Kiusotteletteko naapurin miestä?

LomallaPäijänteellä

Mökkinaapurinani on mies, joka tykkää katsella kun puuhastelen pihalla keveissä kesävaatteissa. Tänään on ollut ihanan lämmin päivä, joten pelkkä puolitoppi ja lyhyt kellohame on ollut juuri sopiva varustus pihatöissä. Vaimonsa on yrittänyt kiukkusella äänellä saada miestä sisätöihin, vaan äijä on sitkeästi pitänyt pintansa ja maalaillut vajan seinää. Minun oli pakko tulla välillä tänne laiturille viilentymään, sillä miehen kiimaisen katseen seurauksena minua on panettanut jo hyvän tovin. Pitää varmaan käydä kohta järvessä viilentymässä, siellä on mukava hieman sormettaa pimppiä niin saan helpotusta pahimpaan panetukseen. En taida viitsiä käydä hakemassa mökistä uikkaria, joten pulahdan uimaan pikkarit ja toppi päällä, voin sitten jättää pikkarit laiturille kuivumaan ja mennä vaikka kitkemään voikukkia nurmikolta, pelkässä märässä topissa ja kellohameessa, tietysti peppu naapuuriin päin ;)

26

4468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussikkainen

      Kuullostaa hyvältä idealta, mutta varo itikoita:)
      Voisin tulla häätämään ne sieltä pois .....huiskisin patukalla olisi naapurin akallekkin katsomista:)

      • LomallaPäijänteellä

        Ei ole näin aurinkoisena päivänä itikoita, järveltä käy kevyt tuuli joka ajaa mahdolliset itikat ja pörrit pois, samalla se viilentää mukavasti paljasta uimamärkää pimpsaa ja saa nännit nöpöttämään märän topin alla. Voikukat ja naapurin mies saavat vielä jonkin aikaa odotella, tässä laiturilla on niin mukava makoilla auringon lämmittäessä selkää.


      • kokemustahanon

        Olisimpa nyt soutelemassa juuri siinä sun laiturisi lähistöllä niin saattaisin tulla kysymään sulta olisiko antaa hieman juomista kun niin kurkkua kuivaa :)


      • LomallaPäijänteellä
        kokemustahanon kirjoitti:

        Olisimpa nyt soutelemassa juuri siinä sun laiturisi lähistöllä niin saattaisin tulla kysymään sulta olisiko antaa hieman juomista kun niin kurkkua kuivaa :)

        Jaa, "soutelemassa", siinä hommassahan taitaa todella saattaa "kurkkukin" kuivua :D jos en ole laiturilla kun satut "tulemaan" (heh) niin uimaportaisiin sidotun narun toisessa päässä on verkkokassi missä on kylmää sidukkaa :)


      • kokemustahanon

        Mä jo luulin että naru johdattaisi sun luo makuukammariin jossa olisit juuri tyydyttämässä itseäsi:)


      • LomallaPäijänteellä
        kokemustahanon kirjoitti:

        Mä jo luulin että naru johdattaisi sun luo makuukammariin jossa olisit juuri tyydyttämässä itseäsi:)

        Täällä laiturillahan minä vielä tähyilen "soutajia" ;)


      • kokemustahanon

        Soudiko sitten ohi ....taisin nousta väärään laituriin ja siellä oli myös nainen yksinään .....ja pitihän se kahvit juoda :)
        Palaanko takaisin ja huiskuta minulle sitten helmoillasi niin tiedän että olen oikeasa laiturissa.


      • LomallaPäijänteellä
        kokemustahanon kirjoitti:

        Soudiko sitten ohi ....taisin nousta väärään laituriin ja siellä oli myös nainen yksinään .....ja pitihän se kahvit juoda :)
        Palaanko takaisin ja huiskuta minulle sitten helmoillasi niin tiedän että olen oikeasa laiturissa.

        Enhän minä enää jaksanut soutajaa laiturilla odotella, kun pilviäkin tuli auringon eteen.
        Vai pihisi sumppi toisella laiturilla, my loss her victory :(
        Kävin vähän naapuritontin rajalla kitkemässä kasvimaata naapurin miehen iloksi. Soittelin sitten paikalliselle kalastaja-pappalle, jotta olisikohan tullut jotain saalista, no olihan sitä. Lähetti kesäpojan tuomaan, olikin aika vonkale ;)
        Kohta lähden rantasaunan lämmitykseen, saa nähdä mitä ilta vielä tuo tullessaan.


      • 25vuottahukassa
        LomallaPäijänteellä kirjoitti:

        Enhän minä enää jaksanut soutajaa laiturilla odotella, kun pilviäkin tuli auringon eteen.
        Vai pihisi sumppi toisella laiturilla, my loss her victory :(
        Kävin vähän naapuritontin rajalla kitkemässä kasvimaata naapurin miehen iloksi. Soittelin sitten paikalliselle kalastaja-pappalle, jotta olisikohan tullut jotain saalista, no olihan sitä. Lähetti kesäpojan tuomaan, olikin aika vonkale ;)
        Kohta lähden rantasaunan lämmitykseen, saa nähdä mitä ilta vielä tuo tullessaan.

        Tuo on hyvä! nauroin pitkään.


      • kokemustahanon
        25vuottahukassa kirjoitti:

        Tuo on hyvä! nauroin pitkään.

        Ei ole naurunasia jos soutaa ohi :)


      • LomallaPäijänteellä
        kokemustahanon kirjoitti:

        Ei ole naurunasia jos soutaa ohi :)

        No ei ollut kyllä minustakaan, onkos nauraja se väärän laiturin nainen joka on nyt 25 vuoden jälkeen löytänyt itsensä, taisit tehdä hyvän työn, kokemuksella.


      • 25vuottahukassa
        kokemustahanon kirjoitti:

        Ei ole naurunasia jos soutaa ohi :)

        kunpa mullakin olis tollanen mökkinaapuri!!


      • feikit_tunnistava
        25vuottahukassa kirjoitti:

        kunpa mullakin olis tollanen mökkinaapuri!!

        Jonkun äijän juttuja. Eli saattaapa hyvinkin olla sellainen naapurina.


    • lomatonmies

      Älä turhaan puutu kyllä se taitaa olla sen naapurin miehen heiniä kun sille ja lomailijalle koittaa sopiva tilaisuus.......

      • LomallaPäijänteellä

        Mihinkäs naapurinmies katosit, verkkokeinuunko räpläämään, heh, puhelintasi ;)


      • isäntä--

        Äläs nyt...
        Tulehan neiti katsomaan maalattua vajaa. Miten hienosti ja taidokkaasti se on maalattu sisältä. Voisit tulla sisälle kattomaan jos vaikka voisit auttaa naapuriasi hiukan...


      • LomallaPäijänteellä
        isäntä-- kirjoitti:

        Äläs nyt...
        Tulehan neiti katsomaan maalattua vajaa. Miten hienosti ja taidokkaasti se on maalattu sisältä. Voisit tulla sisälle kattomaan jos vaikka voisit auttaa naapuriasi hiukan...

        Jouduin lähtemään kaupunkiin muutamaksi päiväksi, mutta perjantai iltana tulen taas mökille, en kuitenkaan uskalla tulla teidän tontille, koska se vihaisen oloinen rouva toimittaa siellä vahtikoiran virkaa, vai oletko sittenkin isäntä talossa? Illalla sitten ajattelin soudella järvellä kokkoja katsellen, löytäisinköhän jostain peränpitäjän ;)


    • soudetaan

      Minä voisin pidellä kahdella kädellä sitä perääsi...ja yhdellä melalla soutaisin perille asti !

    • LomallaPäijänteellä

      Tulikin pitkä kaupunkireissu, lomatuuraajani joutui tapaturmaan ja jouduin lykkäämään omaa lomaani. Nyt taas uusi yritys täällä, mutta missä on naapurin mies? Pihaa ei selvästi ole hoidettu muutamaan viikkoon, niin pitkää on heinikko heidän terassinsa ympärillä, eikä polkua edes paljulle ja rantaan ole niitetty. Heillä on saunan vieressä palju, luulen ettei rouva osaa uida, koska järvessä en häntä koskaan ole nähnyt, mies sen sijaan useinkin on uimassa tai kumipatjan kanssa kellumassa silloin kun saunomisen välissä käyn omalta laituriltani pulahtamassa.
      Tuntuu hieman turvattomalta kun kuuloetäisyydellä ei ole ketään, onneksi otin tyttäreni koiran mukaan kaveriksi, tosin se taitaa olla arempi kuin minä.
      Onpa ihanaa nauttia auringon lämpöisistä säteistä ja lähes tyynestä järven pinnasta, huomiseksi harmi kyllä lupaa sadetta, pitänee keksiä jotain kivaa puuhaa sisällä tuvassa ;)

      • Lurpsista

        Tuvassa voisit antaa koiran hoidella miehen virkaa kun ei naaapurikaan ole mökillään:)


      • LomallaPäijänteellä
        Lurpsista kirjoitti:

        Tuvassa voisit antaa koiran hoidella miehen virkaa kun ei naaapurikaan ole mökillään:)

        Mies voisi kyllä hoidella koiran virkaa vartioiden ja turvaten minua, mutta koira ei miehen, eläimet ja seksi ei ole mun juttu. Oli aivan hurja sää, salamoi ja jyrisi, mentiin koiran kanssa autoon turvaan ukkosen ajaksi. Ei ole vieläkään naapuria näkynyt, taidan soittaa huomenna nuohoojalle.


      • lurpsista

        Onko röörit niin tukossa että nuohoojaa kaipaat.....ne rassaa myös tuhkaluukkun


      • lurpsista

        olen kyllä nuohonnut röörejä useinkin, mutta tuhkaluukun jätän koskematta


      • LomallaPäijänteellä
        lurpsista kirjoitti:

        Onko röörit niin tukossa että nuohoojaa kaipaat.....ne rassaa myös tuhkaluukkun

        Hormit hän vain tulee nuohoamaan ja kai ne takan ja saunankiukaan tuhkaluukutkin. Oma tuhkaluukkuni (johon taidat vihjata) toimii vain yhteen suuntaan, edes nuohoojalla ei ole sille luukulle asiaa, vaikka aika komistus onkin, tosin valitettavasti varattu.


    • LomallaPäijänteellä

      Vasta perjantaina ehtii nuohooja tulemaan, ei auta nyt tähän hätään. Onneksi pakkasin mukaan geishakuulat, näiden kanssa lähtee hormoonit hyrräämään niin ettei vähän ajan päästä tarvitse kuin sormea näyttää niin orkku on taattu. Pysyisivätköhän nämä sisällä myös uidessa, pitääkin kokeilla, taidan varulta virittää näihin jonkin turvanyörin jonka sidon vaikka vyötäröni ympäri. Uimaaan menen tietysti ilman housuja, enkä halua menettää rakkaita jumppakuuliani sammakkopotkutellessani. Lattialla olen kyllä jumpannut kuulien kanssa sammakkopotkuja, mutta en koskaan ennen vedessä ... kerron iltapäivällä miten kävi, nyt jo tussun kastoi pelkkä ajatuskin uintireissustani :)

      • LomallaPäijänteellä

        Huh mikä tunne oli uida kuulien kanssa, onneksi olin jo palaamassa käsi laiturin tikkaissa kiinni kun orkku tuli, olisin varmaan hukkunut jos olisin ollut kauempana rannasta, sillä niin pitkä ja voimakas se oli. Hyvin pysyivät kuulat sisällä kunnes orgasmin kouristukset työnsivät ne ulos, onneksi viritin sen turvanauhan. Naapurin mökille näyttää tulleen joitain ihmisiä, eivät kuitenkaan ne naapurit itse, ovatkohan jotain sukulaisia vai vuokranneet mökin, tarvii varmaan illalla käydä tutustumassa jos tulevat rantaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe