottamassa kääntymistä niin tätä ei näe..

      Ei perkele voi joskus kuin nauraa sitä että miten taulapäitä
      meillä liikenteessä liikkuu. Jonkinlainen zompi ratin takana kuvastanee parhainten sitä varmaan.

    • TollojaKaikki

      Se risteys menee tukkoon sen vuoksi kun "minä itse -tyyppi" on liikenteessä.

      Kun minä jätän aina sen risteyksen auki niin minun takana oleva auto siirtyy tukoksi siihen risteykseen eikä yleensä edes tajua mitä teki. Tolloja kaikki.

      • Vasssf

        Minä tyyppi vaatii kuitenkn että veri kiertää kaulan yläpuolella. Nämä zompit liikenteessä on niitä keillä veri ei kierrä yläpäässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4214
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1789
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1331
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      202
      1318
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe