Kuka Haminan kovin paskan puhuja?

wwwvv

kuka on kovin siinnä?

32

2156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juoruja

      Niitä täällä Haminassa riittää!!

    • Sehänseon

      Aloittaja.

    • se.on.aina

      BEMMIKURKO

    • paskaat

      Kepu ja sen kannanttajat.

    • Pörrrpörrr

      Kuorreton popsi.

      • Hevoska

        Pavosen Heska, Hän on kovin ja pysyy koko koroudellaan!


    • Aksu8

      Eiköhän kaikki tiedä kuka se on... Suurin osa mitä suusta ulos tulee on sitä itteään... Tosin ei nykyään enää katukuvassa näy niinkuin ennen. Hyvä niin... Disasilla aamuisin tai itäväylällä välillä juttua piisaa

      • kuka-leipoo-no-äitsy

        Syökse lihatsui kahelnakil?


      • NiinkipiäMeieÄitsykiiSan
        kuka-leipoo-no-äitsy kirjoitti:

        Syökse lihatsui kahelnakil?

        Onko se Saitsul


    • Juupajuu7

      Saitsusta minen tiiä mitään enkä ees tarkotetaako me samaa tyyppiikää? Mut se minkä mä tiiän niin on ainakin aina ollut suuri puheissaan ja muussakin mutta teot ja totuus on sitten ihan eri juttu. Eikä sitä oo enää juuri haminassa näkynyt kun on ihan muut kuviot vissiin ja muut piirakkakioskit!

    • Kristianttoni

      Mä tiiän niitä parikin jotka ovat kovia puhuu sitä itteään. Kaverukset jotka on paljon olleet tuossa itäväylän huoltoasemalla istumassa päivittäin ja välillä montakin kertaa päivässä. Itte asun jamilahdessa ja siksi oon nähnyt ne useasti istumassa siellä ja itekin välillä käynyt kahvilla ja kuullut niitä uskomattomia juttuja ku omistetaan vaikka mitä mut nytkään ei omista ees allaan olevaa autoa saati mitään muutakaan. Mut niinhän se on jotta tyhmät ne uskoo eikä ne jotka niitä yrittää selittää tai kusettaa?

      • RasvasetLihatsut

        Tekeekö Äitsy niiden ruuat.


    • Pankko

      Uuninpankkopoika/Aikamiespoika

    • TiedänTiedän

      Se sana on siinä, ei siinnä. :D
      Kovin paskanpuhuja on siis aloittaja.
      Luultavasti joku söde pikkupoika, joka ei ihan osaa kirjoittaa. *smak*

      • Hevoska

        Pavosen Heska se on edelleen, uskokaatteen ken lustaatten, ainakin meillä täällä Kolsilan Banaaniviljelmän plantaaseilla!


    • Daadirlandaadaa

      No kyllä se taitaa olla toi isoa autoa ajava ei niin pieni mies... joskus sil oli avoautokin mut ei kuulemma enää... onko mitään muutakaan kun oma napa ja omat ufojutut...

      • Lihatsui32nakil-

        VOLVOOO


      • Daadirlandaadaa

        Juuri se. Isompi volvo ku ajaa pimeästi töissä ja muutenkin työnantajan nimissä oleva henkilöauto 😂


      • JamilahenRunkkari
        Daadirlandaadaa kirjoitti:

        Juuri se. Isompi volvo ku ajaa pimeästi töissä ja muutenkin työnantajan nimissä oleva henkilöauto 😂

        Vidud miä missää töis oo


    • Kojamoinen

      Hamina on kuoleva eläkeläisten paratiisi

    • SiinäSiinäSiinä

      Missä siinnä? Missä se aurinko siintää? Ei ainakaan avaajan pääkopassa.

    • Kukkishattusetä

      Sekö siitä tekee ihmisestä paskanjauhajan jos kirjoittaa yhteen sanaan yhden ännän liikaa??? Eiköhän ton kysymyksen kaikki ymmärtänyt ylimääräisestä ännästä huolimatta 😂

      • Niittilippistäti

        Kyllä, se on juuri paskanjauhantaa. Opettelisi ensin kirjoittamaan.


    • Akijärvii

      Mun vanha tuttu toi volvokuski. Tiedän että se on aina ollut tollanen ja näköjään pysyy sellaisena. Harmi kun ajatellaan mitä jätkällä vois olla. Ei oo avoautoa eikä mitään enää mutta ainoo mikä pysyy on toi paskanjauhanta ja suuret puheet mut eipä noin suurella miehellä voi pienet puheet ollakkaa! Ei sillä taija omaa autoo tällä hetkellä ees olla? Vai onko? Kun jos oon oikein ymmärtänyt niin sen Volvo on pomonsa nimissä on sit kyseessä henkilöauto tai toi '."työauto" eli kuormuri. Ajaako se vakituiseen sitö kuormuria vai sitten ku tarvii ja mitä "rahtia" se kuskaa?
      Kotkassa se vissiin jonkun naisen kanssa asuu tai siis sen nurkissa. Ja raktoripullinkiin hurahtanut ja varmaan niillekin on selittänyt "omistajansa" vaikka mitä. Huokaus.

    • Kristaliisa

      No sehän on ja on aina ollut se Haminan jokapaikanhöylä joka on jaksanut torilla iltaisin pyöriä lasten joukossa aina vaikka ikää on yli neljäkymmentä jo ja jutut kasvaa ku ikää ja kokoo tulee lisää ja ei varmalla koskaan muuksi muutu ja pysyy täällä ku töissä tervassa mokoma turjake hyi helvata mikä yökötys peseytymättömän olemuksensa kera

    • HänhänSehän

      Se on siis tämä suomenkieltä taitamaton avaaja.

    • Tysonman

      Velka Pöntynen. Taitaa olla piilos,

    • 123456röpöröpöröpöröö

      Kolikko se on, koko päivän kerjää eikä saa mitään keneltäkään. Pitää käydä Myllykylässä syömässä ja sitten toista löysiä kerjäämään, moni muukin täällä kerjää,

    • Hevoska

      Pavosen Heska edelleen on KOVIN!!!!

    • Poo92

      Just. Pavosen heska??? Sehän se. Erittäin valaiseva vastaus! Mutta eipä sitä muuta voi olettaakaan. Ihme se olisikin jos vois asiallisesti vastata tähän? Tosin eiköhän kaikki tiedä kuka se on. Eikä todellakaan mikään Pavosen heska tai hemmetin kolikko. Ainakin minä tiedän kuka se mielestäni on ja se riittää minulle. Se ei kyllä kuulu mun lähipiiriin eikälä tule koskaan kuulumaan!!! Tuhoaa kaiken hyvän sillä paskan jauhannallaan. Oli sitten perhettä tai ystäviä. Sille ihan sama. Oma napa on tärkein!

    • varmaantämä

      aatu peräkammarin poika joka halailee R-peliautomaatteja

    • Rekkakuljettajaaa

      Minneköhää se kyseinen tyyppi on pesiytynyt? Pas.aa jauhamaan siis ku ei tässä kaupungissa taida olla enää yhtään joka sen juttuihin uskois ja on ollut varppina syytä vaihtaa kaupunkia ja tuttavapiiriä joille voi puhuu sitä itseään kun ei sitä vielä kukaan tunne

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe