seuraa vaellukselle Pirkanmaalta

Vaeltajaksi

Hei kaikki,
Olen 38v nainen ja olen päättänyt toteuttaa haaveeni päästä kiinni vaellusharrastukseen :) Haen pelkästään seuraa vaellukseen ja mukavintahan olisikin löytää joku porukka johon liittyä. Jos tiedät jonkun hyvän porukan, johon aloittelijatkin pääsisi mukaan tai olet itse halukas lähtemään retkiseuraksi niin kirjoita ihmeessä :)
Asun Tampereella ja viisainhan olisi ensin istua alas ja juoda kuppi kahvetta suunnittelun ja tutustumisen merkeissä :)

10

720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!

      Olisitko kiinnostunut lähtemään viikolla 28 Hossaan. Me olemme vaelluskavereita, 53v mies ja 50 v nainen. Porukasta yksi joutui perumaan, joten autossa ja mökissä olisi tilaa. Olemme Pirkanmaalta ja viime keväänä olimme esim Karhunkierroksella. Hossassa olisi tarkoitus tehdä päiväretkiä, n. 10 -15 km.
      Ota yhteyttä, jos asia kiinnostaa.

    • TerkutPorista

      Moi!
      Vieläkö on vaellusseura hakusessa?
      Olen 43-v heteronainen. Olen käynyt pohjoisen vaellusreiteillä reilu kymmenen kertaa. Eli erityisen kokenut vaeltaja en ole, mutta ongelmitta olen selvinnyt. Jonkun kerran on kaverina ollut ensikertalainenkin, ja hyvin on mennyt. En kuulu mihinkään vaellusporukkaan. Olen lähinnä keskikuntoinen tepastelija. Minulla on lomaa elokuun tokasta vkosta eteenpäin. Jos sinulla on tuolloin mahdollisuus lähteä, esim Lappiin, niin aletaan suunnittelemaan retkeä. Asun tällä hetkellä Porissa.

      • Moikka!
        Kuinka pitkä loma jakso sinulla on silloin elokuussa. Minä pidän lomani pätkissä ja joku pätkä voisi osua siihen ajankohtaan.
        Voit vastata minulle myös s-postiin. Nimimerkin mukaisesti tänne suomi24:ään


    • Patikointiseuraa

      Hei,
      Joko vaelluseuraa on löytynyt?

      Haluaisin tehdä joko päiväretken tai yhden yön stopilla vaelluksen Joutsijärven ympäri. Se on tässä Pirkanmaalla Porin suunnalla, Kierroksen pituus 27 km.

      Olen 46 v. mies ja en ole löytänyt lähipiiristä ketään joka haluaisi ko. patikan tehdä. En ole kokenut valtaja, mutta tuolla matkalla riittää hyvä kunto :)

      Minulle sopisi parhaiten viikolla 31.

    • Kiersin tuon Joutsijärven lenkin kesäkuun alussa ja olin puolivälissä laavulla yötä. Ei se kuitenkaan ollut niin ihmeellinen, että sinne haluaisi heti uudelleen lähteä.

    • Kanoottirider

      Iso-Syötteen kansallispuistoon lähdetään ajalle 3.-6.8. ja melotaan inkkarikanooteilla Pärjänjokea reilu 20 km. Mökkiin ja autoon mahtuu vielä 2 henkilöä. Mökkivuokra ja polttoainekustannukset jaetaan porukan kesken ( noin 100€/ henk)

      Lisätietoja voipi kysellä osoitteessa [email protected]

    • laikavE

      Posion korouoma on ihana merkitty reitti, mahdoton eksyä, itse lähinnä käväsen ihan pieniä päivä reissuja lähimaastoon, marjastus ja sienestyksen merkeissä ja onhan nyt ihanaa hyötyliikuntaa hillastus ja täällä pohjoisessa soita riittää, ja ihania paikkoja joita voi ihastella, itse melkein 2vuotta sitten trelltä pois jätin edellisen elämän taakse en kadu sekunttiakaa, voin tehdä etänä työt toteuttaa unelmaa joka silloin jäi vaiheeseen monien mutkien kautta, ja aikaa on ja koirakin pyörii tuossa jaloissa

      • Moikka!

        laikavE .Nyt ollaan menossa 7.9 Leville vähän ruskaretkelle. Kuljetko siellä päin?


    • lappiin_miehen_mieli

      Aikookos ap tai joku muu vaeltaa tänä kesänä?

    • lapinmiehenmielelle

      Minä olen aatellut jos mitä seuraa löytyy. Olen ns. sateenkaari-ihminen ja sen mukaisesti olisi kiva löytää telttaseuraa vaellukselle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe