Missä luuraa mäntsälän 30-45v varatut Naiset

Sohvaperunannostaja

Kivan näköinen, nelikymppinen varattu urheilullinen mies kamppailee ylimääräisen ajan kanssa.
Mieleen tuli iltauintireissu hiljaiselle järvelle, tai metsäkävely.
Oma vaimo ei oikein tunnu jaksavan innostua.

Olisiko muiden vaimoilla enemmän seikkailuhenkeä?

15

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rohkeastiesiin

      Kerro vaan missä kävellään?

      • Sohvaperunannostaja

        Hmm.. Luontoa rakastaville voisi löytyä rauhallinen paikka vaikka sääksjärven poluilta. Ja onhan toki tässä ihan keskustan tuntumassakin mahdollisuus nauttia luonnon antimista. Välillä voi tulla varjoon jäähdyttelemään vaikka mihin.


    • oikeasikaolet

      Hyh,huoripukki.

      • Sohvaperunannostaja

        Mitäs jos sinä ylivilkkaalla mielikuvituksella varustettu huoripukittelija pyytäisit jotakuta lukemaan sinulle jotakin sivistävää? Anna meidän luontoa ja biologiaa rakastavien nauttia kesästä.


    • Rooibostakin

      voisihan sitä mennä ryhmänäkin kävelee, samalla keskustellen maailmanmenosta. Ei kuitenkaan mitään kuntopiiriä. Eikä tuulipukukansana. Voisipa vaimosikin sitten innostua kun mukana on muita komeita miehiä.

      • Sohvaperunannostaja

        Totta, hyvä vinkki jollekulle, vaikka vaimolleni.
        Esim. vaimoni voi mennä vaikka itsekseen siihen ryhmään, jos sellainen hänet saisi liikenteeseen.
        Enhän tosiaan voi sille mitään, jos charmini ei pure häneen, ja siksi en saa häntä liikahtamaan.

        Itse pidän hieman pienemmistä kokoon-panoista..
        Jotenkin sitä pystyy keskittymään paremmin aiheeseen ja antautumaan asiaankuuluvalla tavalla ihmiselle, joka on tullut minua tapaamaan.

        Nyt vain näpyttelemään vastauksia, jännittävää luontoseikkailua kaipaavat 30-45v varatut naiset.

        Tänään löytyi taas rauhallinen metsätie, jossa sai 100% rauhassa nauttia luonnon rauhasta.
        Ikävä kyllä, tein sen yksin.


    • MAAMIEHET

      TULE ILLALLA HIRSIBAARILLE NIIN TARKASTETAAN PELIVEHKEET

      • Sohvaperunannostaja

        Ei näkynyt ketään tarkastajaa hirsibaarilla... Tietysti aika kun on niin suhteellinen käsite, niin voi olla, että siinä kävi meillä pieni klikki suunnitelmassa.


    • Oijavoi

      Ooksie maksullinen seuramies? Nykyisin on naisillekin niitä taikkuhierojia. Saaks sua tilaisuuksiin lainata maksusta?

      • Sohvaperunannostaja

        Ei, kyllä tässä on ihan puhtaasti kahden varatun aikuisen seurasta kyse. Tilaisuuksiin pääsen ihan riittävästi, mutta kahdenkeskinen seura kauniin, mukavan naisen kanssa puuttuu.

        Olisihan tuo varamiespalvelu ihan mainio idea, ja vielä taattua kotimaista.. Mutta ei ole tämän herrasmiehen juttu.

        Nyt kaikki kauniit varatut naiset vain viestimään. Vielä muutamia paikkoja on vapaana luontopolulle kivan, hauskan, ja jopa ihan mukavan näköisen miehen kanssa.


      • Maitokahvipapu

        Citymarketin Jumalainen leivos/leipämyyjä voisi osallistua tähän keskusteluun. Jotain korvausta olisi saatava, sillä kun tuon, ilmeisesti ei aivan Suomalaisen ilmestyksen näin, unohtui puolet ostettavista tavaroista. Huoh..siinäpä vasta kävelyseuraa..


    • villigey

      Sinä urheilullinen mies.....minä urheilullinen mies, kivanäköinen, hyvä perseinen, sinulle sopiva, iltauinnille, ja panolle (hyi minua) tavataanko? Kamppaillaan yhdessä! hih. Minä kyllä innostan sinua, kun vaimo ei. Meillä voisi olla kivaa. Seksiä ja kaikkea kivaa. Olen niin villi kaveri, että huh huh. (juu...olen varattu, mutta salasuhteeseen, hui)

    • liuskisläyskis

      Minä olen reilu viisikymppinen mies ja tahdon myös jumputella.
      Missä nähään?

    • Halipusu

      Olisiko haluja halulle ja pusuluille salaa.

      • Sohvaperunannostaja

        AP: Jos nainen kysyy, niin kyllä olisi haluja. Illat pimenenvät, mutta aina löytyy jokin kiva paikka seikkailulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4463
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4454
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4066
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2997
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2611
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2163
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2115
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2079
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1705
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1462
    Aihe