Porukkavoitto lotossa

VoitinJoskusMinäkin

Kiitos porukkaloton laatijalle :)

14

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NänSeMännöö

      Kerrankin meni jättipotti oikeudenmukaisesti eurolla neljännesmilli!

    • 1rivi

      oliko harava,järjestelmä, vai tavallinen, hinta ? imoittaisivat noi tiedot, jättäis paikkakunnat pois

    • Täytyy sanoa, että nyt vituttaisi, jos olisin tuollaisessa mukana. Kuppaiset alle 300 000 euroa...

      En lähtisi noin isoon porukkaan kuin enintään jollain Eurojackpotin jättipottikierroksella.

      • onnellinen-_

        Sä olet kyllä hassun hauska, oot kateellinen ja suuruudenhullu samassa persoonassa, ihan mainio tyyppi!!!! 😂


      • onnellinen-_ kirjoitti:

        Sä olet kyllä hassun hauska, oot kateellinen ja suuruudenhullu samassa persoonassa, ihan mainio tyyppi!!!! 😂

        Miksi olisi kateellinen kuppaisesta pikkuvoitosta, jolla ei tee mitään? Ihan aikuisten oikeasti: tuollaisella summalla ei saa mitään sellaista, mitä minä haluaisin ja jota minulla ei tällä hetkellä ole. Autot eivät kiinnosta, vene on jo, asuntokin on velaton jne eikä kumpaankaan ole vaihtotarvetta. Eikä summa riitä lähellekään siihen, että jäisin pois työelämästä, mikä olisi se haave, jonka vuoksi lottoan.


    • pissedoff

      Vituttaisi aivan armottomasti jos olisin kerrankin voittanut Lotossa pääpotin ja sitten saisin vain vajaat 300 000. Onhan sekin rahaa mutta silti!

      • tyhymäköOOT

        Ostaessaan porukan 1\50 niin luulis älyävän ettei koko pottia saa yksin?


      • pissedoff

        Kyllähän minä tuon luonnollisesti tiedän, sen takia en pelaakaan porukkapelejä. Idioottiko olet? Ihan vain totesin noin yleisellä tasolla, että tuollaisen 300 000 voitto ei juuri maailmaani muuttaisi, toisin kuin esim. 10 miljoonan voitto.


      • oooot

        Porukka voitolla voisit pelata 24/7 suosikkipeliäsi Veikkauksen Bingoa sekä Kaikki tai ei mitään. Ps. Olisite sitten porukalla siellä linjalla


      • pissedoff kirjoitti:

        Kyllähän minä tuon luonnollisesti tiedän, sen takia en pelaakaan porukkapelejä. Idioottiko olet? Ihan vain totesin noin yleisellä tasolla, että tuollaisen 300 000 voitto ei juuri maailmaani muuttaisi, toisin kuin esim. 10 miljoonan voitto.

        Samaa mieltä. Tosin minulle riittäisi vähemmänkin kuin 10 miljoonaa. Ikää ja eläkertymää on sen verran, että miljoona (eli vaimon kanssa puoliksi jaettuna puoli milliä kummallekin) riittäisi. Sillä voisi heittää hanskat tiskiin ja jäädä yhdessä pois työelämästä. Mutta tosiaan tuollainen 300 000 tarkoittaisi sitä, että pitäisi jatkaa vielä useampi vuosi. Vaikka sijoitukset onnistuisivat ihan nappiin, niin alle viiden vuoden tuota ei saisi kasvatettua riittävän isoksi sallimaan eläkkeellejäännin.


    • Pena-

      Täällä yksi onnellinen voittaja Lahdesta. Tarjoan kierroksen kaikille kello 23 BAR 69 Hirsimäentie 69, Lahti. Olen reilu kaveri niin kyllä tuosta joutaa tarjotakki.

    • vajakkien.hommaa

      Vain idiootti osallistuu 1/50 porukkaan. Ja näitähän riittää, mutta tämä taisi silti olla ainoa kerta kuin noin isolle porukalle päävoitto edes tulee.

    • Kylläkelpasi

      Onneksi olen idiootti, -reilu parisataa tuhatta voittanut idiootti, heh

      • No, hyvä jos olet onnellinen. Vielä huomisaamunakin raahautuessasi työpaikalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe