Miten Pattayan profiilia voisi nostaa?

PatilaHouHou

Miten Pattayasta saataisiin jotain muuta kuin elämässä epäonnistuneiden peräkammarinpoikien leikkikenttä?

Pitäisikö ensin tyhjentää huorat ja leidiboit päivystämästä baareista ja kaduilta. Sitten ehkä pitäisi suitsia ryyppypaikkojen kulttuuria että suomalaisetkin läskimahat ja luuserit laitettaisiin jo illan tullessa hotelliin nukkumaan ettei sellaisia näkyisi enää katukuvassa.
Sitten hintataso vaan ylös vaikka 300% että kelarahalaiset ja reppanat eivät enää pärjää eivätkä enää saavu paikanpäälle uudestaan vaan menevät taas Tallinnaan tai pysyvät Jakomäen Kelan kulmilla.

13

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PippelisPuppelis

      Otsikon kysymykseen vastaan, että profiilia voisi nostaa siten, että Totuustarkkailija Maija lopettaa palstalla päivittäiset aivopierunsa.

      Myös mikäli Numeromies heittää jotain aloitusta kehiin, niin Maija voisi olla kehittämättä asiasta tapansa mukaista riitaa, kuten punaisten lavataksien reiteistä ja "aikatauluista", sekä kuten eilen, koko Thaimaan kaasunjakeluverkostosta kulkuneuvoihin.

    • ChanRakPattayaCity

      Pippelis puppelis ei ole Pattayalla käynyt ja silti kommentoimassa palstalla. Myös Pippelis puppelilla syvä Maija kompleksi.

      Uskallankohan edes korjata Pippelis Puppeliken virheen ilman että leimataan Maijaksi songthaewien väreistä Pattyalla joka on sininen, paitsi reitillä uiville markkinoille menevät ovat valkoisia. Phuketissa ne ovat punaisia.

      Tervetuloa Pippelis Puppelis tutustumaan Pattyaan sitten kun rahat on säästetty.

      Ja aloittajalle Pattyalla on niin paljon ihmisiä että suomalaisia ei edes joukosta erotu ellei istu vain suomibaareissa.

      • PippelisPuppelis

        EPÄSELVÄKSI JÄI TÄMÄN TERVETULOA TUTUSTUMAAN TYYPIN NÄKEMYS ALOITTAJAN KYSYMYKSEEN ?

        Juuri näin, siis jatketaan mailman tappiin Pattayaprofiilia, koska tuo tyyppi tietää kaikesta kaiken ja nyt minun kompleksin, minun matkailukohteeni.

        Minä kyllä uskallan korjata värivirheeni, koska minua ei ole kiinnostanut joidenkin autojen värit joita en itse käytä, vaan tämä lavataksijuttuni perustuu palstaväitteyihin joissa niissäkään en ole vaibautunut enemmälti paneutumaan väreihin.
        Siis autot on sinisiä ja valkoisia Pattayalla.

        Tämä tyyppi myös näyttänee tietävän rahatilanteeni.

        Näin kun vittuilee niin kyllä tämä Pattayaprofiilin nostatus jatkuu täsmälleen kuten Maija tahtoo.


      • LopetaTyperys
        PippelisPuppelis kirjoitti:

        EPÄSELVÄKSI JÄI TÄMÄN TERVETULOA TUTUSTUMAAN TYYPIN NÄKEMYS ALOITTAJAN KYSYMYKSEEN ?

        Juuri näin, siis jatketaan mailman tappiin Pattayaprofiilia, koska tuo tyyppi tietää kaikesta kaiken ja nyt minun kompleksin, minun matkailukohteeni.

        Minä kyllä uskallan korjata värivirheeni, koska minua ei ole kiinnostanut joidenkin autojen värit joita en itse käytä, vaan tämä lavataksijuttuni perustuu palstaväitteyihin joissa niissäkään en ole vaibautunut enemmälti paneutumaan väreihin.
        Siis autot on sinisiä ja valkoisia Pattayalla.

        Tämä tyyppi myös näyttänee tietävän rahatilanteeni.

        Näin kun vittuilee niin kyllä tämä Pattayaprofiilin nostatus jatkuu täsmälleen kuten Maija tahtoo.

        Pattayalla on kaiken värisiä autoja. Mutta kyse oli songthaewien väreistä. Ei niitä Songthaeweita Pattayalla tarvitse käyttää mutta jokainen joka on Pattayalla käynyt tietää että ne on sinisiä, et siis ole käynyt. Miksi siis haastat riitaa?


      • kotinionThaimaassa
        PippelisPuppelis kirjoitti:

        EPÄSELVÄKSI JÄI TÄMÄN TERVETULOA TUTUSTUMAAN TYYPIN NÄKEMYS ALOITTAJAN KYSYMYKSEEN ?

        Juuri näin, siis jatketaan mailman tappiin Pattayaprofiilia, koska tuo tyyppi tietää kaikesta kaiken ja nyt minun kompleksin, minun matkailukohteeni.

        Minä kyllä uskallan korjata värivirheeni, koska minua ei ole kiinnostanut joidenkin autojen värit joita en itse käytä, vaan tämä lavataksijuttuni perustuu palstaväitteyihin joissa niissäkään en ole vaibautunut enemmälti paneutumaan väreihin.
        Siis autot on sinisiä ja valkoisia Pattayalla.

        Tämä tyyppi myös näyttänee tietävän rahatilanteeni.

        Näin kun vittuilee niin kyllä tämä Pattayaprofiilin nostatus jatkuu täsmälleen kuten Maija tahtoo.

        PippelisPuppelis lienee Lerppa, koska tekstiä suoltaa aivan yhtä paljon ja vastaavia typeryyksiä, vai onko vajakiksi ison veljensä tapaan jäänyt pikkuveli.


      • PippelisPuppelis
        kotinionThaimaassa kirjoitti:

        PippelisPuppelis lienee Lerppa, koska tekstiä suoltaa aivan yhtä paljon ja vastaavia typeryyksiä, vai onko vajakiksi ison veljensä tapaan jäänyt pikkuveli.

        EDELLEEN JÄI EPÄSELVÄKSI TÄMÄN KODILLISEN NÄKEMYS PROFIILIN NOSTATTAMISELTA JA KYSYN.

        ONKO TARKOITUS NOSTAA PROFIILIA NIILLE JOTKA EI OLE KÄYNYT, NILLE JOTKA ON KÄYNYT, VAI NIILE JOTKA ASUVAT ?????

        SAAKO VAJAKIT MATKUSTAA VAI AINOSTAAN LAHKOLAISET ?

        VIELÄ TARKENNETTUNA, SAAKO TÄHÄN VIESTIKETJUUN OSALLISTUA HENKILÖ, JONKA KOTIKAUPUNGISSA PAIKALLISLIIKENTEESSÄ ON PUNAISET JA KAUPUNGIN ULKOPUOLELLE SUUNTAVAT LAVA-AUTOT KELTAISIA ?


      • Lerpanelkeet
        PippelisPuppelis kirjoitti:

        EDELLEEN JÄI EPÄSELVÄKSI TÄMÄN KODILLISEN NÄKEMYS PROFIILIN NOSTATTAMISELTA JA KYSYN.

        ONKO TARKOITUS NOSTAA PROFIILIA NIILLE JOTKA EI OLE KÄYNYT, NILLE JOTKA ON KÄYNYT, VAI NIILE JOTKA ASUVAT ?????

        SAAKO VAJAKIT MATKUSTAA VAI AINOSTAAN LAHKOLAISET ?

        VIELÄ TARKENNETTUNA, SAAKO TÄHÄN VIESTIKETJUUN OSALLISTUA HENKILÖ, JONKA KOTIKAUPUNGISSA PAIKALLISLIIKENTEESSÄ ON PUNAISET JA KAUPUNGIN ULKOPUOLELLE SUUNTAVAT LAVA-AUTOT KELTAISIA ?

        Lerputtimella huuto hallussa, kiljuhan näppis hehkuvaksi ja hörppää kiljua välillä, tapasi mukaan.


    • AloittajalleViesti

      Aloittaja voisi miettiä kuinka thaimaa suomi24 palstan tasoa voisi nostaa. Se ei tapahdu tuollaisilla aloituksilla.

      • PippelisPuppelis

        Aloittajan tarkoitus oli Lerpatella vastaajana, jonka lienet huomaavan.


    • EL-Maco

      Mites tänään ChiangMain PippelisPuppelis? Oletko kokenut loukkaavaa lerpattelua tänään ja montako matkakertomusta heittelit kehiin vai laaditko jonkin oikean reportaasin johonkin arvostettuu kansainväliseen lehteen ja mediaan?

      Lerppa hylkäsi jo ThainAviomies- hahmon ja antoi tälle lopputilin henkivartiohommista kuten Terolle aikoinaan. Tilalle tuli PippelisPuppelis transu joka tunnettiin aiemmin nimellä ThaiLady, täällä palstalla. Cittarimies katosi Lerpan päästä kun Lerppa meni kompastumaan Tokmannin kesäalennusmyynnissä liukuportaissa ja löi päänsä lattialaatoitukseen suojellessaan sylissä ollutta yllätysämpäriä ja pölyhuiskaa.

      Lerppa on nimittäin sellainen kaveri että se ei täysihintaista tuotetta osta. Alennusprosentti kun on alkaen 50% niin silloin Lerpsandaaleni kurkkii kolikkopussiaan hampaat irvessä.

      Mepä saatiin tänään puutarhahommelit valmiiksi ja tämä poika varaa lennot nyt. Pari päivää pitää huilata mutta perjantai voisi olla hyvä päivä lentää paradiseen!

      • ThainAviomiesChiangMai10

        No tässäpä tätä Pattayan profiilin kohotusta 10 viestin verran ennenkuin mullekin alettiin taas vittuileen.
        Näin toimien varmasti henkilöt jotka hieman epäröivät Pattayaa Thaimaan matkansa kohteeksi, ainakaan tämän profiilin kohotuksen johdosta ei valitse Pattayaa.


      • TaxiTeroJkl

        Resuperse sinun harhasi on aivan omaa luokkaasi, saatko orkkuja kuvitellessasi milloin lerppa kirjoittaa toisella nimimerkillä, kun itse tee sitä päivättäin, munaahan sinussa ei ole äitisi vertaa kun et uskalla täällä muutakuin jauhaa paskaa.... ja joka kerta eri nimimerkillä, eikö vain reppana.


      • HupaisaHeppu
        TaxiTeroJkl kirjoitti:

        Resuperse sinun harhasi on aivan omaa luokkaasi, saatko orkkuja kuvitellessasi milloin lerppa kirjoittaa toisella nimimerkillä, kun itse tee sitä päivättäin, munaahan sinussa ei ole äitisi vertaa kun et uskalla täällä muutakuin jauhaa paskaa.... ja joka kerta eri nimimerkillä, eikö vain reppana.

        Siinä oli miehen puhetta ja joka sana totta, mutta.........

        Kuka on ketä jne. ym. ja taas........ taitaa tulla kun Maija ensin sammuttaa päätään kun tulee korvista savua ja arpoo mitä vitun idioottinimimerkkiä käyttäis taas seuraavax.

        Niin ja kuka on kenen sivupersoona (henkivartija) voi hyvät hyssykät sentään mikä idiootti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1476
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1194
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe