Valittelua

Ei mulle ole mistaan mitaan apua kun ihmiset ei usko etta sellasia ihmisia kun mina ja mun psykopaatti on olemassa.
Sit kun ma sanon näin ni he kai luulee, ettei kukaan usko ja vakuuttuvat viela enemman olevansa oikeessa luullessaan ettei meita ole olemassa.
Mut ma en aio uskoa ettei meita ja meidan elamantarinaa ole olemassa.
Mutta taahan on varmaan hyvaa ruokaa mun psykopaatille kun saa koko ajan vahvistusta sille, etta me ollaan ihan mielettömän erikoisia ja erilaisia.
Etta vaikka kuinka kertoisi ei voi edes uskoa...

Outoa tää maailman meno

Ilmeisesti ihmiset haluaa pitaa psykopaatittoman kulttuurin tai jotain.
Mut ma voin sanoo, ettei se ole totta,
Ilmianna
Jaa

138 Vastausta

Se onkin ainoo mita saan psykopaatiltani "perinnöksi";

Eriskummallisen (kauheankin ) elämäntarinan , joka on totta...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
125 VASTAUSTA:
Niin tulipa ny sopivaan saumaan tää valittelusi, kun äsken lukaisin tuolla toisaalla mainostetusta mielen ihmeet sivustolta parikin juttua jotka saattavat ikäänkuin liittyä sinun kirjoittaja persoonaasi.

Kopioin ny tähän yhden pätkän tuosta ensimmäisestä, loput voi lukea linkistä

"Yleisin valituksen aihe on se, etteivät muut ymmärrä heitä. Valitamme heidän empatian puutteestaan tajuamatta että asenteemme ja toimintamme luovat tämän yksinäisyyden ja tukevat tätä välittämisen puutetta, välittämisen jota pyydämme syvällä sisällämme.

Tietoisuus ja itsetutkiskelu auttaa meitä siinä, ettemme putoa siihen ajatusten ansaan joka sanoo että kaikki mitä meille tapahtuu on toisten syytä. Tavassa jolla katsomme asioita tai toimimme on aina seuraamuksensa, ja siksi me myös olemme vastuussa siitä mitä tuomme omaan kokemukseemme elämästä"

https://mielenihmeet.fi/sosiaalinen-fobia-pelko-etta-tulet-tuomituksi/

Toinen juttu ny minkä vielä linkitän koskee varmaan myös narsistin lapsia, vaikka hyvin usein tällä palstalla narsistien aikuiset lapset tuntuvat olevan omasta mielestään ihan Ok ja kaikki muut ihmiset ovat "viallisia". Mikä sekin hieman kummastuttaa minua jos heidän vaikea lapsuutensa/rakkauden puute ei ole jättänyt mitään psyykkkisiä ongelmia heihin.

https://mielenihmeet.fi/lapsuusajan-trauma-ja-masennus-aikuisissa/
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ei tuo mitaan liity minun kirjoittaja persoonaani , vaan se etta lapsesta asti totuus on ollu mun INTOHIMO, enka ma voi himoita mitaan muuta enemman kuin totuutta. Siihen mun kirjoittajapersoona liittyy. :)
Ja mun psykopaatti minut tuntien tietaa taman. On sanonutkin jotain semmosta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ja halvauksen lieveneminen mahdollistaa totuudenhimoni ilmaisun...

Maailman komeinkaan mieskaan ei himota mua niinkuin totuus...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Vaikka on jotain "halvausta" viela kun kaupassakin kun aloin puhua ei meinannukaan naama lähtea liikkumaan vaan jotenkin vanhan vaantyili ensin....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Niin ja se on fakta, ettei voi auttaa ihmista, jota ei usko olevan olemassa...
Se on ihan neutraali fakta...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
poiuytrdfghj kirjoitti:
Ei tuo mitaan liity minun kirjoittaja persoonaani , vaan se etta lapsesta asti totuus on ollu mun INTOHIMO, enka ma voi himoita mitaan muuta enemman kuin totuutta. Siihen mun kirjoittajapersoona liittyy. :)
" lapsesta asti totuus on ollu mun INTOHIMO, enka ma voi himoita mitaan muuta enemman kuin totuutta."
Moite toisille ihmisille siitä, että he eivät kanna sinulle sinun totuuttasi valmiina nautittavaksi. Niinkö?

"Tietoisuus ja itsetutkiskelu auttaa meitä siinä, ettemme putoa siihen ajatusten ansaan joka sanoo että kaikki mitä meille tapahtuu on toisten syytä. "
Miten nyt puhdistaisit meidät muut siitä epäesteettisestä synnistä jota ylläpitämällä me muut syyllistymme totuuden piilotteluun ja estämme sinua löytämästä totuutta pelkästään olemalla ilkeitä omine ongelminemme... (ajatus meidän muiden ilkeydestä omine ongelminemme lainattu sinun aiemmasta tekstistäsi).

Että ihan täysin nappiin osuu teksti sinun kirjoittajapersoonaasi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
poiuytfrdcvgbh kirjoitti:
Ja halvauksen lieveneminen mahdollistaa totuudenhimoni ilmaisun...

Maailman komeinkaan mieskaan ei himota mua niinkuin totuus...
Kadehdittavaa taipumust :) Mulla kyllä saattaa joskus pää kääntyä kauniin miehen takia tällä valitsemallani arvopolulla. Ei ole nyt varaa antaa häiritä liikaa kuitenkaa. ;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
poiuytrdfghj kirjoitti:
"Ja mun psykopaatti minut tuntien tietaa taman. On sanonutkin jotain semmosta. "
Psykopaattien ilmaisemat asiat eivät tämän palstan väelle tunnetusti edusta sitä korkeinta auktoriteettia jota he haluavat seurata. Olen aiemminkin huomauttanut sinulle, että käytät psykopaattisi sanoamisia sinusta todisteena...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kun suurin osa täällä ainakin vakituisesti kirjoittavista on löytänyt narsismin/psykopatian mustan tyhjyyden ja sen kaikkialle lonkeroitaan työntävän epäaitouden ja juurinkin epätotuuden.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Moite_ kirjoitti:
" lapsesta asti totuus on ollu mun INTOHIMO, enka ma voi himoita mitaan muuta enemman kuin totuutta."
Moite toisille ihmisille siitä, että he eivät kanna sinulle sinun totuuttasi valmiina nautittavaksi. Niinkö?

"Tietoisuus ja itsetutkiskelu auttaa meitä siinä, ettemme putoa siihen ajatusten ansaan joka sanoo että kaikki mitä meille tapahtuu on toisten syytä. "
Miten nyt puhdistaisit meidät muut siitä epäesteettisestä synnistä jota ylläpitämällä me muut syyllistymme totuuden piilotteluun ja estämme sinua löytämästä totuutta pelkästään olemalla ilkeitä omine ongelminemme... (ajatus meidän muiden ilkeydestä omine ongelminemme lainattu sinun aiemmasta tekstistäsi).

Että ihan täysin nappiin osuu teksti sinun kirjoittajapersoonaasi.
Koen että lapsinäkökulman yli kävellään armotta marssijärjestyksenä päällimmäisenä naisen näkemys. Ja kyllä vain suurin osa ihmisistä on pitänyt omia minun mittapuullani vähäisiä ongelmiaan tärkeimpinä mutta ei ole sallinut samaa minulle. Meidän totuutta ei arvosteta samalla kunnioituksella kuin tiettyjen eturyhmien, vaikka se tarjoiltaisiin silkkityynyllä valmiiksi pureskeltuna ja käyttöohjeen kera. Että ei tässä suotta valiteta. Ennemminkin todetaan (sosiaalista) todellisuutta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Pykop kirjoitti:
"Ja mun psykopaatti minut tuntien tietaa taman. On sanonutkin jotain semmosta. "
Psykopaattien ilmaisemat asiat eivät tämän palstan väelle tunnetusti edusta sitä korkeinta auktoriteettia jota he haluavat seurata. Olen aiemminkin huomauttanut sinulle, että käytät psykopaattisi sanoamisia sinusta todisteena...
Niin kaytankin kun koko nuoruuteni meni niin, etta kun menin itse jotain jonnekin sanomaan kukaan ei uskonut, mutta kun psykopaattini tuli sanomaan saman, asia selvisi samantien. Ja kylla me molemmat puhuttiin totta. Ei psykopaatit läheskään aina valehtele,
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Pykop kirjoitti:
Ja siksikin etta mun psykopaattini tuntee mut kuin omat taskunsa, ja todellakin kuin omat taskunsa, niin valitettavasti han on parhaita expertteja tietamaan millanen ma olen...kun han on selvittäny minusta melkeen kaiken mita toinen ihminen ylipaataan voi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Han vuosikymmenia seurasikin minua kaikkialle...
Niin han myöskin tietaa kaiken mita on oikeesti tapahtunut...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kun_suurin kirjoitti:
Kun suurin osa täällä ainakin vakituisesti kirjoittavista on löytänyt narsismin/psykopatian mustan tyhjyyden ja sen kaikkialle lonkeroitaan työntävän epäaitouden ja juurinkin epätotuuden.
Kyllä psykopaatti voi myöntää totuuden. Juurikin kahden kesken ja sellaisissa tilanteissa mistä ei hänelle ole haittaa, tai niin hassusti ettei sitä oikein kukaan tajua oikein. Se voi olla myös osa kiusaamismetodia. Siitähän poiu on kirjoittanutkin. Ehkä tilanteet on erilaisia parisuhteissa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
lhioeryioyo kirjoitti:
Koen että lapsinäkökulman yli kävellään armotta marssijärjestyksenä päällimmäisenä naisen näkemys. Ja kyllä vain suurin osa ihmisistä on pitänyt omia minun mittapuullani vähäisiä ongelmiaan tärkeimpinä mutta ei ole sallinut samaa minulle. Meidän totuutta ei arvosteta samalla kunnioituksella kuin tiettyjen eturyhmien, vaikka se tarjoiltaisiin silkkityynyllä valmiiksi pureskeltuna ja käyttöohjeen kera. Että ei tässä suotta valiteta. Ennemminkin todetaan (sosiaalista) todellisuutta.
Mun periaate on etta jokainen ihminen on oman elamansa paras asiantuntija ja totuuden tietaja omasta elamastaan, myös psykopaatti.

On loukkaavaa kelle tahansa jos hanen omaelamankerta kumotaan tai mitatoidaan .
Jokaisen oma elamankerralla pitaisi olla sama arvo koskien hanen OMAA elamaansa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
jlkhdyyeitiet kirjoitti:
Kyllä psykopaatti voi myöntää totuuden. Juurikin kahden kesken ja sellaisissa tilanteissa mistä ei hänelle ole haittaa, tai niin hassusti ettei sitä oikein kukaan tajua oikein. Se voi olla myös osa kiusaamismetodia. Siitähän poiu on kirjoittanutkin. Ehkä tilanteet on erilaisia parisuhteissa.
Ja kylla ma sen mustan tyhjyyden tunnen niin hyvin etta mun on vaarallista ajatellakaan sita...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
lhioeryioyo kirjoitti:
"Koen että lapsinäkökulman yli kävellään armotta marssijärjestyksenä päällimmäisenä naisen näkemys."
No otat nyt omat henkilökohtaiset kokemuksesi, joiden kanssa ei tämän palstan väellä ole mitään tekemistä esiin täällä. Ei se vielä mitään. Mutta olet päättänyt kostaa kaiken kokemasi tämän palstan väelle, joka ei pääse sinua karkuun jos aikoo narsismista täällä kirjoittaa.
Olen päättänyt kävellä kaikkien muiden yli.
HUOM! JUURI SINÄ OLET AIKUNEN NAINEN.
Olet heittäytynyt idiviskootiksi vailla vertaa ja siitä nyt saavat maksaa kaikki ne jotka tahtoisivat täällä palstalla kirjoittaa.
Olet erittäin ristiriitainen kirjoituksissasi. Pyrit lopettamaan kaikkien muiden työskentelyn tällä palstalla. Työskentelyksi tätä palstakirjoitusta voi suurimman osan kohdalla sanoa.
Sinä sensijaan et työskentele tällä palstalla, vaan vain haukut ja mollaat muita. Ylennät itseäsi ja pyrit alentamaan itseäsi. Yrität syöttää järjettömiä teorioitasi narsistien suojelemisesta ja psykopaattien ylivertaisuudesta läpi TÄLLÄ PALSTALLA, jossa siinä kaikken viimeksi voit ikinä onnistua. ELI ET TULE ONNISTUMAAN SIINÄ KOSKAAN. Et ikinä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
poiuytrdfgh kirjoitti:
Mun periaate on etta jokainen ihminen on oman elamansa paras asiantuntija ja totuuden tietaja omasta elamastaan, myös psykopaatti.

Jokaisen oma elamankerralla pitaisi olla sama arvo koskien hanen OMAA elamaansa.
Kyllä. Just näin. Todellisuudessa kuitenkin toisten elämäkertoja ja ongelmia arvostetaan enemmän kuin toisten. Eikä sillä ole mitään vakavuusjärjestystä. Sosiaalisen aseman ja muodin kanssa sillä on kyllä tekemistä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
poiuytrdfgh kirjoitti:

"On loukkaavaa kelle tahansa jos hanen omaelamankerta kumotaan tai mitatoidaan .
Jokaisen oma elamankerralla pitaisi olla sama arvo koskien hanen OMAA elamaansa. "
Teet itse juuri tuota.
Jokaisen aikuisen naisen sisällä asuu pieni lapsi (ei tarkoita että on raskaana).
Ja tuota olentoa käyt nyt brutaalisti epäesteettisesti loukkaamaan, tai olet käynyt jo.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
No_otat kirjoitti:
"Koen että lapsinäkökulman yli kävellään armotta marssijärjestyksenä päällimmäisenä naisen näkemys."
No otat nyt omat henkilökohtaiset kokemuksesi, joiden kanssa ei tämän palstan väellä ole mitään tekemistä esiin täällä. Ei se vielä mitään. Mutta olet päättänyt kostaa kaiken kokemasi tämän palstan väelle, joka ei pääse sinua karkuun jos aikoo narsismista täällä kirjoittaa.
Olet heittäytynyt idiviskootiksi vailla vertaa ja siitä nyt saavat maksaa kaikki ne jotka tahtoisivat täällä palstalla kirjoittaa.
Olet erittäin ristiriitainen kirjoituksissasi. Pyrit lopettamaan kaikkien muiden työskentelyn tällä palstalla. Työskentelyksi tätä palstakirjoitusta voi suurimman osan kohdalla sanoa.
Sinä sensijaan et työskentele tällä palstalla, vaan vain haukut ja mollaat muita. Ylennät itseäsi ja pyrit alentamaan itseäsi. Yrität syöttää järjettömiä teorioitasi narsistien suojelemisesta ja psykopaattien ylivertaisuudesta läpi TÄLLÄ PALSTALLA, jossa siinä kaikken viimeksi voit ikinä onnistua. ELI ET TULE ONNISTUMAAN SIINÄ KOSKAAN. Et ikinä.
"Olen päättänyt kävellä kaikkien muiden yli. "
OleT päättänyt kävellä...

" Ylennät itseäsi ja pyrit alentamaan itseäsi. "
Ylennät itseäsi ja pyrit alentamaan MUITA

Kas kun iskee kirjoitusvirheetkin kun tulee vihaiseksi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
khkliiyyeyo kirjoitti:
Kadehdittavaa taipumust :) Mulla kyllä saattaa joskus pää kääntyä kauniin miehen takia tällä valitsemallani arvopolulla. Ei ole nyt varaa antaa häiritä liikaa kuitenkaa. ;)
Niin ma en valitettavasti taida ehtia koko elamassani mitaan miesta kun on niin kiire aina selvittaa valeita ja totuuksia...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
No_otat kirjoitti:
Olet arvioinut motivaationi ja päämääräni väärin. Minä kommunikoin ensisijaisesti löytämäni harvinaisuuden, poiun, kanssa. Sinä voit aloittaa oman ketjun. Lupaan etten tule sotkemaan arvon Naisen onnistumisen kokemuksia ja yksimielisyyden yninällä tursuilevia miespaattikirjoitelmiasi. Niitä onkin jo suut ja silmät täynnä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
poiuytrdfg kirjoitti:
Niin ma en valitettavasti taida ehtia koko elamassani mitaan miesta kun on niin kiire aina selvittaa valeita ja totuuksia...
Ja se ainainen epävarmuus ja ikuinen toivo josko sitä olisikin riemastuttavan väärässä ja kaikki olikin vain pahaa unta. Tai itse vaikkapa psykoottinen ja vääristyneellä arvostelukyvyllä varustettu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
djdiydieyy kirjoitti:
Olet arvioinut motivaationi ja päämääräni väärin. Minä kommunikoin ensisijaisesti löytämäni harvinaisuuden, poiun, kanssa. Sinä voit aloittaa oman ketjun. Lupaan etten tule sotkemaan arvon Naisen onnistumisen kokemuksia ja yksimielisyyden yninällä tursuilevia miespaattikirjoitelmiasi. Niitä onkin jo suut ja silmät täynnä.
"Olet arvioinut motivaationi ja päämääräni väärin"
Luuletko olevasi ensimmäinen joka suomi24 ssä keksii itselleen perässähiihtelijä-kirjoittajapersoonan. Täällä kirjoitellaan tuplana triplana ja tetranakin.

Kylläpä soittelet turpaasi epäesteettisesti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Luuletko kirjoitti:
Luuletko olevasi ensimmäinen joka suomi24 ssä keksii itselleen perässähiihtelijä-kirjoittajapersoonan. Täällä kirjoitellaan tuplana triplana ja tetranakin.

En minä ole mitään hiihtelijöitä keksinyt. Aina ei voi kaikkia tyyli miellyttää. Kokemukseni mukaan ei ole väliä millä tyylillä asiastani kerron. Ei maha mittää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
hsdkhfiyiyiy kirjoitti:
En minä ole mitään hiihtelijöitä keksinyt. Aina ei voi kaikkia tyyli miellyttää. Kokemukseni mukaan ei ole väliä millä tyylillä asiastani kerron. Ei maha mittää.
Olet pulskistunut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Teet_itse kirjoitti:
"On loukkaavaa kelle tahansa jos hanen omaelamankerta kumotaan tai mitatoidaan .
Jokaisen oma elamankerralla pitaisi olla sama arvo koskien hanen OMAA elamaansa. "
Teet itse juuri tuota.
Jokaisen aikuisen naisen sisällä asuu pieni lapsi (ei tarkoita että on raskaana).
Ja tuota olentoa käyt nyt brutaalisti epäesteettisesti loukkaamaan, tai olet käynyt jo.
Joskus sitä kyllä alentuu samaan kuin mitä on saanut osakseen. Voihan se vahinko joskus lipsahtaa vähän kiertämään kun on paskasanko liian täysi. En vakavasti lapsiuhreja kyllä kehtais vaikka kuinka olis pönttö tukossa. Minulla menee siinä hyvän maun raja.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
MaguAsia kirjoitti:
Joskus sitä kyllä alentuu samaan kuin mitä on saanut osakseen. Voihan se vahinko joskus lipsahtaa vähän kiertämään kun on paskasanko liian täysi. En vakavasti lapsiuhreja kyllä kehtais vaikka kuinka olis pönttö tukossa. Minulla menee siinä hyvän maun raja.
"Minulla menee siinä hyvän maun raja. "
Enpä tiedä. Sinulle kun tahtoo hyvän maun raja kulkea samalla viivalla kuin mitä olet itse joutunut kokemaan.
Sinun sankosi on täynnä, niin ei väliä minne roiskii menemään. Noinhan se epäonninen lapsuus randomina kiertää tunnetusti.
Mutta hei! Harmi että vain kirjoitat täällä. Olisi ihanaa saada mädäntynyttä vuosikymmeniä keittynyttä ulostemassaa niskaan livenä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
MaguAsia kirjoitti:
Noinhan ne muutamat kuuluisuutta niittäneet pakettiautoilijatkin ajattelevat kun törmäilevät väkijoukkoihin. Samaa etiikkaa ja moraalia sovellat.
Älä paasaa enää totuudesta tällä palstalla sanaakaan. Sillä että suollat omaa skeidaasi syyttömien niskaan olet totuutta osoittanut jo aivan tarpeeksi.
Kiitos :(
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Noinhan kirjoitti:
Noinhan ne muutamat kuuluisuutta niittäneet pakettiautoilijatkin ajattelevat kun törmäilevät väkijoukkoihin. Samaa etiikkaa ja moraalia sovellat.
Älä paasaa enää totuudesta tällä palstalla sanaakaan. Sillä että suollat omaa skeidaasi syyttömien niskaan olet totuutta osoittanut jo aivan tarpeeksi.
Kiitos :(
Niin. Meidän totuus on skeidaa... sosiaalisesti, jota te edustatte. Totuus kumminkin. Niin on sitten teidänkin minulle. Pakettiauto olet sinä lapsiuhrijoukkiossa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
hyyioeyoigdjh kirjoitti:
Niin. Meidän totuus on skeidaa... sosiaalisesti, jota te edustatte. Totuus kumminkin. Niin on sitten teidänkin minulle. Pakettiauto olet sinä lapsiuhrijoukkiossa.
Oot kyllä todella pimeä.
Mitä sinä olet muka tehnyt yhdenkään lapsen eteen? Pyrit haittaamaan tasaisesti kaikkien elämää.
Et voi tietää minun elämästäni mitään, et työstäni etkä mistään.
Olet todella pimeä. Ei minkäälaista järkeä sinun jutuissasi.
Vaikka turha sinulle on sitäkään toistaa, et ymmärrä mistään mitään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
En jatka tätä keskustelua. Seuraavaksi minun pitäisi sanoa sinulle niin pahasti, että minä en siihen kykene, kun en ole narsisti enkä psykopaatti kuten ehkä joku toinen...
Vaan normaali tunteva empaattinen ihminen.
Jää nyt hyvästi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ehkä se johtuu arvostelukyvyn puutteestasi. Oletko ajatellut sitä yhdeksi vaihtoehdoksi? Olet varmasti vahvempi pinnallisemmissa asioissa; on totta että olen pulskistunut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
HyvästitSinulle kirjoitti:
En jatka tätä keskustelua. Seuraavaksi minun pitäisi sanoa sinulle niin pahasti, että minä en siihen kykene, kun en ole narsisti enkä psykopaatti kuten ehkä joku toinen...
Vaan normaali tunteva empaattinen ihminen.
Jää nyt hyvästi.
En usko. Ei voi pitää paikkaansa. Hyvästi kuitenkin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Enpä_tiedä kirjoitti:
"Minulla menee siinä hyvän maun raja. "
Enpä tiedä. Sinulle kun tahtoo hyvän maun raja kulkea samalla viivalla kuin mitä olet itse joutunut kokemaan.
Sinun sankosi on täynnä, niin ei väliä minne roiskii menemään. Noinhan se epäonninen lapsuus randomina kiertää tunnetusti.
Mutta hei! Harmi että vain kirjoitat täällä. Olisi ihanaa saada mädäntynyttä vuosikymmeniä keittynyttä ulostemassaa niskaan livenä.
Varmasti saat niskaasi kun vain tulet jyräämään kokemukseni tuhahteluillasi ja SINUN viiteryhmäsi normeilla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Pykop kirjoitti:
Siis mun mielesta mun psykopaatti on paras mahdollinen todiste omasta olemassaolostaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Jokainen on paras mahdollinen todiste omasta olemassaolostaan....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Teet_itse kirjoitti:
Teet itse juuri tuota.
En ma ymmarra tekstiasi ollenkaan
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Teet_itse kirjoitti:
Teet itse juuri tuota.
Vahan niinku joltain huvikseen riitelylle vaikuttaa minulle
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
poiuytrdsxcv kirjoitti:
tas netis on ongelmia

Ja mun psykopaatti on varmaan ajatellu nyt vanhana voivansa vahan paljastaa mulle missa ma oon elany, Kerran han sanokin jotain, etta no joo han voi sanoo kun on näin vanha ettei silla oo enää väliä.
Ja jos mä olisin psykopaatti, varmaan makin tekisin noin ihan mielenkiinnosta, etten lahtis maailmasta koko salaisuuteni mukanani...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
poiuytrdsxcv kirjoitti:
tas netis on ongelmia

Ja mun psykopaatti on varmaan ajatellu nyt vanhana voivansa vahan paljastaa mulle missa ma oon elany, Kerran han sanokin jotain, etta no joo han voi sanoo kun on näin vanha ettei silla oo enää väliä.
Ja jos mä olisin psykopaatti, varmaan makin tekisin noin ihan mielenkiinnosta, etten lahtis maailmasta koko salaisuuteni mukanani...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ja mun pitaa myöntaa etta ma oon aina ihaillu ihmisia joilla on jokin stigmaa aiheuttava ominaisuus, mutta he esiintyy julkisesti itsetuntoisesti sen kanssa.
Joten ma vahan ihailen myös julkisesti psykopaatteinakin esiintyvia ja vaikka ihan vaan yksityisestikin ihmisia jotka tietaa olemassaolon oikeutensa sellaisenaan kuin ovat.
Varmaan ma ihannoin sellasia ihmisia koska mulla on itse siita opittavaa...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Luuletko kirjoitti:

No joo...
Mina en kyllakaan ole sama henkilö kuin han ja voin taata sen 100% varmuudella.

Ja kiitos paljon arvostuksesta jota on miltei vahan vaikea ottaa vastaan :)
Mutta yritan koska mulla on itsella kokemusta siita kun ihmiset ei ota mun myönteisia tunteita vastaan ja se aina tuntuu mulle vahan hölmölle...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mun psykopaatti muuten kerra sano jotain hauskaa...
Kun valittelin ettei jotku auttajat ymmarra niin han sano jotain tammösta: "No ei tietenkaan kun siin tulee se niiden omakin pahuus..."
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kun valittelin ettei jotku auttajat ymmarra niin han sano jotain tammösta: "No ei tietenkaan kun siin tulee se niiden omakin pahuus..."

Mun mielesta mun psykopaatti oivaltaa asioita vahan Sama Vakninin suuntaisesti...
Kyllahan Sam Vakninkin itse neuvoo psykopaattien uhreja ...
Ja myöntaa jossain videoissa sen ettei juuri tunne tunteita vaimoaan kohtaan yms.
Ma uskon etta joka asiasta saa parasta tietoa sita itse edustavilta.
Jos ma nyt vaikka haluisin tietaa intiaaneista, niin kylla ma ottaisin yhteytta intiaaneihin ja kysyisin heilta...

Mutta sellainen kysely on epaeettista, jos ei riittavasti puolusta sita jolta tietoja keraa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Mun mielesta mun psykopaatti oivaltaa asioita vahan Sama Vakninin suuntaisesti...
Ja myöntaa jossain videoissa sen ettei juuri tunne tunteita vaimoaan kohtaan yms.
Jos ma nyt vaikka haluisin tietaa intiaaneista, niin kylla ma ottaisin yhteytta intiaaneihin ja kysyisin heilta...

Mutta sellainen kysely on epaeettista, jos ei riittavasti puolusta sita jolta tietoja keraa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
difudifuidy kirjoitti:
Ja se ainainen epävarmuus ja ikuinen toivo josko sitä olisikin riemastuttavan väärässä ja kaikki olikin vain pahaa unta. Tai itse vaikkapa psykoottinen ja vääristyneellä arvostelukyvyllä varustettu.
Mutta minkas te nyt nakemyksissani niin valheelliseksi koette, kun itsekin vaitatte kohdanneenne oikeasti narsisteja tai psykopaatteja ?

Esim. mun psykopaatilla ei ole lampimia tunnesiteita kehenkaan laheiseen.
Han on toisenlainen ihminen. Ja kyl ma hanet jo 50 vuodessa jonkin verran tunnen, vaikka mun narsitikin sanoi ettei taidakaan tuntea koko henkilöä voikka on ollut yli 50 vuotta naimisissa. Mun psykopaatti oli aina iin salaperainen, ei koskaan kertonut mitaan itsestaan...

Ma voin olla siina mielessa itsevarma, etta mun psykopaatti ei voi millaan muuttua toisenluontoiseksi...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ah sorry ymmarsin edellisen viestin kirjoituksen väärin kun en lukenu nimimerkkia ja liitin väärään tekstiin joten tuo lainaus tuosta pois...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Sorry tuo lainaus pois ei liity kirjoitukseen
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Poistakaa nuo älyttömat pakettiautot mun ketjusta !!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Pakettiautokirjoittelija mene terrorismipalstalle tekemaan oma ketju
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
oureiutru kirjoitti:
Kyllä. Just näin. Todellisuudessa kuitenkin toisten elämäkertoja ja ongelmia arvostetaan enemmän kuin toisten. Eikä sillä ole mitään vakavuusjärjestystä. Sosiaalisen aseman ja muodin kanssa sillä on kyllä tekemistä.
Niinpa halutaan ajaa omia arvoja, ei faktoja...
Mutta siellä missä ei ole faktaa mita siella on ???

Mita kauempana omasta arvomaailmasta jokin tarina on, sita uskomattomammalle se yleensa ihmisista tuntuu.
Mutta kun sen kertoo toisenlaiselle arvomaailmalle, ei siina ole mitaan erikoista edes...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
oureiutru kirjoitti:
Niinpa halutaan ajaa omia arvoja, ei faktoja...
Mutta siellä missä ei ole faktaa mita siella on ???

Mita kauempana omasta arvomaailmasta jokin tarina on, sita uskomattomammalle se yleensa ihmisista tuntuu.
Mutta kun sen kertoo toisenlaiselle arvomaailmalle, ei siina ole mitaan erikoista edes...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Huvittavaa tassa kaikessa on etta hyvin yksinkertaisella manipuloinnilla kaikki muuttuisi. Jos ma vaikka sanoisin, etta melkeen kaikki on jo mua uskonu, niin sen jälkeen seuraavat uskoisikin. Mutta ma en vaan viiti kayttaa tommisia konsteja vaan haluan vedota loogisiin perusteluihin.
Aika harvoihin ne vetoaa jos sanoo samalla etta kukaan ei ole minua uskonu...
Minuun itseeni vetoisi enemmän perustelun laatu kuin se onko muut ihmiset uskoneet sen...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Huvittavaa tassa kaikessa on etta hyvin yksinkertaisella manipuloinnilla kaikki muuttuisi. Jos ma vaikka sanoisin, etta melkeen kaikki on jo mua uskonu, niin sen jälkeen seuraavat uskoisikin. Mutta ma en vaan viiti kayttaa tommisia konsteja vaan haluan vedota loogisiin perusteluihin.
Minuun itseeni vetoisi enemmän perustelun laatu kuin se onko muut ihmiset uskoneet sen...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Huomaan sen heti ihmisten aanesta kuinka he tulee epavarmoiksi, jos ma mainitsen, etta kukaan ei ole uskonut minua. Jos jatan mainitsematta saattavat uskoa heti.
Mutta ton takia mun on melkeen pakko mainita etta kukaan ei ole uskonut mua, koska minusta se on aivan älytön syy tulla epavarmaksi. Oleellista on perustelun sisaltö, ei se onko joku uskonut sen, ainakin mulle...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Siis ma en halua taivutella ketaan ...
Inhoan manipulointia...
Ma en halua vaikuttaa toiseen muulla kuin perustellulla logiikalla...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
poiuytresdfg kirjoitti:
Vahan niinku joltain huvikseen riitelylle vaikuttaa minulle
Niinpä. Kirjoittaja haluaa poistaa kaikkein verisemmät pikkutytöt pois tieltä, koska HÄNEN pikkutyttönsä kärsii, kun ei isi ottanut syliin kriittisellä hetkellä, kun neiti pelästyi joulupukkia, josta syystä hän on päätynyt valitsemaan narsistisia miehiä, ja josta syystä HÄNELLÄ on oikeus...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
poiutfrdfbhn kirjoitti:
Juu. Kyllähän me ihmiset ollaan alkujaan tosi laumasieluja niin että jos joku on hyväksi havaittu, syystä tai syyttä, niin jatkosuosio on aika taattu. Ei monikaan ihminen jaksa tai ehkä edes kykene kuuntelemaan tai lukemaan sivukaupalla selostuksia ja perusteluja kun napakka twiitti alfayksilöltä tai ryhmäjäseneltä pesee huomion ja suosion mennen ja tullen. Oli syytä tai ei. Näin se vaan menee.siellä sosiaalisessa todellisuudessa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mun on hiukan vaikea ymmartaa sita, ettei jaksa perehtya, kun ma en oikeen muuta ole koskaan tehnytkaan kuin "perehtynyt" milloin mihinkin...

Mutta jos ma olisin jossain auttajan tehtavassa enka jaksais perehtya ma varmaan sanoisin kaikkeen: "Joo, aivan..." ja nyökyttelisin, mutta kun ma kohtaan koko aika jotain ihmeen" ei-, ei, en usko-moodia"...
En ma tieda olisko tuo munkaan oikein, mutta siis jos joku puhuis jotain mita mä en käsittaisi lainkaan, ni ma sanoisin etten käsita, tai sitten sanoisin "niin, juu" poissaolevana kaikkeen, mutta se "ei" ei kylla tulis kovin akkia mieleen, mutta
nyt ma sanon "ei" sille meiningille.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
lsjdouiuidy kirjoitti:
Niinpä. Kirjoittaja haluaa poistaa kaikkein verisemmät pikkutytöt pois tieltä, koska HÄNEN pikkutyttönsä kärsii, kun ei isi ottanut syliin kriittisellä hetkellä, kun neiti pelästyi joulupukkia, josta syystä hän on päätynyt valitsemaan narsistisia miehiä, ja josta syystä HÄNELLÄ on oikeus...
Se on laitoshoito jos ei pysty olemaan kierrättämättä omaa vahinkoaan... Näin menee, tahdoit tai et.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Minulleko uhkailet? Minä en kierrätä omaa paskaani muille, mutta totisesti ainakin nykyään takas pesee tuommoisille päällekävelijöille.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
jfidfioyfyiwyo kirjoitti:
Minulleko uhkailet? Minä en kierrätä omaa paskaani muille, mutta totisesti ainakin nykyään takas pesee tuommoisille päällekävelijöille.
" mutta totisesti ainakin nykyään takas pesee tuommoisille päällekävelijöille. "
Siitä se lähtee että kokee toiset jotenkin uhaksi itselleen, vaikka nämä ei olisi mitään tehneet.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
sulkasato kirjoitti:
" mutta totisesti ainakin nykyään takas pesee tuommoisille päällekävelijöille. "
Siitä se lähtee että kokee toiset jotenkin uhaksi itselleen, vaikka nämä ei olisi mitään tehneet.
Sinä et ilmeisesti ole moksiskaan siitä että yks lylleröporukka kahmii itselleen kaikki resurssit ja vaientaa ja vähättelee kaikkein heikoimman kansanosan kärsimyksiä ja avuntarvetta. Mitään ei ole tehty... Niinpä, eikä tulla tekemäänkään teidän hävyttömillä arvoilla ja asenteilla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ma opin eilen uuden viisauden, en muista mista se oli peraisin:
"Missaan ei mene aika niin hukkaan kuin siina, etta kotka ottaa oppia varikselta."
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
poiuytrddfg kirjoitti:
"Missaan ei mene aika niin hukkaan kuin siina, etta kotka ottaa oppia varikselta."
Hieno viisaus, joka pätee moneen asiaan. Esimerkiksi siihen, että kun kakkonen alkaa soittelemaan ja avautumaan, niin ei siihen vaimon kannata kommentoida. Siinähän on juuri tuo asetelma, vai olisiko kansansuussa tarkennettuna harakka ja kotka.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Niin noin yksinkertainen viisaus selkeytti mun paata huomattavasti. Sita voi varmaan soveltaa hyvin monenlaiseen :)
Valitettavasti aika myöhaan vasta opin :)
siis nyt suunnilleen viiskymppisena tassa eilen...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
poiuytresdf kirjoitti:
Niin noin yksinkertainen viisaus selkeytti mun paata huomattavasti. Sita voi varmaan soveltaa hyvin monenlaiseen :)
Valitettavasti aika myöhaan vasta opin :)
siis nyt suunnilleen viiskymppisena tassa eilen...
Mun psykopaatti aina sanoo mulle: "Oo sa vaan siella ku Ellun kana".
Ovelaa...
Mutta ehka han huijaa , ehka ma en edes ole kana, vaan jokin muu lintu...
mikahan olis ???
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
poiuytrddfg kirjoitti:
Mitäpä sitä höyhensarjaan nokkimaan jos ei sinne kuulu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
elämänoppipolku kirjoitti:
Hieno viisaus, joka pätee moneen asiaan. Esimerkiksi siihen, että kun kakkonen alkaa soittelemaan ja avautumaan, niin ei siihen vaimon kannata kommentoida. Siinähän on juuri tuo asetelma, vai olisiko kansansuussa tarkennettuna harakka ja kotka.
Vai uusperheproblematiikkaa: Ykkönen se sielä soittelee kun ex(it) penskat, nuo ahneet perkeleet on taas jotain vailla. Voihan pakettiauto.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
hhfdiyfiy kirjoitti:
Sinä et ilmeisesti ole moksiskaan siitä että yks lylleröporukka kahmii itselleen kaikki resurssit ja vaientaa ja vähättelee kaikkein heikoimman kansanosan kärsimyksiä ja avuntarvetta. Mitään ei ole tehty... Niinpä, eikä tulla tekemäänkään teidän hävyttömillä arvoilla ja asenteilla.
Sinulla todella kipeä pää. Puret kaikkea johon hampaat osuu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
nirhajalka kirjoitti:
Sinulla todella kipeä pää. Puret kaikkea johon hampaat osuu.
Älä sinä hauku niin ei mun tavitse purra.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Hampaat.on kirjoitti:
Älä sinä hauku niin ei mun tavitse purra.
Vaan anna sinun olla aina oikeassa, vaikka et olisikaan...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
nirhajalka kirjoitti:
Vaan anna sinun olla aina oikeassa, vaikka et olisikaan...
Käsittääkseni puolustit väärässäolijoita ja sietämättömiä arvoja asettuen heikoimpia vastaan. Olenko ymmärtänyt väärin?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
enpuremattaniele kirjoitti:
Käsittääkseni puolustit väärässäolijoita ja sietämättömiä arvoja asettuen heikoimpia vastaan. Olenko ymmärtänyt väärin?
Käsittääkseni sinä et ymmärrä yhtään mitään, vaan vain räksytät kuten rakit tekevät.
Olet törkeä ja väität mitä tahansa, koska mikään moraali ei sinunkaltaistasi sido.
Jään odottamaan mikä laskiämpäri tästä lentää minun kirjoittajapersoonani päälle...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
nirhajalka kirjoitti:
Käsittääkseni sinä et ymmärrä yhtään mitään, vaan vain räksytät kuten rakit tekevät.
Olet törkeä ja väität mitä tahansa, koska mikään moraali ei sinunkaltaistasi sido.
Jään odottamaan mikä laskiämpäri tästä lentää minun kirjoittajapersoonani päälle...
Muodostan moraaliarvioni ja käyttäytymisen pääasiassa tilannekohtaisesti muutamaa eettistä periaatetta lukuunottamatta. Sinä taas olet mm. minun terveyteni ja edellytykseni varastaneen status quon puolustaja. Odota rauhassa tai jännityksellä tai ihan millä vaan tunnetilalla reaktioitani, niitä ei sulle enempää tipu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
PersoonatOnn kirjoitti:
Muodostan moraaliarvioni ja käyttäytymisen pääasiassa tilannekohtaisesti muutamaa eettistä periaatetta lukuunottamatta. Sinä taas olet mm. minun terveyteni ja edellytykseni varastaneen status quon puolustaja. Odota rauhassa tai jännityksellä tai ihan millä vaan tunnetilalla reaktioitani, niitä ei sulle enempää tipu.
Siinähän se laski jo lensi. Kiitos kiitos.
Sinulla ei mitään hajua kuinka outo aikuinen nainen olet. En ole koskaan livenä kohdannut tuollaista vihaa. Ehkä se näkyy vain katuväkivaltana tms. täysin sivullisia ihmisiä kohtaan. Tai sitten juuri niissä laitoksissa voi olla tietenkin psykoosissa ihmisiä. Kuvittelevat kaikenlaista.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
PersoonatOnn kirjoitti:
"Sinä taas olet mm. minun terveyteni ja edellytykseni varastaneen status quon puolustaja. "
Mikä saa täysin vieraan ihmisen kirjoittamaan avoimella palstalla toiselle täysin vieraalle ihmiselle tuollaista?
Tuo kirjoittaja toimii kuin paksunahkainen narsisti toimii. Ylentää itsensä ja alentaa muita.
Tämä kirjoittaja pyrkii käyttämään jargonia
"Jargon (ransk. jargon; mongerrus, siansaksa) on jonkin ryhmän tai yhteisön ammatti- tai erikoiskieli. Jargonia tavataan esimerkiksi monien harrastusten tai ammattien harjoittajien, kuten lääkäreiden, puheessa. Jargon voi tarkoittaa myös sekavaa tai jokeltavaa puhetta, josta on vaikeaa saada selvää."
vaikuttaakseen erikoisemmalta ja tietävämmältä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ja tuossa harrastuksessaan, joka on siis kielen hiominen mahdollisimman jargonaaliseksi, tämä ei piittaa toisista kirjoittajista hölkäsen pöläystä.
Kaikkein kiharampi juttu on, että sama kirjoittaja julistaa megalomaanisesti palvovansa totuutta ja ainoastaan totuutta. Hän vihaa toisia ihmisiä ja varsinkin toisia naisia koska nämä epäoikeudenmukaisesti salaavat häneltä totuutta...
Muistuttaa murrosikäisen kohtausta, vaikka onkin hyvin laaja osa kirjoittajan pysyvää persoonallisuutta, joka persoonallisuus ei varmasti muutu eikä eläydy tilanteisiin. Ainoastaan sen verran mitä hänelle itselleen on välitöntä etua kun hän etsii jargoniaan. Joka jargon on siis hänelle totuus.
Tämä totuus taitaa olla tässä motiiveineen päivineen.
Yllättävän pinnallista, mutta sellaistahan se tunnetusti on.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mä voin olla vaikka ufo sulle jos sä sellaista haluat. Teikäläiset kun näkee just sitä mitä ne haluaa ja unelmoi todellisuuden kustannuksella. Olen jo käsittänyt ettei teikäläisiin harhahörhöihin mitkään tosiasiat ja selittelyt vakuutteluineen mene perille. Ja ylentääkseni tässä itseni tällä laatupalstalla korkea-arvoiselle ja arvostelukykyiselle valtavalle yleisölleni ilmoitan että olen saanut psykiatrilta maininnan siitä että tunnistan ja tiedostan tilanteeni ja tiettyjä asioita tavallaan vähän turhankin hyvin. Ja kyllä olet oikeassa, jargon tarttuu kun sitä lukee ja kuulee... hyvä huomio, otetaan onkeen. Mutta pistä sinä pääkkys nyt sinne pehmosiin vaan takas ja jatka unelmointias.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
HammasPeikko kirjoitti:
Mä voin olla vaikka ufo sulle jos sä sellaista haluat. Teikäläiset kun näkee just sitä mitä ne haluaa ja unelmoi todellisuuden kustannuksella. Olen jo käsittänyt ettei teikäläisiin harhahörhöihin mitkään tosiasiat ja selittelyt vakuutteluineen mene perille. Ja ylentääkseni tässä itseni tällä laatupalstalla korkea-arvoiselle ja arvostelukykyiselle valtavalle yleisölleni ilmoitan että olen saanut psykiatrilta maininnan siitä että tunnistan ja tiedostan tilanteeni ja tiettyjä asioita tavallaan vähän turhankin hyvin. Ja kyllä olet oikeassa, jargon tarttuu kun sitä lukee ja kuulee... hyvä huomio, otetaan onkeen. Mutta pistä sinä pääkkys nyt sinne pehmosiin vaan takas ja jatka unelmointias.
Sanon uudestaan, että olet aivan outo tuolla tavoin, että kuvittelet tietävästi ventovieraista ihmististä asioita, joista sinulla ei ole hajuakaan.
Mitkä hemmetin "teikäläiset"? Kuulun muutamaan ryhmään sen lisäksi, että asun tietyssä maanosassa, asun tietyssä maassa ja kaupungissa. Nuo muutama ryhmä on luokiteltavissa kantaviksi voimiksi ja tärkeiksi toiminnoiksi joukon ihmisiä kannalta.
Minun haaveistani parantaa maailmaa et tiedä yhtään mitään. Et myöskään esteistä, jotka minua estävät tekemästä ns. parempaa jälkeä suuremmalla ja laajemmalla alueella. Minulla on pari mahdollisuutta jonkun verran auki, että voin vielä saada aikaan joitain.
Mutta, sinulle on sanottava, kun sinä et sitä voi mitenkään tietää, että et tiedä noista haaveistani mitään.
Vielä kerran, et tiedä minusta mitään.

Siinä saatat olla oikeassa, että olen ajatellut nauttia omasta elämästäni tavalla tai toisella vielä ennen kuin lopulliset hyvästit tämän maailman kanssa on edessä.
Mutta vakuutan kaiken mahdollisen uskottavan kautta, että minun harrastukseni ja nautintoni ovat täysin kunniallisia ja kestävät tarkan läpivalaisun vaikka julkisuuteen asti. Epäilen vain etä kukaan toimittaja ei ole niin kiinnostunut. Jotain on hiukan haastateltu ja kuvattu.
Että toivoisin että rauhoittaisit jälleen kerran mielikuvitustasi maailman pahuudesta ja ihmisten epäluotettavuudesta. Tietenkin, jos se ei jostain syystä ole mahdollista....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
nirhajalka kirjoitti:
Sanon uudestaan, että olet aivan outo tuolla tavoin, että kuvittelet tietävästi ventovieraista ihmististä asioita, joista sinulla ei ole hajuakaan.
Mitkä hemmetin "teikäläiset"? Kuulun muutamaan ryhmään sen lisäksi, että asun tietyssä maanosassa, asun tietyssä maassa ja kaupungissa. Nuo muutama ryhmä on luokiteltavissa kantaviksi voimiksi ja tärkeiksi toiminnoiksi joukon ihmisiä kannalta.
Minun haaveistani parantaa maailmaa et tiedä yhtään mitään. Et myöskään esteistä, jotka minua estävät tekemästä ns. parempaa jälkeä suuremmalla ja laajemmalla alueella. Minulla on pari mahdollisuutta jonkun verran auki, että voin vielä saada aikaan joitain.
Mutta, sinulle on sanottava, kun sinä et sitä voi mitenkään tietää, että et tiedä noista haaveistani mitään.
Vielä kerran, et tiedä minusta mitään.

Siinä saatat olla oikeassa, että olen ajatellut nauttia omasta elämästäni tavalla tai toisella vielä ennen kuin lopulliset hyvästit tämän maailman kanssa on edessä.
Mutta vakuutan kaiken mahdollisen uskottavan kautta, että minun harrastukseni ja nautintoni ovat täysin kunniallisia ja kestävät tarkan läpivalaisun vaikka julkisuuteen asti. Epäilen vain etä kukaan toimittaja ei ole niin kiinnostunut. Jotain on hiukan haastateltu ja kuvattu.
Että toivoisin että rauhoittaisit jälleen kerran mielikuvitustasi maailman pahuudesta ja ihmisten epäluotettavuudesta. Tietenkin, jos se ei jostain syystä ole mahdollista....
Okei, sulla vaikuttaa olevan asiat aika mallillaan, onnee. Suonet sitten toistenkin yrittää parannella olojaan ja elojaan.

En ymmärrä tosiaan tarvettasi tulla hiihtelemään mun ja poiun laduille rienaavasti haukkumalla pimeeksi ja ymmärtämättömäksi. Mutta minun mielestäni me ymmärrämme kyllä koko joukon asioita, ja ymmärrys saa mun puolesta kasvaa... Sä et ehkä kykene siinä auttamaan.

Meillä on kyllä yhteensovittamattomat käsitykset kunniallisuudesta. Minusta sinulla on aika huonot. Minä en lähestyisi ketään alkujaan noin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mä en oo pystyny lukemaan tätä riitaosiota.
Olin jostain syysta aamusta iltapäivään asti tosi huonossa kunnossa aivan pyörryksissä,
Nyt vointi ja kunto alkanu normalisoitumaan, mutta ma en voi osallistua mihinkaan ylimaaraisiin kiistoihin nyt. Ma tein sen mokan etta soitin viela eilen illalla psykopaatilleni, kun voin paremmin, niin luulin taas vaihteeks kestavani sen. Mut vahan kenties yliarvioin itseni. kumpa ma vaan oppisin lopettaan kaikki ylimaaraiset mulle haitalliset soittelut ja juttelut niin vois edistyakin.
Ainoa keskustelu, josta mielestani olis mitaan hyötya olis semmoinen progressiivinen ja tunnelmaltaan riittavan rento ja vapaa, niin ettei se lisää stressia. Ja sen ehdoilla kenen ongelmasta on kyse ettei tukita mahdollista kehitysta.
Niinku me taalla tan toisen kirjoittelijan kanssa. Ei me puututa toistemme asioihin, vaan vaan kirjotellaan. Ei meidan teksteihin tarvi kenenkaan muunkaan puuttua. Vois ennemmin kirjotella joukkoon omia kokemuksiaan jos tykkaa osallistua meidan juttuihin.
Semmonen aggessiivinen kirjottelu ei oikeen tee hyvaa kun ymparilla on aina ollut liikaa henkista vakivaltaa. Niin sita henkista aggressiivisuutta ei pitas jatkaa missaan avussa tai vertaistuessa ja ei mun mielesta nettikeskustelussakaan ole tarpeen.
Tosiaan mun kunto on nyt sellanen, etta voin kirjottaa tanne vain jos taalla on rento ja leppeä tunnelma...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
poiuytrdf kirjoitti:
Mä en oo pystyny lukemaan tätä riitaosiota.
Olin jostain syysta aamusta iltapäivään asti tosi huonossa kunnossa aivan pyörryksissä,
Nyt vointi ja kunto alkanu normalisoitumaan, mutta ma en voi osallistua mihinkaan ylimaaraisiin kiistoihin nyt. Ma tein sen mokan etta soitin viela eilen illalla psykopaatilleni, kun voin paremmin, niin luulin taas vaihteeks kestavani sen. Mut vahan kenties yliarvioin itseni. kumpa ma vaan oppisin lopettaan kaikki ylimaaraiset mulle haitalliset soittelut ja juttelut niin vois edistyakin.
Ainoa keskustelu, josta mielestani olis mitaan hyötya olis semmoinen progressiivinen ja tunnelmaltaan riittavan rento ja vapaa, niin ettei se lisää stressia. Ja sen ehdoilla kenen ongelmasta on kyse ettei tukita mahdollista kehitysta.
Niinku me taalla tan toisen kirjoittelijan kanssa. Ei me puututa toistemme asioihin, vaan vaan kirjotellaan. Ei meidan teksteihin tarvi kenenkaan muunkaan puuttua. Vois ennemmin kirjotella joukkoon omia kokemuksiaan jos tykkaa osallistua meidan juttuihin.
Semmonen aggessiivinen kirjottelu ei oikeen tee hyvaa kun ymparilla on aina ollut liikaa henkista vakivaltaa. Niin sita henkista aggressiivisuutta ei pitas jatkaa missaan avussa tai vertaistuessa ja ei mun mielesta nettikeskustelussakaan ole tarpeen.
Tosiaan mun kunto on nyt sellanen, etta voin kirjottaa tanne vain jos taalla on rento ja leppeä tunnelma...
Jaan tunnelmiasi ja näkemyksesi. Mullekin on nimenomaan sanottu että pitää välttää stressiä. Voi kun sitä taas sortuukin...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kiitos.
Joo mulla kans kauhee stressipaiva vaikken näit ees lukenu...
Mun ketjuis jokainen saa tietaa omasta elamastaan parhaiten.
Se jos tietaa omasta elamastaan vaikka parhaitenkin ei ole mitaan tarkeilya, eika tee narsistiksi, se on jos tietaa kaiken paremmin muiden elamasta ja haluaa siten hallita heita, se voi olla narsismiakin...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Onks tammösessa jarkea vaik niin moni tekee sita ?

Toinen kertoo itestaan jotain mita toinen ei edes voi tietaa koska ei ollut mukana kokemassa,
mutta sitten han alkaa moittia jotain omasta asiastaan kertojaa:
"Säkö muka tiedat aina kaiken paremmin ?"
Painostaen siten toista alistumaan, kuuntelemaan ja elaytymaan tuulesta temmatuihin juttuihinsa ja mielikuvituksiinsa toisen ihmisen elamasta.
Mulle on tehty tota niin paljo etta se on todella sekottavaa ku ma olen elaytyny vaikka mihin ihmejuttuihin "itsestäni". Ja valitettavasti mulla on erinomainen elaytymiskyky miltei "erityislahjana" mita olen ihan todistettavasti kayttanyt mm. taiteessani.
Joten mun on ihan pakko ottaa tiukka linja, koska taa on ollu ihan mielipuolista miten ma olen erityiskyvyllani elaytynyt muiden juttuihin itsestani. Se on ollu ihan hurjaa.
Mut kuka ma oikeesti oon, ma oon se elaytyja. Mutta mun olis pakko oppia laittaan elaytymisella rajaa, koska ihmiset kayttaa sita väärin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
poiuytrdcvb kirjoitti:
Onks tammösessa jarkea vaik niin moni tekee sita ?

Toinen kertoo itestaan jotain mita toinen ei edes voi tietaa koska ei ollut mukana kokemassa,
mutta sitten han alkaa moittia jotain omasta asiastaan kertojaa:
"Säkö muka tiedat aina kaiken paremmin ?"
Painostaen siten toista alistumaan, kuuntelemaan ja elaytymaan tuulesta temmatuihin juttuihinsa ja mielikuvituksiinsa toisen ihmisen elamasta.
Mulle on tehty tota niin paljo etta se on todella sekottavaa ku ma olen elaytyny vaikka mihin ihmejuttuihin "itsestäni". Ja valitettavasti mulla on erinomainen elaytymiskyky miltei "erityislahjana" mita olen ihan todistettavasti kayttanyt mm. taiteessani.
Joten mun on ihan pakko ottaa tiukka linja, koska taa on ollu ihan mielipuolista miten ma olen erityiskyvyllani elaytynyt muiden juttuihin itsestani. Se on ollu ihan hurjaa.
Mut kuka ma oikeesti oon, ma oon se elaytyja. Mutta mun olis pakko oppia laittaan elaytymisella rajaa, koska ihmiset kayttaa sita väärin.
"Mutta mun olis pakko oppia laittaan elaytymisella rajaa, koska ihmiset kayttaa sita väärin."

On kyllä aika epämukavaa ja energiaavievää pistää sitä rajaa. Saattaa tulla aika teennäinen ja epäuskottava vaikutelma. Tuntuu että melkein kaikki ihmiset on tosi luontevia ja varmoja tarpeineen ja oikeudestaan niihin mihin tottakai tulisi vastata. Muuten tulee.. diagnoosi tms?

Olet kyllä ihan kauhistuttavan haavoittuvainen herkkyytesi kanssa kulttuurissa missä lasten pahoinpitelyä ja kaltoinkohtelua ei muka juuri esiinny, naiset on muka ainoita väkivallan uhreja ja naiset ja tytöt ei muka ketään koskaan kiusaa. Psykopaattisia vanhempia, varsinkaan äitejä ei esiinny ja vanhemmat tietysti ajattelevat lastensa parasta...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
jdffuiyfiyf kirjoitti:
Okei, sulla vaikuttaa olevan asiat aika mallillaan, onnee. Suonet sitten toistenkin yrittää parannella olojaan ja elojaan.

En ymmärrä tosiaan tarvettasi tulla hiihtelemään mun ja poiun laduille rienaavasti haukkumalla pimeeksi ja ymmärtämättömäksi. Mutta minun mielestäni me ymmärrämme kyllä koko joukon asioita, ja ymmärrys saa mun puolesta kasvaa... Sä et ehkä kykene siinä auttamaan.

Meillä on kyllä yhteensovittamattomat käsitykset kunniallisuudesta. Minusta sinulla on aika huonot. Minä en lähestyisi ketään alkujaan noin.
"Suonet sitten toistenkin yrittää parannella olojaan ja elojaan."
En ole koskaan asettunut kenenkään kehittymisyritysten tielle, kunhan pysytään laillisuuden rajoissa.
Se mitä tässä vaadin, on edes jonkinlaista palstakäyttäytymistä. Kuten sanottu, niin näin avoimella palstalla ei ihmeitä kannata odottaa, mutta en hyväksy asiallisten keskustelujen teilaamista, mitä nyt on tapahtunut.

"Meillä on kyllä yhteensovittamattomat käsitykset kunniallisuudesta. Minusta sinulla on aika huonot. Minä en lähestyisi ketään alkujaan noin. "
Maalailet.
Minä en ole pitkävihainen enkä suoraan sanoen muista "kaiken" alkua, mutta turhaa naljailua on tullut vastaan. Aivan kummallista ja outoa syytellä ventovieraita ihmisiä yhtään mistään kun ei mitään tiedä noiden tekemisistä.
Sellainen syyttely ei ole mitään moraalia koskaan nähnyt.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
jdffuiyfiyf kirjoitti:

"Meillä on kyllä yhteensovittamattomat käsitykset kunniallisuudesta. Minusta sinulla on aika huonot"
Onhan Suomessakin, muusta maailmasta puhumattakaan kaikenlaisia jengejä, joiden kanssa minullakin on täysin yhteensovittamattomat käsitykset kunniallisuudesta. Joissakin jengeissä vaaditaan jäseniltä vakavia väkivallantekoja... esim.
Ja kaikkea siltä väliltä löytyy. Minulle aina lain noudattaminenkin on hyvin tärkeää. On ja on ollut aina.
Mutta kannattaako minun keskustella moraalistani ja kunniallisuudestani jonkun sellaisen jengiläisen kanssa, kun se elää sitä toista todellisuutta, todellakin. Ei, minun ei kannata keskustella sellaisten kanssa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Niin sellainen väkivaltajengiläinen voi hyvinkin tulla sanomaan minulle, että minun kunniallisuuskäsitykseni ovat huonot kun en asetu tukemaan heidän hienoa väkivaltaelämäänsä vaan paheksun sitä sanoinkuvaamattoman paljon. Siinä mielessä se, että joku kuvittelee mielessään minusta jotain ja sanoo pitävänsä minun kunniallisuuskäsityksiäni huonona, ei valaise yhtään mitään asiaa. Maininta on täysin turha ja mahtipontinen.
On tässä varmaan käynyt selväksi, että olen lainkuuliainen ja toimin valon kestävästi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kjlgiugiuh kirjoitti:
"Mutta mun olis pakko oppia laittaan elaytymisella rajaa, koska ihmiset kayttaa sita väärin."

On kyllä aika epämukavaa ja energiaavievää pistää sitä rajaa. Saattaa tulla aika teennäinen ja epäuskottava vaikutelma. Tuntuu että melkein kaikki ihmiset on tosi luontevia ja varmoja tarpeineen ja oikeudestaan niihin mihin tottakai tulisi vastata. Muuten tulee.. diagnoosi tms?

Olet kyllä ihan kauhistuttavan haavoittuvainen herkkyytesi kanssa kulttuurissa missä lasten pahoinpitelyä ja kaltoinkohtelua ei muka juuri esiinny, naiset on muka ainoita väkivallan uhreja ja naiset ja tytöt ei muka ketään koskaan kiusaa. Psykopaattisia vanhempia, varsinkaan äitejä ei esiinny ja vanhemmat tietysti ajattelevat lastensa parasta...
"Olet kyllä ihan kauhistuttavan haavoittuvainen herkkyytesi kanssa kulttuurissa missä lasten pahoinpitelyä ja kaltoinkohtelua ei muka juuri esiinny, naiset on muka ainoita väkivallan uhreja ja naiset ja tytöt ei muka ketään koskaan kiusaa. Psykopaattisia vanhempia, varsinkaan äitejä ei esiinny ja vanhemmat tietysti ajattelevat lastensa parasta... "
Tavallaan ymmärrän mitä tarkoitat. Olen itse pohtinut samaa, kun minusta vanhemmuus ei tee kenestäkään sen parempaa ihmistä kuin mitä sen ihmisen resurssit sallivat.
Olen kuitenkin tullut siihen johtopäätökseen, että tietty hegemonia pitää yllä niitä hyviä arvoja, jotka ilman ylläpitoa ja julkista kiitosta saattaisivat jäädä aliarvostetuiksi. Hyvistä asioista on syytä keskustella myös ja niitä pitää yrittää pitää yllä.
Kaikella on nurjat puolensa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
nirhajalka kirjoitti:
"Olet kyllä ihan kauhistuttavan haavoittuvainen herkkyytesi kanssa kulttuurissa missä lasten pahoinpitelyä ja kaltoinkohtelua ei muka juuri esiinny, naiset on muka ainoita väkivallan uhreja ja naiset ja tytöt ei muka ketään koskaan kiusaa. Psykopaattisia vanhempia, varsinkaan äitejä ei esiinny ja vanhemmat tietysti ajattelevat lastensa parasta... "
Tavallaan ymmärrän mitä tarkoitat. Olen itse pohtinut samaa, kun minusta vanhemmuus ei tee kenestäkään sen parempaa ihmistä kuin mitä sen ihmisen resurssit sallivat.
Olen kuitenkin tullut siihen johtopäätökseen, että tietty hegemonia pitää yllä niitä hyviä arvoja, jotka ilman ylläpitoa ja julkista kiitosta saattaisivat jäädä aliarvostetuiksi. Hyvistä asioista on syytä keskustella myös ja niitä pitää yrittää pitää yllä.
Miksi tulet tähän ketjuun saarnaamaan meille joistain alakulttuurien moraaleista? Sinä et valaise tätä keskustelua mitenkään vaan koetat ilmeisesti ajaa meitä uhreja johonkin vähintäänkin potentiaaliseen terroristikategoriaan!?!!! Josko et keksi oikeasti konsteja meikäläisten auttamiseksi, niin pidän sinua ja kunniallisia käsityksiäsi väkivaltaisina ja heikoimpia sortavana, leimaavina. Oletko paha vai sairas?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
nirhajalka kirjoitti:
Ok... Tahdot siis ylläpitää äitimyyttiä, vaikka minä haluaisin korostaa isän oikeutta ja yhtälaista velvollisuutta huolehtia jälkikasvustaan. Samalla ajat kaikkein haavoittuvimpia olentoja jengeihin säilyttääksesi ihanteesi ja ihannekuvasi. Minusta moraalisesti vähintäänkin epäilyttävää meininkiä. Ei se heikoimpien todellisuus ihannekuvia ylläpitämällä muutu. Kärsimystä se vaan kaikille aiheutta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
toisenvapaustaistelija kirjoitti:
Miksi tulet tähän ketjuun saarnaamaan meille joistain alakulttuurien moraaleista? Sinä et valaise tätä keskustelua mitenkään vaan koetat ilmeisesti ajaa meitä uhreja johonkin vähintäänkin potentiaaliseen terroristikategoriaan!?!!! Josko et keksi oikeasti konsteja meikäläisten auttamiseksi, niin pidän sinua ja kunniallisia käsityksiäsi väkivaltaisina ja heikoimpia sortavana, leimaavina. Oletko paha vai sairas?
Olen keksinyt lähes täysin vedenpitävän ja lähes sataprosenttisen keinon, jolla lapsen elämää suojellaan ja kunnioitetaan. Noudatan itse noita sääntöjä ja elämäntapaa täydellisesti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
nirhajalka kirjoitti:
Kuulostat muuten ihan joltain femakolta tai femakkohännystelijältä... Onko kiikarissa piparia fittanistilta, vai mistä moinen näytösluonteinen urhea lapsiuhrien rienaaminen kumpuaa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
toisenvapaustaistelija kirjoitti:
"Josko et keksi oikeasti konsteja meikäläisten auttamiseksi, niin pidän sinua ja kunniallisia käsityksiäsi väkivaltaisina ja heikoimpia sortavana, leimaavina. Oletko paha vai sairas? "
Oletko itse keksinyt oikeat konstit?
Miksi heität vastuun omista ongelmistasi kokonaan muille?
Minulla on oma biologinen perimäni, jonka kanssa toistaiseksi on menestystä eletty. Tuo kaikki kysyy voimaa, ei sitä voimaa riitä kaikkialle.
Jos kaikki maailman ihmiset keskittysivät sinun ongelmaasi, niin tämä maailma lakkaisi toimimasta ja seuraukset olisivat kauheat, myös sinulle.
Minusta kysymyksenasettelusi ja vaatimuksesi MINULLE on täysin outoa.
Olen taistellut ja taistelen myös omasta hengestäni useammallakin taholla...
Mutta se ei ole mitään sellaista mitä siitä yleensä nousee mieleen. Elämä on sellaista.
Miksi kukaan tahtoisi alkaa kitua muiden eteen kokonaan.

En hyväksy huonojen ihmisten vanhemmuutta, sellaisten, jotka eivät edes halua ottaa vastuuta eivätkä ole inhimillisä ihmisiä eivätkä pyri hyvään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
fklhiirri kirjoitti:
Kuulostat muuten ihan joltain femakolta tai femakkohännystelijältä... Onko kiikarissa piparia fittanistilta, vai mistä moinen näytösluonteinen urhea lapsiuhrien rienaaminen kumpuaa?
Vaikutat edelleen melkoisen pimeältä ja soitat suutasi. Sanon suoraan enkä kiertele.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
jfduuiufidh kirjoitti:
Ok... Tahdot siis ylläpitää äitimyyttiä, vaikka minä haluaisin korostaa isän oikeutta ja yhtälaista velvollisuutta huolehtia jälkikasvustaan. Samalla ajat kaikkein haavoittuvimpia olentoja jengeihin säilyttääksesi ihanteesi ja ihannekuvasi. Minusta moraalisesti vähintäänkin epäilyttävää meininkiä. Ei se heikoimpien todellisuus ihannekuvia ylläpitämällä muutu. Kärsimystä se vaan kaikille aiheutta.
"Samalla ajat kaikkein haavoittuvimpia olentoja jengeihin säilyttääksesi ihanteesi ja ihannekuvasi. "
Täysin järjettömiä väitteitä. Olet ainakin henkisesti joko väkivaltainen tai aivan sekaisin. Ehkä molempia.
Mitä aineita käytät?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
nirhajalka kirjoitti:
Vaikutat edelleen melkoisen pimeältä ja soitat suutasi. Sanon suoraan enkä kiertele.
Vaikutan ja vaikutan niin. Minä en ole velvollinen sinun vaikutelmiasi muuttelemaan. Pidä ne siinä samalla missä ihannekuvasi naiseudesta ja äitiydestä, ihmisyydestä. Ensin epäilet meitä rikollisiksi ja sitten kun siihen ärähtää niin olemme terroristeja. Olisko sulla hiukan säätämisen paikkaa jossain? Minun ongelmat ei ole pelkästään minun ongelmia. Ongelmia ratkaisuineenkin on jo osoitettu ja nyt etsitään vipua siihen että miksi ei mene ratkaisut perille, ei vaikka niin muka joillain tahoilla siihen ilmoitetaan tilausta. Ja sinä individelliö tulet paasaamaan tänne rikollisjärjestöistä?!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
lkjdfdufiu kirjoitti:
Vaikutan ja vaikutan niin. Minä en ole velvollinen sinun vaikutelmiasi muuttelemaan. Pidä ne siinä samalla missä ihannekuvasi naiseudesta ja äitiydestä, ihmisyydestä. Ensin epäilet meitä rikollisiksi ja sitten kun siihen ärähtää niin olemme terroristeja. Olisko sulla hiukan säätämisen paikkaa jossain? Minun ongelmat ei ole pelkästään minun ongelmia. Ongelmia ratkaisuineenkin on jo osoitettu ja nyt etsitään vipua siihen että miksi ei mene ratkaisut perille, ei vaikka niin muka joillain tahoilla siihen ilmoitetaan tilausta. Ja sinä individelliö tulet paasaamaan tänne rikollisjärjestöistä?!
Olen vertailukelpoinen omissa ympäristöissäni, siis niissä joissa liikun ja toimin. Minun asemaani kuuluu jatkuva itsereflektio työsektorilla. Elämänlaajuisesti koen itsereflektion tarpeelliseksi, lievästi ilmaistuna.
Kun et ole velvollinen niin et sitä sitten tee... Niinpä minullakaan ei ole mitään velvollisuuksia sinua kohtaan. Muut ajattelevat toivottavasti samoin.
Olet aivan kyvytön ymmärtämään muuta kuin mitä sinä olet katsonut jotenkin edullisesti itsellesi päättää ymmärtää.
Tekstisi sisältää miltein kauttaaltaan asioita, jotka olet vetänyt suoraan hanurista ja joita sälytät minulle.

Hyvää yötä ja valoisampaa tulevaisuutta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
lkjdfdufiu kirjoitti:
" Ensin epäilet meitä rikollisiksi ja sitten kun siihen ärähtää niin olemme terroristeja. "
Muutan näkemyksiäni heti kun siihen ilmenee aihetta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
nirhajalka kirjoitti:
" Ensin epäilet meitä rikollisiksi ja sitten kun siihen ärähtää niin olemme terroristeja. "
Muutan näkemyksiäni heti kun siihen ilmenee aihetta.
Pysy pliiz sillä työsektorillasi reflektoimassa. Meillä on täällä vakavia asioita poiun kanssa mietittävänä joihin sinä toit väliintulollas pelkkää pahaa mieltä ja hämmennystä. Onnittelut sankarillisesta hyökkäyksestä. Heippa ja onnea onnea.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kjlgiugiuh kirjoitti:

Joo tama meno on itseasiassa aivan alytönta.
Minun ei todellakaan olisi kannattanut puhua asioistani.
Koska mita hyötya siita minulle on etta varmoja tosiasioita, jopa sellaisia joita pystyn vahvasti todistamaan, jotkut tuntemattomat alkaa yhtakkia kyseenalaistaa, tai asioita jotka on ollut vuosikymmenia selvia, ihan vaan sen takia, etta mun elamantarina monelta osin ei sovi yhteen heidan kulttuurinsa kanssa. Mulla nimittain ei ole sellasta heidan kaltasta elamantarinaa ollenkaan. Ja he niinku yrittaa vaittaa ettei mun elamantarina olis totta kun se on vahankuin "toiskulttuurinen". Mutta kukaan ei oo viela mulle kertonu, etta mita mun elamassa sitten on tapahtunu jos ei sita mita itse kerron. Ja kylla ma pystyn aika hyvin elamantarinani todistaan, kun se kuitenkin on totta, niin kyllahan todesta elamantarinasta merkkeja jää monenlaisia, joita ei vois olla, jos tarina ei olis totta,
Sehan on ihan hulluksi tekemista jos ma kärjistetysti istun joku asiakirja vaikka nenani edessa ja jos vaikka joku puhelimessa samalla vaittaa ettei usko sen sisaltöa. Mita ma sanon sellaselle tyypille ja mita mun sellasesta pitas ajatella ?
Ja kylla mun psykopaatti mun haavoittuvuuden tassa "kulttuurikonfliktissa" tietaa, altistaa mua sille ihan tahallaan ja erittain tietoisesti tietaen mun koko ajan puhuneen totta. Tahallaan mun halvaannuttua jatti mut semmosten ihmisten armoille, jotka ei tieda ja tunne mun elamantarinaa. Sita ennen esiinty mun tukena todistamas mun elamantarinaa ikaankuin.
Niin tietaa mun psykopaatti kylla miten mua henkisesti riepotellaan halvaantuneena ja kummallisen elamantarinan kera, jota on viela vaikeempi uskoa halvaantuneen ja eri naköisen suusta, kuin millainen olin niiden kokemusten aikana elamassa aikoinaan, ..
Mutta mun psykopaatti on kaikesta tasta tietoinen ja erittain tietoisesti...
Sanokin mun halvaannuttuakin, etta ehka hanen olis pitany soittaa johonkin paikkoihin jotta ihmiset olis tajunnu mita mulle on tapahtunu, mutta kun ei tullu soitettua. Ja etta ehka hanen olis pitany vieda mua ulos sairauden alussa, mutta ku ei ehtiny.
Kerran ma sain auringonvaloa ja han tuli niin kateelliseksi sen silmin nahden hyvaa tekevasta vaikutuksesta, etta ilmotti ettei se ole enaa mahdollista etta han kuljettais hanen pihalleen aurinkoon. On se vaan kumma kun halvaantuneenkaan ei haluta paranevan...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Taustalla tassa on semmostakin, etta vaikka olen ihan suomalainen olen poikkeuksellisella mutta taysin asiallisella ja fiksulla tavalla hieman "toiskulttuurinen" monien pienien yhteensattumien summana minun elamassani. Tama on vaikuttanut valilla johtavan siihen etta minuun kohdistuu valilla "rasismiakia" pelkkien paikkansapitamattömien luulojen johdosta tai sen takia etta minuun kohdistetaan mielikuvia ilmiöistä, jotka ei liity minuun mitenkaan yhtaan oikeasti. Tuosta ilmiösta todisteena se etta sita yllattavasti tapahtui hieman jopa talla palstalla. Minuun on kohdistunu aina ihmisten mielikuvitukseen pohjautuvaa "rasismia", mutta minun on vahan vaikea silta puolustautuakaan kuten oikeasti ulkomaalaisen tai toiskulttuurisen kun ma kuitenkin olen ihan suomalainen.
Siis yksinkertaisimpana esimerkkina kuinka puolustaulua rasismilta jota suomalainen kohdistaa suomalaiseen siksi etta jotenkin luulee ettei henkilö jotenkin ole suomalainen ?
Kuinka puolustautua.
Nainkö: Menen valittaan jonnekin: Tota ma olen suomalainen ja taa joku suomalainen on mua kohtaan rasisti ?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ja tuon edeltavan tekstin luettuanne. Mika tahansa stereotypia muodostui mieleenne, vahan harvinaisempikin , ma voin oikeestaan luvata, ettei se pida paikkansa...
Mua ei voi tuntea kuulematta mua, ei mitenkaan...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ja viela hieman elamastani ennen halvaantumistani ja narsismista puhumistani (jonka johdosta erkanin tuntemistani ihmisista.)
Mun tuttavuussuhteet meni lahes aina silleen, etta ihmiset sano mulle vuosi pari mut tunnettuaan; "Mun taytyy myöntaa etta aluks ma vahan epailin sun puheita kun ne kuulosti vahan erikoisille, mutta nyt kun ma olen pari vuotta miettiny ja pohtinu sun puheita tai tarkistellu sun puheita tavalla tai toisella, niin ma olen kylla tullu siihen tulokseen, etta onhan se ainakin kaikki totta ollu mita sa oot sanonu vaikka vahan eka kuulosti oudolle."
Mutta välillä mua vähän turhauttaa, etta taytyytö mun kaikkien uusien ihmisten kanssa kayda sama pitka prosessi, Valilla yritan sanoo, etta kylla ma totta puhun, nopeuttaakseni prosessia, mut ei se auta vaan alkaa se: "Miten niin puhuisit... ?"
Ja vaik ma kertoisin etta naa kaavat on toistuneet mun elamassa, niin ei sekaan auta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
poiuytrdfg kirjoitti:
Ja viela hieman elamastani ennen halvaantumistani ja narsismista puhumistani (jonka johdosta erkanin tuntemistani ihmisista.)
Mun tuttavuussuhteet meni lahes aina silleen, etta ihmiset sano mulle vuosi pari mut tunnettuaan; "Mun taytyy myöntaa etta aluks ma vahan epailin sun puheita kun ne kuulosti vahan erikoisille, mutta nyt kun ma olen pari vuotta miettiny ja pohtinu sun puheita tai tarkistellu sun puheita tavalla tai toisella, niin ma olen kylla tullu siihen tulokseen, etta onhan se ainakin kaikki totta ollu mita sa oot sanonu vaikka vahan eka kuulosti oudolle."
Mutta välillä mua vähän turhauttaa, etta taytyytö mun kaikkien uusien ihmisten kanssa kayda sama pitka prosessi, Valilla yritan sanoo, etta kylla ma totta puhun, nopeuttaakseni prosessia, mut ei se auta vaan alkaa se: "Miten niin puhuisit... ?"
Ja vaik ma kertoisin etta naa kaavat on toistuneet mun elamassa, niin ei sekaan auta.
"Mutta välillä mua vähän turhauttaa, etta taytyytö mun kaikkien uusien ihmisten kanssa kayda sama pitka prosessi,"
Ilmeisesti jos et halua siirtyä mihinkään kokonaisvaltaiseen ratkaisuun kuten muuttoon etäämmäs vanhemmistasi ja noin antasit itsellesi mahdollisuuen uudistua.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mulla on ollut ihan painajaismaista.
Ma koen henkisesti ihan sadisteiksi molemmat vanhemmat,
eika heita haveta yhtään vaikka koen heidat kiduttaviksi.
Mun on niin vaikee tajuta etta tallasia ihmisia on olemassa vaikka tiedan 100% varmuudella etta on.
Niinku jotain puupölkkyjä kun ei tunne mitaan..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
He niinku henkisesti elaa mun kiduttamisesta, sen sijaan etta olisivat jakaneet mun kanssa kauniita henkisia asioita...joille ma olisin halunnu elaa, mutta nyt nuo syö mun sielua kidutuksen muodossa.
Eika heita haveta, varmaan siksi kun eivat tieda niista henkisista asioista mitaan...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ilmiömäisesti kirjoitti:
"Mutta välillä mua vähän turhauttaa, etta taytyytö mun kaikkien uusien ihmisten kanssa kayda sama pitka prosessi,"
Ilmeisesti jos et halua siirtyä mihinkään kokonaisvaltaiseen ratkaisuun kuten muuttoon etäämmäs vanhemmistasi ja noin antasit itsellesi mahdollisuuen uudistua.
Lollerzzzz
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Taa oli nyt niin modernia slangia, etten ma ymmarra :)
Mut en ma usko muuton auttavan tai olevan mahdollistakaan.
Kun kylla taa asia seuraa vahan kaikkialle merkityksineen...

Kun ma koen tan ennen kaikkea törkeeksi henkisen tason peliksi, siihen on kyl osallistunu joku muukin vanhempi ihminen, jonka vaikutukset pitas saada sielusta pois, mutta en voi kirjoittaa nettiin muista osioista ku vanhemmistani...
Kehtaavatkin mua pienta nain kiusata. Vaiks oonkin melkeen viiskyt, ni ma nautanki melkeen lapselle noiden kovisten rinnalla...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
poiuytrdf kirjoitti:
Taa oli nyt niin modernia slangia, etten ma ymmarra :)
Mut en ma usko muuton auttavan tai olevan mahdollistakaan.
Kun kylla taa asia seuraa vahan kaikkialle merkityksineen...

Kun ma koen tan ennen kaikkea törkeeksi henkisen tason peliksi, siihen on kyl osallistunu joku muukin vanhempi ihminen, jonka vaikutukset pitas saada sielusta pois, mutta en voi kirjoittaa nettiin muista osioista ku vanhemmistani...
Kehtaavatkin mua pienta nain kiusata. Vaiks oonkin melkeen viiskyt, ni ma nautanki melkeen lapselle noiden kovisten rinnalla...
Niin, kuulostaa kamalalta. Tykkäätkö lastenlauluista? Siinä on se kiva myyrä.. Rikoksella saatu fakta ei ole fakta, sen luulisi alfabeetajaceetaurostenkin tajuavan. Lastenlaulujen lisäksi harrastelen öisin kotirauhan häirintää, ihmisten vainoamista, kunnianloukkauksia, yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämistä, sotkemista ja henkistä väkivaltaa.. Laulujen ja harrastusten jälkeen tähtään uraan nuorisovankilassa. Mut on sulla varmaan x1000 vaikeampaa. Kannustan kirjoittamaan, mutta kirjoittamatta jättäminen saattaa olla tietoinen valinta. Ihan vaikka siitä syystä, ettei joku ihminen ole huomion arvoinen; ei positiivisen, eikä negatiivisen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
En ihan täysin ymmarra tekstiäsi, mutta tosiaan mulla on tassa nyt ollut nykyään yllättävänkin kamalaa. Se etta mulla alko meneen hyvin ja paljastin sen ei tainnu olla fiksu juttu. Nyt on kahdessa kuukaudessa tama pikalaihtuminenkin langan laihaksi,
Ma en taida olla pystyny oleen vielakaan realistinen kuinka voimakkaasti narsisteja nuo minun vanhempani ovat, taitavat olla enemmankin kuin olen tajunnutkaan. Ehka kirjottaminenkin olis tassa vaiheessa syyta keskeyttaa ja tutkailla tata tilannetta vahan, Tama tilanne on todellakin vahan outo.
Tasta kannattais varmaan puhua vain todella paljon maailmaa nahneille ihmisille, ei jollein jollain pallilla elamansa viettaneille.

Mutta toivoisin sullekin valoisampaa tulevaisuutta...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mutta ma voin viela sen tanne kertoa etta mina tiedan 100% varmuudella, etta minua on harhautettu todella rankasti, jotta asioita ei paljastuisi...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Salakatselu, salakuuntelu, roskien penkominen, asuntomurrot ei ole fiksua. Älä projisoi omaa häpeää ja syyllisyyttäsi. Kirsikkana kakun päällä identiteettivarkaus. Ei ole fiksua ei.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
En ymmartany...
En ma ainakaan ole tehny mitaan noista...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
poiuytrfgh kirjoitti:
En ymmartany...
En ma ainakaan ole tehny mitaan noista...
Ei mun tarvi tehda mitaan hamaraa saadakseni selville mita mulle itelle on tehty.
Mutta ma vaan en voi kertoa kellekaan , jos mulle ei taata, etta mua kuullaan perusteellisesti ja tutkitaan kaikki seikat joilla voin todistaa, oikeasti...

Minkaan esim. terapeutin ammatitaito ei riita vyyhtea selvittamaan...
Siina on sen verran monenlaisia, monen tasoisia, monimutkaisia asioita, yksityisia ja laajempia...

Ma en suostu puhumaan ilman todisteideni perusteellista tutkimista, koska muutoin puheeni voidaan vääristellä ja tehda mulle vahinkoa...ja muillekin...

Muutenkin asiaan liittyy asioita joista voi koitua vahinkoa jos niitä ei käsitellä fiksusti, joten milleen törpöille mä en voi puhua, jotka voi alkaa ymmartamattömyyttaan koheltaa mun puheiden pohjalta niin etta siita koituu vahinkoa minulle ja muille
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Salakuunteluja en sure nykymaailman aikaan, kun eihan taalla muutenkaan mikaan mitaan salaista ole, rikotaan solkenaan salassapitosääntöjäkin. Google varmaan tietaa musta kaiken (en tarkota kirjaimellisesti etta henkilökohtaisesti ketaan siella kiinnostaisin). Google mua ei haittaa, koen sen vahan turvaksikin, vahan kuin kaveriksi....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tähän ketjuun on nyt osunut joku pelottavalta kuulostava pöpipaatti. Ahdistava. Menis pois...

"Muutenkin asiaan liittyy asioita joista voi koitua vahinkoa jos niitä ei käsitellä fiksusti, joten milleen törpöille mä en voi puhua, jotka voi alkaa ymmartamattömyyttaan koheltaa mun puheiden pohjalta niin etta siita koituu vahinkoa minulle ja muille"

Ei sitä ihan äkkiä tiedä kuka on törppö ammattilaisistakaan. Mulla on noita törppöjä käsittelijöitä ollut kyllä varsinkin lapsena. Ei ole osoittautunut fiksuksi kauheasti avautua muillekaan ihmisille.. Vaikka lapsena sain turvaa juuri vertaistasolta niin ei ole se osoittautunut näin aikuisena mitenkään erityisen hyväksi ideaksi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
No mulla olis 80% vahemman ongelmia jos en olis koskaan avautunu kenellekaan, mutta nyt kun virhe on jo tehty niin en oikeen tiedä miten pitaisi...
Se oli alunperin mun psykopaatti kun houkutteli mut avautumaan ja siita se laajamittanen kiusaaminen lahti...
Myös toiselle henkilölle kun myöhemmin avauduin niin kaikki kaantyi 90% huonommaksi,,,
Taa tilanne vaikuttaa nyt huonommalle kuin olin ajatellutkaan etta se olisi,..
Mun taytynee siirtya vaan seuraamaan tilannetta...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Muuten sina jolla on ollu samansuuntaisia kokemuksia mun kanssa, suhun olis voinu ehka tutustuakin, mutta se on liian hankalaa tata kautta mitenkaan....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Sit ma viela sairastuin sairauksiin jonkalaisia saa ehkä 1 /100000
ja mun elamassa on tapahtunu monta muutakin prosentuaalisesti epatodennaköista asiaa, joten mulla on myös vahan erilanen kasitys todennköisyydesta.
Sillon kun epatodennakönen osuu kohdalle, se on yhta totta kuin todennaköiset asiat...

Mutta kun tuo psykopatia ei oikeastaan ole edes erityisen epatodennköista jos joka kymmenennella on piirteita huomattavasti...
Eli huomattavasti psykopaatin piirteita ei oikeestaan ole juurikaan masennusta erikoisempaa...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Kyllähän se näin on että joillekin kasautuu ihan uskomattoman paljon kaikkea epätodennäköistäkin. Eikä se siitä epätotta tee.

Mä en tiedä kuinka erikoisia sitten lopulta ollaan kun tuo paattisuuskin on noinkin yleistä. Suurin osa ihmisistä on varmaan tekemisissä psykopaatin tai sosiopaatin kanssa mutta ei he sitä tiedä tai tunnista. Minusta palvelee vain psykopaattista käytöstä se että piilotellaan ilmiöitä leimaamisen pelossa. Uhrit ei tule ikinä saamaan tarvittavaa apua ja tukea keltään jos vielä kulttuurissakin uskotellaan elettävän lintukodossa. Miksi juuri psykopaattisten vanhempien lasten tulisi kyetä nurisematta kärsimään, mutta miespaattien naisuhrit on kopattu läpi sote-sektorin ja kulttuurin voivottelut vielä päälle. Lapsiuhrit joutuu mitä epäinhimillisempiin limboihin aina vaan uudestaan. Järkyttävä virhe ja epäkohta! Jota ei selkeästi halutakaan korjata...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Niinpa...
Ma toistelen taalla niin paljon "psykopaattia", etta sana arkiintuisi...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mun psykopaatti sanoi, etta sen han kylla voi mulle sanoa, etta auttajista ei tule olemaan mitaan apua.
Kyselin, etta no mistas olis ?
Puolivaivaantuneena han mutisi: Kylla se pitaa jotenkin vaan itse...

Niin mun mummokin sanoi: "Vain ite, ite ja ite ..."

Mun mummo selvisi hurjista sotakokemuksista varmaan silla metodilla...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mistaköhan muuten johtuu etta lapsena kuvasin ihanneulkonäön ykkösominaisuudeksi: Läpitunkevat silmät
Ilmianna
Jaa
Muistaakseni tämä kirjoittaja kirjoitti jossain ettei hän tarvitse mitään apua.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
6 VASTAUSTA:
taalla on monta kirjoittajaa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
poiuytdf kirjoitti:
taalla on monta kirjoittajaa
Niinpä, siellä on monta kirjoittajaa...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Siis taalla on monta fyysisesti eri henkilöa ja ma en ole noihin riitoihin edes osallistunu.
Ja todennakösesti ollaan eri puolilta Suomea.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Jos joku ei esim tuollaista faktaa ymmarra , hanen ajattelunsa ei ole kovin realistista tosiasiallisesti...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Niin ja ma hyvin harvoin mitenkaan räväkkäästi riitelen, enka ole kertaakaan niin tehnyt palstallakaan siis millaan semmosilla räävikkäämmillä sanoilla...

Kerran ma jossain en ollut tyytyvainen kun mun varmasti totta puhetta kyseenalaistettiin ja hieman intin vastaan niin minua heti nimiteltiin hyvin riitaisaksi ihmiseksi ja toisaalla samasta syysta negatiiviseksi ihmiseksi. Mina en ole ketaan heita nimitellyt minkaanlaiseksi ihmiseksi. Ei kuulu tapoihini...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Minun nakemykseni mukaan taalla joku kirjoittaa loukkaavasti kanssani kirjoittavalle nettikirjoittelijalle, mista sitten heille syntyy riitaa minun ketjuihini...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Valittelua

Ei mulle ole mistaan mitaan apua kun ihmiset ei usko etta sellasia ihmisia kun mina ja mun psykopaatti on olemassa.
Sit kun ma sanon näin ni he kai luulee, ettei kukaan usko ja vakuuttuvat viela enemman olevansa oikeessa luullessaan ettei meita ole olemassa.
Mut ma en aio uskoa ettei meita ja meidan elamantarinaa ole olemassa.
Mutta taahan on varmaan hyvaa ruokaa mun psykopaatille kun saa koko ajan vahvistusta sille, etta me ollaan ihan mielettömän erikoisia ja erilaisia.
Etta vaikka kuinka kertoisi ei voi edes uskoa...

Outoa tää maailman meno

Ilmeisesti ihmiset haluaa pitaa psykopaatittoman kulttuurin tai jotain.
Mut ma voin sanoo, ettei se ole totta,

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta