Haluan nuoremman miehen loppuelämäski...

sireenientuoksu

Olen tässä viimeaikoina miettinyt,että haluaisin nuoremman miehen itselleni.Itse olen 59v.olen hyvin säilynyt,eikä minulla ole rypynryppyä naamassa ja muutenkin olen nuorekas ja kaunis ruskeasilmäinen suomalainen ns.kunnon kansalainen siis nainen.Harvemmin tulee käytyä baareissa,mutta sinne harvoin kun eksyn niin kyllä siellä vientiä on.Joku nyt ajattelee,että miksi sitten olen täällä huutelemassa nuoria miehiä,miksi en ota baarista.No,kun sitä sopivaa ei ole löytynyt.En ole poikia etsimässä vaan aikuisia miehiä.Itse saat päättää onko ikäsi minulle sopiva.

144

2102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joonas212

      MIstä sut tavoittaa

      • sireenientuoksu

        Omasta kodista...


      • Panomies_Palojoelta

        Siinä on vaan yksi ongelma kuuskymppisillä, kun pillu alkaa kuivumaan. Ei oo kiva töhrätä rasvojen kanssa. Ei tuo vanha haisevat tussu oiken kiinnosta.

        Itse olen 32 ja kyrpä kovana joka ilta. Jaksan jyystää pitempäänkin. Tämä toimii pelkällä poronsarvijauheella, ei mitään viakroja.


      • sireenientuoksu
        Panomies_Palojoelta kirjoitti:

        Siinä on vaan yksi ongelma kuuskymppisillä, kun pillu alkaa kuivumaan. Ei oo kiva töhrätä rasvojen kanssa. Ei tuo vanha haisevat tussu oiken kiinnosta.

        Itse olen 32 ja kyrpä kovana joka ilta. Jaksan jyystää pitempäänkin. Tämä toimii pelkällä poronsarvijauheella, ei mitään viakroja.

        No,se pano ei ollut sitten kovin laadukas :D


    • No ikähän on numeroita. Itselläkin oli muutaman vuoden vanhempi nainen. Ei haitannut. Mutta teetkö sinä iästä numeroita itse? Kysytkö sinä ikää, vai katsotko vaan miestä edessäsi? 🤔

      • sireenientuoksu

        En kysele mieheltä ikää,ainakaan heti.Omin silmin sen jo näkee minkä ikäinen mies on.


      • sireenientuoksu kirjoitti:

        En kysele mieheltä ikää,ainakaan heti.Omin silmin sen jo näkee minkä ikäinen mies on.

        No arvaa.. vaikka profiili jo antaa osviittaa. 😂


      • sireenientuoksu

        Aika vanhalta näyttää ; ))


      • No jos oot itse 20 niin varmaan. Jos 40 niin et kaukana ole. Kaappi profiilikuvassa on mistälie isoisoukin ajoilta. 😂


      • sireenientuoksu

        Olen 59v


    • paraneevaan

      Provo,pravo!

      • sireenientuoksu

        niin paranee...; )


    • Lulisi noita parikymppisiä löytyvän niin ei tarvi vanhoja ukkoja kerjätä.

      • sireenientuoksu

        En etsi parikymppisiä ; ) Enkä varsinkaan kerjää vanhempia miehiä ; ))


    • Jep jep. Ite olen 5 -kymppinen äijän raasu joka tykkää itsestään ikänsä kanssa. En koita olla tai näyttää 2 -kymppiseltä, eikä taitaisi mennä läpikään. Olen kunnossa ja nautin elämästä. Asenteesta asiat on kiinni eikä juurikaan tule omaa ikää mietittyä.

      • sireenientuoksu

        Samoin olen tyytyväinen itseeni juuri tässä iässä missä nyt olen.En ollenkaan pahastuisi jossa kohdalleni sattuisi vaikka 10v nuorempi mies johon rakastua pätkähtäsin tai vaikka nuorempikin ; ))


      • sj123

        Kyllä niitä nuorempia ja vanhempia kumppaniehdokkaita tietenkin on tarjolla, kun vain tietää mistä etsiä http://bit.ly/seuraa_netistä, kun laittaa mielenkiintoisen profiilin ja hyvät kuvat, niin varmasti joku kiinnostuu.


      • sj123
        sj123 kirjoitti:

        Kyllä niitä nuorempia ja vanhempia kumppaniehdokkaita tietenkin on tarjolla, kun vain tietää mistä etsiä http://bit.ly/seuraa_netistä, kun laittaa mielenkiintoisen profiilin ja hyvät kuvat, niin varmasti joku kiinnostuu.

        Tärkeintä on olla oma itsensä, esitellä parhaita puoliaan ja muitakin toiveitaan melko tarkasti, että seuraa etsivät http://bit.ly/seuraa_netista voivat arvioida olisiko sitä yhteensopivuutta treffeille asti ja ehkä pitemmällekin. Moni mies tykkää nuoremmista naisista, miksi ei sitten nainen voisi kiinnostua nuoremmista miehistä.


    • kaisanoasaa

      Palstallahan on nuoria 30 vuotiaita atm miehiä paljon. Siitä vaan valitset itsellesi sopivan.

      • kaisanoasaa

        Itseäni kiinnostaa vain tinsa eli miesrektaali.


    • Nuoren miehen pitää hankkia lapsia...

      • YKSKAASFSDFDSF

        EI KAIKKI HALUA LAPSIA!


      • sireenientuoksu

        Kuten sanoin en etsi parikymppisiä !Monellakin on ne lapset jo tehtynä ja eihän kaikki edes halua lapsia.


      • sireenientuoksu

        Kunhan on hampaat suussa :-)


      • sireenientuoksu kirjoitti:

        Kunhan on hampaat suussa :-)

        Rautahampaat vai posliinit? Oikeesti jopa 50-vuotiailla miehillä näkyy tekareita. Ei se ihan edoton not ole, mutta ei siitä kyllä pisteitäkään saa. Parempi kuitenkin, kuin mädät omat tirsat.


      • sireenientuoksu

        Voi sun kanssa ;))


    • Totuus.Komissio

      saat jännämiehen. Sulla niitä ollut ennenkin.

      • omakohtalosi

        Mistä tiedät että on ollut? Näitä selvännäkijöitä riittää tällä palstalla. Itse olet epätoivoinen luuseri joka ei ole saanut kun hajuja vähän naisesta. Muu on vaan haavetta sulle. Näin näen kohtalosi.


      • sireenientuoksu

        Kerro tyhmälle mimmonen se jännämies on?


      • sireenientuoksu
        omakohtalosi kirjoitti:

        Mistä tiedät että on ollut? Näitä selvännäkijöitä riittää tällä palstalla. Itse olet epätoivoinen luuseri joka ei ole saanut kun hajuja vähän naisesta. Muu on vaan haavetta sulle. Näin näen kohtalosi.

        Se on huomattu että selvännäkijät liikenteessä arvailemassa asioita : =)


    • Pillujen--asiantuntija

      Ainoa mies jonka saat on jännämies. Kukaan kunnollinen mies ei sun kanssa ala olemaan.

      • sireenientuoksu

        Kerroppas nyt oikein asijantuntija mimmonen on jännämies ja mistä päättelet ettei kukaan kunnollinen mies ala mun kanssa olemaan?Katos kun on yleensä vara valita,niin rentut heitetään heti pellolle ; )


    • Hienoa kun naisella on itsetunto kohdillaan.
      Kohtuullisella elämänkokemuksella toteaisin, että turhia kaunistelematta ulkonäköön ihastuu, mutta alkuhuuman jälkeen se menettää osin merkityksensä. Sitä jotain pitää olla että jännite säilyy. Hetken se uusi autokin tuntuu uudelta ja uskomattoman hyvältä

      • sireenientuoksu

        Juuri näin.Ei sillä pelkällä kauneudella/komeudella pitkälle pötkitä elämässä, jos ei löydy muuta annettavaa!Mutta kuitenkin sillä ensivaikutelmalla (johon kuuluu myös mieltymys ulkonäköön)on merkitys mahdolliseen uuteen tapaamiseen ,mikäli olet etsimässä esim.elämänkumppania itsellesi ; )


      • sireenientuoksu

        ..ja minä ainakin haluan "omanmakuiseni" paketin itselleni johon kuuluu sekä ulkonäkö että luonne ; ))


    • Molemmat pitää löytyä, mutta ensin pitää olla "se jokin" mikä sytyttää. Se pitäisi jatkossakin säilyttää eikä yrittää muuttua siksi miksi kuvittelee toisen haluavan.

    • Ainahan sitä puhutaan sisäisestä kauneudesta, mutta kyllä se ulkoinen olemus kuitenkin ensi reaktion aiheuttaa. Riittävän kriittinen pitäisi pystyä olemaan alusta asti, eikä etsiä sitä sisäistä kauneutta epätoivon vimmalla. Sitä kun vaan syttyy toiseen tai ei!

    • sireenientuoksu

      Aika nopeasti sen loppujen lopuksi huomaa syttyykö toiseen.Mielenkiintoiset ihmiset jäävät aina mieleen.

      • "Pahimmassa" tapauksessa saattavat jopa vallata mielen.


      • sireenientuoksu

        Sekin vielä ;-)


      • No hiukka " vanhempana villoittajana" ajatusmalli loppuelämän kumppanista on jo illuusiota. Tuntuu viisaammalta etsiä "sitä oikeaa" hetkeen ja katsoa tuntuuko hän vielä oikealta huomennakin.

        Parempi katsoa tähän hetkeen ja nauttia siitä kuin kuvitella mitä kaikki on EHKÄ HUOMENNA.


      • sireenientuoksu

        Mikähän mahtaa olla "vanhemman viiloittajan " ikä?
        Mainitsemasi ajatusmalli sopinee sinulle hyvin,mutta ei minulle ; )


      • 50 tuli täytettyä keväällä.


      • sireenientuoksu
        Hakuses kirjoitti:

        50 tuli täytettyä keväällä.

        Onko sinulla viidenkympin villitys?


      • En ainakaan ole huomannut; ), on tosin nuo muutkin täydet kympin menneet huomaamatta. Ehkä nyt sitten odottelen kuudenkympin villiintymistä :-)). Tosiasiassa en juurikaan ikään ajattele.


      • Ei tuota ongelmaa oma ikäni ja sitä arvostan naisessakin.


      • sireenientuoksu
        Hakuses kirjoitti:

        En ainakaan ole huomannut; ), on tosin nuo muutkin täydet kympin menneet huomaamatta. Ehkä nyt sitten odottelen kuudenkympin villiintymistä :-)). Tosiasiassa en juurikaan ikään ajattele.

        Valehtelisin jos sanoisin etten ikääni ajattele : )
        Ei se kuitenkaan mikään kriisi asia ole : )
        Sanonta kuuluu ettei ne numerot vaan se mieli : )
        Ja mieli on hyvä jos asiat on hyvin : )


      • Ihminen on upea ikäisenään kun vaan pitää itsestään huolta ja kantaa kroppaansa ylpeänä ;-). Ikää ja papereita ei ole enään pitkään aikaan kyselty ja eiköhän seuraava aika ole se kun kysellään KEVA n korttia eläkeläisalennuksiin :-)).


      • sireenientuoksu
        Hakuses kirjoitti:

        Ihminen on upea ikäisenään kun vaan pitää itsestään huolta ja kantaa kroppaansa ylpeänä ;-). Ikää ja papereita ei ole enään pitkään aikaan kyselty ja eiköhän seuraava aika ole se kun kysellään KEVA n korttia eläkeläisalennuksiin :-)).

        Olen ollut aina sopivassa iässä : )
        Ei toi kevan kortti paha saahan siinä alennuksia,mut entä inva taxi tms vempain..


      • Varmaan jänniä vempaimia :-( . Varmaan olen ollut sinut ikäni kanssa, kun ei ole tullut kriisejä mietittyä eikä ole ollut tarvetta koittaa olla itseensä nuorempi.


      • sireenientuoksu
        Hakuses kirjoitti:

        Varmaan jänniä vempaimia :-( . Varmaan olen ollut sinut ikäni kanssa, kun ei ole tullut kriisejä mietittyä eikä ole ollut tarvetta koittaa olla itseensä nuorempi.

        Mitä jännää sä niissä näet : )) Kauhistuttaa ajatella että pitäs kömpiä inva taxiin : ))
        Juuri näin, ei ole tullut mietittyä kriisejä,mutta entäs ne vaihdevuodet oletko niitä kenties ajatellut?
        Mitäs tuota koittaa olla nuorempi mitä onkaan : )Olemme juuri sen ikäisiä kun olemme : ) Se että osaamme nauttia siitä mitä meillä nyt on.


      • Kaippa olen jotensakin ikuinen lapsi jota kaikki uudet kokemukset jännittää :-( ).

        Vaihdevuosia en ole vielä miettinyt ja koitan nauttia "vielä" tästä vaihdevuosien vaivoista vapaasta ajasta.

        Olen mitä olen ja hyväksyn ikäni asenteella olen oppinut elämään, mutta välillä sellaiset ikätoverit huvittavat jotka koittavat tiukasti näyttää ja käyttäytyä kuin parikymppiset konsanaan.


      • sireenientuoksu
        Hakuses kirjoitti:

        Kaippa olen jotensakin ikuinen lapsi jota kaikki uudet kokemukset jännittää :-( ).

        Vaihdevuosia en ole vielä miettinyt ja koitan nauttia "vielä" tästä vaihdevuosien vaivoista vapaasta ajasta.

        Olen mitä olen ja hyväksyn ikäni asenteella olen oppinut elämään, mutta välillä sellaiset ikätoverit huvittavat jotka koittavat tiukasti näyttää ja käyttäytyä kuin parikymppiset konsanaan.

        Sanoit ikätoverisi käyttäytyvän/näyttäytyvän kuin parikymppiset mitä tarkoitat sillä?


      • No ei nyt sentään kaikki ;-}. Osalla tuntuu olevan tarve pukeutua kuin teinien konsanaan ja "bailata" kuin ei koskaan ennen olisi baariin päässyt. Itse näen sen jonkin sortin ikäkriisinä.

        Tyylikäs ja upea voi olla ikäisenäänkin, ainakin minun mielestäni :-))


      • sireenientuoksu
        Hakuses kirjoitti:

        No ei nyt sentään kaikki ;-}. Osalla tuntuu olevan tarve pukeutua kuin teinien konsanaan ja "bailata" kuin ei koskaan ennen olisi baariin päässyt. Itse näen sen jonkin sortin ikäkriisinä.

        Tyylikäs ja upea voi olla ikäisenäänkin, ainakin minun mielestäni :-))

        Niin kyllä se maku menee jos pukeutumisessa ei ole mitään tolkkua : (
        On ilo katsella hyvin pukeutuneita : ) Oltiin me sitten nuoria tai vanhempia : )

        Ikäkriisistä puheenollen,niin mitä luulet montako ikäkriisiä ihmisellä on elämässään ja mihin ikään se ajoittuu?Minä uskallan väittää ettei yksikään meistä välty ikäkriisiltä : (


      • En itse ole mitään varsinaista ikäkriisiä tunnistanut itsessäni ;-). Kriisit jos niitä nyt on oikeasti ollut niin ne on enemmänkin liittyneet elämänvaiheisiin kuten; koulujen loppuminen ja siirtyminen työelämään tai lasten saanti.


      • Kriisit tuntuvat nousevan pintaan, miten itse koet? Onko noita kriisejä montakin ja miten ne ajoittuvat?


      • sireenientuoksu
        Hakuses kirjoitti:

        Kriisit tuntuvat nousevan pintaan, miten itse koet? Onko noita kriisejä montakin ja miten ne ajoittuvat?

        Minä mietin tarkemmin tuota ikäkriisi asiaa ja huomasin ettei minullakaan ole ollut senkummemmin ikäkriisiä vaan ne on liittyneet(samalla tavalla kuin sinulla) elämänvaiheisiin mm.ero,lasten pois lentäminen kotoa,läheisten kuolemat tms.


      • Kiva, kai ;-)). Yleensä vaikeiden elämän vaiheiden takana on jokin todellinen syy, on vaan helpompi selittää asia käyttämällä "kriisi" termiä.


      • sireenientuoksu
        Hakuses kirjoitti:

        Kiva, kai ;-)). Yleensä vaikeiden elämän vaiheiden takana on jokin todellinen syy, on vaan helpompi selittää asia käyttämällä "kriisi" termiä.

        Näin se menee : )


    • kiinnostunut33v

      Mistä päin Suomea?

      • sireenientuoksu

        En halua kertoa .....


      • näinsemenee-
        sireenientuoksu kirjoitti:

        En halua kertoa .....

        Eli ei mistään kotoisin.


      • sireenientuoksu

        No,olenhan minä kotoisin jostain ; )


    • huvinsa.kullakin

      Voithan niitä nuoria miehiä toivoa ja etsiä ja nuoret miehetkin sinun ikäsiäsi kiusaavat mutta hakevat lähinnä vain varmaa panoseuraa, ei todellakaan mitään pidempiaikaista. Joku persaukinen onnenonkija kyllä varmaan haluaa elättäjän itselleen. Voithan toki itseäsi itkettää noilla ja saada pahan mielen, jos haluat.

      • sireenientuoksu

        Olet oikeasaa, että massaan mahtuu niin persaukisia kuin perspaksusiakin miehiä ja myös naisia!Se on taas minusta itsestäni kiinni mihin lähden mukaan.Auervaarojahan on ollut kautta aikojen joka ei ole siis enään mitään uutta.En lähtisi mukaan sellaiseen jossa kamalasti itkettäs;-)
        Jos sopii kysyä niin onko sinulla kenties kokemukia asiasta?


    • Epätoivon vimmalla jos lähtee etsimään niin saattaa persosastoisen itselleen löytää.

      Riittää kun katsoo peiliin ja etsii vähintään tasoistaan ihmistä. Oman arvon tunteminen kyllä pitää riman riittävän korkealla. Parempi olla liikkeellä asenteella "parempi ilman kun Hilman" :-(

      Ja kyllä noita Auervaaroja taitaa olla molemmissa sukupuolissa. ..Luulisin.

      • sireenientuoksu

        Mä katson joka aamu peiliin ja joskus ajattelen "voi kauhistus kuka tuo nainen on"kunnes huomaan,että sehän olen vain minä omana itsenäni tukka pystyssä :))
        Kaikesta huolimatta en etsi epötoivoisena miestä itselleni : )


    • hänonmunhänonmun

      Hyvä päätös!!! Suosittelen!!!
      Oman ikäiset äijät on vähän väsyneitä sängyssä, kaikkea ongelmaakin jo löytyy. Jos ovat olleet suhteessa vain parin naisen kanssa niin sitten vielä sängyssä hieman osaamattomiakin.
      Itselläni ollut jo yli 10 vuotta mitä suloisin "sängynlämmittäjä", itseäni nuorempi mies. Siis sama mies koko ajan. Katselin häntä jo kun ajeli mopolla että onpas suloinen poitsu. Ja tossa se nyt on, omana ilonani. Ja itse hän on siihen halunnut.
      Pari kertaa olen yrittänyt hetken seukata itseni ikäisen kanssa mutta ei siitä mitään tule. Tottunut niin hyvään seksiin ja ennen kaikkea se fiilis tämän nuorikon kanssa, iloinen ja positiivinen aina. Ihana saada tuntea hänen vahvat käsivartensa ympärilläni ja rakastavat sanat aina kun nähdään. Hänellä ei ole katkeruutta, ei typeriä vanhoja mielipiteitä tai älyttömiä periaatteita. Hän on halunnut mut takaisin vaikka pari harha-askelta olen joskus tehnyt. Nyt vaan nautin hänestä ja elämästä. Nähdään aina kun molemmat haluaa ja kun töiden puolesta on mahd viettää yhdessä laadukasta aikuisten aikaa. Mukavia viikonloppuja mökillä, soppailua, leffoja, koti-iltoja, pikku hotellireissuja jne. Paras ratkaisu meille molemmille. Ja rakkautta meillä on vaikkei yhdessä asutakaan. Parasta on että itsellä on vapaa-aikaa harrastaa ja ei tarvi aina kysyä lupaa. Silti tuntee olevansa haluttu ja rakastettu. Ja kun asutaan aikas lähekkäin on ikävän tullessa mukava pujahtaa toisen kainaloon.
      Ts kuorimme vain "kermat" päältä :)P
      Osaan vaan priorisoida elämäni jo tässä iässä. Ystävämme ja sukulaisemme ovat jo tottuneet tähän asetelmaan ja ihailevat sidettämme välillämme.

      Aikuisille naisille osaan vaan neuvoa että tehkää elämästänne juuri sellainen mitä haluatte elää. Älkää tyytykö mihin tahansa. Suhteesta toiseen hyppely ja tunteiden kirjo on niin kuluttavaa, kannattaa harkita tarkkaan joka siirtoa että se myös antaa teille jotain, eikä vain ota teistä. Jos joku asia miehessä epäilyttää vähänkin niin se on ehdoton ei.

      Mukavaa juhannusta ap :) Ja tsemppiä metsästykseen !

      • sireenientuoksu

        Kiitos ; ) Olen onnellinen puolestasi ; )


      • paraneevaanpotenssiin2

        Provo,pravo!


      • sireenientuoksu

        Paranee,paranee : )


      • ainaparanee

        Jaksaa,jaksaa..
        Illan jatkoja provoiluun..


      • sireenientuoksu

        Niinpä ; )


    • Luulen että ymmärrän.

      Jos itse on hyvässä kunnossa ja elämässä aktiivinen, toivois saman henkistä ihmistä vierelleen. Vaikka särkis selkää tai vihlois polvea, kaiken näköistä liikuntaa ja muuta aktiviteettia voi silti harrastaa, ja pitääkin, jotta paranis ja pysyis jatkossa kunnossa. Mua harmittaa välillä katsoa oman ikäisiä miehiä, kun ne ei jaksa enää mitään. Köpöttelevät huonoryhtisenä ja valittavat. Mun suvussa on aina eletty hyvää aktiivista elämää viime hetkiin saakka, vaikka vaivojakin olis. Minä en vaan meinaa hyväksyä sitä miten jotkut päästävät itsensä niin huonoon kuntoon... Tuo on nyt vähän pinnalla, kun olen kuunnellut noita tekosyitä laiskuudelle ja välinpitämättömyydelle. Jokaisen oma asiahan se on, mutta jos asialle ei edes halua tehdä mitään ja vaan valittaa, niin minä kierrän mieluusti kaukaa sellaisen ruikuttajan. Säälipisteitä ei tipu ;)

      • Elähtäneitä löytyy sekä miehistä että naisista. Itsestään huolta pitänyt vanhempi nainen on upeaa katseltavaa, tosin ei heitäkään ihan joka päivä näe ;-))

        Hyvää Juhannusta


      • sireenientuoksu

        Niinpä.Valitetaan eikä asialle tehdä mitään.Se siinä rasittavinta on!
        Liikunta tekee hyvää ropalle ja mielelle ; )
        Niin tuskin liikkuva ihminen haluaa itselleen soffaperunan joka valittaa koko ajan.


      • sireenientuoksu
        Hakuses kirjoitti:

        Elähtäneitä löytyy sekä miehistä että naisista. Itsestään huolta pitänyt vanhempi nainen on upeaa katseltavaa, tosin ei heitäkään ihan joka päivä näe ;-))

        Hyvää Juhannusta

        Iloa silmälle on itsestään huolta pitävät miehet ; )


      • sireenientuoksu kirjoitti:

        Niinpä.Valitetaan eikä asialle tehdä mitään.Se siinä rasittavinta on!
        Liikunta tekee hyvää ropalle ja mielelle ; )
        Niin tuskin liikkuva ihminen haluaa itselleen soffaperunan joka valittaa koko ajan.

        Onpa tuota tullut kokeiltua, mutta ei ole toiminut. Molempia osapuolia ärsyttää toisen toiminta/toimimattomuus :)

        Eniten mua ärsyttää just tuo, ettei lähdetä liikkeelle kun ollaan jostain paikasta kipeitä. Kun se on ainoa mikä oikeasti auttaa (oikean ravinnon lisäksi). Mulle on niin moni lääkäri sitä sanonut, etten ymmärrä miksi se ei mene porukalle jakeluun. Ne vaivat joissa kaikki liikunta kielletään, taitaa olla oikeasti jotain promillen luokkaa. Kun katkaiset kinttusi, niin silloinkin pitää nykyohjeilla nousta hetimiten liikkumaan. Kuumetaudit ja muut pöpöt on tietty eri juttuja, mutta nyt tarkoitinkin sellaisia pitkäkestoisia vaivoja.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Onpa tuota tullut kokeiltua, mutta ei ole toiminut. Molempia osapuolia ärsyttää toisen toiminta/toimimattomuus :)

        Eniten mua ärsyttää just tuo, ettei lähdetä liikkeelle kun ollaan jostain paikasta kipeitä. Kun se on ainoa mikä oikeasti auttaa (oikean ravinnon lisäksi). Mulle on niin moni lääkäri sitä sanonut, etten ymmärrä miksi se ei mene porukalle jakeluun. Ne vaivat joissa kaikki liikunta kielletään, taitaa olla oikeasti jotain promillen luokkaa. Kun katkaiset kinttusi, niin silloinkin pitää nykyohjeilla nousta hetimiten liikkumaan. Kuumetaudit ja muut pöpöt on tietty eri juttuja, mutta nyt tarkoitinkin sellaisia pitkäkestoisia vaivoja.

        Kato nyt, mä olen ihan kiukkunen! :D


      • sireenientuoksu
        LinerT.2 kirjoitti:

        Onpa tuota tullut kokeiltua, mutta ei ole toiminut. Molempia osapuolia ärsyttää toisen toiminta/toimimattomuus :)

        Eniten mua ärsyttää just tuo, ettei lähdetä liikkeelle kun ollaan jostain paikasta kipeitä. Kun se on ainoa mikä oikeasti auttaa (oikean ravinnon lisäksi). Mulle on niin moni lääkäri sitä sanonut, etten ymmärrä miksi se ei mene porukalle jakeluun. Ne vaivat joissa kaikki liikunta kielletään, taitaa olla oikeasti jotain promillen luokkaa. Kun katkaiset kinttusi, niin silloinkin pitää nykyohjeilla nousta hetimiten liikkumaan. Kuumetaudit ja muut pöpöt on tietty eri juttuja, mutta nyt tarkoitinkin sellaisia pitkäkestoisia vaivoja.

        Ymmärsinkö nyt oikeen,että olet parisuhteessa ja toinen osapuoli harrastaa liikuntaa ja toinen ei?Tilanne ärsyttää molempia?
        Luulisi jokaisen sen tajuavan,ilman lääkärin sanomisia,että liikunta on terveellistä.
        Joo mä näen että olet kiukkuinen ; D


      • sireenientuoksu kirjoitti:

        Iloa silmälle on itsestään huolta pitävät miehet ; )

        Iloa tuovat ja ihailua ansaitsevat itsestään huolta pitävät naiset :-))


      • ainaparanee

        Naisena koitan pitää huolta itsestäni. Ihan itseni vuoksi en miehen tai
        miesten vuoksi.


      • Hirveästi ei tarvitse tehdä, jos vaan on riittävän ajoissa valinnut suht terveet elintavat ja oppinut liikkumaan.


      • ainaparanee

        Näin on. Mukavaa kesäiltaa!


      • sireenientuoksu
        ainaparanee kirjoitti:

        Naisena koitan pitää huolta itsestäni. Ihan itseni vuoksi en miehen tai
        miesten vuoksi.

        Sama täällä : )


      • sireenientuoksu
        Hakuses kirjoitti:

        Hirveästi ei tarvitse tehdä, jos vaan on riittävän ajoissa valinnut suht terveet elintavat ja oppinut liikkumaan.

        Puhut totta !


      • sireenientuoksu
        ainaparanee kirjoitti:

        Naisena koitan pitää huolta itsestäni. Ihan itseni vuoksi en miehen tai
        miesten vuoksi.

        Samoin minä !


      • sireenientuoksu
        Hakuses kirjoitti:

        Iloa tuovat ja ihailua ansaitsevat itsestään huolta pitävät naiset :-))

        Kuin myös miehet ; ))


      • sireenientuoksu kirjoitti:

        Ymmärsinkö nyt oikeen,että olet parisuhteessa ja toinen osapuoli harrastaa liikuntaa ja toinen ei?Tilanne ärsyttää molempia?
        Luulisi jokaisen sen tajuavan,ilman lääkärin sanomisia,että liikunta on terveellistä.
        Joo mä näen että olet kiukkuinen ; D

        En tarkoittanut sitä.

        Tarkoitin, että olen yrittänyt joskus tapailla ihmistä, jolla on täysin erilaiset elämäntavat. Ei siitä mitään tule. Ihan yleisesti ärsyynnyin noista tekosyistä tällä kertaa :)


      • sireenientuoksu
        LinerT.2 kirjoitti:

        En tarkoittanut sitä.

        Tarkoitin, että olen yrittänyt joskus tapailla ihmistä, jolla on täysin erilaiset elämäntavat. Ei siitä mitään tule. Ihan yleisesti ärsyynnyin noista tekosyistä tällä kertaa :)

        Nyt tajusin : )
        En minäkään mikään himo liikkuja ole,niin että miehen pitäisi juosta koko ajan perässä : )


    • Kokeilenpa ihan mielelläni minäkin kepillä jäätä - olen aloittajaa 19 vuotta nuorempi. Tähän asti olen hankkinut kokemusta minua selvästi nuoremmista tai samanikäisistä naisista. Voisi olla ihanaa tutustua vuosia jalompaan naiseen :)

    • sireenientuoksu

      Hankkinut kokemuksia.Jokainen taplaa tyylillään : )

      • Niin, kokemuksia, joita myös parisuhteiksi kutsutaan x)


      • sireenientuoksu

        Sinulla on kokemuksia nuorista naisista ja nyt haluaisi kokemuksia vanhemmista naisista.Ymmärrän ; ))


      • Emme ole vielä edes tavanneet, ja vääntelet jo sanojani kuin seurustelisimme! Kohtalo? :D


      • sireenientuoksu

        Niin mikä se sinun todellinen ongelmasi on?


      • sireenientuoksu kirjoitti:

        Niin mikä se sinun todellinen ongelmasi on?

        Todellinen ongelmani noin yleisellä tasolla, vai jokin spesifinen juttu? Ajan säästämiseksi vastaan molempiin kohtiin:

        Yleisellä tasolla kokisin ongelmaksi tämän itsekseen olon - olen parisuhdetyyppiä, eikä "villi ja vapaa" sinkkuelämä lainkaan kiinnostaisi. Haluan herätä aamuisin minulle tärkeän ihmisen viereltä, halailla, pussailla ja lempiä.

        Spefistinen ongelmani taas liittyy tavallaan yleisen tason ongelmaani. Koska yksin kotona on tylsää, eikä viina ole enää vuosikausiin maistunut, pyrin viettämään aikani kuntosalilla. Tästä taas seurasi noin viikko sitten se, että treenatessani onnistuin kaatumaan laatikon päälle, ja sääreni saivat katu-uskottavat haavat. Nyt arvet sekä kutiavat että sattuvat, ja sen kokisin ongelmaksi.

        Mikä sinun ongelmasi sitten on?


      • sireenientuoksu
        quoo kirjoitti:

        Todellinen ongelmani noin yleisellä tasolla, vai jokin spesifinen juttu? Ajan säästämiseksi vastaan molempiin kohtiin:

        Yleisellä tasolla kokisin ongelmaksi tämän itsekseen olon - olen parisuhdetyyppiä, eikä "villi ja vapaa" sinkkuelämä lainkaan kiinnostaisi. Haluan herätä aamuisin minulle tärkeän ihmisen viereltä, halailla, pussailla ja lempiä.

        Spefistinen ongelmani taas liittyy tavallaan yleisen tason ongelmaani. Koska yksin kotona on tylsää, eikä viina ole enää vuosikausiin maistunut, pyrin viettämään aikani kuntosalilla. Tästä taas seurasi noin viikko sitten se, että treenatessani onnistuin kaatumaan laatikon päälle, ja sääreni saivat katu-uskottavat haavat. Nyt arvet sekä kutiavat että sattuvat, ja sen kokisin ongelmaksi.

        Mikä sinun ongelmasi sitten on?

        Ensinnäkin minulla ei ole ongelmaa : -) Olen tyytyväinen elämääni : ) Minulla on paljon asioita joista olen kiitollinen : ) Olisi mukava löytä mies ystävä vaikka loppu elämäksi! Joku nyt ajattelee että täältäkö.No,vaikka täältä.Eikös kuulosta yksinkertaiselta?
        Joku ajattelee,että olen onneton ihminen kun olen tällä palstalla.Asia kun ei ole näin : )
        Olen vakituisessa työssä käyvä,aikoinani eronnut muutaman aikuisen lapsen äiti ja muutaman lastenlasten mummu.Olen tutustumisen arvoinen nätti nainen.En juokse pubeissa kuin joskus hyvässä seurassa.Ravintoloissa on mukava joskus köydä syömässä ja vaikka drinkillä.Harrastan liikuntaa,välillä enempi ja välillä vähempi.Luonteeltani olen aito,huumorintajuinen,määrätietoinen,lämmin,jalat maassa oleva nainen : )


      • sireenientuoksu kirjoitti:

        Ensinnäkin minulla ei ole ongelmaa : -) Olen tyytyväinen elämääni : ) Minulla on paljon asioita joista olen kiitollinen : ) Olisi mukava löytä mies ystävä vaikka loppu elämäksi! Joku nyt ajattelee että täältäkö.No,vaikka täältä.Eikös kuulosta yksinkertaiselta?
        Joku ajattelee,että olen onneton ihminen kun olen tällä palstalla.Asia kun ei ole näin : )
        Olen vakituisessa työssä käyvä,aikoinani eronnut muutaman aikuisen lapsen äiti ja muutaman lastenlasten mummu.Olen tutustumisen arvoinen nätti nainen.En juokse pubeissa kuin joskus hyvässä seurassa.Ravintoloissa on mukava joskus köydä syömässä ja vaikka drinkillä.Harrastan liikuntaa,välillä enempi ja välillä vähempi.Luonteeltani olen aito,huumorintajuinen,määrätietoinen,lämmin,jalat maassa oleva nainen : )

        Se on toki hieno asia, että ihmisellä ei ole elämässään ongelmaa. Suorastaan kadehdittava. Ja myös hieman epäilyttävää - voiko olla tosiasiassa tilannetta, jossa ihmisellä ei ole YHTÄÄN ongelmaa? Ei edes, että kahvi olisi vähissä ja pitäisi käydä kaupassa? Tuosta tulikin mieleeni, että pähkinät ovat lopussa, niitä pitää muistaa ostaa.

        Miksei täältä? Onhan palstan nimikin "Sinkut", joten täällä luulisi sinkkuja olevan. Vai onko täällä pääsyvaatimuksena, että pitää olla onneton? No, minä en ole onneton, vaikka sinkku olenkin. Elämässäni on myös paljon hyvää; on mielenkiintoinen työ, hyviä kirjoja ja hyvää musiikkia, on ihana kummityttö ja muutama hyvä ystävä. En tupakoi, ja vaikka en lasiin syljekään, en pääse lähellekään suomalaisten keskiarvoa alkoholin kulutuksessa. Harrastan aktiivisesti liikuntaa, muutenkin kuin vain kesällä kun on vähemmän lunta kuin talvella.


      • sireenientuoksu
        quoo kirjoitti:

        Se on toki hieno asia, että ihmisellä ei ole elämässään ongelmaa. Suorastaan kadehdittava. Ja myös hieman epäilyttävää - voiko olla tosiasiassa tilannetta, jossa ihmisellä ei ole YHTÄÄN ongelmaa? Ei edes, että kahvi olisi vähissä ja pitäisi käydä kaupassa? Tuosta tulikin mieleeni, että pähkinät ovat lopussa, niitä pitää muistaa ostaa.

        Miksei täältä? Onhan palstan nimikin "Sinkut", joten täällä luulisi sinkkuja olevan. Vai onko täällä pääsyvaatimuksena, että pitää olla onneton? No, minä en ole onneton, vaikka sinkku olenkin. Elämässäni on myös paljon hyvää; on mielenkiintoinen työ, hyviä kirjoja ja hyvää musiikkia, on ihana kummityttö ja muutama hyvä ystävä. En tupakoi, ja vaikka en lasiin syljekään, en pääse lähellekään suomalaisten keskiarvoa alkoholin kulutuksessa. Harrastan aktiivisesti liikuntaa, muutenkin kuin vain kesällä kun on vähemmän lunta kuin talvella.

        Se on sitten toinen juttu mitä pitää ongelmana,Onhan se harmillista jos on kahvi loppu, varsinkin silloin kun sitä kipeimmin haluaisi yms.pieniä juttuja.

        Tämä sinkkuna /yksin olo ei ongelma ole.Viihdyn yksinkin.Minulla on elämää ympärillä ja itse elän mm.on työ,lapset,lastenlapset ym.mukavaa.

        Jokainen meistä kaipaa välillä rakkautta,läheisyyttä,haleja,suuteloita yms.hempeetä oltiin me sitten sinkkuja tai parisuhteessa tms. ; ))


      • sireenientuoksu kirjoitti:

        Se on sitten toinen juttu mitä pitää ongelmana,Onhan se harmillista jos on kahvi loppu, varsinkin silloin kun sitä kipeimmin haluaisi yms.pieniä juttuja.

        Tämä sinkkuna /yksin olo ei ongelma ole.Viihdyn yksinkin.Minulla on elämää ympärillä ja itse elän mm.on työ,lapset,lastenlapset ym.mukavaa.

        Jokainen meistä kaipaa välillä rakkautta,läheisyyttä,haleja,suuteloita yms.hempeetä oltiin me sitten sinkkuja tai parisuhteessa tms. ; ))

        Paatuneena kofeiinistina olen sitä mieltä, että mikäli kahvi pääsee loppumaan, täytyy tilanteen olla niin paha, että kahvin loppuminen on ongelmista pienin. Mutta näinhän se on, riippuu täysin siitä, mitä ongelmana pitää. Veikkaan silti, että herättää epäilyksiä, jos henkilö väittää, ettei ole lainkaan ongelmia.

        Hmm, mikäli sinkkuna olo ei ole sinulle ongelma, niin miksi haet miestä? Ja miksi juuri nuorempaa miestä? Mikäli mies ei ole sinulle ratkaisu johonkin sinkkuna olemisen ongelmaan (esimerkiksi läheisyyden puutteeseen), niin haetko nuorempaa miestä esimerkiksi itsetunnon pönkittäjäksi?

        Kyllähän minäkin viihdyn yksin - onhan Netflixit, kuntosali, kirjat, työ ja niin edelleen. Mutta silti mikään edellisistä - ainakaan minulla - ei pysty korvaamaan parisuhdetta. Siinä on, ainakin minusta, kyse niin paljon muustakin kuin pelkästä "viihtymisestä". Tai sitten olen ymmärtänyt koko parisuhteen jujun ihan väärin :P

        Niin, kaipaamme läheisyyttä. Sinkkuna sen saaminen vain on kovin ongelmallista, ainakin jos parisuhteeseen vertaa. Tai ainakin niihin parisuhteisiin, joissa minä olen ollut osapuolena, muistahan minulla ei ole kokemusta!


      • sireenientuoksu
        quoo kirjoitti:

        Paatuneena kofeiinistina olen sitä mieltä, että mikäli kahvi pääsee loppumaan, täytyy tilanteen olla niin paha, että kahvin loppuminen on ongelmista pienin. Mutta näinhän se on, riippuu täysin siitä, mitä ongelmana pitää. Veikkaan silti, että herättää epäilyksiä, jos henkilö väittää, ettei ole lainkaan ongelmia.

        Hmm, mikäli sinkkuna olo ei ole sinulle ongelma, niin miksi haet miestä? Ja miksi juuri nuorempaa miestä? Mikäli mies ei ole sinulle ratkaisu johonkin sinkkuna olemisen ongelmaan (esimerkiksi läheisyyden puutteeseen), niin haetko nuorempaa miestä esimerkiksi itsetunnon pönkittäjäksi?

        Kyllähän minäkin viihdyn yksin - onhan Netflixit, kuntosali, kirjat, työ ja niin edelleen. Mutta silti mikään edellisistä - ainakaan minulla - ei pysty korvaamaan parisuhdetta. Siinä on, ainakin minusta, kyse niin paljon muustakin kuin pelkästä "viihtymisestä". Tai sitten olen ymmärtänyt koko parisuhteen jujun ihan väärin :P

        Niin, kaipaamme läheisyyttä. Sinkkuna sen saaminen vain on kovin ongelmallista, ainakin jos parisuhteeseen vertaa. Tai ainakin niihin parisuhteisiin, joissa minä olen ollut osapuolena, muistahan minulla ei ole kokemusta!

        Sinkkuna oleminen ei ole minulle ongelma : ) Sinkkuna olemisessa on paljon hyvää!Olen mielummin sinkkuna kuin huonon tai ei kiinnostavan miehen kanssa : ) Minun ei ole koskaan tarvinnut pönkittää itsetuntoani miehellä.Jos itsetuntoni pönkittämiseen olisin tarvinnut miehen, niin tuskin olisin näin kauan sinkkuna viihtynyt : )Ja kun kysymys ei ole siitä ettenkö miehiä olisi saanut : )
        Miksi minua kiinostaa nuoremmat miehet,kun ei ole tullut vielä vastaan vanhempaa miestä joka olisi saanut minut kiinnostumaan siis vakavammassa mielessä : )Minä myös arvostan parisuhdetta!Yhden illan jutut ei ole minun juttuja!
        Miten vanha olet?


      • sireenientuoksu kirjoitti:

        Sinkkuna oleminen ei ole minulle ongelma : ) Sinkkuna olemisessa on paljon hyvää!Olen mielummin sinkkuna kuin huonon tai ei kiinnostavan miehen kanssa : ) Minun ei ole koskaan tarvinnut pönkittää itsetuntoani miehellä.Jos itsetuntoni pönkittämiseen olisin tarvinnut miehen, niin tuskin olisin näin kauan sinkkuna viihtynyt : )Ja kun kysymys ei ole siitä ettenkö miehiä olisi saanut : )
        Miksi minua kiinostaa nuoremmat miehet,kun ei ole tullut vielä vastaan vanhempaa miestä joka olisi saanut minut kiinnostumaan siis vakavammassa mielessä : )Minä myös arvostan parisuhdetta!Yhden illan jutut ei ole minun juttuja!
        Miten vanha olet?

        No, jonkinasteinen ongelma sen pitäisi olla, jos kerran miestä etsit? Tässä kontekstissa "ongelma" ei tarkoita siis sitä, että etsisi hampaat irvessä ja tyytyisi "kehen tahansa", vaan sitä, että parisuhteelle olisi elämässä kuitenkin tilaa (ja tilausta). Ja mieluummin minäkin olen sinkkuna, kuin vääränlaisen naisen kanssa - siksihän minä sinkkuna taas olenkin, kun lähdin edellisestä suhteesta kun olimme yhdessä todenneet, että olemme vääriä ihmisiä toisillemme.

        En lainkaan epäile, että kysymys olisi siitä, että sinun olisi vaikeaa miestä löytää. Se pieni sovinisti minussa epäilee, että tuollainen ongelma kovinkaan monella (hetero)naisella olisi. Maailma nyt vain on sellainen! Näkeehän sen jo tässäkin ketjussa, että tarjontaa kyllä riittää :P

        Minusta yhden illan jutut ovat, sanalla sanoen, tylsiä. Mikäli alkoholia on tarvittu "rohkaisuksi", on lopputuloksena vieläkin tylsempi kokemus. Seksi(kin) on niin paljon parempaa, kun sitä saa harrastaa rakastamansa ihmisen kanssa. Ja parisuhteessa on paljon muutakin kuin vain seksiä!

        Olen 40-vuotias, eli hyvinkin sinua nuorempi, joskaan en välttämättä mitään junnuosastoa.


      • sireenientuoksu
        quoo kirjoitti:

        No, jonkinasteinen ongelma sen pitäisi olla, jos kerran miestä etsit? Tässä kontekstissa "ongelma" ei tarkoita siis sitä, että etsisi hampaat irvessä ja tyytyisi "kehen tahansa", vaan sitä, että parisuhteelle olisi elämässä kuitenkin tilaa (ja tilausta). Ja mieluummin minäkin olen sinkkuna, kuin vääränlaisen naisen kanssa - siksihän minä sinkkuna taas olenkin, kun lähdin edellisestä suhteesta kun olimme yhdessä todenneet, että olemme vääriä ihmisiä toisillemme.

        En lainkaan epäile, että kysymys olisi siitä, että sinun olisi vaikeaa miestä löytää. Se pieni sovinisti minussa epäilee, että tuollainen ongelma kovinkaan monella (hetero)naisella olisi. Maailma nyt vain on sellainen! Näkeehän sen jo tässäkin ketjussa, että tarjontaa kyllä riittää :P

        Minusta yhden illan jutut ovat, sanalla sanoen, tylsiä. Mikäli alkoholia on tarvittu "rohkaisuksi", on lopputuloksena vieläkin tylsempi kokemus. Seksi(kin) on niin paljon parempaa, kun sitä saa harrastaa rakastamansa ihmisen kanssa. Ja parisuhteessa on paljon muutakin kuin vain seksiä!

        Olen 40-vuotias, eli hyvinkin sinua nuorempi, joskaan en välttämättä mitään junnuosastoa.

        Ni missä ketjussa sä näet että tarjontaa on : ) ?
        Ensinnäkin ketjuja en ole pahemmin nähnyt,mitä nyt muutama on kommentoinut asiaa saatikka tarjontaa : ))
        Otappa sinäkin seuraavalla kerralla kahvi ryypyt viinan sijaan ennenku alat tänne lätisemään : )


      • sireenientuoksu kirjoitti:

        Ni missä ketjussa sä näet että tarjontaa on : ) ?
        Ensinnäkin ketjuja en ole pahemmin nähnyt,mitä nyt muutama on kommentoinut asiaa saatikka tarjontaa : ))
        Otappa sinäkin seuraavalla kerralla kahvi ryypyt viinan sijaan ennenku alat tänne lätisemään : )

        No, on tässä ketjussa minusta enemmän kuin yksi mies ilmaissut kiinnostuksensa. Mutta sellaistahan se on, ei siitä pidä ottaa nokkiinsa. Tässä kun olen eräältä kaapelitv-kanavalta katsonut muiden eläinlajien pariutumisriittejä, niin kyllä yhtä sammakkolajiakin kävi sääliksi, kun yhtä naarasta kohden on 15 urosta :/ Meillä ihmisillä se on sentään edes suunnilleen 1:1!

        En ymmärrä, miksi koet tarpeelliseksi ryhtyä loukkaamaan minua, kun et edes tunne minua. Viinaa olen viimeksi juonut helmikuussa, nimittäin kaksi kaljaa, kun kävin paikallisessa kuuntelemassa livemusiikkia. Viina ei ole koskaan oikein ollut minun juttuni, siitä saa lähinnä vain pään kipeäksi.


      • sireenientuoksu
        quoo kirjoitti:

        No, on tässä ketjussa minusta enemmän kuin yksi mies ilmaissut kiinnostuksensa. Mutta sellaistahan se on, ei siitä pidä ottaa nokkiinsa. Tässä kun olen eräältä kaapelitv-kanavalta katsonut muiden eläinlajien pariutumisriittejä, niin kyllä yhtä sammakkolajiakin kävi sääliksi, kun yhtä naarasta kohden on 15 urosta :/ Meillä ihmisillä se on sentään edes suunnilleen 1:1!

        En ymmärrä, miksi koet tarpeelliseksi ryhtyä loukkaamaan minua, kun et edes tunne minua. Viinaa olen viimeksi juonut helmikuussa, nimittäin kaksi kaljaa, kun kävin paikallisessa kuuntelemassa livemusiikkia. Viina ei ole koskaan oikein ollut minun juttuni, siitä saa lähinnä vain pään kipeäksi.

        Pyydän anteeksi jos loukkasin sinua.Tarkoitus ei tietenkään ollut se!Olen pahoillani ; (


      • sireenientuoksu kirjoitti:

        Pyydän anteeksi jos loukkasin sinua.Tarkoitus ei tietenkään ollut se!Olen pahoillani ; (

        No, eipä tuo mitään, saat anteeksi. Ei minunkaan tarkoitukseni ollut mitenkään "lätistä", pahoitteluni siitä, jos asian näin koit. En vain pidä kommenteista, jotka vihjaavat, että minä - työssäkäyvä, niin lähellä absolutistia oleva kuin voi olla ilman että on täysin absolutisti, mies - tissuttelisin viinaa heti töistä kotiin päästyäni ja tulisin nettipalstoille räyhäämään.


      • sireenientuoksu
        quoo kirjoitti:

        No, eipä tuo mitään, saat anteeksi. Ei minunkaan tarkoitukseni ollut mitenkään "lätistä", pahoitteluni siitä, jos asian näin koit. En vain pidä kommenteista, jotka vihjaavat, että minä - työssäkäyvä, niin lähellä absolutistia oleva kuin voi olla ilman että on täysin absolutisti, mies - tissuttelisin viinaa heti töistä kotiin päästyäni ja tulisin nettipalstoille räyhäämään.

        Kiva juttu kun annoit anteeksi ; )))
        Minua ärsytti kun jankkasit sitä ,että minulla on jokin ongelma kun minulla ei ole miestä ja nyt en ymmärrä tota absolutisti juttua?
        Onneksi emme seurustele,ehkä se on molempien pelastus : )


      • sireenientuoksu kirjoitti:

        Kiva juttu kun annoit anteeksi ; )))
        Minua ärsytti kun jankkasit sitä ,että minulla on jokin ongelma kun minulla ei ole miestä ja nyt en ymmärrä tota absolutisti juttua?
        Onneksi emme seurustele,ehkä se on molempien pelastus : )

        Luulen, että ymmärsimme tässä tapauksessa käsitteen "ongelma" eri tavalla. Mutta siitä lienee enää turha jankata lisää x)

        Hmm, yritän avata tuota absolutisti juttua. Absolutisti tunnetusti ei käytä lainkaan alkoholia (vaikka se eräs perussuomalainen kansanedustaja väitti olevansa absolutisti, jolle vain välillä sattuu "vahinkoja"), mutta minä käytän hieman (noin kerran vuodessa :P). Joten en ole täysin absolutisti, mutta hyvin lähellä sellaista.

        Mitä, onneksi emme seurustele?! Vaikka olemme tässä keskustelussa päässeet jo oikomaan väärinkäsityksiä toisistamme, joita väistämättä parisuhteissa(kin) vastaan tulee? :D Kaikki tiiliskiveä pienemmäthän ovat rakkautta! :D


      • sireenientuoksu
        quoo kirjoitti:

        Luulen, että ymmärsimme tässä tapauksessa käsitteen "ongelma" eri tavalla. Mutta siitä lienee enää turha jankata lisää x)

        Hmm, yritän avata tuota absolutisti juttua. Absolutisti tunnetusti ei käytä lainkaan alkoholia (vaikka se eräs perussuomalainen kansanedustaja väitti olevansa absolutisti, jolle vain välillä sattuu "vahinkoja"), mutta minä käytän hieman (noin kerran vuodessa :P). Joten en ole täysin absolutisti, mutta hyvin lähellä sellaista.

        Mitä, onneksi emme seurustele?! Vaikka olemme tässä keskustelussa päässeet jo oikomaan väärinkäsityksiä toisistamme, joita väistämättä parisuhteissa(kin) vastaan tulee? :D Kaikki tiiliskiveä pienemmäthän ovat rakkautta! :D

        Olipa se hyvä juttu kun tajusin tulla tälle palstalle ; ) Saan hyviä ohjeita tulevalle suhteelle mm.sen ,että kun kalautat posliinimukilla niin se on rakkautta,mutta jos kalautat tiiliskivellä niin se ei ole enään rakkautta : ) Hyvä tietää ne rajat ; )

        Ni onko se jotain uutta,että kansanedustajalle tapahtuu vahinkoja : ) Taitanee olla pienin vahinko se olusen kulauttaminen kalloon ; )
        Minulle se olusen tms,kulauttaminen kalloon ei ole vahinko vaan harkittu teko : ) Joskus jopa kaksin käsin ryystän varsinkin jos on kova jano ; )

        Minun on pakko kertoa sinulle,kun olin kaupan kassalla ja siinä takanani oli komea VANHEMPI sharmikas mies,Minun ostokseni oli...haluatko tietää...rintaliivejä,alushousuja...No onneksi tilannetta rauhoitti muut ostokseni mm.lastenlapsille hiekkalelut ja lohipaketti.
        Tässä kun olen ns.etsimässä nuorempaa miestä tuli ajatus vanhemmista miehistä...en sitten olekkaan tavannut niitä sharmikkaita mielenkiintoisia vanhempia miehiä laisinkaan...: (
        Alko vähän kiinnostaa ; )


      • sireenientuoksu kirjoitti:

        Olipa se hyvä juttu kun tajusin tulla tälle palstalle ; ) Saan hyviä ohjeita tulevalle suhteelle mm.sen ,että kun kalautat posliinimukilla niin se on rakkautta,mutta jos kalautat tiiliskivellä niin se ei ole enään rakkautta : ) Hyvä tietää ne rajat ; )

        Ni onko se jotain uutta,että kansanedustajalle tapahtuu vahinkoja : ) Taitanee olla pienin vahinko se olusen kulauttaminen kalloon ; )
        Minulle se olusen tms,kulauttaminen kalloon ei ole vahinko vaan harkittu teko : ) Joskus jopa kaksin käsin ryystän varsinkin jos on kova jano ; )

        Minun on pakko kertoa sinulle,kun olin kaupan kassalla ja siinä takanani oli komea VANHEMPI sharmikas mies,Minun ostokseni oli...haluatko tietää...rintaliivejä,alushousuja...No onneksi tilannetta rauhoitti muut ostokseni mm.lastenlapsille hiekkalelut ja lohipaketti.
        Tässä kun olen ns.etsimässä nuorempaa miestä tuli ajatus vanhemmista miehistä...en sitten olekkaan tavannut niitä sharmikkaita mielenkiintoisia vanhempia miehiä laisinkaan...: (
        Alko vähän kiinnostaa ; )

        Vihjaatko, että käsitykseni parisuhteesta voisi olla jotenkin, enpä tiedä, kivikauden tasolla xD Ugh, minä quoo, sinä sireenientuoksu, me yhteinen luola nyt, luolatiikerin taljalla! Jos luolatiikereitä nyt on ollut edes olemassa joskus ... luonnontieteellinen historia on minulla hieman hämärässä muistissa ....

        Harkittu teko se oluen, tai toisenkin, ryystäminen on minullekin ... janoon kyllä juon vettä :D Vain kirkas tyydyttää janon, katsos!

        Kuulostaa varsin, en halua sanoa "normaalilta" (mikä nyt ylipäätään on "normaalia"?), joten sanotaan tavanomaiselta, että ajatuksesi siirtyi vanhempiin, charmikkaisiin miehiin. Lienee paljon yleisempää, että parisuhteessa mies on se vanhempi. Naiset kun kypsyvät varhemmin, niin omanikäiset (saatikka nuoremmat!) miehet taitavat tuntua turhan - mikä olisi hyvä sana - lapsekkaalta?

        Mieti, jos ostoksesi olisivatkit olleet seksikkäitä alusvaatteita (mistäs minä tiedän, millaiset rintaliivit ja alushousut ostit ...), kondomeja, liukastusvoidetta ja kermavaahtoa? Charmikas vanhempi herrasmies olisi voinut saada sydänoireita ;D Tai ainakin veri olisi todennäköisesti siirtynyt aivoista hieman alemmas ... sinne miesten toiseen ajattelukeskukseen!


      • sireenientuoksu
        quoo kirjoitti:

        Vihjaatko, että käsitykseni parisuhteesta voisi olla jotenkin, enpä tiedä, kivikauden tasolla xD Ugh, minä quoo, sinä sireenientuoksu, me yhteinen luola nyt, luolatiikerin taljalla! Jos luolatiikereitä nyt on ollut edes olemassa joskus ... luonnontieteellinen historia on minulla hieman hämärässä muistissa ....

        Harkittu teko se oluen, tai toisenkin, ryystäminen on minullekin ... janoon kyllä juon vettä :D Vain kirkas tyydyttää janon, katsos!

        Kuulostaa varsin, en halua sanoa "normaalilta" (mikä nyt ylipäätään on "normaalia"?), joten sanotaan tavanomaiselta, että ajatuksesi siirtyi vanhempiin, charmikkaisiin miehiin. Lienee paljon yleisempää, että parisuhteessa mies on se vanhempi. Naiset kun kypsyvät varhemmin, niin omanikäiset (saatikka nuoremmat!) miehet taitavat tuntua turhan - mikä olisi hyvä sana - lapsekkaalta?

        Mieti, jos ostoksesi olisivatkit olleet seksikkäitä alusvaatteita (mistäs minä tiedän, millaiset rintaliivit ja alushousut ostit ...), kondomeja, liukastusvoidetta ja kermavaahtoa? Charmikas vanhempi herrasmies olisi voinut saada sydänoireita ;D Tai ainakin veri olisi todennäköisesti siirtynyt aivoista hieman alemmas ... sinne miesten toiseen ajattelukeskukseen!

        Siitä millä tasolla suhteesi ovat olleet minun on vaikea mennä arvioimaan.Kerroi, että naiset ovat olleet joko sinun ikäisiäsi tai huomattavasti nuorempia : )
        Romanttiseltahan tuo ainakin kuullostaa ;D

        Ai,kuinka toiseen ajattelukeskukseen eikö se olekkaan se ensimmäinen ? ;D
        Olisinhan minä päässyt mahdollisesti miehen kanssa lähikontaktiin jos olisi kupsahtanut lattialle.Apua tarvitsevaahan on autettava!
        Ne minun ostokseni taisivat olla liian kesyjä tai seksittömiä etten saanut (ainakaan tätä miestä)reakoimaan pahemmin..


      • sireenientuoksu kirjoitti:

        Siitä millä tasolla suhteesi ovat olleet minun on vaikea mennä arvioimaan.Kerroi, että naiset ovat olleet joko sinun ikäisiäsi tai huomattavasti nuorempia : )
        Romanttiseltahan tuo ainakin kuullostaa ;D

        Ai,kuinka toiseen ajattelukeskukseen eikö se olekkaan se ensimmäinen ? ;D
        Olisinhan minä päässyt mahdollisesti miehen kanssa lähikontaktiin jos olisi kupsahtanut lattialle.Apua tarvitsevaahan on autettava!
        Ne minun ostokseni taisivat olla liian kesyjä tai seksittömiä etten saanut (ainakaan tätä miestä)reakoimaan pahemmin..

        Ainakin lämpöä ja läheisyyttä on ollut edellisissä suhteissani, ainoat tiiliskivet ovat olleet seinässä x) Olen parantumaton romantikko xD

        Ei, ei se ole se ensimmäinen, mutta voihan olla, että aikamoinen osa ensimmäisen kapasiteetista menee toisen osan tarpeiden tyydyttämiseen. Mutta nuorempaahan miestä olit hakemassa, joten luulisin, että alapään juttuihin herkästi mennään ;P

        Totta, apua tarvitsevaa on autettava! Ehkä tuo charmantti vanhempi mies olisi ollut onnensa kukkuloilla, kun olisi tokenut ja huomannut, millaiselta kaunottarelta sai suusta-suuhun tekohengitystä... voisi melkein olla slaagin arvoinen kokemus. Melkein!

        Niin, ostoksesi olivat joko liian kesyjä, tai sitten, hmm, charmantin vanhemman miehen ongelma oli, minkä nyt voisin kuvitella vanhemmilla miehillä olevan ...


      • sireenientuoksu

        Eikö se ole kumma miksi me aina töritään että saamme eron aikaseksi?Jokaisessa suhteessa on paljon hyvää,jokaisessa ihmisessä on paljon hyvää ja aina me törimme : (


      • sireenientuoksu kirjoitti:

        Eikö se ole kumma miksi me aina töritään että saamme eron aikaseksi?Jokaisessa suhteessa on paljon hyvää,jokaisessa ihmisessä on paljon hyvää ja aina me törimme : (

        .. Teissä on joku Ongelma.. ;D.. Ette osaa Rakastaa ja Sitoutua Oikeasti jne.. Ja/tai Valitsette yhä uudelleen ja uudelleen sellaisen Kumppankin, joka ei kyseisiin asioihin pysty.. ;P

        .. Jos kertoja on useampi kuin muutama ja/tai omalle persoonalle/luonteelle on luontaista SeksiSuhteiden tapaiset suhteet ja/tai SeksiSuhteita/Irtsareita on harrastettu kohtuu luontevasti, niin.. En Ihmettelisi asiaa niin kauheasti, miksi homma ei Skulaa.. Rakkauden&Sitoutumisen&Elämänkumppanuuden kanssa.. ;P

        .. Tosin nekin Yksilöt joille yllämainitut asiat eivät ole olleet niin kauhean luontevia ja sopivia, niin mitä enemmän niitä on "harrastanut", niin sitä enemmän se on kyseistä yksilöä "rikkonut".. Joka sitten aiheuttaa mitä aiheuttaa... ;P


    • PuumaaMäMetsästän-

      Kelpaisko 28-vuotias nuorukainen?

      • sireenientuoksu

        Puuma saa metsästää rauhassa ; D
        Onnea matkaan ; )


    • nauravamies

      hahhahahahahhahahahahhhhahahhahhah<ahahhaahhahahahhahhhahahahahhahahhahahhahhahhahahhah
      kiitos Tuosta kyllä ilta on pelastettu

      • sireenientuoksu

        Mikä tässä naurattaa niin kamalasti ? olen pihalla :))


    • PuumanainenN

      Vanhat kävyt älähti...

      • sireenientuoksu

        Ensinnäkin en ole vanha ja toiseksi en ole käpy : ))


    • Omakari

      Moi. Mitä jos vaihteeksi kokeilisitte hyväkuntoista keski-ikäistä miestä jolla kaikki asiat kunnossa

      • sireenientuoksu

        No missä ne kuvailemasi miehet on?


      • sireenientuoksu kirjoitti:

        No missä ne kuvailemasi miehet on?

        Ne on naimisissa. ;)


      • sireenientuoksu
        LinerT.2 kirjoitti:

        Ne on naimisissa. ;)

        Niin,mutta onhan ne ehtineet jo erota : )


    • rajalta

      On teillä jutut... Vahuksilla käy kateeksi ku ei oo naista!

      • sireenientuoksu

        Tuosta textistäsi yritän vääntää jotain järkevää,mutta ei onnistu : )


    • haluuuu

      Jaah, no minä haluan avaruusraketin. Lahjoittajat ovat vaan vähissä.

      • sireenientuoksu

        Ai,kuulutko sinä siihen "osastoon"että "minä haluan,antakaa heti,ettei minun itseni tarvitsisi tehdä jotain saavuttaakseni haluamani "tyyliin : ((
        Ei itse tehdä mitään vaan odotetaan että joku muu tekee puolestani tai lahjoittaa!


    • mika41

      Mitäs se muille kuuluu mitä sinä haluat. Jokainen saa haluta sitä mitä haluaa ja oma elämäsi ei kuulu muille. On minullakin 12 v nuorempi nainen mutta en ole siitä kenellekkään kertonut. Ja nainen vielä halusi minut, kysyi toisien treffien jälkeen että aletaanko seurustelee.

      • sireenientuoksu

        Onnea matkaan ;-)


    • Suomi on vapaa maa, saat tehdä kuten haluat.
      En pysty sanomaan tosiaan oletko minulle sopiva...toisaalta olis äidilleni vaivaannuttavaa teititellä miniää.

      • sireenientuoksu

        Jos sinä et osaa sitä sanoa niin minä sen osaan : )
        En ole sopiva : )
        Joten jatka matkaasi : )


      • sireenientuoksu kirjoitti:

        Jos sinä et osaa sitä sanoa niin minä sen osaan : )
        En ole sopiva : )
        Joten jatka matkaasi : )

        Kokoajan... kyllä se luonto aikanaan poishoitaa.
        Pysähdyin vaan sanomaan mielipiteeni, niinkuin näköjään sinäkin olet tehnyt.


      • sireenientuoksu
        Dissident kirjoitti:

        Kokoajan... kyllä se luonto aikanaan poishoitaa.
        Pysähdyin vaan sanomaan mielipiteeni, niinkuin näköjään sinäkin olet tehnyt.

        Niin hoitaa ja myös sinut!


      • sireenientuoksu kirjoitti:

        Niin hoitaa ja myös sinut!

        Tottakai... sitähän mä sanoinkin. Vaikka oisinkin sua nuorempi. Voinhan kuolla sinuakin aiemmin. Mutta et sinä nuoremmaksi muutu. Minäkin olen jo elämääni elänyt...niitä ei takaisin saa. Pitäiskö?


      • sireenientuoksu
        Dissident kirjoitti:

        Tottakai... sitähän mä sanoinkin. Vaikka oisinkin sua nuorempi. Voinhan kuolla sinuakin aiemmin. Mutta et sinä nuoremmaksi muutu. Minäkin olen jo elämääni elänyt...niitä ei takaisin saa. Pitäiskö?

        Olenko kertonut että haluaisin olla nuorempi?


      • sireenientuoksu kirjoitti:

        Olenko kertonut että haluaisin olla nuorempi?

        Et. Minä vaan kysyin sitä, kun et ollut sitä maininnut. Tosin en lukenut oliko muut sitä kysyneet. Mietiskelet aloituksessa nuoremman miehen hankkimista. Mutta miksi tehdä numero iästä? Eikö yhtä nuorekas käy kuin sinä olet? Saathan sinä nuoremman ottaa ja haluta...eihän se väärin ole. Mutta sekö on se tarkoitus? Nuorempi, ei nuotekas ja pystyvä...tasavertainen....


      • sireenientuoksu
        Dissident kirjoitti:

        Et. Minä vaan kysyin sitä, kun et ollut sitä maininnut. Tosin en lukenut oliko muut sitä kysyneet. Mietiskelet aloituksessa nuoremman miehen hankkimista. Mutta miksi tehdä numero iästä? Eikö yhtä nuorekas käy kuin sinä olet? Saathan sinä nuoremman ottaa ja haluta...eihän se väärin ole. Mutta sekö on se tarkoitus? Nuorempi, ei nuotekas ja pystyvä...tasavertainen....

        No nyt se asia selvisi : )
        En tee iästä numeroa !Totta kait käy ikäiseni,vanhempi tai nuorempi.Tähän asti en vaan ole tavannut mielenkiintoista vanhempaa miestä johon olisin halunnut tutustua vakavammin..(paitsi eilen törmäsin kaupan kassalla charmikkaaseen vanhempaan mieheen)Toivo ei sittenkään ole menetetty : D
        Älä takerru minun alku textin sisältöön liikaa!ymmärrätkö?


      • sireenientuoksu kirjoitti:

        No nyt se asia selvisi : )
        En tee iästä numeroa !Totta kait käy ikäiseni,vanhempi tai nuorempi.Tähän asti en vaan ole tavannut mielenkiintoista vanhempaa miestä johon olisin halunnut tutustua vakavammin..(paitsi eilen törmäsin kaupan kassalla charmikkaaseen vanhempaan mieheen)Toivo ei sittenkään ole menetetty : D
        Älä takerru minun alku textin sisältöön liikaa!ymmärrätkö?

        No mä oioin suoraan vastaamaan siihen. Niinkuin sanoin, en lukenut kysyikö muu tätä.
        Täällä saa näkökulmia asioihin. Vadtaukset pitää löytää itse, kun niin tekee jokainen kuitenkin. Fokus on tärkein aina jos jotain tavoittelee... tuo nuorekkuus on se tavoite. Minä uskon että olet itse nuorekas... tavoittele sitä. Ikä on numeroita. Muuten sotkeudut itsekin. Rupeat tuijottamaan helposti sitä numeroa, etkä yksilöä. Tätä ajoin takaa...

        Mukava että olet sen ymmärtänyt.


    • gayfinlnadd

      Mitä mieskomeutta – tässä ovat Mr Gay Finland -ehdokkaat, äänestä suosikkiasi!

      http://www.is.fi/viihde/art-2000005269708.html

      Mr Gay Finland Torstaina valitaan Mr Gay Finland -kilpailun voittaja.
      Yhdeksän finalistia kisaavat tänä vuonna Mr Gay Finland 2017 -tittelistä.

      Finaali käydään ravintola DTM:ssä Helsinki Pride -viikon torstaina. Kisajärjestäjän mukaan Mr Gay Finlandiksi kruunataan fiksu ja komea ihminen edustamaan sateenkaariyhteisöä.

      Tuomaristoon kuuluu muun muassa juontaja Mikko Silvennoisen, laulaja Krista Siegfrieds, Suomen Huippumalli haussa -tuomari Juri Silvennoinen sekä Miss Suomi 1996 Lola Odusoga.

      Tuomaristo valitsee voittajan lisäksi myös perintöprinssit. Yleisön suosikki valitaan tekstiviestiäänestyksellä, ja omaa suosikkiaan voi äänestää täällä.

      Kuka on sinun suosikkisi? Vastaa IS:n kyselyyn alla!

    • Sireenientuoksu

      Ystävät hyvät : ) Mitä teille kuuluu : ) Jutellaanko?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe