IPU ja pj-vaali

Olen-huolissani

Löytyyköhän jostain sellaista hullua joka haluaisi ottaa johdettavakseen puolueen jolla lähemmäs 20 000 euron velat eikä montakaan jäsentä? Eikö kannattaisi ennemmin perustaa uusi liberaali kansallismielinen puolue?

13

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivustaseurailija

      Sosialistinen kansallismielinen puolue olisi hyvä juttu, siis jos IPU lakkaa olemasta.
      Mielenkiintoista kyllä seurata kenestä tulee uusi puheenjohtaja ja mihin suuntaan hän alkaa IPU:a ajamaan.

      • oikeusjakohtuus

        Tarvitaan konservatiivinen puolue koska Suomessa Kokoomuksesta on tullut lähinnä kommunistinen puolue joka Keskustan kanssa varastaa ihmisiltä kaiken omaisuuden. IPU oli alunperin tällainen mutta johdon toiminta pilasi asiat. IPUlla on saumat Suomen johtavaksi puolueeksi mikäli langat saadaan järjestykseen. Vasemmistolaisista on tullut paha riesa IPulle.


      • Sivusta_seurannut
        oikeusjakohtuus kirjoitti:

        Tarvitaan konservatiivinen puolue koska Suomessa Kokoomuksesta on tullut lähinnä kommunistinen puolue joka Keskustan kanssa varastaa ihmisiltä kaiken omaisuuden. IPU oli alunperin tällainen mutta johdon toiminta pilasi asiat. IPUlla on saumat Suomen johtavaksi puolueeksi mikäli langat saadaan järjestykseen. Vasemmistolaisista on tullut paha riesa IPulle.

        IPU:lla on langat jo umpisolmussa, ei sitä erkkikään aukaise, Muutama voi paremman tekemisen puutteessa harrastella mukana, vähän kuin poliittinen peräkylän ompeluseura.


      • tämän-huomannut
        Sivusta_seurannut kirjoitti:

        IPU:lla on langat jo umpisolmussa, ei sitä erkkikään aukaise, Muutama voi paremman tekemisen puutteessa harrastella mukana, vähän kuin poliittinen peräkylän ompeluseura.

        Ero IPUn ja muiden puolueiden välillä on siinä ettei IPUlla ole kansan verokassaa hallussaan. Muuten toiminnat ovat yhtä samaa surkeutta ja EUn ylistämistä.


      • tarkkuutta
        tämän-huomannut kirjoitti:

        Ero IPUn ja muiden puolueiden välillä on siinä ettei IPUlla ole kansan verokassaa hallussaan. Muuten toiminnat ovat yhtä samaa surkeutta ja EUn ylistämistä.

        EU:n ylistämistä? IPU lienee ainoa suomalainen puolue jonka kaikissa ohjelmissa on aina pyritty irroittautumaan EUn kuolemansyleilystä.


      • sitä-juuri
        tarkkuutta kirjoitti:

        EU:n ylistämistä? IPU lienee ainoa suomalainen puolue jonka kaikissa ohjelmissa on aina pyritty irroittautumaan EUn kuolemansyleilystä.

        Jos IPUn kansantalousoppi perustuu samaan kuin EUlla niin tulos on sama. Valtion rahanluonti on jo tuhonnut koko Euroopan talouden . Lopettakaa EUn matkiminen jos pyritte eroon siitä.


    • IuojanIuoma

      Kutsukaa poispotkittu vpj takaisin. Luottokelvottomana hän voi "hoitaa" velat.

      FBn mukaan äijänkäppänä on otilla pumpun takia ja toivotaan, että häipyy sieltä pikaisesti vaikka "luonnollisena poistumana", koska sairaalapaikka maksetaan veronmaksajien rahoilla ja tuo moninkertainen rattijuoppo e ole ollut työelämässä kahteenkymmeneen vuoteen eikä siis maksanut veroja.

      • tämä-selvää

        Varo hyvä mies ettet itse menetä suojatyöpaikkaasi jota veronmaksajat pitävät yllä nyt velaksi. Kohta tulee noutaja ja jäät ilman mitään tukia.


      • IuojanIuoma
        tämä-selvää kirjoitti:

        Varo hyvä mies ettet itse menetä suojatyöpaikkaasi jota veronmaksajat pitävät yllä nyt velaksi. Kohta tulee noutaja ja jäät ilman mitään tukia.

        Silloin jää enemmän vapaa-aikaa ja elelen yhteiskunnan loiselukkana eli olen selvää pj ainesta Itsenäisyyspuolueelle.


      • turha-jäkätys
        IuojanIuoma kirjoitti:

        Silloin jää enemmän vapaa-aikaa ja elelen yhteiskunnan loiselukkana eli olen selvää pj ainesta Itsenäisyyspuolueelle.

        Luulet vain. Ethän uskaltanut enää asettua ehdokkaaksikaan.


      • IuojanIuoma

        No seuraavissa vaaleissa sitten jos olen vielä luottokelvoton eli IPU ainesta.


    • Näin.se.menee

      Luottokelvottomuus on tärkeä kriteeri Ipun jäsenille - silloin ei joudu vastaamaan veloista.

      • seselvä

        Eikä saa mistään velkaa.Muista se.Hyvä tieto Suomen johtajille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe