Kyyläys ??

surkusimmuinen

Aihe on varmasti ikuisuusjuttu jo,mutta silti kaipaan tajuamista,näkökulmia. Minulla on ihana mies johon luotan, en epäile pettämistä, eikä ole siihen ollut aihettakaan. Mies on kiltti ja rehti.Olemme kolmekymppinen pari, mukavan näköisiä normi-ihmisiä kumpikin, ei alko- ym. ongelmaa....mutta sitten se MUTTA!!! Kun olemme yhdessä ulokona, tanssimassa, syömässä, elokuvissa..ihan missä tahansa, miehellä on tyyli pongata joku nainen, jonka kanssa hän aloittaa intensiivisen tuijottelun, eikä se lopu ennen kuin me tai se vieras ihminen poistuu paikalta. Minua hävettää, surettaa ja se on alkanut vaikuttaa seksielämäämme, en tunne sitä suurta himoa jota tahtoisin, en suurta lämpöä jota kaipaisin, ne ovat pikkuhiljaa jokaisen pettymykseni ja pahanmielen kautta hiipuneet. Mieheni arvostaa minua ,kehuu kauniiksi ja kertoo rakastavansa..mutta koen että myös uskottavuus tuosta kaikesta hyvästä on pikkihiljaa katoamassa.Olen sanonut miehelle asiasta, perustellut tuntemuksiani jne. Olen sanonut ettei minua haittaa jos en ole paikalla, se tuijottelu hävettää vain jos minun on istuttava siinä vierellä typerysta leikkien , eli etten muka tajuaisi,mutta kun tajuan ja mieheni tuijottaa kulloinkin kohdettaan niin intensiivisesti ettei muu kuin umpi sokea voisi olla sitä hoksaamatta ja se hoksaaminen on kai se tavoitekkin. Tästä kärrpäsestä on siis toisin sanoen tullut minulle ja suhteellemme härkänen, enkä tiedä kuuluuko minun tuota kestää koska mies on ihana muuten ja miten oppisin sen kestämään koska järkeni sanoo et suhteessamme on paljon enemmöän hyvää kuin huonoa, mutta tunteet ovat mitä ovat niitä ei voi pakottaa pois.Pahinta on että mies kiletää ilmiön, sellaiseksi kai sitä on kutsuttava ..... ja se tekee asiasta vielä pahemman koska en voi hänelle kertoa mitä tunnen ja miten asia minuun vaikuttaa, kun se on vain "kuvitelmaa"!En ole muuten mustasukkainen, mies voi mennä rauhassa yksin minne tahtoo,olla pois viikonlopun harrastuksissaan jne. Ja olen todella hänelle sanonut että minua ei haittaa vaikka häne istuyisi koko päivän jossain ja tuijottaisi ketä tahtoisi,kunhan minun ei tarvitse olla paikalla sitä todistamassa.En nyt puhu vilkuilusta jota harrastaa jokainen, naiset myös varsinkin jos tarjolla on silmää hivelevää nais/mieskauneutta..vaan puhun typerästä koko yhteisen ajan kestävästä pakkomieletiselötä näyttävästä tuyijottelusta jota mies harrastaa koko ajan ja yrittää sitä peitellä,mutta varsinkin ravintolassa kun alkoholia on nautiskeltu se kontrolli klirpoaa ja se peittely ei onnistu, en yleensä riitele asiasta mutta surulliseksi tulemista en voi välttää ja harmittaa jos jo etukäteen lähtiessään tietää et sama käytös alkaa jossain vaiheessa.Ne kerrat kuntuota tuijottelua ei ole tapahtunut opvat 4 vuotta kestäneessä suhteessamme yhden käden sormilla laskettavissa! Eli mihet kertokaa, avatkaa mistä on kysymys? Ja naiset kertokaa kuinka olette tällaisesta selvinneet, onko niksia asiaa muuttaa jotekin, tai vaikuttaa siihen.Erota en haluaisi!

1

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnellinenyksin

      Jätin tuommoisen sian.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe