Laadukkaan kellon osto

Eururu

Olen miettinyt laadukkaan kellon ostoa. Vaihtoehtoina olen pääty yt citizeniin tai seikoon. Kumpi olisi parempi merkki ja onko linjassa että kvartsikello maksaa 170 euroa.

8

303

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostakalaatuaälkääkuraa

      On huonoja ja on myös laadukkaita kvatsikelloja mistä kannattaa maksaa. Mielestäni esimerkiksi Tissotin käyttämät ETA-kvatsikoneistot ovat tarkkoja ja laadukkaita. Niissä on käytetty myös timantteja, toisin kuin joissain halvoissa muovikoneistoissa, mikä lisää kestävyyttä ja tarkkuutta. Laadukkaan kvartsin saa parilla kolmellasadalla eurolla.

    • TicTacToc

      Siistit ja kohtuulaadukkaat kvartsikellot maksavat juuri sen 200€ kahta puolta, riippuen siitä, haluaako ns. pukukellon (halvempi) vai enemmän sukeltajamallisen (kalliimpi). Itselläni on uudehko Seikon titaanikuorinen pukukello, joka taisi maksaa sen 170€ ja vanha samoin titaanikuorinen sukeltajankello (200m vesitiiviys nimellisesti) joka nykykyisellään (vastaava) maksaisi vissiin noin 250€. Kuten tiedetään, löytyy halvempiakin ja sitten tietysti jopa pariin tuhanteen nousevia hintoja. Kalliissa kellossa maksetaan hieman lisää paremmasta, huollettavasta koneistosta ja hienommasta kuoresta ja tietysti merkistä.

    • seikonottaisin

      Minä valitsisin Seikon. Japanilaisilla kelloilla on kestävän käyttökellon maine, eivätkä ole hinnalla pilattuja. Tälläkin hetkellä ranteessani on japsikello, Casio nimittäin. Citizen on suunnilleen sitä mitä Renault on automaailmassa, eli kiitos ei!

      • hate7

        Minä ostaisin Citizen ecodrive sukelluskellon 200-250€ vesitiivis 300m aurinkokennolla, ei siis pariston vaihtoja. On siis qvartsi kello. Kello pelaa täydellä valolatauksella pimeässä ainakin 6kk ja koko kellon (aurinkokennolla) elinikä ehkä 12 vuotta. Katso netistä kuvia.


    • swissmade22

      Sveitsiläinen Certina koneisto mad in swiss on hyvä kello tosin seiko myös japnakin laatua, mutta cerinassa on koneistossa se pieni timanttikin.

    • AutomaticDivers

      Minusta laadukkaassa kellossa ei ole paristoja vaan automaattiveto.
      Citizeneiztä esim
      http://www.ebay.com/itm/Watch-Citizen-NY0040-Blu-Promaster-Aqualand-Automatic-Divers-20bar-Men-Mares-/362001805079

      Hätätilassa Eco-Drive menettelee
      esim
      Citizen AW1523-01E
      https://www.korustore.fi/fi/tuote/10275475?gclid=CK-ejKeJyNQCFZCOGAodCqcHpQ

      Jos on oltava patterilelu niin:
      Tissot Diver Seastar
      Kannattanee katsoa myös Wenger Sea Force

      • leluja_vain

        Jeee, noi on kuuminta hottia 15 kesäisten mielestä:)))))


    • ajannäyttäjänlinja

      Ei tuolla budjetilla vielä kuuhun mennä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe