Tangokunikaallisten esiintyminen JORMUASSA

EXFRIEnd

Olin Jormuan lavalla eilen 16.6.2017 tanssimassa. Luin ilmoituksen , jossa kerrottiin , että esiintyjinä ovat viime vuoden tangokuninkaaliiset: Erika Wikman ja Marco Lundberg.
Väkeä oli todella vähän, vähemmän kuin koskaan minun käydessäni. Olen käynyt tansimassa 3-4 kesää siellä. Väkeä oli Oulusta , Lieksasta , Ylä-savosta ja tietenkin Kajaanin alueelta.
Mistä sitten johtuu , ettei porukka käy, ei ainakaan pitäisisi olla artistien nimien takia, kuuluisia .
Mutta milloin he tulivat lavalle: Erika klo 23 lauloi kolme varttia ja Marco vsta lauantain puolella!!!!! Aika hurjaa!!! En ihmettele , etteivät ihmiset käy, kun vielä lipun hinta on korkeampi kuin muilla lavoilla! Olisi hyvin riittänyt vain yksi orkesteri( Vimpari).
Ne, jotka kävivät edellisinä vuosina, loistivat poissaolollaan, niin käy minukin.

26

947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kellohameinen

      Kirjoittaja on aivan oikeassa. Ja minun mielestä tanssit voisi alkaa jo klo 20.00 tai 20.30. Ja kesän ohjelmistoa kun katsoo niin eipä oikein kinnosta, vanhoja köppänöitä ukkoja melkein jokaisena perjantaina tunnelmaa latistamassa.

    • invaparkkilainen

      Erikaa voisin katsella ja kuunnella ihan mielelläni, mutta tuo toinen osapuoli ei sytytä sitten mitenkään.

    • hetejo

      Käykö jotku juntit vielä jossain tansseissa?! Tosi nolo harrastus oikeasti :)

    • Jallupiirainen

      Arvo päättää kaiken. Näittehän jo lehdestä. Kyllä se olisi kuoleva lava ilman tyhmiä talkoolaisia.

    • PersutPomppiiLavalla

      No onhan se tosi JUNTTI harrastus tuo lavatanssi. So last season, nojailla nyt pilluntoiveissaan retonkiin jossain jeerassa.

      • Mielikuvituspomppii

        Tanssikurssit ja leirit vetävät pirusti porukkaa. Ei oikein kuolevalta harrastukselta näytä. Olin lauantaina Napiksella (tanssit alkaa kello 20 ja lipun hinta 16 ekua). Kuhmosta tuli kaksi linja-autoa tanssileiriläisiä. Oli tosi hyvä meininki (kuten oli keväällä hiihtolomien aikana viimeksi käydessäni) ja paljon naisia. Nuoriakin (katsokaa napiksen sivuilta video, koska ette räkyttäjät muuten usko) naisia saapunut taas tansseihin. Nyt kun vielä liikuntasetelit ja mitä niitä onkaan, käyvät maksuksi, niin menee entistä paremmin. Eri tanssienjärjestäjät toki toimii eri tavalla. Napiksella mun mielestä touhu on ihan eri maailmasta kuin Jormuassa. Myönteisessä mielessä siis.


      • Moviess

        Nettisivujen tasoero kertoo jo kaiken puheena oleivsta paikoista. Käykää vilkaisemassa. Ei tarvi kuin katsoo etusivun. Lauantain tansseista Napikselta oli video tehty ammattitaidolla. Ottakaa mallia muutkin tanssienjärjestäjät.


      • untamoe
        Moviess kirjoitti:

        Nettisivujen tasoero kertoo jo kaiken puheena oleivsta paikoista. Käykää vilkaisemassa. Ei tarvi kuin katsoo etusivun. Lauantain tansseista Napikselta oli video tehty ammattitaidolla. Ottakaa mallia muutkin tanssienjärjestäjät.

        lisää vaan napikselta videoita niin nähdään ketkä siellä kittaa kaljaa ja mini hameessa ketkuaa.


    • nappaskenkäuuno

      Samaa mieltä, aikaisempi aloitusaika niin ehtii pitkämatkalaisetkin kotiin ennen aamua.
      Ei ole mitään järkeä odottaa esiintyjää puolille öin, en ainakaan minä odota. Ja sanonpa
      vielä tässä sen että sen viimekesäisen pierun tunkijan soisi pysyvän kotona. Hirvittävä
      kaasun lemu joka kerta siinä sisäänkäynnin liepeillä.

    • kallistaon

      Liput väliyönä 25 ekua. Ei se ole hullu joka pyytää...

    • napislainen

      Hienot tanssit väkeä oli normaali määrä.

    • dfghjkl

      Hyvät oli pileet tanssia sai ja illan pääteeksi pimpsaakin.

    • nurmesl

      Taisi olla ohranjyvä silmässä niin et nähnyt kyllä vakeä oli.

    • Eifani

      Kuka menee Erikaa ja Marcoo kattoo?

    • Tottaon

      Erikaa ainaskin Danny.....

    • mattinakanen

      Vanhat kupet kai siellä sinistä huivia heiluttelee 24,6,2017 sinne muorit menkää mukaan.

    • arttusuuri

      Oliko huivin heiluttajia paljon Jormuassa kun souvarit oli eilen siellä.

      • Huvinensuivi

        On kai heitä ollut peräti 300. Jopa muutama enemmänkin. Tupa siis täynnä ja hyvä meininki.


    • JormuanTarmoMaOon

      Oli se kyllä irvokas se Arvon synttäri-ilmoitus; Vanha äijänkyrpä valkoisessa puvussaan, ''vähästä paljon'' -sivutukassaan, joka oli vielä värjätty musatxi. Vittu kun naurattaa edelleen...

    • Naapurinvaaranjuhannus

      Mini hameissa riekkuvia märäntöjä oli ainakin ja muutama siideri valas luonnottoman näköisine meikkeineen.

      • satakiloaläskiniloa

        Ne valaat on vaarallisia päissään, ne ottaa omasta pullosta huikkaa ja sitten
        kaatuilevat ja menee muilta luita poikki.


      • VarmaPano
        satakiloaläskiniloa kirjoitti:

        Ne valaat on vaarallisia päissään, ne ottaa omasta pullosta huikkaa ja sitten
        kaatuilevat ja menee muilta luita poikki.

        Parhaita naisia. Antavat mielellään. Jos nousevat päälle ja ottavat suihin, niin toteutuu laihialainen rasvaimu.


      • satakiloaläskiniloa

        Sun täytyy olla hullunrohkea kun uskallat valaan kanssa painia. Eikö hajoa paikat?! Jos sellainen
        valas tipahtaa lattialle , niin sehän pitää rautakangella ja valjailla hilata selälleen ettei se tukehdu. Itse en kyllä uskaltais.


    • tyttökädentilalla

      eikö nois kesä tanssipaikois aina joku herkästi nokkiin saa luusormia joltain huonos asennos?
      sitte se sama nokkiin antaja kotona vanuttaa kätee

      viimenen sammuuttaa valot touhua

    • hiphophoplaa

      Laulusolistina lie esiintyy 3 AAA:n luottoluokituksen saanut Jormuan oma supertanssitaituri!
      Taas kerran.

    • hiphophoplaa

      unohtui sanoa olen kade runkkari aamulla taas käteen vetelin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe