Hyvä ja halpa parturi

Kuonta

Missä Lieksasss edullisin parturi?

37

621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalju-palaa

      Aja itse kaljuksi, se on muotia ja olet koviksen näköinen! Ps. muista aurinkolasit sitten kun olet kalju!

    • tupee.ja.pakkanen

      Edullisinta on aina oma leikkaus. jos se ei ole tyylikäs peilissä on mahdollista käydä vaikka neuvotelemassa ja tinkaamassa kaikki Lieksan parturiyrittäjät läpi. Muotikampausta tavoitteleva kaljuton mies ei edsullisinta kysele. Minä.

    • murre.pystyssä.korvat

      Edsullinen on jännä sana. Sikäli, että kun parturista on kyse. Onko jotain murretta.

    • bertilperversson

      Lieksan vokissa on kaikkein halvimmat karvakouraparturit.

      • AläwäbäParturit

        Niillä voipi teräase luiskahtaa leuan alle, ihan vanhasta muistista. Jos meet ni laita joku kova kauluri, voit jopa selvitä hengissä.


    • Kaljuko

      Mielenkiintoista nähdä, tuleeko yhtään järkevää vastausta. Epäilenpä, ettei

      • murre.pystyssä.korvat

        Mitä olen katsellut heidän karvojensa leikkuuta, kuontalossa ja muussa ei ole paljon moittimista. Osaavat huolehtia parrastaan ja hiuksistaan, jos muuta ei oletaitoa taustalla. Sen taitavat mielesatäni kyllä. Veikkaan, että tuntevat myös hyvin AK-47 Kalašnikovin purkamisen ja kasaamisen;)


      • välimeri.ylitettiin

        On ne, hyviä ruohon ja hiustenleikkaajia. Etuvartioita tyynnin. Sopivia suurempaan valloitukseen. Ei pikku suvakit heille riitä. On tuleva mukava vierivä aalto.


    • rutinoffi

      minun etullisin on sisko. Hän ossoo saksihommelit mennen tullen. Jos ei oo sakset levällään, ni nii ossoo hyvinni parturoita. Kyllä melekkein peilliinni ilikijjää katostella, ainahi hiustesa puolesta. Naamavärkkihän mulla on kui rutinoffi.

      • piikuripiika

        Minä käyn harvoin kampaamossa/parturissa käytän fiskar saksia itse leikkaa hiukset eipä ulkonäkö muuksi muutu ohenee harvenee koska yli 60 vuotias pulloposki piika


    • huhhuhhhh

      Eipä ole kummoista elämä jos pitää parturimaksuissa säästää? Mitä väliä on jollain 15-25 eurolla hiustenleikkuussa!

      • Suvakismitauti

        Suvakki siellä suojatyö palkoillaan leuhkii. Kymppi kaks kuukaudess on iso raha monelle suomalaiselle. Eri asia ovat nä karvakäsi loiset, niiden kun passaa valittaa ilmaisesta ruoastakin.


      • luuserit.valittaa
        Suvakismitauti kirjoitti:

        Suvakki siellä suojatyö palkoillaan leuhkii. Kymppi kaks kuukaudess on iso raha monelle suomalaiselle. Eri asia ovat nä karvakäsi loiset, niiden kun passaa valittaa ilmaisesta ruoastakin.

        Niinhän se on, mutta jos kaljaan pitää sijoittaa, niin aina löytyy, eikä ole kallistakaan!


    • Köyhäkö

      Kyllä joillekkin on kymppikin iso raha.
      Vuodessa se tekee 100 , se on jo tosi iso raha monille.

    • Toisaaltaeiehkenkannata

      Kysyhän joltahi karvakouralta tuolta märätys lahelta. Ne voipi kyllähi leikata muutahi ku tukan kristityltä.....

    • Niin on. En ole voittanut veikkauksen peleissä suuria summia. Sittenhän, jos voittaisi, olisi elo rentoa. Tai tosi oivaltaen, ymmärryksellä ymmärtäen se olisi hankalaa? Mielestäni raha ei ole elon onni! Itsetunto yksilöllä terveen tunnossa on. Sanokaa mitä sanotte.

    • olematon.näkyvä
    • postille.töitä

      Postinjakajat voisivat ottaa parturin tehtävät hoitaakseen lääkkeiden ja ruokien jakamisen sekä nurmikonleikkuun ja nuohouksen ohella. Jos aikaa jää, he voisivat jakaa postiakin silloin tällöin.

    • haluan.kuitin

      Halpa parturi on sellainen joka ei anna kuittia koska silloin paljastuisi ettei hän maksa veroja. Tällaisen parturin taksa on Lieksassa noin 15 euroa. Veroja maksavan parturin taksa on noin 25 euroa. Kalliita partureita ei ole Lieksassa. Minä suosin rehellistä parturia.

    • Jaloillaäänestin

      Olisikkin 25e.Hinnat nousevat kuukauden välein.

      • olen.tyytyväinen

        Biancan ja S-marketin hinta 25 euroa. Hinta ei ole noussut tänä vuonna.
        Muilla saattaa olla kalliimpia hintoja. Niille en mene.


      • oiTouhuatänään
        olen.tyytyväinen kirjoitti:

        Biancan ja S-marketin hinta 25 euroa. Hinta ei ole noussut tänä vuonna.
        Muilla saattaa olla kalliimpia hintoja. Niille en mene.

        Missäs muualla on kalliimmat hinnat.Biancavarsinkin ja S-marketti lisäksi on Lieksan kalliimmat parturit,


    • hei.köyhät

      Mikä parturiliike ei anna kuittia? Ilmoittakaa verottajalle, koska kuitti on annettava, tai sitten ei kannata täällä naukua jos leikkuutatte ilman kuittia!

    • verot.on.maksettava

      Eivät kuititta hiuksiaan leikkauttavat tule tänne naukumaan koska he syyllistyvät veropetoksen suosimiseen.
      Minä leikkautan hiukseni verollisena molemmissa yllä mainituissa paikoissa.

    • kiltti.veromaksaja

      Parturiyrittäjän pitää maksaa tila- tai tuolivuokra ja työvälinekulut sekä muun muassa työeläkemaksut, nousee puolen tunnin hiustenleikkauksen hinta väkisinkin vähimmillään 30 euron tuntumaan. Siitä menee arvonlisävero 24 prosenttia, työtulovero, vakuutukset, sähköt, vuokrat, tarjoilut, lehdet jne.

      Viidentoista euron hiustenleikkaus kuulostaa asiakkaan korviin houkuttelevalta tarjoukselta, mutta sellaiseen tarttuessa tulee tukeneeksi harmaata taloutta eli osallistuu rikolliseen toimintaan.

      Jos hinta on alle 20 euroa, niin kuluttajan pitäisi jo epäillä veronkiertoa ja ilmoittaa asiasta verottajalle. Jos hinnasta vähennetään verot ja muut kulut, yrittäjälle ei jää mitään käteen.

      Kovan kilpailun takia miesten hiustenleikkuun 25 euron hinta on Lieksassa kannattavuuden alarajalla. Eteläisessä Suomessa hinnat vaihtelevat välillä 30 - 60 euroa.

      • Äännestinjaloilla

        Onneksi on halvempia partureita kuin tuo sinun hinnoittelu...


      • kiltti.veromaksaja
        Äännestinjaloilla kirjoitti:

        Onneksi on halvempia partureita kuin tuo sinun hinnoittelu...

        Hinnoittelu ei ole minun laatimaa, vaan hinnat löytyvät netistä. Katso sieltä. Halvempia partureita varmaankin löytyy, mutta minä en lähde mukaan rikolliseen toimintaan eli suosimaan veronkiertoa.


    • Kontulan ostarilla on turkkilaisten parturi. Hiustenleikkuu 10€, kuitilla. Kolme kaveria leikkaa koko ajan ja jatkuva jono odottamassa.

    • hsiuydgedyge

      Siellä on asiakkaita paljon, lieksassa ei ole! Lieksalaiset on muutenkin omituisia, ne jättää jäteaseman viereen kaikenmaailman romua,,,ettei vain menisi jätemaksua!
      Ja voihan sen tukan antaa kasvaakkin, ja sitten lopulta säästää ja leikata itse, tulee tosi halvaksi, ja työnjäljestä ei voi muita syyttää!
      Säästetyillä rahoilla voi ostaa olutta,,siis niin ettei osta kerralla viikon tarpeita, vaan käy jonkun tölkin päivittäin,,,tuleneeko halvemmaksi?

    • Näin on, itse kun leikkaa niin saa juuri sellaisen kun sattuu tulemaan. Eikä tule toista samanlaista vaikka uudelleen yrittäisi.:-).

    • kiltti.veronmaksaja

      Kympin parturit eivät maksa veroja eivätkä muitakaan pakollisia maksuja. Turkkilaiset tuskin maksavat myöskään eläkemaksujaan. Miksipä mitään maksaisivatkaan?

      Jos puolen tunnin hiustenleikkaus maksaa 30 euroa, jää yrittäjälle käteen verojen ja pakollisten kulujen jälkeen noin 10 euroa.

      Maahanmuuttajan saamasta kympistä jää maahanmuuttajalle 10 euroa.

    • aika.ratkaisee

      Parturihinnoissa on erotettava saksilla leikkaaminen ja koneleikkuu. Koneleikkaus on nopea toimenpide ja sen takia huomattavasti halvempi. Yllä on kirjoiteltu varmaankin saksilla tapahtuvasta normaalista hiustenleikkauksesta.

    • gegeegyrvis

      Mie suosittelen Biancaa! Hyvä palvelu, huolellinen ja asiantunteva leikkaus syntyy! Tuosta hyvästä maksan mielelläni, aina sen 25 euroa!

    • Mielenkiintoista.

      Minua mietityttää nyt tämän keskusteluketjun tiimoilta rehellinen yrittäminen taas kerran tässä veronmaksun ja kaiken tuetun viidakossa. Ei olisi ensi kerta kun sosiaalirahastot ym. sotkevat tukirahoillaan vaikkapa ihan virallisten ja laillisten kanavien kautta todellisen yrittämisen mahdollisuudet.

      Parturin ammatti on mielestäni hieno ammatti. Perusasiakkaalla ja enemmänkin vaativalla on oletusarvot ajassaan asiaansa kohtaan kohdillaan. Ei ole oikein, että jossakin tuetaan tavalla tai toisella parturointia niin, että joku leikkaa kuitilla 10 eemeliä per kuontalo. Lieksassakin, jos keksitään tuo maahanmuuttajien työllistämiseksi, se on täysin väärin! Aivan todellista, vihaa synnyttävää, väärin tekemistä tämän byrokraattisen ja epäoikeuden, muutenkin, taistelujen viidakossa.

      Ei siinä enää auta sininen tulevaisuuskaan. Mopot karkaavat käsistä ja kauas.
      Hyvää Jussia kuitenkin kaikille. Minä toivon tyyntä järven pintaa, metsissäni pystyssä pysyviä runkoja.

      https://www.google.fi/search?q=sininen tulevaisuus&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiG9rufy8_UAhVEIJoKHbzEAi0Q_AUICigB&biw=1920&bih=950#imgrc=Dh2OIpT1UjlH8M:

    • eka.ja.vika.kerta

      Kerran kokeilin Sinistä Tulevaisuutta. Kävin Villuksen yksityiseltä lääkäriltä reseptin ja apteekista pienen paketin Sinisen Tulevaisuuden pillereitä. Ne olivat todella kalliita eikä teho ollut ollenkaan toivomaani tasoa.

    • taavettikolo

      Olen muutaman kerran yrittänyt päästä Lieksassa parturiin. Tilanne menee yleensä näin. Parturi istuu yksin lukemassa lehteä ja juomassa kahvia. Minä kysyn, että olisko mahdollista saada hiusten leikkaus. Parturi ottaa varauskirjan ja katsoo, että hmm viikon kuluttua torstaina kello 13.30 olisi aikaa. Minä sanon, että ehkäpä katson jos muualta löytyis nopeammin. Parturi jatkaa lehden lukemista ja kahvittelua. Pistäydyn sitten parturissa Joensuussa käydessäni.

      • helppoa.toimintaa

        Minä katson Lieksan partureista (yllämainituista) netistä vapaat ajat ja varaan itselleni sopivan. Voin samalla varata myös henkilön, joka leikkaa hiukseni. Näin olen toiminut jo vuosia. Ajan saan joko samalle päivälle tai viimeistään seuraavalle. Ei tarvitse jonottaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe