Ajattelemisen aihetta

harmaa_lumi

Heippa kaikki,

koen velvollisuudekseni välittää teille kaikille tiedoksi yhden kesäisen illan ja yön tunnelmat. Tällä palstalla kun tuntuu elävän käsittämätön harhaluulo siitä, että jokainen naispuolinen ihminen, ainakin teini-ikäisestä keski-ikäiseen, eläisi jotakin lakkaamatonta orgiaa. Se on kammottava harhakuvitelma ja pelkään sen vääristävän kaikkien niiden ajatusmaailmaa, jotka siihen uskovat. Siksi kirjoitan seuraavan tositapahtumiin perustuvan vuodatuksen.

Omia lapsia minulla ei ole, mutta minulla on kunnia olla kummitäti. Olen aina tullut oikein hyvin toimeen kummityttöni kanssa. Viimeisin merkki siitä oli aivan äskettäin, kun hänen vanhempansa lähtivät muutamaksi päiväksi matkalle, johon tytärkin vielä viime vuonna osallistui, mutta nyt halusi mieluummin jäädä kotiin. Hänen vanhempansa ehdottivat suostumuksellani hänelle, että tulisin hänen seurakseen niiksi päiviksi, kun vanhemmat ovat matkalla. Etukäteen arvelin, että juuri rippikoulun suorittanut nuori neito kaikkein viimeiseksi haluaa tulla viikonloppuna kummitätinsä vahdittavaksi, mutta yllätyksekseni sain kuulla, että juuri niin hän toivoo.

Sain siis ilon ja kunnian viettää viikonlopun aivan ihastuttavan, älykkään, sanavalmiin, kohteliaan ja kauniin nuoren neidon seurassa. Illalla useammankin kerran hän vastasi puhelimeensa ja kertoi kavereilleen, että viettää illan mieluummin kotona, kun kerrankin sai kummitätinsä ihan itselleen.

Vietimme hauskaa tyttöjen iltaa tekemällä hyvää ruokaa ja nauttimalla siitä pitkän kaavan mukaan ja saunomalla.

Arvelin jo etukäteen, pelkäsinkin, että neidon kiinnostus viettää aikaa keski-ikäistyvän kummitädin seurassa toisi eteeni kysymyksiä, joihin olisin aivan väärä ihminen vastaamaan. Päätin kuitenkin nöyrästi ottaa vastaan sen, mitä edessä olisi. Saunan jälkeen, kammatessani saunan jälkeen hänen hiuksiaan, se tuli. Suoraan ja kaunistelemattomasti: "Minkä ikäisenä sä menetit sun neitsyyden?"

Pysähdyin. Vastasin rehellisesti, niinkuin asia on. Silloin puolestaan hän pysähtyi. Aivan kuin jokin vapauttava aalto olisi käynyt hänen lävitseen. Hän katsoi minua pitkään bambinsilmillään ja sanoi uskovansa minua, koska ei usko minun ikinä valehtelevan hänelle. Sitten hän huudahti: "Vaikka sä saisit ihan kenet vaan!"

Nuoren neidon lause oli minulle suurempi itsetunnon kohottaja kuin mikään pitkään aikaan. Tyttö, jollainen olisin aikanani itse halunnut olla, kavereidensa keskuudessa suosittu, koulussa ja lukuisissa harrastuksissaan menestyvä kaunotar, sanoi noin. Silmäni kostuivat ja minun oli halattava häntä. Mutta sitä jouduin katumaan jo aivan hetken päästä.

"Oletko sitten lesbo?", hän kysyi. Hädissäni sopertelin, että en todellakaan, ja että en häntä siksi halannut. Mutta hänen kysymykseensä ei liittynyt tippaakaan ivaa, tuomitsemista tai hämmästelyä. Hän edustaa sitä sukupolvea, jolle kaikki ovat tasa-arvoisia riippumatta seksuaalisesta suuntautumisesta, ihonväristä tai muista toisarvoisista asioista. Hänen kysymyksensä oli arkinen, aivan kuin hän olisi kysynyt, mitä ruokaa huomenna tehdään. Mielessäni päätin, että nyt ei todellakaan ole oikea aika kertoa, miten suunnattomasti nautin myös fyysisestä läheisyydestä parhaan ystäväni kanssa, vaikka siihen ei liity mitään seksuaalista.

Seuraavaksi sain vastata kysymykseen, olenko "a-sex" (en tiedä, miten se kuuluisi kirjoittaa). Selityksen aseksuaalisuudesta saatuani vastasin, että ehkä, ainakin osittain.

Keskustelimme aamuyöhön saakka kaikesta mahdollisesta. Ihmissuhteista ja rakkaudesta. Mutta vielä paljon enemmän kaikesta jokapäiväisestä, kuten koulusta, opiskelusta, ammatinvalinnasta ja työelämästä, asumisesta, muista arjen asioista ja kaikesta sellaisesta.

Myöhään, tai paremminkin varhain, hyvää yötä toisillemme toivottaessamme nuori ystäväni kiitti minua kauniisti todeten, miten hyvä hänen on olla tietäessään, että hänelläkään ei ole kiire.

Kuulun sukupolveen, jonka on ollut vielä aika helppoa olla ilman seksiä toisen ihmisen kanssa, ihan aikuisikään saakka. Isovanhemmillani seksi kuului avioliittoon, vanhemmillani seurustelusuhteeseen. Itsellänikään ei ollut rippikouluiässä mitään paineita asian suhteen. Olin varma, että sen aika tulee, kun tulee. Nykynuorilla sen sijaan on valtavasti tietämystä asiasta. Se on minusta hyvä, koska tieto lisää suvaitsevaisuutta ja vähentää tuomitsemisen halua. Mutta toivon, että he eivät joutuisi kokemaan kaikkea tarjolla olevaa taakkana omalle ihanalle itselleen.

83

1420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EdesUnissa

      Tämä on ihan hyvä kirjoitus. Se pitäisi lukea nimenomaan teinien. jotka tuntuvat useasti olevan "paineen" alaisia.

    • Toinenkummitäti

      Tytärtä on siunattu upealla kummitädillä.

    • minä uskon tietoisuus seksuaalista lisännyt haluja kokeilla omiaan tuntemuksia ,mistä seurausta oman tavan löytymisen jälkeen koukuttuminen seksualisuuteen.

    • Mukava kirjoitus. Kiitos.

      No tämä palsta on vääristyneen nykymaailman ilmentymä. Nämä jutut suureltaosin kamalaa saastaa, mutta sitä netti mahdollistaa. Anonyymina työntää kaikki loka sielusta tänne. Mutta on täällä kaltaiasi poikkeuksiakin ja onneksi tuo sinun kummityttösi sukupolvi osaa myös lukea mediaa paremmin...😊

      Uskon että tämäkin palsta aikanaan hieman muuttuu, kun nettikulttuuri pääsee kehityksen perässä paremmalle tasolle. Ja tasa-arvoinen kasvatus korjaa käsityksiä miesten ja naisten välillä. 😊

      Onneksi takaa kasvaa ohi fiksumpia ihmisiä. Omista lapsista jo näkee. 14 vuotias poikani on säntillinen nuori mies. Hänestä tulee vielä joskus huippumies jollekin leidille. Ja tytöstäni taas sellainen vahva nainen. 😊

      • PalstaTrolli

        Näkemys se tuokin, vaan mitenkähän oikeasti mahtaa käydä?

        Ei tasa-arvoisen kasvatuksen korjaamista pojista tule huippumiehiä kenellekään.

        Todennäköisempi kohtalo on päätyä katkerena kitisemään Sinkut-palstalle naisten omituisuudesta.

        Vahva nainen ei taas löydä mistään "oman tasoistaan", "ihanaa" jne. jne. jne. miestä ja muuttuu happamaksi paskiaiseksi tai löytää tosi ihanan toiseuden kulttuurin edustajan ja muuttuu sitten happamaksi paskiaiseksi.

        Mutta itsehän sinä lapsiasi kasvatat.


      • PalstaTrolli kirjoitti:

        Näkemys se tuokin, vaan mitenkähän oikeasti mahtaa käydä?

        Ei tasa-arvoisen kasvatuksen korjaamista pojista tule huippumiehiä kenellekään.

        Todennäköisempi kohtalo on päätyä katkerena kitisemään Sinkut-palstalle naisten omituisuudesta.

        Vahva nainen ei taas löydä mistään "oman tasoistaan", "ihanaa" jne. jne. jne. miestä ja muuttuu happamaksi paskiaiseksi tai löytää tosi ihanan toiseuden kulttuurin edustajan ja muuttuu sitten happamaksi paskiaiseksi.

        Mutta itsehän sinä lapsiasi kasvatat.

        No tasa-arvo on tullut pysyäkseen. Naiset ovat itsenäisempiä ja eriytyneet miehestä. Ja toisaalta miehilläkin on nyt oikeuksia, kunhan osaa vaan oivaltaa ne.

        Itsekään en ymmärrä mitä miehet täällä valittaa naisista. Hehän saavat itse päättää kenenkä kanssa elämää haluavat jakaa. Ja naisia on jokalähtöön.

        Kyllä minä opastan lapsenikin oivaltamaan sen, että elämässä ei pidä tyytyä vähään. Eikä toisaalta ilmaiseksikaan mitään saa.

        Niin ja tiedän kyllä, että saan kasvattaa lapset ihan ilman palstan hyväksyntää. 😊


      • PalstaTrolli

        Kaikki tilat ovat historiallisessa viitekehyksessään aina tilapäisiä.

        Pahin mahdollinen harha on kuvitella, että asiat menevät huomenna samaan suuntaan kuin aikasemminkin. Usein näin ajatteleleville seuraa täysin "yllättävä" sekä "järkyttävä" katastrofi, joka muuttaa kehityksen suunnan.

        Useimmat kyllä huomaavat ilmeisimmät kehityskulut, mutta yllättävän usein juuri ketään ei kiinnosta hittojakaan mitä hieman syvemmällä tapahtuu ja sitten tapahtuu "yllätys". Osaa asioista pääsee oikeastikin yllättämään.

        Pitäisi kasvattaa lapset siis siten, että he selviävät ennakoimattomasta ja ennakoitavasta tulevaisuudesta mahdollisimman hyvin.

        Muutamia ohjeitakin voin antaa yleisen käsien heiluttelun ja jupinan lisäksi:

        -Lasten oma liikkuminen. Pennut pihalle hyppimään, pomppimaan, kiipeilemään ja pyöräilemään.

        -Lasten kanssa tekeminen. Kalastakaa, istuttakaa perunoita, vuolkaa sormeen, kiivetkää puuhun ja menkää jätskille sekä näyttelyyn.

        -Levätkää tarpeeksi ja pidä huolta siitä, että ns. tylsiä hetkiäkin syntyy. Lukekoot vaikka Muumi-sarjakuvaa.

        -Ihmisiin tutustuminen. No eh. Ei sitä tarvitse mennä häiristelemään vaan onhan niitä kavereita, etäisempiä sukulaisia sun muita.

        -Esiintymis-, neuvottelu- ja myyntitaitojen opettelu. Näistä ei ole koskaan haittaa.

        -Informaation käsittely. Hillittömällä määrällä yksityiskohtia ei yleensä tee mitään. Mikä on esittäjän agenda ja mikä asian pihvi?

        -Väkivalta ei ole oikeasti koskaan poissa muodista. Esimerkisksi thai-nyrkkeily, ammunta ja armeija ovat hyväksi lapsellesi.

        -Varallisuus ei ole haitaksi.

        -Ideologisten kahleiden takominen lapsen ajatteluun kielletty!

        Muussa tapauksessa sinun täytyy pyytää lupa minulta lastesi kasvattamiseksi!


      • PalstaTrolli kirjoitti:

        Kaikki tilat ovat historiallisessa viitekehyksessään aina tilapäisiä.

        Pahin mahdollinen harha on kuvitella, että asiat menevät huomenna samaan suuntaan kuin aikasemminkin. Usein näin ajatteleleville seuraa täysin "yllättävä" sekä "järkyttävä" katastrofi, joka muuttaa kehityksen suunnan.

        Useimmat kyllä huomaavat ilmeisimmät kehityskulut, mutta yllättävän usein juuri ketään ei kiinnosta hittojakaan mitä hieman syvemmällä tapahtuu ja sitten tapahtuu "yllätys". Osaa asioista pääsee oikeastikin yllättämään.

        Pitäisi kasvattaa lapset siis siten, että he selviävät ennakoimattomasta ja ennakoitavasta tulevaisuudesta mahdollisimman hyvin.

        Muutamia ohjeitakin voin antaa yleisen käsien heiluttelun ja jupinan lisäksi:

        -Lasten oma liikkuminen. Pennut pihalle hyppimään, pomppimaan, kiipeilemään ja pyöräilemään.

        -Lasten kanssa tekeminen. Kalastakaa, istuttakaa perunoita, vuolkaa sormeen, kiivetkää puuhun ja menkää jätskille sekä näyttelyyn.

        -Levätkää tarpeeksi ja pidä huolta siitä, että ns. tylsiä hetkiäkin syntyy. Lukekoot vaikka Muumi-sarjakuvaa.

        -Ihmisiin tutustuminen. No eh. Ei sitä tarvitse mennä häiristelemään vaan onhan niitä kavereita, etäisempiä sukulaisia sun muita.

        -Esiintymis-, neuvottelu- ja myyntitaitojen opettelu. Näistä ei ole koskaan haittaa.

        -Informaation käsittely. Hillittömällä määrällä yksityiskohtia ei yleensä tee mitään. Mikä on esittäjän agenda ja mikä asian pihvi?

        -Väkivalta ei ole oikeasti koskaan poissa muodista. Esimerkisksi thai-nyrkkeily, ammunta ja armeija ovat hyväksi lapsellesi.

        -Varallisuus ei ole haitaksi.

        -Ideologisten kahleiden takominen lapsen ajatteluun kielletty!

        Muussa tapauksessa sinun täytyy pyytää lupa minulta lastesi kasvattamiseksi!

        No eron jälkeen sain vapaammat kädet kasvattaa lapsia omilla metodeilla. Täällä on säännöt ja ne on perusteltu heille. Kaikkea saa kyseenalaistaaja "siperian" kauttakin saa oppia asioita, kunhan ei henkensä uhalla.

        Räyhäämällä ei saa kumpikaan osapuoli jyrätä asioita läpi. Toisten kunnioitusta opetellaan, tosin ei ole tarvinnut puuttua enää.

        Sosiaalista kanssakäymistä ja tapoja on opeteltu vissiin, kun naapurin tädit ovat haltioissaan kaksikosta ja muutkin vanhemmat ihmiset ympärillä.

        Muutenkin täällä ei eletä lasikuplan sisällä. Vaikka joitain taiteellisia vapauksia on rajoitettu vesivahinkojen ja materiaalien tuhoutumisen estämiseksi.

        Luulen, että saan tämän viestijuoksun kapulanvaihdon suoritettua kiitettävin arvosanoin ja kannustaa kohta kohti maailmaa pinkovaa jälkipolvea. 😁


      • Toisaalta palstalla on vaihtoehtoisia näkökulmia. Monet todella ääliöitä sellaisia, mutta aina niissäkin jotain ajattelemisenaihetta on. Hyvä joskus altistaa itseään sellaisille. Jos suvaitseva ja avoin asenne ei kestä tätä palstaa, siinä on jotain vialla.


      • PalstaNikki kirjoitti:

        Toisaalta palstalla on vaihtoehtoisia näkökulmia. Monet todella ääliöitä sellaisia, mutta aina niissäkin jotain ajattelemisenaihetta on. Hyvä joskus altistaa itseään sellaisille. Jos suvaitseva ja avoin asenne ei kestä tätä palstaa, siinä on jotain vialla.

        Niin, minulle tämä media sopii vallanhyvin ajatuksien selvittelyyn ja ajanvietteeksi. Minä tykkään ainakin. :o)


    • "Tällä palstalla kun tuntuu elävän käsittämätön harhaluulo siitä, että jokainen naispuolinen ihminen, ainakin teini-ikäisestä keski-ikäiseen, eläisi jotakin lakkaamatonta orgiaa."

      .. Aikast Pahaa Vääristelyä.. Enkä ole itse tälläiseen törmännyt.. Joku ProvoTrollaaja voi tuollaista väittää, mutta kaikki tietävät sen olevan ProvoTrollausta.. Tai ainakin pitäisi tietää.. ;P

      .. Mut joo.. Ainakin Mun Silmissä Taidatte olla Molemmat Ihan FIksuja Tapauksia.. Nainen ja Tyttö.. ;P

      • Avio.ATmies

        Oletpa optimistinen. Oli kyseessä sitten trollaaminen tai ei, niin turha se on kiistää etteikö tällä palstalla tuo olisi aika dominantti näkemys.


      • Avio.ATmies kirjoitti:

        Oletpa optimistinen. Oli kyseessä sitten trollaaminen tai ei, niin turha se on kiistää etteikö tällä palstalla tuo olisi aika dominantti näkemys.

        .. Nope.. En koe, että ainakaan Just Noin Kärjistetysti esiintyisi.. Harvoin edes Pahimmissa Provoissa.. ;P


    • airistolle.tietenkin

      Ajattelemisen aihetta, monelle tosiaan.... Kiitos asiallisesta kirjoituksestasi, tasaa hieman vaakakuppeja trollien kirjoitteluun nähden.

      Tuntematon ihminen... mies, ei mulla ole mitään tunteita häntä kohtaan, miten voisi edes olla?
      Joskus jopa tunnen itseni silleen vialliseksi... ett mulla on ns. etana sulake... ei lämpene ei.

      Toisinaan taas tuntee olevansa jokin kivikautinen jäänne, näiden yhden illan juttuja harrastavien ja seuraa hakevien joukossa... varsinkin tansseissa. Mä menen tansseihin tanssimaan, en hakemaan seksiseuraa seuraavaksi yöksi.
      Tietenkin on mahdollista ett tapaan siellä miehen johon tutustun pikku hiljaa, ihastun ja ajan oloon vaikka lopulta rakastunkin, joka voi johtaa vakavampaan parisuhteeseen.
      Mutta kaikkeen tähän kyllä kuluu aikaa... ja edellisestä virheestään kyllä aina oppii varovaisemmaksi, ainakin toiset hieman herkemmät.

      • No voisko etanavaihde tarkoittaa vaan sitä, että sinä et niin kaipaa parisuhdetta? Sulla tuntuu olevan elämässä niin paljon puuhaa, että ei siihen mies mahtuiskaan. 😊


      • EdesUnissa

        Eiköhän kaikilla naisilla ole etana sulake muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Mutta alkoholi nostaa naisen kehossa testosteroni määrää, ja siksi jotkut naiset muuttuvat "seksuaalisemmiksi" päihtyneenä, ja tekevät typeryyksiä joita katuvat.


      • airistolle.tietenkin
        tähänsekaappi kirjoitti:

        No voisko etanavaihde tarkoittaa vaan sitä, että sinä et niin kaipaa parisuhdetta? Sulla tuntuu olevan elämässä niin paljon puuhaa, että ei siihen mies mahtuiskaan. 😊

        Ihan oikeesti, kyllä mä kaipaan miestä vierelleni ja omaa perhettä. Mutt siinä sä olet oikeassa ettei mulla juuri nyt ole aikaa tutustua kehenkään niin ett siitä mitään kestävää suhdetta syntyisi. Ja luojan kiitos, mulla on vielä muutamia vanhoja ystäviä opiskelu ajoilta vierelläni.

        Kyllä mies tällä hetkellä olisi lähinnä se syrjään työnnettävä moduuli, joka saisi lähinnä väistellä ns.pakollisia "menojani";
        työtäni, joka pakostakin ajaa tällä hetkellä... miehen edelle,
        opiskeluani...samoin, muuten en saavuta päämäärääni,
        ja vanhempiani... kumpikin sairaita ja asuvat kanssani.
        Mikä se sellainen parisuhde olisi... ei yksikään järkevä ihminen sellaiseen parisuhteeseen suostuisi... en minä ainakaan! (vaikka sitä järkeäkin mulla on rajoitetusti)


      • airistolle.tietenkin kirjoitti:

        Ihan oikeesti, kyllä mä kaipaan miestä vierelleni ja omaa perhettä. Mutt siinä sä olet oikeassa ettei mulla juuri nyt ole aikaa tutustua kehenkään niin ett siitä mitään kestävää suhdetta syntyisi. Ja luojan kiitos, mulla on vielä muutamia vanhoja ystäviä opiskelu ajoilta vierelläni.

        Kyllä mies tällä hetkellä olisi lähinnä se syrjään työnnettävä moduuli, joka saisi lähinnä väistellä ns.pakollisia "menojani";
        työtäni, joka pakostakin ajaa tällä hetkellä... miehen edelle,
        opiskeluani...samoin, muuten en saavuta päämäärääni,
        ja vanhempiani... kumpikin sairaita ja asuvat kanssani.
        Mikä se sellainen parisuhde olisi... ei yksikään järkevä ihminen sellaiseen parisuhteeseen suostuisi... en minä ainakaan! (vaikka sitä järkeäkin mulla on rajoitetusti)

        Niin. Kyllä minun mielestä miestä elämään tarviaa haluta, tahtoa. Tai siis ainakin mä haluun olla haluttu. Ei huvita ovimieheks ruveta. 😊

        Kärräsin muuten veneen takas talvisäilöön. Nikotteli moottori, niin sai tuomion mennä takas mistä tuli. 😁


      • airistolle.tietenkin
        tähänsekaappi kirjoitti:

        Niin. Kyllä minun mielestä miestä elämään tarviaa haluta, tahtoa. Tai siis ainakin mä haluun olla haluttu. Ei huvita ovimieheks ruveta. 😊

        Kärräsin muuten veneen takas talvisäilöön. Nikotteli moottori, niin sai tuomion mennä takas mistä tuli. 😁

        Mulle kun ei riitä ett on vaan joku mies siinä kyljessä kyhnäämässä, kyllä mun on ihan oikeesti sytyttävä sitä miestä kohtaan. Ja silloin mä kyllä haluan kyseistä miestä seksuaallisestikin enemmän kuin tarpeeksi, miks tämä asia ei oikein tule ymmärretyksi toisten ihmisten taholta.

        Kuten aikaisemmin jo kirjoitinkin asia vaan menee mun kohdallani näin; "Tuntematon ihminen... mies, ei mulla ole mitään tunteita häntä kohtaan, miten voisi edes olla?"
        Miehen pitää olla mulle tärkeä... ja mun koettava hänet luotettavaksi/turvalliseksi jolloin myös se palstalla kuuluisaksi tullut; KIPINÄKIN voi syttyä miestä kohtaan.
        Väitän etten ole aseksuaali... olen vain vaikea ja valikoiva.

        Enkä tällä hetkellä hae edes miestä kumppanikseni... vielä.


      • airistolle.tietenkin kirjoitti:

        Mulle kun ei riitä ett on vaan joku mies siinä kyljessä kyhnäämässä, kyllä mun on ihan oikeesti sytyttävä sitä miestä kohtaan. Ja silloin mä kyllä haluan kyseistä miestä seksuaallisestikin enemmän kuin tarpeeksi, miks tämä asia ei oikein tule ymmärretyksi toisten ihmisten taholta.

        Kuten aikaisemmin jo kirjoitinkin asia vaan menee mun kohdallani näin; "Tuntematon ihminen... mies, ei mulla ole mitään tunteita häntä kohtaan, miten voisi edes olla?"
        Miehen pitää olla mulle tärkeä... ja mun koettava hänet luotettavaksi/turvalliseksi jolloin myös se palstalla kuuluisaksi tullut; KIPINÄKIN voi syttyä miestä kohtaan.
        Väitän etten ole aseksuaali... olen vain vaikea ja valikoiva.

        Enkä tällä hetkellä hae edes miestä kumppanikseni... vielä.

        Niin. No mä tarkoitinkin vaan, että miestä on haluttava. Jotenkin itse ainakin on joskus miettinyt joidenkin tapaamieni naisten motiivia. Olevinaan halutaan mies ja se kainalopaikka itselle, sitä kipinää ja seksuaalista nautintoa, mutta toisaalta omat lähtökohdat ovat sellaiset, että en ainakaan minä sellaiseen suostu. On lapset, työ, liuta harrastuksia, lasten urheiluharrastuksia ja lisäksi joku/joitain lemmikkejä. Jos siihen aletaan perään miettimään seuraavaa kahvitreffikertaa almanakan kanssa, mä totean yleensä, että ei tarvitse, nämä 27 min treffit abc-huoltamon teollisuuskahveilla riitti vallanhyvin. :oD

        Siis saahan sitä haluta mitä huvittaa. Mutta minäkin haluisin itselleni 0.5 miljoonan Mersun... puuttuu vaan se 0.5 miljoonaa... ;oP Mutta en siis niin paljoa halua sitä, että lähtisin hoitamaan sen 0.5 miljoonaa euroa... Eli se oikea halu puuttuu. :o)


      • EdesUnissa
        airistolle.tietenkin kirjoitti:

        Mulle kun ei riitä ett on vaan joku mies siinä kyljessä kyhnäämässä, kyllä mun on ihan oikeesti sytyttävä sitä miestä kohtaan. Ja silloin mä kyllä haluan kyseistä miestä seksuaallisestikin enemmän kuin tarpeeksi, miks tämä asia ei oikein tule ymmärretyksi toisten ihmisten taholta.

        Kuten aikaisemmin jo kirjoitinkin asia vaan menee mun kohdallani näin; "Tuntematon ihminen... mies, ei mulla ole mitään tunteita häntä kohtaan, miten voisi edes olla?"
        Miehen pitää olla mulle tärkeä... ja mun koettava hänet luotettavaksi/turvalliseksi jolloin myös se palstalla kuuluisaksi tullut; KIPINÄKIN voi syttyä miestä kohtaan.
        Väitän etten ole aseksuaali... olen vain vaikea ja valikoiva.

        Enkä tällä hetkellä hae edes miestä kumppanikseni... vielä.

        Kirjoitin jo aikaisemmin kommentin sinulle, mutta se taisi mennä ohi. Eli mielestäni olet melko tyypillinen nainen. Eivät ne muutkaan välittömästi rakastu. Ja kun kilometrejä kertyy, niin se rakastumisprosessi vain hidastuu, koska jostain kumman syystä elämä opettaa meidät olemaan epäluuloisia toisia kohtaan. Naisen rakastumiseen kuuluu luottamus mieheen, tai ainakin sellainen mielikuva miehestä että se on turvallinen ja luotettava. (Ehkä hiukan yleistän, mutta tämä on oma kokemukseni.)


      • airistolle.tietenkin
        EdesUnissa kirjoitti:

        Kirjoitin jo aikaisemmin kommentin sinulle, mutta se taisi mennä ohi. Eli mielestäni olet melko tyypillinen nainen. Eivät ne muutkaan välittömästi rakastu. Ja kun kilometrejä kertyy, niin se rakastumisprosessi vain hidastuu, koska jostain kumman syystä elämä opettaa meidät olemaan epäluuloisia toisia kohtaan. Naisen rakastumiseen kuuluu luottamus mieheen, tai ainakin sellainen mielikuva miehestä että se on turvallinen ja luotettava. (Ehkä hiukan yleistän, mutta tämä on oma kokemukseni.)

        Kiitos sulle tästä kommentista, ainakin (joku) sinä taidat ymmärtää mua (täälläkin).

        "Naisen rakastumiseen kuuluu luottamus mieheen, tai ainakin sellainen mielikuva miehestä että se on turvallinen ja luotettava."
        -No ainakin mulla asia menee noin... ja kun mun luottamukseni rikkoo uskottomuudellaan... kaikki romahtaa mun kohdallani silloin.... se tunne miestä kohtaan loppuu siihen. Mä en pysty jatkamaan suhdetta kuin mitään koskaan ei olisi tapahtunutkaan... epäluulo kalvalsi loputtomasti mieltä, kun luottamus olisi mennyt jo menojaan... THE END, se oli siinä!

        Syy miks en aikaisemmin kommentoinut sulle mitään: Sä mainitsit kommentissas alkoholin
        eikä se ole ollut koskaan syynä mun virhearviointeihini... olen kyllä yrittänyt arvioida miehet ja seurustellakin ihan vakavissani... mutt sen seurustelun olen lopettanut kuten suhteenikin... miehen jäätyä ns. "housut nilkoissa" kiinni.

        Viimeisin äijistä jopa kuksi naisten vessassa maksullista naista, josta sain kunnon äänitteen... sekä pari kännykuvaa, kun poistuivat yhdessä kyseisestä WC-kopista!
        Sattui mulle tuttuja muijia oleen samaan aikaan paikalla... ja yks postasi mulle ... tiedoitteen.


      • airistolle.tietenkin
        EdesUnissa kirjoitti:

        Kirjoitin jo aikaisemmin kommentin sinulle, mutta se taisi mennä ohi. Eli mielestäni olet melko tyypillinen nainen. Eivät ne muutkaan välittömästi rakastu. Ja kun kilometrejä kertyy, niin se rakastumisprosessi vain hidastuu, koska jostain kumman syystä elämä opettaa meidät olemaan epäluuloisia toisia kohtaan. Naisen rakastumiseen kuuluu luottamus mieheen, tai ainakin sellainen mielikuva miehestä että se on turvallinen ja luotettava. (Ehkä hiukan yleistän, mutta tämä on oma kokemukseni.)

        Kiitos sulle tästä kommentista, ainakin (joku) sinä taidat ymmärtää mua (täälläkin).

        "Naisen rakastumiseen kuuluu luottamus mieheen, tai ainakin sellainen mielikuva miehestä että se on turvallinen ja luotettava."
        -No ainakin mulla asia menee noin... ja kun mun luottamukseni rikkoo uskottomuudellaan... kaikki romahtaa mun kohdallani silloin.... se tunne miestä kohtaan loppuu siihen. Mä en pysty jatkamaan suhdetta kuin mitään koskaan ei olisi tapahtunutkaan... epäluulo kalvalsi loputtomasti mieltä, kun luottamus olisi mennyt jo menojaan... THE END, se oli siinä!

        Syy miks en aikaisemmin kommentoinut sulle mitään: Sä mainitsit kommentissas alkoholin
        eikä se ole ollut koskaan syynä mun virhearviointeihini... olen kyllä yrittänyt arvioida miehet ja seurustellakin ihan vakavissani... mutt sen seurustelun olen lopettanut kuten suhteenikin... miehen jäätyä ns. "housut nilkoissa" kiinni.

        Viimeisin äijistä jopa kuksi naisten vessassa maksullista naista, josta sain kunnon äänitteen... sekä pari kännykuvaa, kun poistuivat yhdessä kyseisestä WC-kopista!
        Sattui mulle tuttuja muijia oleen samaan aikaan paikalla... ja yks postasi mulle ... tiedoitteen.


      • airistolle.tietenkin kirjoitti:

        Kiitos sulle tästä kommentista, ainakin (joku) sinä taidat ymmärtää mua (täälläkin).

        "Naisen rakastumiseen kuuluu luottamus mieheen, tai ainakin sellainen mielikuva miehestä että se on turvallinen ja luotettava."
        -No ainakin mulla asia menee noin... ja kun mun luottamukseni rikkoo uskottomuudellaan... kaikki romahtaa mun kohdallani silloin.... se tunne miestä kohtaan loppuu siihen. Mä en pysty jatkamaan suhdetta kuin mitään koskaan ei olisi tapahtunutkaan... epäluulo kalvalsi loputtomasti mieltä, kun luottamus olisi mennyt jo menojaan... THE END, se oli siinä!

        Syy miks en aikaisemmin kommentoinut sulle mitään: Sä mainitsit kommentissas alkoholin
        eikä se ole ollut koskaan syynä mun virhearviointeihini... olen kyllä yrittänyt arvioida miehet ja seurustellakin ihan vakavissani... mutt sen seurustelun olen lopettanut kuten suhteenikin... miehen jäätyä ns. "housut nilkoissa" kiinni.

        Viimeisin äijistä jopa kuksi naisten vessassa maksullista naista, josta sain kunnon äänitteen... sekä pari kännykuvaa, kun poistuivat yhdessä kyseisestä WC-kopista!
        Sattui mulle tuttuja muijia oleen samaan aikaan paikalla... ja yks postasi mulle ... tiedoitteen.

        No pettämiset on perseestä. Se on loukkaavaa. Jopa alentavaa.

        Ja ei niitä arvioita voi koskaan tehdä täysin oikein. Itse olin ihan hyvässä suhteessa, noin päällepäin. Rakkautta tuntui ilmassa, mutta jokin vaan minua vaivasi. Koitin selvittää sitä itselleni ja sille naisellekin, mutta ei vaan tullut oikeallatavalla ulos. Häntäkin se tietenkin vaivasi ja hän väsyi siihen minun alituiseen ihmettelyyn. Lopulta erottiin.

        Jälkeenpäin olen sitä käynyt mielessä läpi. Ja tullut siihen tulokseen, että meidän vuorovaikutusperiaatteet oli erilaiset. Jos vaikka miettii ihan halaamista, niin minulle on väliä, että halataanko minua, vai halaanko minä... Sillä on minulle vinha ero, mutta hän ei taas nähnyt siinä mitään eroa. Ja tietenkin kaikki muukin vuorovaikutus oli samanlaista, niin se oli se syy, miksi en saanut tunnetta, että hän olisi välittänyt minusta.

        Joku tälläinen saattaa kalvaa mieltä monella, mutta ei vaan osaa sanoa sitä ulos, eikä tajuakkaan sitä. Enpä minäkään siinä suhteessa tajunnut sitä ja monta muutakaan asiaa. Ne ahdisti ja kummastutti. Mutta oikeastaan vääränlainen ihminen mulle. Eihän siinä naisessa mitään vikaa ollut. Ja toisaalta eihän se sitä sano, että seuraava olisi samanlainen...

        Mutta mietin sitäkin, että onkohan ne miehet tajunneet olevansa touhunaisen kanssa? Jos ovatkin sitten huomanneet jäävän sun touhuiluille kakkoseks ja siks hölmöilleet? Meinaan sitä moni mies ei tajua, että miten jollain voi olla niin paljon elämässä kaikkea, mitä nyt mäkin oon sun kirjoituksista huomannut.


      • airistolle.tietenkin
        tähänsekaappi kirjoitti:

        No pettämiset on perseestä. Se on loukkaavaa. Jopa alentavaa.

        Ja ei niitä arvioita voi koskaan tehdä täysin oikein. Itse olin ihan hyvässä suhteessa, noin päällepäin. Rakkautta tuntui ilmassa, mutta jokin vaan minua vaivasi. Koitin selvittää sitä itselleni ja sille naisellekin, mutta ei vaan tullut oikeallatavalla ulos. Häntäkin se tietenkin vaivasi ja hän väsyi siihen minun alituiseen ihmettelyyn. Lopulta erottiin.

        Jälkeenpäin olen sitä käynyt mielessä läpi. Ja tullut siihen tulokseen, että meidän vuorovaikutusperiaatteet oli erilaiset. Jos vaikka miettii ihan halaamista, niin minulle on väliä, että halataanko minua, vai halaanko minä... Sillä on minulle vinha ero, mutta hän ei taas nähnyt siinä mitään eroa. Ja tietenkin kaikki muukin vuorovaikutus oli samanlaista, niin se oli se syy, miksi en saanut tunnetta, että hän olisi välittänyt minusta.

        Joku tälläinen saattaa kalvaa mieltä monella, mutta ei vaan osaa sanoa sitä ulos, eikä tajuakkaan sitä. Enpä minäkään siinä suhteessa tajunnut sitä ja monta muutakaan asiaa. Ne ahdisti ja kummastutti. Mutta oikeastaan vääränlainen ihminen mulle. Eihän siinä naisessa mitään vikaa ollut. Ja toisaalta eihän se sitä sano, että seuraava olisi samanlainen...

        Mutta mietin sitäkin, että onkohan ne miehet tajunneet olevansa touhunaisen kanssa? Jos ovatkin sitten huomanneet jäävän sun touhuiluille kakkoseks ja siks hölmöilleet? Meinaan sitä moni mies ei tajua, että miten jollain voi olla niin paljon elämässä kaikkea, mitä nyt mäkin oon sun kirjoituksista huomannut.

        Hep, hiljennäs vähän, silloin kun mulla on ollut pari... hän on ykkös asia mulle. Ne muut asiat on tulleet sit jos jotain jouto aikaa mulla on vielä ollut!
        Siis olenhan mä opiskellut esim. fysioterapeutiks ja siihen on mulla aikaa kulunut... niin en tietenkään ole 24/7 omistautunut vain miehelle. Ovat hekin käyneet töissä.
        Olen tehnyt joitain tunteja viikossa töitäkin, osaksi siksi ett oman osuuteni sapuskoista ym. yhteisistä menoista olen kattanut tietenkin! Ihan kaikkea tarvitsemaani kapitaalia en ole kehdannut sentään Emoltakaan pummia, vaikka rahallista apua usein sainkin.

        Mies n:ro 2, kihlattuni, jonka kanssa oli tarkoitus käydä papin puheilla syyskesästä; muutama vuosi sitten... ne häät mä peruin. Mulle selvisi hänen olevan bi-mies, kun tulin aikaisemmin töistä kotiin; kuin viikkoa aikaisemmin olin kalenteriimme merkinnyt. Ikävä yllätys kaikille!
        Koko maailmani kaatui rytisten. Ja se on ollut rakennettava täysin uudelleen... vain harva tuttavistani tietää totuuden.

        Ydinperheeni tietenkin tietää; he joilta mä halusin silloin kadota kokonaan näköpiiristä, mua hävetti... se oli nöyryytys mulle kun käsitin; myöntää olleeni pelkkä kulissi.
        Avioliittokin varmasti vain sivullisten ja työkavereiden sumutusta silmälläpitäen olisi solmittu; kahden miehen suhteen peittämiseksi.
        Julmaa, mutta totta, ja äijät täällä kehtaa laukoa... ett naiset täällä on hypergamisia!

        Tällä hetkellä mulla ei ole sitä miestä vierelläni... joten ei ole keltään pois; sauhuan vaikka missä, hommasta toiseen ja pariakin juttua yhtäaikaa. Ainoastaan poltan silloin ehkä omaa kyntilääni molemmista päistä, koska joskus oon niin väsynyt ett kaadun suorastaan sänkyyn.
        Eipä pitäis valittaa...koska ovat omia valintojani!
        Mun vaan pitää oppia sanomaan: noup! ... kuten Muikkune mulle useasti opettaa/neuvoo!


      • salafisti
        airistolle.tietenkin kirjoitti:

        Hep, hiljennäs vähän, silloin kun mulla on ollut pari... hän on ykkös asia mulle. Ne muut asiat on tulleet sit jos jotain jouto aikaa mulla on vielä ollut!
        Siis olenhan mä opiskellut esim. fysioterapeutiks ja siihen on mulla aikaa kulunut... niin en tietenkään ole 24/7 omistautunut vain miehelle. Ovat hekin käyneet töissä.
        Olen tehnyt joitain tunteja viikossa töitäkin, osaksi siksi ett oman osuuteni sapuskoista ym. yhteisistä menoista olen kattanut tietenkin! Ihan kaikkea tarvitsemaani kapitaalia en ole kehdannut sentään Emoltakaan pummia, vaikka rahallista apua usein sainkin.

        Mies n:ro 2, kihlattuni, jonka kanssa oli tarkoitus käydä papin puheilla syyskesästä; muutama vuosi sitten... ne häät mä peruin. Mulle selvisi hänen olevan bi-mies, kun tulin aikaisemmin töistä kotiin; kuin viikkoa aikaisemmin olin kalenteriimme merkinnyt. Ikävä yllätys kaikille!
        Koko maailmani kaatui rytisten. Ja se on ollut rakennettava täysin uudelleen... vain harva tuttavistani tietää totuuden.

        Ydinperheeni tietenkin tietää; he joilta mä halusin silloin kadota kokonaan näköpiiristä, mua hävetti... se oli nöyryytys mulle kun käsitin; myöntää olleeni pelkkä kulissi.
        Avioliittokin varmasti vain sivullisten ja työkavereiden sumutusta silmälläpitäen olisi solmittu; kahden miehen suhteen peittämiseksi.
        Julmaa, mutta totta, ja äijät täällä kehtaa laukoa... ett naiset täällä on hypergamisia!

        Tällä hetkellä mulla ei ole sitä miestä vierelläni... joten ei ole keltään pois; sauhuan vaikka missä, hommasta toiseen ja pariakin juttua yhtäaikaa. Ainoastaan poltan silloin ehkä omaa kyntilääni molemmista päistä, koska joskus oon niin väsynyt ett kaadun suorastaan sänkyyn.
        Eipä pitäis valittaa...koska ovat omia valintojani!
        Mun vaan pitää oppia sanomaan: noup! ... kuten Muikkune mulle useasti opettaa/neuvoo!

        "Avioliittokin varmasti vain sivullisten ja työkavereiden sumutusta silmälläpitäen olisi solmittu; kahden miehen suhteen peittämiseksi.
        Julmaa, mutta totta, ja äijät täällä kehtaa laukoa... ett naiset täällä on hypergamisia!"

        Juttusi alkavat taas olemaan paksua pajunköyttä.


      • airistolle.tietenkin
        salafisti kirjoitti:

        "Avioliittokin varmasti vain sivullisten ja työkavereiden sumutusta silmälläpitäen olisi solmittu; kahden miehen suhteen peittämiseksi.
        Julmaa, mutta totta, ja äijät täällä kehtaa laukoa... ett naiset täällä on hypergamisia!"

        Juttusi alkavat taas olemaan paksua pajunköyttä.

        Kiitos arvioinnistasi, tosin se on ainoastaan sinun mielipiteesi kun asiaa ett tunne. Ja siitä on jo kulunut vuosia... jotka mulle oli pitkään hyvin raskaita. Muutamaan kertaan aikaisemmin olen tälläkin palstalla purkanut tuntojani siitä... nykyään alkavat olla menneen talven lumia!

        Kyllä sä pertsa mun nykyisen nikkenikin tunnet jo ... mitä jos tyylikkäästi ohittaisit sen!
        Niin minäkin pyrin tekemään aina kun sinuun törmään, siis silloin kun ett puskissa lymyile.


      • salafisti kirjoitti:

        "Avioliittokin varmasti vain sivullisten ja työkavereiden sumutusta silmälläpitäen olisi solmittu; kahden miehen suhteen peittämiseksi.
        Julmaa, mutta totta, ja äijät täällä kehtaa laukoa... ett naiset täällä on hypergamisia!"

        Juttusi alkavat taas olemaan paksua pajunköyttä.

        Jaha, joku näköjään huomasi mun käyttäneen"salafisti" nikkiä ja halusi trollailla mun nimissäni.

        Ei ole mun tekojani tää kommentti.


      • airistolle.tietenkin kirjoitti:

        Kiitos arvioinnistasi, tosin se on ainoastaan sinun mielipiteesi kun asiaa ett tunne. Ja siitä on jo kulunut vuosia... jotka mulle oli pitkään hyvin raskaita. Muutamaan kertaan aikaisemmin olen tälläkin palstalla purkanut tuntojani siitä... nykyään alkavat olla menneen talven lumia!

        Kyllä sä pertsa mun nykyisen nikkenikin tunnet jo ... mitä jos tyylikkäästi ohittaisit sen!
        Niin minäkin pyrin tekemään aina kun sinuun törmään, siis silloin kun ett puskissa lymyile.

        Ei ole tarkoitus puskissa lymyillä, olen ymmärtänyt jo aiemmin että sä olet erittäin kilahdusherkkä tyyppi.

        En yhtään ihmettele miksi näit expuaa kaikkialla silloin kun tulin palstalle, sähän olet itse pahimpia trolleja.


      • airistolle.tietenkin kirjoitti:

        Hep, hiljennäs vähän, silloin kun mulla on ollut pari... hän on ykkös asia mulle. Ne muut asiat on tulleet sit jos jotain jouto aikaa mulla on vielä ollut!
        Siis olenhan mä opiskellut esim. fysioterapeutiks ja siihen on mulla aikaa kulunut... niin en tietenkään ole 24/7 omistautunut vain miehelle. Ovat hekin käyneet töissä.
        Olen tehnyt joitain tunteja viikossa töitäkin, osaksi siksi ett oman osuuteni sapuskoista ym. yhteisistä menoista olen kattanut tietenkin! Ihan kaikkea tarvitsemaani kapitaalia en ole kehdannut sentään Emoltakaan pummia, vaikka rahallista apua usein sainkin.

        Mies n:ro 2, kihlattuni, jonka kanssa oli tarkoitus käydä papin puheilla syyskesästä; muutama vuosi sitten... ne häät mä peruin. Mulle selvisi hänen olevan bi-mies, kun tulin aikaisemmin töistä kotiin; kuin viikkoa aikaisemmin olin kalenteriimme merkinnyt. Ikävä yllätys kaikille!
        Koko maailmani kaatui rytisten. Ja se on ollut rakennettava täysin uudelleen... vain harva tuttavistani tietää totuuden.

        Ydinperheeni tietenkin tietää; he joilta mä halusin silloin kadota kokonaan näköpiiristä, mua hävetti... se oli nöyryytys mulle kun käsitin; myöntää olleeni pelkkä kulissi.
        Avioliittokin varmasti vain sivullisten ja työkavereiden sumutusta silmälläpitäen olisi solmittu; kahden miehen suhteen peittämiseksi.
        Julmaa, mutta totta, ja äijät täällä kehtaa laukoa... ett naiset täällä on hypergamisia!

        Tällä hetkellä mulla ei ole sitä miestä vierelläni... joten ei ole keltään pois; sauhuan vaikka missä, hommasta toiseen ja pariakin juttua yhtäaikaa. Ainoastaan poltan silloin ehkä omaa kyntilääni molemmista päistä, koska joskus oon niin väsynyt ett kaadun suorastaan sänkyyn.
        Eipä pitäis valittaa...koska ovat omia valintojani!
        Mun vaan pitää oppia sanomaan: noup! ... kuten Muikkune mulle useasti opettaa/neuvoo!

        No on sattunut paskaa kohdalle kunnolla. Ja varmasti on vaikea kohdata ketään enää. Mutta maailma ja ihmiset osaa olla julmia. Toisaalta sä kyllä opit tuollaisista ihmisistä jotain. Eikä sen tarvii olla katkeruutta. Tietenkään en sua mihinkään miesjahtiin ole patistamassa, mutta tuumin vaan sitäkin, että ei se aina tarvitse olla ilkeäkään toisen, kun saa mielen matalaksi.

        Sitä on sinisilmäinen monelle asialle, varsinkin jos johonkin ihastuu. Minäkin mietin, että sitä vissiin liian aikaisin alkaa alussa jo miettimään asioita pitkälle ja sit se pettymyskin on niin suuri. Että eläis sen hattaran pois ja tutkis sit läpikotaisin toisen. :o) En tiedä onko sit oikea vaihtoehto, mutta kyllä mulla on ihan niin kova jano rakkautta kohtaan, että altistan sitten vaikka taas sieluparan. :o)

        Minä kuitenkin itse uskon siihen paljolti. että ihmisillä on perustana hyvä tahto, mutta äärettömän paljon on asioita, joita ihmiset eivät ole selvittäneet itsestään. Sillekin bi-miehelle vissiin se seksuaalisuus on ollut ylitsepääsemätön homma, jota se oli kieltänyt. Sille toiselle saattoi olla vaikka itsetunnossa jotain ongelmaa...luultavasti oli itse mustasukkainen. Periaatteessa mäkin tuossa mietin itseäni keväällä, kun tää suhde kaatui, että minäkin taas teen toisten puolesta asioita ja koitan sillä hakea hyväksyntää ja kunnioitusta. Sehän taas sopi siihen suhteeseen kuin nyrkki silmään. Ja oikeastaan sain vaan itse itselleni sen pahan fiiliksen.

        Ja olen tässä etsinyt elämänsuuntia uudelleen. Oikeastaan tuo suhde avas mun silmät muuallekin elämään. Mä tajusin tosiaan stressaavani ihan liikaa muitten asioista. Unohdin itseni siinä. Nyt olen hieman itsekkäämmin ajatellut työjuttuja, vapaa-aikaa ja monta muuta osa-aluetta ja kumman paljon vähemmän mua ihmiset sylettää. Mun ei tarvii olla tekemisissä sellaistan ihmisten kanssa paljoa, jotka laiminlyö minua. Ja ei minun tarvitse jotain tehdä vaan siksi, että saisin kiitoksia, vaan siksi, että minä haluan ja voin, eikä se ole minun omasta elämästä pois. Annan esimerkin:

        Naapuri pyytää laittamaan jonkin jutun kuntoon. Mä oon jo tarpeeks kiireinen töitteni takia, niin en haluis siks. Mutta ennen mietin, että kukas sen sit laittaa...no ehkä mä nyt tään kerran. Ja sit koitan miettiä mihin väliiin sen laitan jne. Ja joka kerta kun nään naapurin postilaatikolla, lymyilin piilossa. Ja sit laitoin ja marmatin kiireitäni sille. Ja oikeastaan olin aina äkäinen ihmisille, jotka pyysivät jotain. Eikö ne tajua.... Mutta totuushan on, että minun pitää sanoa se ei. Kultainen sana, joka ei tipauta mua helvettiin. :o)

        Mutta siks mä sulle sanoinkin, että pitää haluta sitä miestä. Se teettää kaikenlaista, ilmankin voi elää, sehän on selvä, kyllä mäkin voin elää ilman naista, mutta kun haluun sitä rakkautta ja en sitä ala itelleni kieltämään. Selvitän kyllä miten sen oman kullan vielä saan. :o)


      • airistolle.tietenkin
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Ei ole tarkoitus puskissa lymyillä, olen ymmärtänyt jo aiemmin että sä olet erittäin kilahdusherkkä tyyppi.

        En yhtään ihmettele miksi näit expuaa kaikkialla silloin kun tulin palstalle, sähän olet itse pahimpia trolleja.

        Trolli, siks vai etten ole kirjautunut? Mä en ole puskista huudellut... uskallan suoraan haukkua päin naamaakin, silloin kun näen siihen jotain syytä.

        Ja ex------PUAn kanssa usein olin napit vastakkain....tosin viimeisinä aikoina se antoi mun olla rauhassa ja saatettiin jopa jutella keskenämme asioista.
        Lähinnä sen jälkeen kun lopetti kakkan jauhamisen mulle tyyliin; kaikki naiset on... mitä milloinkin! Eikä enää yrittänyt edes makeilla mulle samoin kun ens tapaamisella täällä palstalla, äijä suorastaan tihkui siirappia... kun vastakaikua ei hänelle tullut, alkoi mulle tulla lunta tupaan.

        Eiköhän sama resepti ollut sullakin käytössä... vai muistanko ihan olemattomia taas...???


      • airistolle.tietenkin
        tähänsekaappi kirjoitti:

        No on sattunut paskaa kohdalle kunnolla. Ja varmasti on vaikea kohdata ketään enää. Mutta maailma ja ihmiset osaa olla julmia. Toisaalta sä kyllä opit tuollaisista ihmisistä jotain. Eikä sen tarvii olla katkeruutta. Tietenkään en sua mihinkään miesjahtiin ole patistamassa, mutta tuumin vaan sitäkin, että ei se aina tarvitse olla ilkeäkään toisen, kun saa mielen matalaksi.

        Sitä on sinisilmäinen monelle asialle, varsinkin jos johonkin ihastuu. Minäkin mietin, että sitä vissiin liian aikaisin alkaa alussa jo miettimään asioita pitkälle ja sit se pettymyskin on niin suuri. Että eläis sen hattaran pois ja tutkis sit läpikotaisin toisen. :o) En tiedä onko sit oikea vaihtoehto, mutta kyllä mulla on ihan niin kova jano rakkautta kohtaan, että altistan sitten vaikka taas sieluparan. :o)

        Minä kuitenkin itse uskon siihen paljolti. että ihmisillä on perustana hyvä tahto, mutta äärettömän paljon on asioita, joita ihmiset eivät ole selvittäneet itsestään. Sillekin bi-miehelle vissiin se seksuaalisuus on ollut ylitsepääsemätön homma, jota se oli kieltänyt. Sille toiselle saattoi olla vaikka itsetunnossa jotain ongelmaa...luultavasti oli itse mustasukkainen. Periaatteessa mäkin tuossa mietin itseäni keväällä, kun tää suhde kaatui, että minäkin taas teen toisten puolesta asioita ja koitan sillä hakea hyväksyntää ja kunnioitusta. Sehän taas sopi siihen suhteeseen kuin nyrkki silmään. Ja oikeastaan sain vaan itse itselleni sen pahan fiiliksen.

        Ja olen tässä etsinyt elämänsuuntia uudelleen. Oikeastaan tuo suhde avas mun silmät muuallekin elämään. Mä tajusin tosiaan stressaavani ihan liikaa muitten asioista. Unohdin itseni siinä. Nyt olen hieman itsekkäämmin ajatellut työjuttuja, vapaa-aikaa ja monta muuta osa-aluetta ja kumman paljon vähemmän mua ihmiset sylettää. Mun ei tarvii olla tekemisissä sellaistan ihmisten kanssa paljoa, jotka laiminlyö minua. Ja ei minun tarvitse jotain tehdä vaan siksi, että saisin kiitoksia, vaan siksi, että minä haluan ja voin, eikä se ole minun omasta elämästä pois. Annan esimerkin:

        Naapuri pyytää laittamaan jonkin jutun kuntoon. Mä oon jo tarpeeks kiireinen töitteni takia, niin en haluis siks. Mutta ennen mietin, että kukas sen sit laittaa...no ehkä mä nyt tään kerran. Ja sit koitan miettiä mihin väliiin sen laitan jne. Ja joka kerta kun nään naapurin postilaatikolla, lymyilin piilossa. Ja sit laitoin ja marmatin kiireitäni sille. Ja oikeastaan olin aina äkäinen ihmisille, jotka pyysivät jotain. Eikö ne tajua.... Mutta totuushan on, että minun pitää sanoa se ei. Kultainen sana, joka ei tipauta mua helvettiin. :o)

        Mutta siks mä sulle sanoinkin, että pitää haluta sitä miestä. Se teettää kaikenlaista, ilmankin voi elää, sehän on selvä, kyllä mäkin voin elää ilman naista, mutta kun haluun sitä rakkautta ja en sitä ala itelleni kieltämään. Selvitän kyllä miten sen oman kullan vielä saan. :o)

        "Naapuri pyytää laittamaan jonkin jutun kuntoon. Mä oon jo tarpeeks kiireinen töitteni takia, niin en haluis siks. Mutta ennen mietin, että kukas sen sit laittaa...no ehkä mä nyt tään kerran. Ja sit koitan miettiä mihin väliiin sen laitan jne."
        - Taidat olla ollut kärpäsenä täällä katossa? Ihan samaan rysään mä usein uin... ja jos nyt tään kerran sitt jelpin sua!

        Tunnen vähän syyllisyyttä siitä; ett toinen jää pulaan jos en auta, vaikka apuani pyydettiin. Välinpitämättömyys toisia ihmisiä kohtaan kun on niin yleistä, ei kuulu mulle menttaliteetti on yleisempää jaheikommassa asemassa olevalla ei useinkaan ole varaa maksaa palveluiden tuottajille... jotka tekee sitä puhtaasti rahasta!
        Tällä hetkellä itsekin myyn palveluita työkseni hoidoista ja hoivasta.

        Mutt niitä hinnoittelemattomia töitä teen silti vapaa-ajallani... eilen illalla olin siivoomassa serkkuni isän asuntoa. Varastoa mun näkökulmasta katsottuna, varmaan ½-vuoden TurunSanomatkin huushollissa... kaikki pienet jukurttipurkitkin pestyinä... komerot täynnä.
        Varmasti pula-aika tulossa... ja ihan kaikkea tarvitaan joskus vielä! Nuoh!


      • airistolle.tietenkin kirjoitti:

        "Naapuri pyytää laittamaan jonkin jutun kuntoon. Mä oon jo tarpeeks kiireinen töitteni takia, niin en haluis siks. Mutta ennen mietin, että kukas sen sit laittaa...no ehkä mä nyt tään kerran. Ja sit koitan miettiä mihin väliiin sen laitan jne."
        - Taidat olla ollut kärpäsenä täällä katossa? Ihan samaan rysään mä usein uin... ja jos nyt tään kerran sitt jelpin sua!

        Tunnen vähän syyllisyyttä siitä; ett toinen jää pulaan jos en auta, vaikka apuani pyydettiin. Välinpitämättömyys toisia ihmisiä kohtaan kun on niin yleistä, ei kuulu mulle menttaliteetti on yleisempää jaheikommassa asemassa olevalla ei useinkaan ole varaa maksaa palveluiden tuottajille... jotka tekee sitä puhtaasti rahasta!
        Tällä hetkellä itsekin myyn palveluita työkseni hoidoista ja hoivasta.

        Mutt niitä hinnoittelemattomia töitä teen silti vapaa-ajallani... eilen illalla olin siivoomassa serkkuni isän asuntoa. Varastoa mun näkökulmasta katsottuna, varmaan ½-vuoden TurunSanomatkin huushollissa... kaikki pienet jukurttipurkitkin pestyinä... komerot täynnä.
        Varmasti pula-aika tulossa... ja ihan kaikkea tarvitaan joskus vielä! Nuoh!

        Joo. Mut sitä tavallaan saattaa sen luonteen jakaa sinne parisuhteeseenkin. Ja luultavasti sua ei myöskään pikkuvirheet toisessa haittaa?

        Onhan se totta, että et sinä voi toisen ihmisen luonteelle mitään ja jotkut on paskoja, mutta itselles sä voit kyllä. Sä voit auttaa ihmisiä ja olla epäitsekäs, mutta kunhan muistaa sen hinnan. Se oma elämä on tärkeää ja sitä pitää arvostaa. Muuten muut ihmiset näyttääkin kamalilta.

        Mäkin maksan spr:lle jotain kerran kuussa, että jeesaisivat vanhuksia ja lapsia suomessa. Autan mummoja kaupassa tai muualla jos huomaan. Mutta huomasin tosiaan, että minun oma elämä kärsi.

        Silleen pikkuhiljaa hellittelen kaikkea ylimääräistä pois. Haluan kiireettömämmän elämän ja kun siihen saa toisen kiireettömän vierelle hetkeks kuka rakastaa ja jota rakastaa, niin siitä voi nauttia.

        Sellainen on ainakin tavoite. Pitääkö se eläkeikää odottaa? 😁


      • airistolle.tietenkin
        tähänsekaappi kirjoitti:

        Joo. Mut sitä tavallaan saattaa sen luonteen jakaa sinne parisuhteeseenkin. Ja luultavasti sua ei myöskään pikkuvirheet toisessa haittaa?

        Onhan se totta, että et sinä voi toisen ihmisen luonteelle mitään ja jotkut on paskoja, mutta itselles sä voit kyllä. Sä voit auttaa ihmisiä ja olla epäitsekäs, mutta kunhan muistaa sen hinnan. Se oma elämä on tärkeää ja sitä pitää arvostaa. Muuten muut ihmiset näyttääkin kamalilta.

        Mäkin maksan spr:lle jotain kerran kuussa, että jeesaisivat vanhuksia ja lapsia suomessa. Autan mummoja kaupassa tai muualla jos huomaan. Mutta huomasin tosiaan, että minun oma elämä kärsi.

        Silleen pikkuhiljaa hellittelen kaikkea ylimääräistä pois. Haluan kiireettömämmän elämän ja kun siihen saa toisen kiireettömän vierelle hetkeks kuka rakastaa ja jota rakastaa, niin siitä voi nauttia.

        Sellainen on ainakin tavoite. Pitääkö se eläkeikää odottaa? 😁

        " Pitääkö se eläkeikää odottaa?"
        -Toivottavasti ei! Mummoikäisenä on vähän huono hankkia niitä omia muksuja itselleen,
        eikä tulis mieleenkään adoptoida mitään partanaamaisia "vierasmaalaisia lapsia" itselleni.
        Nyt niitä olis kyllä tarjolla ilman adoptiopaperetakin, tuskin heillä on minkäänlaisia papereita.
        Riesaksi asti niitä liikkuu Turussa ainakin.


      • airistolle.tietenkin kirjoitti:

        " Pitääkö se eläkeikää odottaa?"
        -Toivottavasti ei! Mummoikäisenä on vähän huono hankkia niitä omia muksuja itselleen,
        eikä tulis mieleenkään adoptoida mitään partanaamaisia "vierasmaalaisia lapsia" itselleni.
        Nyt niitä olis kyllä tarjolla ilman adoptiopaperetakin, tuskin heillä on minkäänlaisia papereita.
        Riesaksi asti niitä liikkuu Turussa ainakin.

        Niin kun sä olit vielä niin nuori, että nekin oli hoitamatta. No sitten kannattaa miettiä jo paremmin mitä haluaa. 😊


      • airistolle.tietenkin kirjoitti:

        Trolli, siks vai etten ole kirjautunut? Mä en ole puskista huudellut... uskallan suoraan haukkua päin naamaakin, silloin kun näen siihen jotain syytä.

        Ja ex------PUAn kanssa usein olin napit vastakkain....tosin viimeisinä aikoina se antoi mun olla rauhassa ja saatettiin jopa jutella keskenämme asioista.
        Lähinnä sen jälkeen kun lopetti kakkan jauhamisen mulle tyyliin; kaikki naiset on... mitä milloinkin! Eikä enää yrittänyt edes makeilla mulle samoin kun ens tapaamisella täällä palstalla, äijä suorastaan tihkui siirappia... kun vastakaikua ei hänelle tullut, alkoi mulle tulla lunta tupaan.

        Eiköhän sama resepti ollut sullakin käytössä... vai muistanko ihan olemattomia taas...???

        Sä vain unohdat aktiivisesti sen, että sä usutit osan palstalaisista mun kimppuun syyttämällä mua alusta lähtien expuaksi.

        Palstalla on monia kommentoijia jotka ymmärtävät että sun masinoima hyökkäys mua vastaan tehtiin väärin perustein, sä et ole silti ikinä edes pahoitellut tekojasi. Loppujen lopuksi olisi vain oikeus ja kohtuus mikäli maksaisin sulle potut pottuina.


      • airitolle.tietenkin
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Sä vain unohdat aktiivisesti sen, että sä usutit osan palstalaisista mun kimppuun syyttämällä mua alusta lähtien expuaksi.

        Palstalla on monia kommentoijia jotka ymmärtävät että sun masinoima hyökkäys mua vastaan tehtiin väärin perustein, sä et ole silti ikinä edes pahoitellut tekojasi. Loppujen lopuksi olisi vain oikeus ja kohtuus mikäli maksaisin sulle potut pottuina.

        "Palstalla on monia kommentoijia jotka ymmärtävät että sun masinoima hyökkäys mua vastaan tehtiin väärin perustein, sä et ole silti ikinä edes pahoitellut tekojasi. Loppujen lopuksi olisi vain oikeus ja kohtuus mikäli maksaisin sulle potut pottuina."

        -Voihan nenä! Ota jotain rauhoittavaa, jos sulla on!

        Mulla ei niin kova hinku ja tarve ole enää roikkua täällä. Hyvitykseksi voin jätää sulle... koko palstan omalta osaltani käyttämättä... syö nää potut kokonaisina tai muusina, minä tarjoan!

        Nyt sulle riittää tilaa ja aktiviteettejä jakaa vaikka kaikille muille kamuillesi; jotka samaa mieltä kanssasi ovat... mun masinoineen hyökkäyksen sua kohtaan!

        Ainoastaan puolustauduin sun hyökkäykseltäsi... , sä kävit ns. iholleni ...kuten nytkin!

        Moikka, ja hauskaa kesää kaikille!


      • airitolle.tietenkin kirjoitti:

        "Palstalla on monia kommentoijia jotka ymmärtävät että sun masinoima hyökkäys mua vastaan tehtiin väärin perustein, sä et ole silti ikinä edes pahoitellut tekojasi. Loppujen lopuksi olisi vain oikeus ja kohtuus mikäli maksaisin sulle potut pottuina."

        -Voihan nenä! Ota jotain rauhoittavaa, jos sulla on!

        Mulla ei niin kova hinku ja tarve ole enää roikkua täällä. Hyvitykseksi voin jätää sulle... koko palstan omalta osaltani käyttämättä... syö nää potut kokonaisina tai muusina, minä tarjoan!

        Nyt sulle riittää tilaa ja aktiviteettejä jakaa vaikka kaikille muille kamuillesi; jotka samaa mieltä kanssasi ovat... mun masinoineen hyökkäyksen sua kohtaan!

        Ainoastaan puolustauduin sun hyökkäykseltäsi... , sä kävit ns. iholleni ...kuten nytkin!

        Moikka, ja hauskaa kesää kaikille!

        Sanoit, että olenko ollut kärpäsenä katossa siellä? En ole, mutta huomaan sinussa jotain samoja piirteitä kuin itsessäni. Vissiin päätit sitten jättää palstan ja sehän on jokaisen oma asia. Mutta tuossakin huomaan yhden piirteen, nimittäin marttyyrius. Minä ainakin vihasin sitä piirrettä itsessäni. Mutta senkin voi huomata ja myöntää itsessään. Siten eliminoida se lähes.

        Haluat itsellesi joskus sen miehen, jonka kanssa tehdä yhteinen lapsi ja toisaalta pelkäät sututtavasi itsesi, kukapa ei täällä maailmassa pelkäisi saututtavansa itseään. Maailma on vaan mitä on ja sen kanssa on tultava toimeen. Ja vaan itseensä voi vaikuttaa. Toisille voi sanoa mitä vaan, mutta ei muuttaa. Ei huonoja hyviksi ja toisaalta hyvätkään eivät muutu huonoiksi, kun kerran sen hyvyyden itsessään oivaltaa.

        Tää palsta on siinä maailmaa missä muutkin paikat, missä on ihmisiä. Voit loukkaantua ja voit alistua, hakea itsetunnolle pönkkää, tai sitten vaan katsella sivusta. Huutaa, räyhätä ja oksentaa pahan olon pois. Mutta itse sinä teet tästä sen mitä haluat. Niinkuin elämästäsikin. Elätkö muitten elämän kautta omaa, vai rakennatko oman, mikä kantaa ihan itsessään, ilman toisten tukea sinua. Silloin sinusta kimpoaa muitten mielipiteet, kun tiedät itse kuka olet ja mitä haluat.

        Siksi mä sanoin esimerkkinä, että aloin pitää toisista ihmisistä. Minä alan tietämään mikä on minun juttu ja mikä ei, Millaisista ihmisistä minä tykkään ja mistä en.

        Mutta hyvää kesää, sullahan sitä touhua riittää ilman palstaakin. :o)


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Sanoit, että olenko ollut kärpäsenä katossa siellä? En ole, mutta huomaan sinussa jotain samoja piirteitä kuin itsessäni. Vissiin päätit sitten jättää palstan ja sehän on jokaisen oma asia. Mutta tuossakin huomaan yhden piirteen, nimittäin marttyyrius. Minä ainakin vihasin sitä piirrettä itsessäni. Mutta senkin voi huomata ja myöntää itsessään. Siten eliminoida se lähes.

        Haluat itsellesi joskus sen miehen, jonka kanssa tehdä yhteinen lapsi ja toisaalta pelkäät sututtavasi itsesi, kukapa ei täällä maailmassa pelkäisi saututtavansa itseään. Maailma on vaan mitä on ja sen kanssa on tultava toimeen. Ja vaan itseensä voi vaikuttaa. Toisille voi sanoa mitä vaan, mutta ei muuttaa. Ei huonoja hyviksi ja toisaalta hyvätkään eivät muutu huonoiksi, kun kerran sen hyvyyden itsessään oivaltaa.

        Tää palsta on siinä maailmaa missä muutkin paikat, missä on ihmisiä. Voit loukkaantua ja voit alistua, hakea itsetunnolle pönkkää, tai sitten vaan katsella sivusta. Huutaa, räyhätä ja oksentaa pahan olon pois. Mutta itse sinä teet tästä sen mitä haluat. Niinkuin elämästäsikin. Elätkö muitten elämän kautta omaa, vai rakennatko oman, mikä kantaa ihan itsessään, ilman toisten tukea sinua. Silloin sinusta kimpoaa muitten mielipiteet, kun tiedät itse kuka olet ja mitä haluat.

        Siksi mä sanoin esimerkkinä, että aloin pitää toisista ihmisistä. Minä alan tietämään mikä on minun juttu ja mikä ei, Millaisista ihmisistä minä tykkään ja mistä en.

        Mutta hyvää kesää, sullahan sitä touhua riittää ilman palstaakin. :o)

        .. Noh, Itse ajattelin/ajattelen, että lopettamisen syy olisi ihan muu, kuin tuo "marttyyrius".. En ainakaan itse saanut tuosta Yllä Olevasta keskustelusta sellaista käsitystä, että ainakaan tämä keskustelu olisi vaikuttanut hänen päätökseen.. En edes siten, että tämä keskustelu olisi ollut ns. ViimeinenNiitti.. ;P

        .. Voinhan Mä olla Väärässäkin, mutta en oikein jaksaisi uskoa, että olisin.. ;P

        Uskon siis, että Syyt ovat jotkut ihan muut.. Ainoa asia mitä hieman ihmettelen on tuo päätöksen "Lopullisuus" ja "Vahvuus".. Mut joo.. Hänellä ei varmaan ole enää tarvetta ja halua tälläiselle paikalle/foorumille.. Ja päätöshän on Oikea ja Hyväksi Just Hänelle, koska hän on Itse näin Päättänyt ja näin Kokenut.. =)

        .. Toivotaan, että mä olen oikeassa ja sä väärässä.. Koska muuten se olisi Aikast harmillista, jos/kun päätöksen taustalla on joku/jotkut muut, joiden mielipiteistä yms. ei kantsisi ainakaan liikaa välittää.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, Itse ajattelin/ajattelen, että lopettamisen syy olisi ihan muu, kuin tuo "marttyyrius".. En ainakaan itse saanut tuosta Yllä Olevasta keskustelusta sellaista käsitystä, että ainakaan tämä keskustelu olisi vaikuttanut hänen päätökseen.. En edes siten, että tämä keskustelu olisi ollut ns. ViimeinenNiitti.. ;P

        .. Voinhan Mä olla Väärässäkin, mutta en oikein jaksaisi uskoa, että olisin.. ;P

        Uskon siis, että Syyt ovat jotkut ihan muut.. Ainoa asia mitä hieman ihmettelen on tuo päätöksen "Lopullisuus" ja "Vahvuus".. Mut joo.. Hänellä ei varmaan ole enää tarvetta ja halua tälläiselle paikalle/foorumille.. Ja päätöshän on Oikea ja Hyväksi Just Hänelle, koska hän on Itse näin Päättänyt ja näin Kokenut.. =)

        .. Toivotaan, että mä olen oikeassa ja sä väärässä.. Koska muuten se olisi Aikast harmillista, jos/kun päätöksen taustalla on joku/jotkut muut, joiden mielipiteistä yms. ei kantsisi ainakaan liikaa välittää.. ;P

        No tämän ketjun viimeisestä viestistä saa kyllä kuvan, että jättää tänne tilaa... että pelkään, että olen oikeassa.. Mutta toivoa saa aina, että päätös ei ollut lopullinen. :o)


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        No tämän ketjun viimeisestä viestistä saa kyllä kuvan, että jättää tänne tilaa... että pelkään, että olen oikeassa.. Mutta toivoa saa aina, että päätös ei ollut lopullinen. :o)

        .. Juuh, mutta aattelinkin, että Päätöstä on jo Kypsytelty kauemmin ja se oli ns. Tehty jo aikaisemmin.. Ilmoitti siis vain tässä kohtaa ja siitä sitten voi vetää hätäiseen ns. Vääriä JohtoPäätöksiä.. ;P

        .. Ja ainakin Itse Toivon, että Oli Päätös mikä tahansa, niin jos ja kun se on Hänelle Hyväksi, niin sellainen päätös on Toivottavin.. ;P .. Kukapa sitä Ystävälle pahaa/huonoa haluaa.. =).. Noh, jotkut/monet itsekkäät, jos/kun asiat ei mene Just niin kuin IhanIte haluaa.. Mutta niitä ei lasketa, koska ei sellainen ole Oikeaa ja Aitoa Ystävyyttä.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Juuh, mutta aattelinkin, että Päätöstä on jo Kypsytelty kauemmin ja se oli ns. Tehty jo aikaisemmin.. Ilmoitti siis vain tässä kohtaa ja siitä sitten voi vetää hätäiseen ns. Vääriä JohtoPäätöksiä.. ;P

        .. Ja ainakin Itse Toivon, että Oli Päätös mikä tahansa, niin jos ja kun se on Hänelle Hyväksi, niin sellainen päätös on Toivottavin.. ;P .. Kukapa sitä Ystävälle pahaa/huonoa haluaa.. =).. Noh, jotkut/monet itsekkäät, jos/kun asiat ei mene Just niin kuin IhanIte haluaa.. Mutta niitä ei lasketa, koska ei sellainen ole Oikeaa ja Aitoa Ystävyyttä.. ;D

        Joo. No touhukas nainen hän on. Ja varmaan ihan mukava. Jonkun kerran juteltiin. :o)


    • MunaisoXXL

      Minusta on turha glorifioida nuorten fiksuutta. He tulevat tekemään samat virheet kuin mekin maustettuna hieman eri mausteilla. Talk is cheap! Ja missä on väitetty kaikkien naisten orgioivan ja orgasmoivan!

      • m-i-e-z

        Kaikki nuoret ja kaikki mekin eivät ole tehneet niitä samoja virheitä, ei edes eri mausteilla.
        Omasta mielestäni on erinomaista glorifoida fiksujen nuorten fiksuutta, koska sillä voi piilomainonnalla tylyttää typerien ihmisten typeryyttä. =P


      • Sitä.Minäkin

        Ainakin nykyajan nuoret panevat ja käyttävät huumeita huomattavasti enemmän kuin heitä vanhemmat. Sellaisia fiksuja
        :)


      • 876
        Sitä.Minäkin kirjoitti:

        Ainakin nykyajan nuoret panevat ja käyttävät huumeita huomattavasti enemmän kuin heitä vanhemmat. Sellaisia fiksuja
        :)

        Ihme mutuilua. :D


      • Sitä.Minäkin
        876 kirjoitti:

        Ihme mutuilua. :D

        Tilastofaktaa, ei mutuilua.


      • 876
        Sitä.Minäkin kirjoitti:

        Tilastofaktaa, ei mutuilua.

        Tilastofaktaa valheenpaljastustestille tunnustaneista ja verekseltään kiinni jäänneistä. :D


      • Ihobobobo
        876 kirjoitti:

        Tilastofaktaa valheenpaljastustestille tunnustaneista ja verekseltään kiinni jäänneistä. :D

        Tosiasiassa huumeita ja seksiä harrastetaan paljon enemmän ku tilastoissa näkyy koska kaikki ei kehtaa kertoa tekevänsä niitä.


      • 876
        Ihobobobo kirjoitti:

        Tosiasiassa huumeita ja seksiä harrastetaan paljon enemmän ku tilastoissa näkyy koska kaikki ei kehtaa kertoa tekevänsä niitä.

        Niin ne nykyajan nuoret häviävät vanhemmille käytössä. :D


    • Sitä.Minäkin

      "Tällä palstalla kun tuntuu elävän käsittämätön harhaluulo siitä, että jokainen naispuolinen ihminen, ainakin teini-ikäisestä keski-ikäiseen, eläisi jotakin lakkaamatonta orgiaa."

      Kyllä jokainen naimaikäinen nainen saa seksiä vaikka 24/7 ja vaikka orgioitakin. Eri juttu on se, haluaako. Esim minä mielummin odotan että mies kiertää maailman ympäri kuin että saisin hyvännäköisen tuntemattoman tänäänkin. Vanhemmiten sitä alkaa arvostamaan määrän sijasta laatua.

      Hyvin kirjoitit, taidamme olla eri aikakautta kun minulle yhdenvertaisuus on ollut itsestäänselvyys syntymästäni asti. :)

      • Ihobobobo

        Hey...jos sinulta puuttuu seksielämä älä kuvittele että se puuttuisi kaikilta.


      • Naisasialooser11

        Ei se kaikilta puutukkaan, se puuttuu vanhoilta naisilta ja AT-miehiltä.


      • Saaseksiä
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Ei se kaikilta puutukkaan, se puuttuu vanhoilta naisilta ja AT-miehiltä.

        Tunnet siis paljonkin vanhoja naisia, muitakin kuin äitisi?? Kas kun en ole missään nähnyt vanhojen naisten valittavan seksinpuutetta...en edes netissä missä voi anonyymisti jutella.


    • Sitä.Minäkin

      Eikä nykyajan nuoret ole sen viisaampia kuin edellisetkään. Kuten tutkimuksista voidaan todeta, nuoret ovat paljon pahempia horoja kuin vanhemmat ihmiset. Samoin nuoret juovat vähemmän alkoholia koska käyttävät enemmän huumeita.

      Minusta on naurettavaa kun sinäkin ilmeisesti menit tuohon lankaan ettå "kummityttöni on puhdas pulmunen".,
      "Ei meidän maija vaan ne muut". Nuoret ja lapset ovat kaikista parhaita näyttelijöitä ja manipuloijia. Luuletko että hän olisi sinulle kertonut jos olisi nainut puolia luokkatovereista? Ei, ei olisi, koska kerrot kaiken hänen vanhemmilleen. Et kuuli ihmisiin joihin kummityttösi luottaisi yksityisasioissaan koska olet liian lähellä hänen vanhempiaan.

      • Avio.ATmies

        Taisit missata jotain oleellista. Kummitytön neitsyydestä ei saatu selvyyttä, mutta kummitädin neitsyydestä saatiin. AP ei siis kertonut kummitytöstään esimerkkinä seksiä haluamattomasta, vaan itsestään.


      • flowersreally
        Avio.ATmies kirjoitti:

        Taisit missata jotain oleellista. Kummitytön neitsyydestä ei saatu selvyyttä, mutta kummitädin neitsyydestä saatiin. AP ei siis kertonut kummitytöstään esimerkkinä seksiä haluamattomasta, vaan itsestään.

        ” nuori ystäväni kiitti minua kauniisti todeten, miten hyvä hänen on olla tietäessään, että hänelläkään ei ole kiire.”

        Mä mietin, että onko tuosta tiedosta kovastikaan iloa, jos kuitenkin tulee vaikkapa kiusatuksi asiasta.


      • Avio.ATmies
        flowersreally kirjoitti:

        ” nuori ystäväni kiitti minua kauniisti todeten, miten hyvä hänen on olla tietäessään, että hänelläkään ei ole kiire.”

        Mä mietin, että onko tuosta tiedosta kovastikaan iloa, jos kuitenkin tulee vaikkapa kiusatuksi asiasta.

        Onko siitä pakko sitten puhua kiusaajille mitään? Vai suositteletko hoitokeinoksi vaan hoitaa se eka kerta auton takapenkillä jonkun himokkaan hunsvotin kanssa, joka haluaa pelkkää pikapanoa? Sekö ei sitten yhtään epäedullisesti vaikuttais itsekunnioitukseen ja itsetuntoon?


      • flowersreally
        Avio.ATmies kirjoitti:

        Onko siitä pakko sitten puhua kiusaajille mitään? Vai suositteletko hoitokeinoksi vaan hoitaa se eka kerta auton takapenkillä jonkun himokkaan hunsvotin kanssa, joka haluaa pelkkää pikapanoa? Sekö ei sitten yhtään epäedullisesti vaikuttais itsekunnioitukseen ja itsetuntoon?

        Höh. No en tietenkään suosittele mitään pikapanoja.

        Hyvähän se on jos tärkeät aikuiset sanovat niitä oikeita asioita, mutta tarkoitin ettei se_välttämättä_kovasti auta nuoren arjessa. Koulukaverit ”tietävät” toisistaan monenlaista ihan ilman puhumistakin ja jos huono tuuri käy, tätä ”tietoa” käytetään kiusaamiseen.


      • Avio.ATmies
        flowersreally kirjoitti:

        Höh. No en tietenkään suosittele mitään pikapanoja.

        Hyvähän se on jos tärkeät aikuiset sanovat niitä oikeita asioita, mutta tarkoitin ettei se_välttämättä_kovasti auta nuoren arjessa. Koulukaverit ”tietävät” toisistaan monenlaista ihan ilman puhumistakin ja jos huono tuuri käy, tätä ”tietoa” käytetään kiusaamiseen.

        Mutta siis himokas hunsvotti ja auton takapenkki ovat kuitenkin ok, jos se hunsvotti hakee vakip... siis tyttöystävää?


      • flowersreally
        Avio.ATmies kirjoitti:

        Mutta siis himokas hunsvotti ja auton takapenkki ovat kuitenkin ok, jos se hunsvotti hakee vakip... siis tyttöystävää?

        Oletpa sinä nyt vitsikkäällä päällä.


      • Avio.ATmies
        flowersreally kirjoitti:

        Oletpa sinä nyt vitsikkäällä päällä.

        Kaikki muutkin halkovat hiuksia yrittämättäkään ymmärtää, joten ajattelin liittyä joukkoon tummaan.


    • Totuuss

      Osoittaa kunnioituksen puutetta kysellä toiselta neitsyydesta ja kokemattomuudesta. Sellaisia ei vaan kysytä päin naamaa.

      • Tilannetajua_kiitos

        No ei tietenkään aikuisten kesken. Alkuperäisessä tekstissä ~15v tyttö halusi ammentaa elämänkokemusta aikuiselta naiselta, johon luottaa. Se on ihan eri asia ja alkuperäinen juttu oli tosi kaunis.


    • Teknodonna

      Mjoo

      Aikuisen naisen äänen tuottaminen ei ole aivan helppo juttu. Sommitelma muutenkin on hieman ontuva ja asenteellinen, sekä yleistä palstalinjaa noudatteleva vihtoineen ja vastoineen.

      Mutta muuten oikein hauska juttu.

      (naurua)

      • Teknodonna

        Kirjoituksen pääpaino on nuoren naisen alastomassa luottamuksessa ja neitseellisessä avautuneisuudessa.

        Hän on kuin kukka saunan lauteilla.

        (hirn)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Kirjoituksen pääpaino on nuoren naisen alastomassa luottamuksessa ja neitseellisessä avautuneisuudessa.

        Hän on kuin kukka saunan lauteilla.

        (hirn)

        Niin että kyllä tässä tätä ajattelemisen aihetta on. Itselleni tuli mieleen, että on todella vaikeaa kirjoittaa hyvin ilman selvää käsitystä viittauksista omiin henkilökohtaisiin haluihin tai toiveisiin. Välittömästi sen jälkeen, kun kirjoittaja itse ilmestyy tekstiin, teksti kuolee, putoaa taivaalta kuin leija ja lätsähtää lätäkköön.

        Tuuli vain ei yksinkertaisesti riitä tällaiseen.

        (hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Niin että kyllä tässä tätä ajattelemisen aihetta on. Itselleni tuli mieleen, että on todella vaikeaa kirjoittaa hyvin ilman selvää käsitystä viittauksista omiin henkilökohtaisiin haluihin tai toiveisiin. Välittömästi sen jälkeen, kun kirjoittaja itse ilmestyy tekstiin, teksti kuolee, putoaa taivaalta kuin leija ja lätsähtää lätäkköön.

        Tuuli vain ei yksinkertaisesti riitä tällaiseen.

        (hihitystä)

        Kuvitellaan, että tämä tarina olisi tosi ja aikuisen naisen kirjoittama. Ensimmäiseksi minulle tulee mieleen, että tämä vanhempi nainen on seksuaalisesti kiinnostunut tästä nuoremmasta, ja että hetkenä minä tahansa tämä saattaisi työntää kielensä toisen korvaan ja sujauttaa sormensa tämän jalkoväliin.

        Olenko jotenkin hakoteillä?

        (reps)


      • Vittupää-äijä
        Teknodonna kirjoitti:

        Kuvitellaan, että tämä tarina olisi tosi ja aikuisen naisen kirjoittama. Ensimmäiseksi minulle tulee mieleen, että tämä vanhempi nainen on seksuaalisesti kiinnostunut tästä nuoremmasta, ja että hetkenä minä tahansa tämä saattaisi työntää kielensä toisen korvaan ja sujauttaa sormensa tämän jalkoväliin.

        Olenko jotenkin hakoteillä?

        (reps)

        En tiedä, mutta sä ainakin olet nykyään harvinaisen epämiellyttävä Pervo-pera.

        Olitko ennen Baltian mies - sitä ei moni tiedä. Olitko joskus räjähtävien kauluspaitojen mies - sitäkään emme tiedä. Kauluspaidat ja New Yorkin yöelämä vielä olivat hauskoja. Jätitkö tarkoituksella hauskuttamisen Totuus2017 turkulaisille hahmoille?


      • sinua.lukeva.N
        Teknodonna kirjoitti:

        Kuvitellaan, että tämä tarina olisi tosi ja aikuisen naisen kirjoittama. Ensimmäiseksi minulle tulee mieleen, että tämä vanhempi nainen on seksuaalisesti kiinnostunut tästä nuoremmasta, ja että hetkenä minä tahansa tämä saattaisi työntää kielensä toisen korvaan ja sujauttaa sormensa tämän jalkoväliin.

        Olenko jotenkin hakoteillä?

        (reps)

        Jotenkin teknodonnan kirjoitus ei tuntunut hyvältä.Ei pointseja tänään sinulle.Epäilit kirjoituksen aitoutta ja todenperäisyyttä.Mistähän syystä?Viittaukset seksuaalisuuteen ovat vahvuutesi,mutta samalla heikkoutesi.


      • EdesUnissa
        sinua.lukeva.N kirjoitti:

        Jotenkin teknodonnan kirjoitus ei tuntunut hyvältä.Ei pointseja tänään sinulle.Epäilit kirjoituksen aitoutta ja todenperäisyyttä.Mistähän syystä?Viittaukset seksuaalisuuteen ovat vahvuutesi,mutta samalla heikkoutesi.

        Ehkäpä kirjoitus oli hiukan liian tehdyn tuntuinen Teknon mielestä ollakseen aito ? En minäkään ole vakuuttunut sen aitoudesta, mutta kuten alussa mainitsin, se on ihan hyvä kirjoitus. Lukeeko sen tällä palstalla teinit joiden uskon olevan kohderyhmä, jää kysymykseksi. Sisältö ei sisällä kovin tärkeätä viestiä meille jo hiukan kokeneemmille. On olemassa "healing-musiikkia", tämä aloitus oli "healing-tekstiä".


      • EdesUnissa
        sinua.lukeva.N kirjoitti:

        Jotenkin teknodonnan kirjoitus ei tuntunut hyvältä.Ei pointseja tänään sinulle.Epäilit kirjoituksen aitoutta ja todenperäisyyttä.Mistähän syystä?Viittaukset seksuaalisuuteen ovat vahvuutesi,mutta samalla heikkoutesi.

        Ehkäpä kirjoitus oli hiukan liian tehdyn tuntuinen Teknon mielestä ollakseen aito ? En minäkään ole vakuuttunut sen aitoudesta, mutta kuten alussa mainitsin, se on ihan hyvä kirjoitus. Lukeeko sen tällä palstalla teinit joiden uskon olevan kohderyhmä, jää kysymykseksi. Sisältö ei sisällä kovin tärkeätä viestiä meille jo hiukan kokeneemmille. On olemassa "healing-musiikkia", tämä aloitus oli "healing-tekstiä".


      • sinua.lukeva.N

        Villi veikkaus,että tarina on peräisin teknodonnan näppiksistä....


    • Oletko sukua Harmaaritarille?

      • Ei taida ihan sukua olla. Harmaa lumi kyllä vaikuttaa ihan fiksulta naiselta muuten muttei tunnu oikein näkevän uhkakuvia joita tässä ajassa syntyy.


      • Avio.ATMies
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ei taida ihan sukua olla. Harmaa lumi kyllä vaikuttaa ihan fiksulta naiselta muuten muttei tunnu oikein näkevän uhkakuvia joita tässä ajassa syntyy.

        Uhkakuvat ei aina toteudu vaikka sinä niin uskotkin.


    • Kaunis tarina. Surullista tuossa vaan on se että tuo lopussa hyväksi mainitsemasi suvaitsevainen nykyaika tulee turmelemaan tuon neitokaisen, joutuu kasvamaan aikuiseksi liian pian sekasortoisessa maailmassa jossa kukaan ei oikein tiedä minne on menossa. Tulevaisuudessa varmaan onkin niin kuin alussa mainitset että jokaisen naisen elämä on lakkaamatonta orgiaa milloin kenenkin kanssa tahansa eikä pysyviä parisuhteita muodostu. Kuka mitäkin pitää hyvänä mutta kyllä veikkaan että entisaikainen malli loi loppupelissä onnellisempia suhteita.

      • 3098

        Minun mielestäni tarina oli kyllä kaikkea muuta kuin kaunis. Taisi tulla hampaisiin muutama reikä pelkästään kun luin jotain noin imelää.
        Maailma on sekasortoinen ja on ollut aina. Koskaan ei ole ollut varmuutta mistään, joko uhkana on ollut rutto tai vihollinen tai halla tai mikä muu tahansa. Silti sitä on sinnitelty ja luultavasti niin tehdään jatkossakin, eikä olla sen kummemmin turmeltuneita kuin ennenkään. Ei ainakaan yhtään tunnu turmeltuneelta, vaan ihan tavalliselta.
        Entisaika ei antanut ihmisille mitään muuta kuin pakon elää toistensa kanssa, oli haluja tai ei.


    • nusssiapoika

      Kyllä tuokin neito on jakanut rektaalia urakalla!

      Sadut on satuja!

    • saatanansaatana

      Paska satu ja suvaitsrevaisuus on perseestä!!!!

    • Kiios tarinasta.

      "Tällä palstalla kun tuntuu elävän käsittämätön harhaluulo siitä, että jokainen naispuolinen ihminen, ainakin teini-ikäisestä keski-ikäiseen, eläisi jotakin lakkaamatonta orgiaa."

      Monilla olisi siihen mahdollisuus ja osa sitä tekee ja osa onneksi ei. Ei tuollaiset näkemykset ole tyhjästä tulleet. Koulun bileissä saattoi sama tyttö suudella usean pojan kanssa illan aikana tai jos vaikka kuuntelee Sannin kappaleiden sanoja, jotka kertovat aika usein juuri irtoseksistä.

      Ei tuon sinunkaan kummityttösi luulot neitsyyden menettämisen tärkeydestä tule tyhjästä, vaan hän on katsonut menoa kaveripiirissä. Voisin kuvitella pojan 80-luvulla kysellen samantyyppisesti alkoholista, koska iso osa kavereista joi.

      "Hän edustaa sitä sukupolvea, jolle kaikki ovat tasa-arvoisia riippumatta seksuaalisesta suuntautumisesta,"

      Tuo on harhaa. Nykyään ei vain ihmetellä (ei ainakaan isoissa kaupungeissa) mustia tai homoja, mutta ennekkoluulot voivat tulla varallisuudesta, sairauksista tms.

    • tykkääjämieskurppa

      harmaa_lumi on ihana.

    • Yuck

      Ahaa.. ja mitä ihanaa on suosittuna olemisessa? Kaikki "Suositut" ovat aina helvetin tylsiä, feikkejä, miellyttäjiä heille elämä on kamala vankila kun pitää koko elämä rakentaa muiden odotusten mukaan. Jos petät jonkun kriteerin mikä suosittuna oleminen tarvitsee, korttitalo kaatuu ja sit saat ihmetellä.. joko kasvat ihmisenä sen jälkeen ja rakennat oman elämän omilla ehdoilla ja saat vihdoin vapauden ja löydät todellisen minäsi tai sitten vaan vajoat itsesääliin ja ryyppäät itses hengiltä.
      Suosituissa tyypeissä ei ole mitään kadehdittavaa, niiden aivokapasiteetti riittää vain konformistin elämään. Jippijaijee, todella hienoa???

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      4121
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2368
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2076
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      101
      1733
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1362
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      311
      1290
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe