Ihon kutistuminen laihduttaessa

Valinnut

"Du kan diet" kirjoittaja, ranskalainen terveystohtori, suosittelee 1kg-0,5kg viikottaista painon pudotusta. Miksi? Koska rasva sulaa nopeammin kuin iho ehtii "kutistua!
Vie kokonaista 6 kuukautta ihon palautua; sen jälkeen et voi tehdä mitään sen hyväksi.
Siksi minä olen tarkkana, ettei rasvoja sulaa nopeassa tahdissa, vaan sopivasti.
Kuivaharjaus vie vanhoja soluja pois. Oljyhoihon puhdistaa ja ravitsee.
Tohtori korosti koko kehon voimistelun tärkeyttä aamuin illoin tapana.
Vie aloittajalta 5min- 20:n min kehon vahvistuessa.
Kävelyjä päivittäin 20min-60min. kuukauden aikana voimien lisääntyessä.
Tohtori neuvoi hyvän tavan kävellä tehokkaasti kaupungissakin.
Kun olet voimistellut ja tullut tietoiseksi lihaksistasi jaloissa, niin
viedessäsi jalan taakse, jännitä lihakset sääristä ylöspäin.
Älä pidä mitään "kuollutta" jalkaa takana, vaan käytä sitä ponnistukseen!
Minulla tuntui ensi askeleelta aina vyötärössä asti lihasjännitykset!
Mutta olen voimistellut 5min-30 min useamman kerrran päivässä.
5min core harjoitukset ovat tehokkaita muovaamaan kävelyjen lisäksi.
Puppuako? Katsokaa todisteita nopeasta laihdutuksesta lukuisissa TV:ohjelmissa!
Löysää nahkaa roikkumassa ja sitten kirurgin veitsen alle!
Missä on kunnioitus ihmiskehoa kohtaan?

7

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VaiKui

      Dr. Pierre Dukan Diet. Kirja löytyy englanniksi ja on vaivan arvoinen lukea.
      100 terveellistä ravintoainetta, joista valita ja
      tehokkaita voimisteluliikkeitä koko keholle.

    • asdfdsaopiuio

      Paljonko sulle maksetaan mainostamisesta?

      • VaiKui

        Palstan alussa lukee:" Jaa laihdutusvinkkejä ja kerro kokemuksia"!
        Nutraaja. mässyttäjät ovat nähtävästi sinulle OK, koska et heille irvaile.
        Dukan-dieetti on vain yksi monista, jotka suosittelevat paljoa proteiinia.
        Minulle se ei sovi terveydellisistä syistä.
        Mutta Dukan2-dieetti, jossa ollaan vain päivä proteiinilla ja lisätään joka päivä terveellisiä ruoka-aineita muista ryhmistä sopii minulle mainiosti.
        Dr. Dukan suosittelee loppuelämäksi vain YHTÄ ANNOSTA SAMAA RUOKAA!
        Huomio! EI YHTÄ TÄYTEKAKKUA päivässä! Sillähän ne kilot kerätään!
        Syömällä koko perheen ruokamäärä kerralla.

        Minä saan NAUTINNON ulkoilusta ja voimistelusta.
        Saman nautinnon kuin nutraajat saavat kellahtaessaan sohvan pehmeille tyynyille ahmittuaan mässypäivänään kohtuuttomasti.
        Kukin valitsee itselleen sopivat nautinnot!
        Minun sohvani saa odottaa loppusyksyn kylmiä sateita ja
        talven jäisiä teitä - sitä pimeää aikaa.
        Nyt syödään ja liikutaan ja endorfiinit lisääntyvät.
        Vaatteet nr.40 on nyt nr38 - 15:ta päivässä.
        Vyötäröstä -6cm ja takamuksesta -3cm, -2kg samassa ajassa.
        Joten täällä ei riemuita nesteen häviämisestä, vaan
        rasvan sulamisesta ja lihasten voimistumisesta.
        Tämä on oma LAIHDUTUSKOKEMUS, ei mainos.


    • jghfdgds

      Iho löystyy joka tapauksessa vanhetessa. Riippuu paljon genetiikasta, kuinka kimmoisena iho pysyy. Millään poppakonstilla ei saa kireää ihoa, jos geenit on vastaan.

      Toki jos on diabetes, niin ihon elastisuus kärsii vieläkin nopeammin. Tänään kävin silmälääkärissä, ja silmälääkäri oli samoilla linjoilla kuin itse olen: normaalit verensokerirajat ovat aivan liian ylhäällä. Normaali verensokeritaso on 4 -5, ei 4 -6. Yli 5,5 verensokeritasoilla elimistö vaurioituu jo. Ja diabetes ja ylipainohan liittyvät yhteen.

      Ja miksi arvostan erityisesti silmälääkäreitä? Silmälääkäri ainoana lääkärinä näkee suoraan silmän pohjan kautta verisuonien kunnon. Monella oikeasti ylipainoisella verisuonetkin ovat huonossa hapessa. Ja sitä kautta koko tyyppi on kävelevä (tai ontuva) aikapommi. Verisuonien kautta saamme ravinnon ja hapen soluihin, ja sitä kautta poistuu kuona. Elimistön verisuonisto on kuin kaupungin vesi- ja viemärijärjestelmä. Ilman sitä infrastruktuuri ei toimi.

      • Valinnut

        Mainio kuvaus tuo "verisuonisto kuin kaupungin viemäriverkosto"!
        Juuri siksi arvostan pitkiä kävelyjä puhtaimmassa mahdollisessa ympäristössä.
        Saadakseni happea ja vikastuttaakseni verenkiertoa kuonan poistamiseksi ja ravintoaineiden kuljettamiseksi. Kannatti kuunnella koukussa opea! ;-D
        Kuivaharjaus auttaa myös asiaa samoin kuin hieronta, joita harjoitan.
        Kiitos tuosta neuvosta saada terveydestä tietoa silmälääkärin kautta!
        terveisin "Valinnut", "Vaikui" muut tutut ;-D


    • hghghghghgh

      Iho löystyy joka tapauksessa vanhetessa. Riippuu paljon genetiikasta, kuinka kimmoisena iho pysyy. Millään poppakonstilla ei saa kireää ihoa, jos geenit on vastaan.

      Toki jos on diabetes, niin ihon elastisuus kärsii vieläkin nopeammin. Tänään kävin silmälääkärissä, ja silmälääkäri oli samoilla linjoilla kuin itse olen: normaalit verensokerirajat ovat aivan liian ylhäällä. Normaali verensokeritaso on 4 -5, ei 4 -6. Yli 5,5 verensokeritasoilla elimistö vaurioituu jo. Ja diabetes ja ylipainohan liittyvät yhteen.

      Ja miksi arvostan erityisesti silmälääkäreitä? Silmälääkäri ainoana lääkärinä näkee suoraan silmän pohjan kautta verisuonien kunnon. Monella oikeasti ylipainoisella verisuonetkin ovat huonossa hapessa. Ja sitä kautta koko tyyppi on kävelevä (tai ontuva) aikapommi. Verisuonien kautta saamme ravinnon ja hapen soluihin, ja sitä kautta poistuu kuona. Elimistön verisuonisto on kuin kaupungin vesi- ja viemärijärjestelmä. Ilman sitä infrastruktuuri ei toimi.

      • VaiKui

        Oi! Vanhentuminen on raaka "sairaus"! Tottahan toki minäkin eilen totesin peilin edessä mittoja ottaessani, että se nuori Hoikka nainen on jossain siellä 70-vuotiaan muistoissa! Eihän se iho enää siedä -5kg/kuussa kuten nuorena!
        Nyt saa tyytyä -1kg/kuussa että iho palautuu aamuun mennessä luita vasten.
        Mutta tuntuu pahuksen hyvälle, kun on nytkin pallea pienentynyt ja masu tulee esille pikku kupuna juuri koska vyötärö on huvennut useita cm:jä!
        On lähtenyt alkuun tämä kehon täys-remontti!
        Energiaa enemmän ja roskaruoka kavahduttaa!
        Äläkä sinä moiti vanhenevia naisia, jotka sentään huolehtivat kehostaan!
        Kaupassa näkee nuoria "läskipalloja" niin hirvittävästi!
        Kauppakärryt täynnä sokerijuomia, eineksiä, suklaata, makeisia!
        Suurin osa heistä työttömiä ja masentuneita.
        Ovat syöneet itsensä työkyvyttömiksi!
        Vanha nainen, joka on hoidettu 38-numeroinen, ei ole mitään hävettävää!
        Vaikkei keho ole botoxilla myrkytetty silikooni-muovikuori! ;-D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe